Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
hattarainen: Mä en saanut tässä kierrossa ollenkaan ovistestiin sitä paksumpaa testiviivaa, tosin siinä oviksen tienoilla vaihtui testi, joten se voi myös johtua siitä. Eli ovis on saattanut tapahtua juuri siinä vaihdon välillä. Oireiden perusteella uskon niin. Aivan ihana letkautus sun tytöltä <3 Voi kun sen vauvan voiskin vaan käydä ostamassa ja sais valita minkälaisen haluaa. Tarkoitan, että vatsavaivoilla vai ilman. En tarkoita mitään silmien väriä tai edes sukupuolta jne.

waganalle pahoittelut menkoista! Kyllä mäkin olen pettynyt, jos mulla alkaa menkat, vaikka tämä on meidänkin eka varsinainen yrityskerta. On sitä kakkosta jo silti tullut kuumeiltua sen varran kauan, että maltti ei meinaa riittää.

Hele81: Mäkin ostin tänään säästöpakkauksen siteitä, kun kohtahan niitä tarvitsee taas. Ja suunnittelin tekeväni Baileys-kakunkin ja syöväni sen ihan yksin ;) Voi että mä repesin tolle konttauskakalle :D Mäkin huomasin yks aamu, että tyttö vääntää kakkaa ja sanoin sille, että mennään kohta pesemään. "Kohta" oli sitten liian myöhään. Seuraavan kerran, kun vilkaisin tyttöä, ihmettelin, että mitä sillä on kädessä. No kakkaa! Sitä oli myös keittiön ja eteisen matossa, kylppärin lattialla ja mun vaatteissa sen jälkeen, kun kiikutin neidin pesulle. Oli vähän vaippa falskannut.

Ja taas mä pyörin täällä. Sopivasti onkin sitten oireet vähentyneet aika reippaasti tämän päivän aikana. Eli eiköhän se täti sieltä tule. Tervetuloa vaan, saisiko olla mun käänteispsykologista Baileys-kakkua emoticon Täytyykin  käydä ostamassa se Kaksplussa. Ehkä se pääsee kylppärin peilikaappiin raskaustestin kans.

Hei vaan kaikille emoticon  En noita kaikkia kirjoituksia jaksanut lukea, mutta täällä ilmottautuu yksi toistesta lapsesta kuumeileva! Minulla on ennestään 1-vuotias poika. Vauvakuume on ollut kova jo useamman kuukauden ja ens kuussa olis tarkotus mennä otattaa kierukka pois ja alkaa yrittämään pikkukakkosta emoticon

En kestä, kirjotin pitkät pätkät kaikille ja sit kaikki hävis kuin tuhka tuuleen!
Muistellaas uudelleen...

Omppuf: Joko on kova matkakuume? :) Minäkin yritän jaksaa odottaa sinne loppusyksyyn, et päästään reissuun. Josko ajelis tässä kesällä pohjoseen mummolaan kyläileen. Mites jalka?
hattarainen: varuilta pupuilu on aika jees ;). Ei hullumpaa hommaa :P. Luin artikkelin! Tänne myös kolahti. Pitäisi itekin aina välillä yrittää muistuttaa itselleen, mitä kaikkea jo on ja mitä on elämässä saavuttanut. Ja sun vissiin täytyy nyt lähtee vauvakaupoille! ;)
wagana: Prkl menkat! Nyt vaan uutta ovista metsästään! Miten muuten se sun lääkärikäynti mahakipujen takia meni?
Hele81: Pessimistit ei pety, niinpä! ;) Älä kuitenkaan vielä lannistu! Onko sulla tarkoitus lähtee takasin töihin nyt ä-loman jälkeen vai jäätkö vielä kotiin?
Margeliini: Huomenna testaus?! Jännää. Pidän peukut ja pottuvarpat pystyssä yön! :) Mmmm, Baileys-kakkua.. Sitä oli häissä ja toin kotiinkin, kun jäi yli.. :P
Rottis: Tervetuloa! Ja eikun yrittämään! ;)

