Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Margeliini: pahoittelut negasta..kunpa se täti tulis jos meinaa, ärsyttävää kun antaa itseään odotuttaa :/ mä en osaa noihin kysymyksiin mitään vastata :/
Erna: voi ei pahoittelut tädin saapumisesta.. :( kyllä teillekin se pikkuinen saisi jo tulla <3
Omppuf:ille isot onnittelut vielä täältäkin :)) en yhtään ihmettele testien määrä, varmasti menee hetki uskoessa että se on ihan totta :)

on.. kp23, dpo 8.. eilen ja tänään ilmaantunu etovaa oloa, saanut jo kyökättäkkin, mut sit välillä helepannu, pystynyt olemaan normaalisti...

Heips kaikille!

Tässä jo hetken olen seuraillut teijän kirjotuksia ja jännännyt plussien puolesta ja nyt voin tunnustautua kuumeilijaksi itekin.
Niinkuin tickeristä näkyy, meikäläisen pitää kiireisenä 7-kuinen pojankoltiainen. Ihana tapaus :) melkeinpä aina reipas ja nauravainen hymypoika, jonka kanssa on menny alusta asti hirmu hyvin. Vähän jännittääkin, et mitäs sitten jos seuraavasta tuleekin ns. vaikeampi. Jos tulee koliikkia tai allergiaa tai imetys ei onnistu tai sitä tai tätä...

Miehen kanssa juteltiin ennen jälkitarkastusta (viime marraskuussa siis) että juhannuksesta olis hyvä alottaa seuraavan tekeminen. Sillon se seuraava tuntu niiiiiiiiiin kaukaselta ajatukselta, ei todellakaan ollu vielä kiire kun ei ollu paikatkaan kunnolla parantuneet edellisestä. No, mies on nyt kovasti pitänyt kiinni siitä, että "sillon oli puhetta et juhannuksena vasta", vaikka mä olen kovin yrittäny puhua ympäri. Ehkäisynä on tässä välillä käytetty kortsuja. Siinä on kyllä semmonen tunnelmantappaja et hohhoi.

Mut nyt siis ollaan jo niin lähellä juhannusta, että yritys voidaan julistaa aloitetuksi!

Jospa me saatas tänne pitkästä aikaan kunnon plusbuumi. Liian pitkään ollaan menty ilman ilouutisia, onneksi Omppuf teki asialle jotain :D! Jospa Vanilj:n etominen ois hyvä merkki, kuulostas ainakin tosi lupaavalle! Margeliinille pahoittelut siitä ikävimmästä tilanteesta, kun mitään ei tapahdu! Mullakkin oli joskun puoli vuotta yrittämisen aloittamisen jälkeen yks tuollanen megakierto, en nyt yhtään muista, mutta kyllä se yli 40pvän ainakin reippaasti meni. Niitä ei oo ennen sitä eikä sen jälkeen näkyny. Mulla menkat kuitenkin alkoivat sit aivan itsestään, mitään apuja en hakenut. Noita kuulema voi vaan tapahtua, kuulema ihan normaalia vaikka jäis kokonaan yhet menkatkin välistä. Toki se on kauheen raastaava nyt kun ois toiveissa mukula!

Omia kp. en muista kun reissussa ollaan ja kalenteri kotona, mutta taidetaan olla Vanilj:n kanssa hyvin samoissa päivissä. Eilen tuntui vähän kipua vatsalla ja valkovuotoa tulee ihan hyvästi. Mutta olo vielä ihan neutraali, saattaa vielä kääntyä kumpaan suuntaan tahansa.

Nyt on taas tullut luettua näitä kuumeilijoiden keskusteluja, kun itselläkin alkanut pyöriä mielessä toisen vauvan saaminen. Alusta asti on kyllä avokin kanssa puhuttu, että ainakin kaksi lasta olisi kiva, jos niitä vain meille suodaan, ja mieluummin pienehköllä ikäerolla, niin on lapsista seuraa toisilleen. Esikoisen synnyttyä ajattelin ensin, ettei nyt ihan heti aleta yrittämään lasta, josko sitä sitten vanhempainvapaan jälkeen palaisi työelämään. Noh, töitä ei sitten tuntunut millään löytyvän, joten puolison kanssa tuumasimme, että sopisi sitä kai ruveta yrittämäänkin, voihan siinä kestää, ennen kuin tärppää. Esikoinen sai alkunsa niin helposti, käytännössä "ensiyrittämällä", joten olen yrittänyt tsempata itseäni siihen, etten pety, vaikka nyt kestäisi. Minulla kuitenkin imetys hoiti ehkäisyn luonnollisesti, ekat kuukautisetkin tulivat vasta viikko sen jälkeen, kun lopetin imetyksen kokonaan tytön täyttäessä vuoden.

