Margeliini
Puuhakas puhuja
Erna: Ei munkaan mieelstä noi sun ajatukset kuulosta yhtään lapsellisilta. Enemmänkin inhimillisiltä. Kyllähän sitä plussaonnea aina toivoo niin kovasti omalle kohdalle, että sitten ottaa päähän, jos jollakulla toisella tärppää. Mua ehkä eniten ärsyttää sellaiset "ei me edes yritetty lasta" -tyypit, kun itse taas yrittämällä yrittää tulla raskaaksi. Ennen esikoisen odotusta tytön kummitäti tuli raskaaksi vahingossa ja hehkutti sitä sitten tyyliin: "Ihan hyvä toisaalta, että saadaan lapsi näin nuorena, kun jos odottaisin, että ensin valmistuisin, niin olisin sitten kuitenkin jo 26 vee." Itse olin tuolloin 25 ja tunsin itseni tosi vanhaksi ;) Sanoin kyllä hänelle, että musta tulee aikaisintaan 26-vuotiaana äiti. Kai hän sitten tajusi päästäneensä sammakoita suustaan.
Kartenkille isot pahoittelut negasta! :( Ootteko puhuneet sun miehes kanssa jääkö yritys tauolle vai jatkatteko?
Omppufille ovisonnea tähän kiertoon! Meinaatko tikutella? Mä en kans oikein mielelläni ota päänsärkylääkettä, vaikka ei kai esim. parasetamolin pitäis vaikuttaa raskautumiseen. Mutta kuitenkin kokeilen mielellään ensin jotain muuta. Usein mun päänsärky johtuu niskajumista ja menee ohi, kun venyttelee tms.
wagana: Hyvä, että vatsakipu on hellittänyt. Juu, päästiin touhuilemaan eilen ;)
Tänään näytti ovistesti edelleen positiivista. No, ei se mitään, kunhan ei kovin montaa päivää taas näyttäis. Testitkin loppuivat ja piti apteekista käydä hakemassa lisää :( Eilen pupuiltiin, tänään ei kerkiä, kun mies menee kisoihin. Mutta ehkä huomenna?
Kartenkille isot pahoittelut negasta! :( Ootteko puhuneet sun miehes kanssa jääkö yritys tauolle vai jatkatteko?
Omppufille ovisonnea tähän kiertoon! Meinaatko tikutella? Mä en kans oikein mielelläni ota päänsärkylääkettä, vaikka ei kai esim. parasetamolin pitäis vaikuttaa raskautumiseen. Mutta kuitenkin kokeilen mielellään ensin jotain muuta. Usein mun päänsärky johtuu niskajumista ja menee ohi, kun venyttelee tms.
wagana: Hyvä, että vatsakipu on hellittänyt. Juu, päästiin touhuilemaan eilen ;)
Tänään näytti ovistesti edelleen positiivista. No, ei se mitään, kunhan ei kovin montaa päivää taas näyttäis. Testitkin loppuivat ja piti apteekista käydä hakemassa lisää :( Eilen pupuiltiin, tänään ei kerkiä, kun mies menee kisoihin. Mutta ehkä huomenna?
Ovista ehdittiin hyödyntää vaan kerran, mutta ajoitus oli kyllä ihan perfect! Makoilin vielä jalat kohti kattoa ja sain osakseni huvittuneita katseita mieheltä ja tytöltä. Vieläkö tota greippimehua täytyy juoda?? Sitä on nyt mennyt n. kolme litraa eli sais kyllä jo riittää ;)