Oispa jo ens viikko ja tietäis missä mennään! Tuttu tunne varmaan meille kaikille :). Mulla alkaa aina pari päivää ennen menkkoja tuhruttelu, joten siitä jo tietää onko lykästänyt vai ei. Tänään kp 26/33-35 eli tiedossa odottelua, odottelua ja vielä kerran odottelua...

hattarainen: Olipas hauskasti sanottu sinun tytöltä :) Jos niitä vauvoja sais vaan mennä ostamaan niin meillä olis tosi monta :D Onneks siis ei mee ihan niin

Rottis: Tervetuloa ja tsemppiä yritykseen! :)

Erna:
Sain lähetteen jatkotutkimuksiin(jonne en ole vielä päässyt) ja eipä sitten oikeastaan muuta..odottelua taas. Nyt ennen menkkoja kipu taas loppui kokonaan ja nyt sitten särkee vatsaa menkkojen vuoksi, kuinka kivaa:D

Rottis tervetuloa! En minäkään koko ketjua ole lukenut läpi. Täällä taitaa olla porukkakin vaihtunut jo siitä, ketkä tämän ovat aloittaneet.

Erna: Kiitos peukuista ja pottuvarpaista :)

Kp 29/31 ja kova menkkajomotus alkanut :( Eli kohta se yk 2 varmaan starttaa :( Huomenna silti tuomiopäivä, koska toi digi täytyy näköjään tehdä aamupissasta, jos meinaa ennen menkkoja testata. Enkä tod. odota lauantaiaamulle ja lähde samana päivänä pippaloita kiertämään, kun en voi tietää mikä on sitten reaktioni, kun tämä tilanne selviää. Kaksplussan artikkeli luettu ja antoi kyllä meikäläisellekin ajattelemisen aihetta. Mulla on ihana terve lapsi, hyvä aviomies, koti, ei taloudellisia huolia, molemmilla on työpaikat ja toki meidän ihanat ystävät ja sukulaiset <3 Näistä mä olen erittäin kiitollinen :)

Voi että, mulla on reilu 3kuukautinen poika ja JO nyt menee ajatukset kovasti siihen että kuinka ihanaa olisi olla jälleen raskaana. Toisaalta en kyllä vielä halua toista, mutta silti löydän itseni jatkuvasti selailevan tälläisiä toista vauvaa kuumeillen keskusteluja.
Tai ehkäpä se johtuu siitä, että mieleni harhailee ku melkein tasan vuosi sitten plussasin tämän ensimmäisen. No jospa nyt jonkin aikaa antaisi ajan mennä ennenkuin uutta putkeen. Mutta jos vahinko käy niin sillehän ei mitään sitten mahda.
emoticon

Huomenta!

Digitesti ilmoitti tylysti: "Ei raskaana" emoticon Selvä. Nyt sais sitten se täti tulla, että pääsis aloittamaan uuden kierron. Onhan tässä joo vielä se 3 prosentin mahdollisuus olla raskaana, kun tein testin pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamista, mutta... paskat! En voi kuitenkaan tuon esikoisen takia vaan murjottaa ja rypeä itsesäälissä, joten etteen päin, sano mummo lumessa tms.

Ritzu: Kyllä tänne mahtuu kaikki hullut vauvakuumeiset akat! ;) Joskus noihin aikoihin munkin vauvakuume nosti ekan kerran päätään, kun arki pienen esikoisen kanssa rupes vähän helpottamaan.