Sitten alkoikin työllistyminen näyttää todennäköiseltä, joten päätimme siirtää vauvahaaveita edemmäs, jos ehtisin vaikka ensi lukuvuoden tehdä töitä, kokemusta kun ei ole vielä liikaa ehtinyt kertyä. Tämän päätöksen jälkeisiä kuukautisia odotellessa... :D Kahdet kuukautiset on nyt ehtinyt olla, pillereitä en ole käyttänyt ollenkaan, meilläkin ollut kondomit ehkäisyvälineenä. Kierto varsin pitkä nähtävästi, 38 päivää viimeksi, nyt taitaa olla kp 38 tai 39 menossa, en enää muista, vaikka aiemmin päivällä sen kävin laskemassa. Vatsaa on nyt kolmena päivänä nipistellyt, kuin olisi kuukautiset alkamassa, mutta vuotoa ei ole näkynyt. Yleensä minulla on ensin alkanut vuoto, sitten kivut, mutta mistäpä sen tietää, jos on nyt muuttunut. Sekalaisin miettein ja tunnelmin nyt odottelen, alkaako kuukautiset vai ei. Molempi parempi, kuten sanotaan. Toisesta kovasti kyllä haaveilen jo, vaikka jos nyt en ole raskaana, niin varmaan muutama kuukausi sitten odotellaan, ennen kuin aloitetaan uudestaan yrittämään. :) Täytyy käydä omaa mielenterveyttään tässä välillä hoitamassa täällä kuumeilukeskusteluja(kin) lukien. ;)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille kuumeilijoille ja onnea odottajien joukkoon siirtyneille! Tuli paljonlaisesti sepustusta, mutta antakaa anteeksi. En ole vauvaintoilustani vielä minnekään muualle avautunut, patoutumia. ;)

Kellitys: tervetuloa vaan mukaan :) ootkos aattellut testailevan? :)
minkäs rotuinen koiruus teillä asustaa? =) Meidän esikoisilla on muuten vain 4 päivän ikäero :))
hattarainen: jos tuo haika nyt suosiis oikein urakalla monia :) saadaan siis yhdessä jännäillä :)
Nipsu: tervetuloa sekaan :) toivottavasti siellä se tärppi kävisi nopsasti! :)

on dpo 9.. etova olo sen kuin jatkuu, yöllä heräsin etovaan oloon ja aamulla kun heräs niin alko etoa... oishan se kiva jos se ois merkki raskaudesta, mut jotenki järki yrittää aatella että jotain mahatautiahan sen on pakko olla. Mut jotenkin alkaa vaan muistuttaa esikoisen aikana podettua pahoinvointia- mut ei kai se pahoinvointi voi näin aikaisin ilmaantua?! :o

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, Nipsu86 taisi ainakin jossain vaiheessa olla Lokamammojen 2011 ryhmässä, jos oikein muistan? :) Ite sinne liityin vasta vuodenvaihteen tienoilla, kun silloin tänne eksyin. Siellähän on plussanneita jo aika kasa, josko meilläkin kävisi tuuri pian? :)

Kyllähän Margeliinilla nyt kierto venyy, mä oon niin expertti noissa pitkissä kierroissa, niitä on mulla ollut vaikka kuinka ja paljon. Ainoo kerta kun oon elämässäni saanut nauttia säännöllisistä kierroista, oli pillereiden aikaan. :D

Oliskohan Vanilj sulla nyt tärpännyt?? Todellakin toivon niin! :) Kyllä kuulemma joillain voi alkaa tosi tosi aikasin se pahoinvointi!

Täällä ei menkoista mitään tietoakaan. Ollut jostain syystä nää iltaimetykset tytön kanssa yhtä helvetin pelleilyä, toinen vaan leikkii ja riehuu, mutta ei ota kuulonkaan, että suostuis ottaa maitoa. Voi hemmetti että itellä palaa käämi! Muutenkin tuntuu, että alkaa joskus menee tää imetys ihan pelleilyksi joskus, alkaakohan toi vierottaa itseään?

Ja iso tunnustus, mä tein testin pe-iltana, kun en jaksanut odottaa la-aamuun. Ihan puhdas nega oli, muutaman minuutin testiä tuijotin. Mutta sitten kun eilen aamulla kävin kattomassa, niin selvä viivan paikka oli testiin ilmestynyt, näkee ihan selkeesti eikä tartte edes mitenkään tihrustaa? Mutta eihän tuo taida mitään kertoa, kun ei tullut mitään testiin kuitenkaan sen kunnon ajan kuluessa. Mulla on toinenkin testi kaapissa (kato pitihän se ostaa tuplapakkaus, höhöö), niin sen ajattelin sitten tehdä juhannusta ennen, eli vasta vähän yli viikon päästä. :) Mitään oireita ei ole, mitä nyt mielessä kuviteltuja. :)

Margeliini: Mun käsityksen mukaan kiertopäivät lasketaan niihin seuraavien menkkojen alkuun vaikka yhdet jäisikin välistä eli vaikka kierron pituudeksi tulisi esim. hurjat 60pvää. Eikä kai ovulaatiota silloin tapahdu? En osaa kyllä sanoa. Meillä ensimmäinen raskaus (tuulimuna) tärppäsi viidennestä kierrosta ja esikoinen neljännestä. Eli suhteellisen nopeasti. Mites siellä, tuliko menkat viikonlopun kunniaksi? Ja miten meni tytön synttärit? :)
vanilj: Ihan hyvin voi jo nyt ilmaantua raskausoireita! Nyt pidetään peukut pystyssä, että ens helmikuussa teidän poika saa leikkikaverin :).
Nipsu86 ja Kellitys: Tervetuloa kuumeilemaan! :)
hattarainen: Peukut on pystyssä myös teidän puolesta! :)
Kiki84: Voi hitsi noi roskishaamut on kenkkuleita! Noh, parin viikon päästä ollaan viisaampia, kun testaat uudestaan ;).

Hmmmmm.. Täällä kp 36/33-35.. Perjantaina tuli tosiaan ihan vähän vaalenpunaista vuotoa/valkovuotoa vessakäynnin yhteydessä ja sittenhän tulinkin heti tänne manailemaan menkkojen alkua. Vaan eipä ole tuon jälkeen vuotanut eikä menkatkaan alkaneet. Vaikea uskoa, että olisin raskaana. Varmaan tulee pitkä kierto niin kuin Margeliinilla. Ei ole mitään sellaisia oireitakaan, mitkä voisi sanoa liittyvän pelkästään raskauteen. Varmaan huomenna menkat alkavat, koko ajan sellanen tunne alavatsalla. Testiä en ole tehnyt enkä aio tehdä lähipäivinä, en suoraan sanottuna uskalla.

Onko teillä muilla, joilla nyt on pitkät kierrot ainakin välillä, ollut pitkiä kiertoja ennen esikkoakin? Itse muistelisin, että miulla on aiemminkin ollut aika pitkiä kiertoja. Siis jotain tällaista 35-40 päivää. Joskus tuntui, että olisivat yhdet menkat jääneet välistä, eli oli tosiaan jonkun kerran joku ylipitkä 60 päivän kierto. Ei mitään muistikuvaa, minkä pituisia kierrot olisivat aiemmin olleet. :D Mietin vain, että onkohan vielä imetyksen jäljiltä kierto sekaisin, vai onkohan tämä vaan meikäläisen normaalia kiertoa. ;)