Isot halaukset Margeliini! Hienosti näytät kuitenkin suhtautuvan asiaan :). Ja mieti, huomenna voit sit kumota muutaman skumppalasin napaan. Ehkä vähän helpottaa pettymystä :). Odotan vaan omaa ensi viikolla tapahtuvaa menkkojen alkamista.. Niinpä, kyllä ne sieltä kuitenki tulee. Eiliseen asti olin niin positiivisin mielin, mut tänään taas menty ojasta allikkoon. Kaiken kukkuraksi käytiin pojan kanssa aamupäivällä Jumbossa pyörähtämässä ja silmiin osui tuon tuosta pystymahaisia naisia.

MILLOIN?

Hele81, ihana ohjelman sun muru olikin järjestänyt, hyhhyh :D! Voin hyvin kuvitella, että ilmakylvyt saa olla hetken tauolla.

Rottikselle tervetuloa!

Ernalle tsemppiä piiiitkiin päiviin! Meitä taitaa oikeesti vainota joku pystymahat-club!

Ritzu, sellainen ystävällinen varoituksen sana, että kun tänne tuut ni paluuta ei oo :D. Täältä tarttuu vielä kamalampi vauvakuume, josta ei sit enää ilman plussaa eroon päästä ;)! Eli tervetuloa!

Margeliini, olipa pettymys tuo sun testi! Pahoittelut siitä!

Mä taas urpona kyselisin tyhmiä kysymyksiä. Mulla siis todennäköisesti ovistesti näytti plussaa keskiviikkona, sillon oli kaksi vahvaa viivaa ja eilen oli toinen viiva sit jo aivan kadonnut. Eli tapahtuuko ovis nyt sit eilisen-tämän päivän aikana (eli monenko tunnin sisällä positiivisesta ovistestistä)? Ollaan kyllä pupuiltu joka päivä, ennen ja jälkeen, ettei jäis siitä kiinni. Varmaan huomenna on jo myöhäistä.. Vai miten tää nyt menee? Yritin netistäkin katsella, mutta aika eriäviä mielipiteitä löytyi. En uskaltanut mennä joka toinen päivä -tyylillä, sitä kun on nyt jo vuosi kokeiltu, eikä oo toiminu. Pitäsköhän mun jo huomenna aloittaa punkkukuurikin... Kyllä mä tähänkin joskus vastauksen tiesin, mutta on päässy unohtumaan!

Hattarainen kp. 17/27-33

Erna: Kiitos. Pakko yrittää pitää tää asia realistisissa mittasuhteissa. Täytyy nyt ruveta tekemään suunnitelmaa ens kierrolle ;) Hienot pikkuhousut testattu jo kaikki, mutta jospa ukko jaksais niistä vielä innostua. Toivotaan, että sulla olis ens viikolla parempia uutisia!

hattarainen: Kiitos sinnekin. En tiedä mikä hormonitoiminnan häiriö mulla on, kun viikko oviksen jälkeen alkoi vatsaa jomottaa ja tietenkin innostuin jo, että ne on kiinnittymiskipuja. Mutta enhän mä esikoisestakaan mitään sellaisia tuntenut... Ja toi limailu on kyllä ihan ennenkuulumatonta. Katellaan nyt pari kiertoa vielä, mutta jos oudot oireilut jatkuu siinä kohtaa, jossa pitäis olla oireeton hetki, niin sitten varmaan gynelle. Ootko testannut ovista päivittäin suurinpiirtein samaan kellonaikaan? Mullahan ilmeisesti luotettavin tulos tulee, kun testaan aina aamupäivällä. Kyllähän jokainen virtsanäyte on koostumukseltaan vähän erilainen. Ja monissa ohjeissa sanotaan, ettei ekasta aamuvirtsasta. Eikös se ovis tapahdu yleensä 24-36 h kuluttua ekasta plussasta. Kyllähän tuolla pupuilun määrällä on aika maximaaliset mahdollisuudet ;) Ja mun käsittääkseni siinä vaiheessa, kun ovulaatio on jo tapahtunut, niin pupuilusta ei ole raskautumisen kannalta hyötyä, kun siittiöt ei ehdi ajoissa perille.