Plussaa toivotaan tietysti kaikille sitä jännääville! :) Itse tein tänään testin, kp 40 (tjsp), kun murehdin jo taas monenlaista etukäteen, joten halusin saada varmistuksen, jotta mahdollisesti voisin ruveta miettimään asioita, enkä murehtimaan oletuksia. Tulos oli selkeä negatiivinen. Kamala tunnustaa, mutta olin todella helpottunut, ehdittyäni murehtia raha-asioita jo pitkälle eteenpäin. :/ Sain nimittäin juuri paikan vuodeksi eteenpäin kielten opena, joten plussa nyt olisi tarkoittanut sitä, että olisin ehtinyt olla töissä vain viitisen kuukautta. Nyt jään hyvillä mielin nauttimaan kesästä ja aloitamme varsinaisen yrityksen uudemman kerran joskus loppusyksystä kenties. :) Nautitaan nyt tästä meidän kolmihenkisen perheen arjesta. Liiakin keksii jatkuvasti uusia kujeita, nyt tarvitaan äidiltä energiaa, jotta pysyy perässä ja jaksaa keksiä uusia luvallisia aktiviteetteja. :D

Niin, ja vanilj, meillä on japaninpystykorva. :) Se on kyllä ihan mahtikaveri, kun mahtuu kainaloon ja jaksaa silti lenkeilläkin emäntäänsä paremmin. Vielä kun ne muutamat "pienet" käytösongelmat saadaan kuriin. Emännän laiskottelun on siis loputtava! Pitäisi varmaan nyt ottaa tehokoulutus käyttöön kesän ajaksi, jos kertaa yrityksestä pidetään taukoa. Kaikki irti kesästä yhdellä kertaa! :D

Täällä kp. 27/27-33 ja ei sitten mitään oireita, ehkä tänään ollut vähän kuukautisoloja mahassa, joten valtava pettymys jo pyrkii pintaan. En kyllä yhtään usko että ois tärpänyt, kun ei ole yhtään sellanen olo. Just tänään kyselin lääkäriltä, et mihin tässä kunnassa hakeudutaan lapsettomuushoitoihin ja sain siihen vastauksen. Eli enköhän joku päivä tartu rohkeesti puhelimeen ja ala hoitaa sitä puolta. Väitti myös etten ois käyny synnytyksen jälkeen papa-testeissä, ite muitelisin kyllä käyneeni :O. Eli sekin ois varmaan hyvä tsekata. Taitaa olla aika hyvästellä haave helmi-vauvasta . Mä en niin kestä enää tätä kuumeilua.

Vanilj, mä oon kyllä niin kateellinen noista sun oireista :)! Millon on sun testipäivä? Mikä on tänään ollut olo?

Tervetuloa kaikille uusille!

Kiki84: Toivotaan, että se viivanpaikka vahvistuisi ja teille olis helmivauva tulossa. Plussatuulia sinne! :) Mä ostan nykyään kans heti kaksi raskaustestiä. Jos esim. menkkoja ei kuulukaan negasta huolimatta, tai jos positiivisen saisin, niin en mä malttaisi vaan yhteen testiin sitä jättää.

vanilj: Toki se oireilu on yksilöllistä, mutta mulla tuli tosiaan viime kierrossa viikko oviksesta älyttömän huono olo eikä mikään maistunut. Eikä ollut siis mikään pelkkä oksettava olo, vaan sen lisäksi oli sellainen yleinen huonovointinen olo, ihan niin kuin olisin ollut kipeenä. Ja sellainen olo  mulla on ollut vaan kerran elämässäni, silloin kun odotin esikoista. Plussaa sinnekin toivottelen!

Erna: Voi tosiaan olla parempi, että testaat vähän myöhemmin, jos menkat ei ala. Mutta eikös tuo ole ihan hyvä merkki, ettei se tiputtelu ole jatkunut? Vai onko sulla yleensä siinä taukoa? Ja täällä ei ole vieläkään menkat alkaneet :( Eilen tuli vessassa käydessä vähän jotain vaaleanpunaista paperiin ja minä jo innostuin. Mahaakin jomotteli aika kovaa. Mutta nyt taaskaan ei mitään oireita. Mutta joka tapauksessa sinnekin plussaa! Mä näköjään toivottelen täällä kaikille plussatuulia ;)

hattarainen: Rohkeutta sulle tarttua siihen puhelimeen! :) Jos itsestä tuntuu siltä, että apua tai asioiden selvittelyä tarvitsee tämän kuumeilun/lapsenteon suhteen, niin parempi toimia kuin jäädä yksin miettimään. Sehän voi joskus olla ihan pienestäkin asiasta kiinni, ettei tärppää. Tuntuu, että aika paljon kuulee ihmisiltä tarinoita, joissa esikoinen on saanut helposti alkunsa ja pikku kakkosta joudutaan yrittämään pitkään. Ja toisaalta sitten taas tarinoita, joissa esikoista on yritetty pitkään ja kakkonen onkin napannut heti tai saanut alkunsa jopa vahingossa. Meidän puistossa noita jälkimmäisiä tarinoita kuulin muutaman. Ja yksi äiti totesikin, että: "Ikään kuin raskaus ruokkisi raskautta, on se vaan niin ihmeellistä." Vähän vihlaisi meikäläisen sydäntä, koska meillä ainakaan ei ole edellinen raskaus ruokkinut seuraavaa :(

Omaa: En edes tiedä mikä kp tänään on... enkä välitä, koska ei kuitenkaan olla vielä päästy seuraavaan kiertoon. Eilen tein vielä yhden negan, jotta voin tänään tytön neuvolassa kertoa, että nega on ihan tuore. Päätin kuitenkin olla optimistinen ja tilasin jo valmiiksi ovistestejä, josko tämä tilanne tästä joskus laukeaisi. Kuten jo tuossa Ernalle totesin, niin eilen tuli vessassa paperiin vähän vaaleanpunaista ja mahaa jomotteli kovaa, mutta siinä se. Tänään taas ihan normaali olo. Oon vihainen ja surullinen :"( Miksi meidän ekassa yrityskierrossa kävi näin? Olin niin iloinen, että mieskin halusi yrittää ja seksi oli ihanaa ja vauvaa kovasti toivottiin molemmat ja nyt tämä, mitä mulle ei oo vielä koskaan ennen tapahtunut :( Tää on niin epäreilua.

hattarainen: Helppo se on tietenkin täältä käsin lähteä antamaan neuvoja, mutta jos vähänkään siltä tuntuu, että ulkopuolista apua tarvitte kannattaa sitä hakea. Jo pienillä apukeinoilla voidaan saada positiivinen tulos. Itsellä ei ole kokemusta hoidoista, mutta olen seurannut muutaman hyvän ystävän hoitoja vierestä, menestyksekkäin seurauksin. Milloin sinä odotat menkkoja alkavaksi oviksen perusteella? Minä täällä toivon sun puolesta vaikka itse olet jo toivon menettänyt.. :).
Margeliini: On tämä naisen keho niin arvoituksellinen kapistus. Meinasitko neuvolassa kysyä neuvoa tilanteeseesi? Mulla tiputtelu alkaa yleensä 2-3 pvää ennen menkkoja ja siitä sit seuraa menkat ilman mitään välipäiviä. Siksi ihmettelenkin mikä tämä homman nimi nyt on. Ollaankohan me saatu joku sama tartunta? :P

Kp 37/35. Ei näy menkkoja tai tiputtelua. Voisivat tulla jos ovat tullakseen. Edelleen tuntuu, että menkat on ihan nurkan takana. Välillä tuntuu jotain lirahtelevan pöksyihin, mut se on vaan valkovuotoa. En uskalla sanoa mitään ääneen tai testailla, kun sittenhän ne menkat varmasti alkaa! Tänään tai huomenna, ihan varmasti.

Kiki84: Hui sullahan on jännää, uutta testiä tehdä vähän myöhemmin josko se plussan antais testiajalla :P
ois se hienoa jos ois tärpänny, kyllä tässä kierrossa pettyy pahasti jos se täti pirulainen tänne löytää tiensä.. 
Erna: joo peukut pystyyn, ois se kiva :)  voi hitsit jos se täti sinne löytää :( mut sinnekkin peukut pystyssä, plussaa toivoen <3
Kellitys: Oi sehän on mainio tapaus :) joka koirassahan on ne omat pikkuvikansa ;) 
hattarainen voi ei jos täti sinne löytää :(  iso halaus!
Margeliini: Ärsyttävän monimutkainen osaa olla tää naisen kroppa :(
just tommosta huonoa oloa täällä ollut, ainoastaan se että mun on koko ajan tehnyt mieli kaikkea ja jos on ollut pitempi ku 3 tuntia viime syömisestä niin sit on joutunut kyökkäämään.. just niin kuin esikoisen aikanakin- mutta en muista että olis näin aikaisin alkanut :o