Margeliini: Pahoittelut negasta :(! Kyllä tuommonen aina mielen lannistaa, digitaalinen vielä niin tyly kun suoraan sanoo :/ Toivotaan sitten ensi kierrosta teille plussaa :)
hattarainen: Ihana sinun tyttö! Voi kumpa niitä voiskin ostaa jostain kaupasta.. Oviksesta, mä oon saanu semmosen käsityksen et irtoaminen tapahtuu 12-24 tuntia O+:sta. Munasolu on hedelmöityskykyinen noin vuorokauden irtoamisesta. :) http://kaksplus.fi/sisalto/hedelmoittyminen-230
wagana: Pahoittelut menkoista :/!
hele: Niin mäkin oon tykänny enemmän noista first signaleista. :) Saitko sä kuitenkin noilla toisilla oviksen bongattua?
Rottis: Tervetuloa!
Erna: Joo matkakuume alkaa nousta uusiin sfääreihin jo nyt :D Ja jalka on parantunut, ajattelin mennä telomaan sen huomenna uudestaan harjoituksiin x) Tsemppiä ODOTTELUUN! Täällä mennään samoissa tunnelmissa..
Ritzu: Liityhhän ihmeessä joukkoon! Me ruvettiin yrittämään tätä toista kun esikoinen oli vain 3 kuukautta ja pari päivää ;)

Omailu: Työputki takana, on saanut ajatuksia hippusen muualle kuumeilusta. Maanantaina olis tarkotus mennä taas verikokeisiin katsomaan niitä hormoonipitoisuuksia. Ei voi niinkun oikeesti uskoa että on jo kerran onnistunut tulemaan raskaaksi. Usko omaan kroppaan on tällä hetkellä nolla. Inhoon odottelua ja epätietoisuutta..

kp20 dpo6 yk 14

hattarainen: joo täälläkin on vähän epäselvä toi oviksen ajankohta kun se ilmeisesti vähän vaihtelee riippuen ihmisestä. mut n. vuorokauden sisällä.. :) toi omppuf:in laittama linkki oli selkeä :)
Margeliini: pahoittelut negasta :(
omppuf: oottelu on inhottavaa, tsemppiä siis sinne ootteluun. 
Ritzu: mukaan vain kuumeilemaan ;) esikoinen oli vajaa 5 kk, kun alettiin yrittään toista, josko se toinen pian lähtis meidän matkaan :P
Erna: sulla on siellä jännäily päivät edessä.. tsemppiä ootteluun, aika tuntuu aina menevän taakse päin loppu kierrosta, turhauttavaa puuhaa...
Rottis: tervetuloa kuumeilemaan :)

pikaisesti vielä omaa napailua... kp 16 dpo 1-2(?) tarkotus oli tikutella, mut se jäi, siis jotenki ei oo ollu aikaa :o eipä aiemmis kierrois oo ollu näin mahottomia oviskipuja... :o Josko se pikkuinen nyt lähtis meidän matkaan kun oon nyt kaikki pienimmät vauvan vaatteet pistänyt eteenpäin ja osa odottaa nyt kirppispöytää :P 
Mut joo nyt on kyllä toiveet ja haaveet taas korkealla :D joten tietääpä sen että kunnon piina viikot on siis luvassa.. mut josko nyt oikeesti onni suosiis? jooko? :)

Vanilj, meillä on sit taas niin sama hetki kierrosta menossa. Ja täällä kans toiveet lyö luvattoman korkeelle! Mut nythän me sit kumpainenkin plussataan ;)!!! Toisaalta ei sais odottaa että aika kuluu, vaan pitäs nauttia KESÄSTÄ! Kuluu ohi huomaamatta kun ootta vaan aina kierron loppua.

Kiitos Margeliini ja Omppuf ovistiedoista! Voi olla että mä ei ihan satakirkasta viivaa saanut, kun en malttanut olla juomatta ja pidättäminenkin jotenkin vähän unohtui. Varmaan vaikuttaa aika paljon tulokseen. Ja kun viivat oli kyllä jo niin samapaksuisia, että kyllä mä luotan hormoonipiikin olleen silloin keskiviikkona.