on.. eli täällä etovaa oloa vaihtelevasti, mut  nyt seuraksi on tullut vilu ja väsy, joten mahtaakohan olla vain jotain tautia..  Ei uskalla  kyllä luottaa oireisiin kun ei eka kerta olisi kun kroppa tekee tepposet.. mut kuitenkin haaveet on jo pilvilinnoissa menossa, ja kädet syyhyää testin tekoon... mutta aattelin että oottelen ensin tätiä saapuvaksi, kun se yleensä aika jämptisti tulee ajallaan... Eli perjantaina ois tarkotus sit testailla, jos vain maltan sinne saakka :)
Viime yönäkin jo näin unta että tein plussa testin ja sitten mentiin ultraan missä selvis että saadaankin kaksoset.. se onnen tunne oli ihan mieletön unessa :) ei kyllä ois tahtonu herätä :P

Erna: Joo, en tiedä mikä tartunta ollaan saatu ;) Yks pikku kyytiläinen olis kyllä voinut tarttua mukaan, mutta jotenkin omalle kohdalle sitä tuntuu niin naurettavalta enää toivoa. Mutta toivotaan edes sinne.

vanilj: Ei mullakaan esikoisesta alkanut pahoinvointi ennen plussaa. Muistaakseni rv 6. Ootko mitannut kuumetta? Että antaisko se vastauksen paleluun? Jos ei, niin tuohan kuulostaa oikein lupaavalta ;) Mä olisin jo niin hermoromahduksen partaalla... Nyt vielä koitat muutaman päivän kestää, jos aiot siitä perjantaista pitää kiinni.

On: Tänään on siis kp 40, jota mulla ei olekaan ollut vielä koskaan. Oli pakko ottaa selville sitä neuvolantätiä varten. Kuulemma on ihan normaalia, jos raskaus ei vielä näy testissä! :O WTF?? Yritin selittää, että menkat on oviksesta laskettuna viikon myöhässä ja että esikoisesta näky selkee plussa ihan sekunneissa n. 15 päivää oviksesta. Juu, silti. Se voi ruveta näkymään vasta kahdenkin viikon päästä siitä, kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Täytyy odotella vielä viikko ja jos ei mitään tapahdu, niin saan käydä neuvolan pissatestissä ja sitten voidaan miettiä pitäiskö laittaa lähetettä verikokeisiin. Jaahas. Eli ihan niin kuin arvasin, niin odottelua lisää luvassa. Tai voinhan maksaa tietty itseni kipeeks ja mennä yksityiselle. No, toivottavasti opin tässä lisää kärsivällisyyttä. Ketuttaa jo niin paljon, että voisin nauraa, kun en enää jaksa itkeä. Saatiin vielä näin paskamaanantain kunniaksi miehen kanssa riita aikaiseksi hänen vanhemmistaan. Että sillä lailla  emoticon

Heippa!

Onnittelut Omppuf:lle plussasta!!

Kirjoittelu on jäänyt ihan tyystin, ja perjantaina testasin selkeän plussan, joten minun taipaleeni täällä jäi lyhyeksi..

Oikein paljon plussatuulia ihan jokaiselle!!

Kiihi (laskettu aika 16.2.13)

Ihan ensiksi ONNEA Omppufille :)! Voi että kyllä tuli haikara oikeeseen osoitteeseen :)!

Margeliini: Onpas tylsä tilanne, kun menkkoja ei kuulu.Kiristää varmasti hermoja...

Vanilj: kuulostaapa lupaavista noi sun oireet... Kylmiä hermoja perjantaihin asti, jos silloin meinaat testailla ;)!