Ompulle kovasti tsemppejä loppu kiertoon. Toivottavasti usko omaan kroppaan palautuis, kun plussa pärähtää mittariin :)!

Mukavaa sadepäivää, tälläset kelit on kuin luotu vauvojen tekemiselle... :D! Onneksi meijän "pakkopupuilut" riittää täälle kiertoa. Ei sillä että se on kyllä kivaa, mutta mä en kestä enää sitä tyyny pyllyn alla nukkumista!

Hei taas pitkästä aikaa :)! Alkukierto on mennyt niin älyttömien työkiireiden kanssa että yhtäkkiä on jo taas ovulaation aika - hyvä niin :). Oon kyllä seurannut teidän tekstejä, mutta en oo vaan iltaisin itse jaksanut kirjoitella mitään.

Täällähän on todella monella nyt piinapäivät edessä! Voi toivotaan, että Vaniljilla, Hattaraisella, Omppufilla ja Ernalla olisi onni matkassa ja pikkukyytiläinen myös! Olikos Erna ensimmäisenä testailuvuorossa :)?

Margeliinille pahoittelut negasta. Mutta ihania juhlia, nauti kuplivasta!

Ritzulle ja Rottikselle tervetuloa kuumeilemaan - kyllähän tänne meitä malttamattomia mahtuu ;)!

Täällä on tosiaan varmaan ovis kohta käsillä ja sopivasta sitten mies on vissiin tulossa kipeeksi... Ja itsellä melkoinen työstressi, joten eipä oo kauheen ideaalit olosuhteet raskautumiselle. Kunhan nyt mies ei kaatuisi aivan sängynpohjalle (tai siis saa kaatua mun kanssa, mutta ei kuumeen takia :), niin ois edes jotain mahkuja raskautua. Noh, kesäloma alkaa molemmilla parin viikon päästä eli jos ei tästä kierrosta, niin sitä suuremmalla innolla kohti seuraavaa kiertoa!

omppuf: Toivotaan, että saat hyviä uutisia verikokeista! Onneksi sulla on ollut töitä, niin saat vähän tosiaan lomaa kuumeilusta. Mä kun oon tytön kans kotona, niin päikkäriaikaan on vähän liikaakin aikaa pohdiskella kaikkea ja googletella juttuja ;)

vanilj: Tsemppiä piinapäiviin! Ja plussatuulia :)

hattarainen: Kyllä noi sun tulkinnat oviksen ajankohdasta kuulostais ihan oikeilta.

Anmihalle tärppionnea! Toivotaan, ettei mies kovin kipeäksi tulis... Meillähän oli viime kierrossa toi sama vaara. Tosin ovis sitten tajus tulla vähän myöhemmin ja mies kerkis parantua.

Ja jotta mun olo ei olis vain vähän murheellinen negasta, niin nyt se on myös fyysisesti aika hirvee ja ketutus ihan huipussaan! emoticon  Mulle iski joku kauhee mahatauti viime yönä. Luulin aluks, että menkat alkaa, mutta ei... Ihan piti henkeä haukkoa, kun sattui niin hirveesti ja mietin jo, että miten mä oon joskus pystynyt synnyttämään. Eli molemmat pippalot jäivät väliin ja raskaustesti tuli periaatteessa tuhlattua ihan turhaan, koska jos olisin tiennyt, ettei me päästäkään niihin juhliin, niin olisin ihan rauhassa odotellut menkkoja. Ja miehenkin kans tuli sit riitaa emoticon  Eli suoraan sanottuna ihan paska päivä! Murr!

Noniin!

Näin on viikonloppu lusittu. Menikin aika lahjakkaasti kriiseillessä kun poika oppi sitten nousemaan pystyyn tukea vasten. Ja luulee hetkittäin itse että pöh hän mitään tukia tarvitse. Päiväunetkin menny ihan höpöksi kun liikkeelle pitäis päästä. Ei sitte tohdi irrottaa katsettaan hetkeksikään että pääsis tietokoneelle :D

Tervetuloa Ritzu ja Rottis. Minäkin aloin haaveilla jo aika varhain kakkosesta. Pressanvaalien ekana päivänä 5.2. ku hirveessä pakkasessa vaalipaikalle polkiessa alko ekat synnytyksen jälkeiset menkat, ja vaikka oliki tilanne että piti kääntyä takas kotiin tilkintätarpeita hakemaan, olin riemuissani :D Mutta nyt toista kiertoa vasta tositoimissa.

omppuf: tuntuu että noilla sofeilla ois pitäny testata useemmin kuin kerran päivään, tai sitte se mun hormonipitoisuus on jotenki koko ajan alempi tai sekasi tai juon litratolkulla kahvia tai jotain muuta häröä ettei se viiva näkyny missää vaiheessa lähellekään yhtä tummana kuin kontrolliviiva, mut oli se selkeesti tummempi yhtenä päivänä kuin muina. no reilun viikon päästähän tuo nähdään mikä se on saattanu olla ;) tsemppiä sinulle! toivottavasti nautit ansaitusta viikonlopusta (?) työputken jälkeen. ja lykkyä huomiselle!

Erna: kiitos kysymästä, mulla alkaa itse asiassa työt huomenna  emoticon . Eli palaan sorvin ääreen jo vähän ennen ä-loman loppua. Onneksi vain kesän ja osa-aikaista. Toivon että voisin jäädä syksyllä kotiin, kun poika oppii nyt kaikenlaista uutta ihan hirviällä tahilla.

Margeliini: MÖH!  :(

wagana: minkälaisia kipuja sulla on ollu? mulla on ollu outoja kipuiluja nyt synnytyksen jälkeisissä kierroissa. niinku oviskipu, ei koskaan aiemmin (tai ehkä teininä) ja sit tommosia supistustyyppisiä kramppeja oli kerran sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa, mut alkokin vasta 2 päivän päästä. onks sun kivut jatkuvia?

Entiiä. Joku nyt kaihertaa omassa päässä kun kylläpä vihlaisi lukea Facebookista että yksi tuttu mamma on saamassa pikkukakkosen joululahjaksi. Mutta jos meillä ei tässä kierrossa tärppää niin ensi tärppipäivät oiskin sopivasti niin, että mies on kotona esikoista hoitamassa eikä ressais töitä... kunhan ei kävis niinku sillä aina käy että sairastuu kun jää lomille... Anmihalle vaan lykkyä ettei tarvi kuumeista alkaa lämmittää ;) Musta tuntuu että kesä ja töihin lähtö ja kaikki harrastushommat tekee tosi hallaa mun alkoholinkäytölle, eli lisää sitä, ja hemmetti, oon sortunu tupakoimaan (oon polttanu varmaan 15 vuotta, kun tulin raskaaksi lopetin kuin seinään ja en oo polttanu synnytyksen jälkeen ku ehkä viis röökiä koko 8 kk aikana ku oon vähä käyny viihteellä). Se mua harmittaa tosi paljon. Mut se on pyhä juttu että kotona ollessa tai siis esikoisen läsnä ollessa ei tupakoida.