Erna & Hattarainen: jännät hetket käsillä...:)! Täällä jännätään teidän puolesta! Testiä kehiin... ;)! Voi kun täti ei nyt älyäisi tulla teidän luo kylään. Se on jännä miten paljon mielikuvia sitä luo "tammivauvoista" ja sitten "helmivauvoista" ja ihastuu siihen ajatukseen saada vauva juuri siinä kuussa. Mä olen nyt jo siirtänyt ajatukset kohti "maalisvauvaa" ja sepä vasta ihanalta tuntuukin :D.

Tervetuloa Kellitykselle Nipsu86:lle!

).( Ovis oli varmaan n. viikko sitten. Saatiin yhdet talletukset tehtyä vaan kun ensin sairastui mies ja sitten minä. Plaah... Nyt tässä onkin viikon verran sairastettu eli taisi tämä kierto mennä harakoille. Noh, niitä maalisvauvoja sitten :D! Lomakin alkaa jo ensi viikolla, joten jos stressin helpottamisen myötä kasvaisi myös raskautumistsänssit!

margeliini: Voi ei pahoittelut riidasta, ja lisä odottelusta :( 
ei oo kuumetta, ei oo semmonen vilu mitä kuumeisena.. mitä lie... ei auta ku oottaa :)
Kiihi: isot onnittelut plussauksesta! :)
Anmiha: pahoittelut  sairasteluista. :/ mut josko se yks kerta talletus piisaa ja saisikin jo helmivauvan :P Ei oo sulla onneksi enään pitkä lomaan, stressi helepottaa mukavasti :)

Kylläpä nyt kuulostaa olevan enempi tai vähempi kaikilla kropat sekaisin! Sekokiertoja, ja että semmonen harmittaa ku ois kova toive päästä tekemään edes jotain testiä.. grr!

Onnea Kiihille! Ja tervetuloa tilalle Kellitys ja Nipsu86 :)

Erna, vanilj ja hattarainen: sormia ja varpaita ristiin. Margeliinilla kuulostaa olleen kurja päivä. Keksi itelles joku pieni piristys huomenna? Vaikka leivoskahvi :) ja Anmihalle tsemppiä, muista että yksikin siimahäntä riittää ;)

O.N.: naureskelin jo tossa että ovis saattais olla hyvinkin juhannuksena! niin sitte jos tärppäis niin meillä ois yks jouluaattona ja yks juhannuksena tehty laps.. :) muuten on epätodellinen olo. töissä on oma säätäminen, sitten iltaisin harjotellaan kesäteatteria, mies murjottaa ku joutuu olee illat pojan kaa eikä saa omaa aikaa (olen lähes natsi!), lapsi vaan seisoo ja kaatuilee, kuolaa kuin eläin, tekee edelleen kahta ensimmäistä hammastaan, eka kertaa myös järkyttävä vaippaihottuma päällä, onneksi on kiva hoitaja päivisin, tuntuu että ite ei ehi käyä kaupassa kunnolla, kissojen kynnet on leikkaamatta ja turkit hilseilee, meillä on vielä toppatakit eteisen naulakossa ja , huoh, oon huomenna menossa puhumaan ammattilaisen kanssa siitä miksi mulla tulee semmosia ahdistuskohtauksia. tosin kun nuo aiemmat rivit lukee niin ei tarvi kovin ammattilainen olla päätelläkseen mistä se mahtais johtua. onneks tätä härdelliä on vaan pari viikkoa enää...

kp 6/27-33 yk 3

Hei kaikille pitkästä aikaa! :)

Mä palaan tänne iloisilla uutisilla. Liityn Omppufn ja Kiihin joukkoon, meille tulee helmivauva! <3 Toki vielä varovaisin mielin iloitsen...kuitenkin, plussa tehty.

Mä täältä poistun hissun kissun ja puhallan perääni ISON tuulahduksen plussatuulia! Toivottavasti jokainen seuraa pian perässä. :)

-Jenksbar (la 16.2.2013?)

hattarainen: Onko uutta raportoitavaa? Toivottavasti hyviä uutisia!
vanilj: Mitenkäs siellä? Millon ajattelit testailla?
Onnittelut kiihille ja jenksbarille! Meillä taitaa olla kaikilla sama La ;)

Muille kuumeilijoille kauheesti plussia! Erityisesti pitkään tahkonneille :) <3

Takaisin