Hele
kp 24 / 31-33 yk 2

vanilj: Oho :D Siis että unohdit tikut kokonaan (nykyisenä himotestaajana vaikea käsittää). Mut onnea oviksesta! Pidän täällä varpaat, sormet ja silmät ristissä teidän puolesta :) Pääsemme siis jatkamaan jutustelua "helmikuisiin" ;)
hattarainen: Sielläkin dpo-päivät kipuaa :) Onnittelut oviksesta ja toivotaan tärppiä +++. Melkonen näky mahtanu olla kun pinoat tyynyjä pepun alle xD.
Anmiha: Plussaisia tuulia ovishyödyntelyyn :)
Margeliini: Pahoittelut myös mahataudista :( Oon kanssa huomannu että huonona päivänä tulee aina riideltyä kaikesta. Toivotaan että siellä asiat pian olisivat paremmin! :o
hele: Oon kans kuullu aiemminkin että niillä saa aikaan huomattavasti haaleempia testiviivoja mitä joillain muun merkkisillä. Sinne kanssa paljon plustuulosia ja toivotaan ettei teidän enää ensi kiertoa tarvitsisi miettiä ollenkaan ;).

(.) valeraskaus on ruvennut nostamaan päätään. Mahaa nipsuttelee, rintaosasto on omituisen tuntunen ja nenässä on havaittavissa tukkoisuutta. Tähän kiertoon sovellettu myös sitä käänteisjutskaa. Maksoin tänään jalkapallo-peliluvan ja kausimaksut, oon juonu myös kerran alkoholia, värjäsin hiukset mustaks, juonut kahvia PALJON, ostanu maksipakkauksen terveyssiteitä, parin kierron digitaaliset ovistestit, perhepakkauksen raskaustestejä, suunnitellu uutta tatuointia syksylle. Pitäiskö mennä vielä apteekkiin ostamaan uusi paketti clomifeniä, joka maksaa melkein 70e. :D Tyhmä minä, mutta kaikkea pitää kokeilla

kp23/28 dpo 9 yk 14

Heip kaikille!
Tervetuloa uudet kuumeilijat!
Oon lukenut kaikki teidän tekstit täältä taustalta ja yrittänyt sulatella tätä omaa tilannetta. Eli mies on edelleen saikulla, vielä kaks viikkoa. Lääkkeitä kourakaupalla per päivä eli tässä ei vauvanteko puuhat oikein kiinnosta. Puukkoa on tulossa syksyllä elikkäs meidän yrittelyt jatkuu (tai toivon mukaan jatkuu, riippuen mikä on leikkauksen jälkeinen tilanne) kunhan mies on saatu kuntoon, leikkaus ohi jne....eli ehkä ensi vuonna :((
Mun ongelma tietty on tää ikä (40-v), mutta täytyy toivoo, että olen sen verran hedelmällinen, että nappais vielä kerran ja saatais tuolle meidän kultapala-tytölle seuraa... Taidan kumminkin seurailla teidän kuulumisia ja KAUHEESTI PLUSSATUULIA KAIKILLE! Ja kukaan teistä ei ole enää täällä, jos minä vielä kuumeilut aloitan loppuvuodesta tai ensi vuoden alussa......
Hyvää kesää kaikille!!!!!

Hele81: Meillä meni kaikki unet ihan plörinäksi, kun tyttö nousi vähän ennen joulua pystyyn. Yölläkin heräili 5-10 kertaa. Oli aika raskasta... Neuvolaankin soittelin, että eikös yöheräilyjen pitäis vähentyä, kun lapsi kasvaa. Mutta onneksi tuo vaihe ei kestänyt kauan. Nyt haaveilen siitä, että kohta vois yöheräilyt kokonaan jäädä, vaikka neiti herääkin enää vaan kerran yössä. Tosta tupakasta... Oon nuorempana poltellut, en mitenkään hirveesti, mutta päivittäin. Lopetin satunnaisetkin polttelut ennen kuin ruvettiin yrittämään esikoista ja mulle jopa kävi raskausaikana niin, että tupakan haju rupes ällöttämään. Ja se ällöttää edelleen :O En tajua. Ehkä luontoäiti päätti vähän auttaa meikäläistä, jotta pääsisin kokonaan eroon tupakasta. Tsemppiä sinne! Tiedän kyllä, ettei se välttämättä ole niin helppoa kokonaan lopettaa ja mäkin oon ties kuinka monesti ollut lakossa ja lopettanut ja ties mitä. Ja monta kertaa sortunut uudelleen.

omppuf: Hauska toi sun käänteisyys-lista! :D Kyllä sitä on vauvakuumeisena valmis yrittämään kaikenlaista. Mullakin se säästöpakkaus siteitä odottelee tätiä, joka vois nyt sitten suvaita tulla.

Kartenkille voimia! Ja toivottavasti teillä vielä nappais pikku kakkonen. Kyllähän se ikä tietysti omat ongelmat tuo, mutta toivoa on vielä :)

Täällä on onneksi mahatauti voitettu ja olin eilen jo zumbassakin ja lenkillä. Kp 33 ja tää kierto näköjään sitten venähtää :( Eilen särki alaselkää sen verran, että olin jo varma, että menkat alkaa ihan ajallaan, mutta ei. Jospa tänään sitten... Tänään on haikea päivä, koska nyt mulla ihan virallisesti ei enää ole vauvaa. Meidän tyttö täyttää 1 vee :) Onhan se myös iloinen asia, enimmäkseen. Viikonloppuna juhlitaan! Täytyy ruveta etsimään jostain kakkuohjetta ja muutenkin vähän suunnitella. Taas vaan ärsyttää jo valmiiksi nähdä miehen sukulaisia :/ Mä en tiedä miksi viime aikoina ne ihmiset, varsinkin anoppi ja miehen sisko ovat tuntuneet niin ärsyttäviltä. Muutenkin tytön syntymän jälkeen välit on jotenkin muuttuneet viileämmiksi. Siis siten, että mä pidän etäisyyttä. Onko muut huomanneet omalla kohdallaan mitään vastaavaa??

hattarainen ja vanilj, jaksamista piinaviikoille! Kyllä teidän nyt jomman kumman (tai mieluusti tietenkin molempien) täytyy plussata tästä kierrosta! :)
Anmiha: Käsket miehen napsia vitamiineja ja syödä paljon hedelmiä, ettei sairastu :). Tai sit yrität tyyliin "Mä oon kuullut, että sänkytouhut auttais flunssaan.." ;).
Hele81: Tsemppiä kesän tuomiin houkutuksiin! :) On se välillä ihan sallittua nauttia "paheista" eikä aina elää kurinalaisesti.
omppuf: Kuulostaa hyvältä käänteispsykologialta :). Ja "vale"oireetkin! Kyllä sun on jo aika siirtyä täältä odottajien puolelle :). Kuinka pitkä kierto sulla olis nyt tulossa oviksen ajankohdan perusteella ja milloin odotat menkkoja tulevaksi?
Kartenk: Oikein aurinkoista ja "kuumeetonta" kesää! :) Ensi vuonna sitten uusi tulokas teidän perheeseen <3.
Margeliini: ONNEA 1-vuotiaalle Neidille! :) Oletko muuten varma, ettet sittenkin ole raskaana..? Jos menkatkaan ei oo vielä tullut. Millon sulla olikaan ovis? Nyt vetäiset yllätysplussan tytön synttäreiden kunniaksi! ;)
Mun miehen puolen sukulaiset asuu sen verran kaukana, että heitä ei tule paljoa nähtyä. Onni vai onnettomuus, sitä en osaa sanoa :). Yleensä ottaen tulen hyvin heidän kanssa toimeen eivätkä he neuvo lastenhoidossa tai lapsiin liittyvissä asioissa, mitä inhoan yli kaiken! Toivotan sulle pitkää pinnaa vkonlopuksi!

Omat tuntemukset.. No jaa.. Aika varma menkkojen tulosta. Ei taida tulla toista helmivauvaa meille :(. Eiköhän se tiputtelu ala muutaman pvän päästä ja menkat sit loppuviikosta. Nyyh, aika masentavaa. Kp 30/33-35.

Takaisin