Margeliini
Puuhakas puhuja
hattarainen: Mä en saanut tässä kierrossa ollenkaan ovistestiin sitä paksumpaa testiviivaa, tosin siinä oviksen tienoilla vaihtui testi, joten se voi myös johtua siitä. Eli ovis on saattanut tapahtua juuri siinä vaihdon välillä. Oireiden perusteella uskon niin. Aivan ihana letkautus sun tytöltä <3 Voi kun sen vauvan voiskin vaan käydä ostamassa ja sais valita minkälaisen haluaa. Tarkoitan, että vatsavaivoilla vai ilman. En tarkoita mitään silmien väriä tai edes sukupuolta jne.
waganalle pahoittelut menkoista! Kyllä mäkin olen pettynyt, jos mulla alkaa menkat, vaikka tämä on meidänkin eka varsinainen yrityskerta. On sitä kakkosta jo silti tullut kuumeiltua sen varran kauan, että maltti ei meinaa riittää.
Hele81: Mäkin ostin tänään säästöpakkauksen siteitä, kun kohtahan niitä tarvitsee taas. Ja suunnittelin tekeväni Baileys-kakunkin ja syöväni sen ihan yksin ;) Voi että mä repesin tolle konttauskakalle :D Mäkin huomasin yks aamu, että tyttö vääntää kakkaa ja sanoin sille, että mennään kohta pesemään. "Kohta" oli sitten liian myöhään. Seuraavan kerran, kun vilkaisin tyttöä, ihmettelin, että mitä sillä on kädessä. No kakkaa! Sitä oli myös keittiön ja eteisen matossa, kylppärin lattialla ja mun vaatteissa sen jälkeen, kun kiikutin neidin pesulle. Oli vähän vaippa falskannut.
Ja taas mä pyörin täällä. Sopivasti onkin sitten oireet vähentyneet aika reippaasti tämän päivän aikana. Eli eiköhän se täti sieltä tule. Tervetuloa vaan, saisiko olla mun käänteispsykologista Baileys-kakkua
Täytyykin käydä ostamassa se Kaksplussa. Ehkä se pääsee kylppärin peilikaappiin raskaustestin kans.
waganalle pahoittelut menkoista! Kyllä mäkin olen pettynyt, jos mulla alkaa menkat, vaikka tämä on meidänkin eka varsinainen yrityskerta. On sitä kakkosta jo silti tullut kuumeiltua sen varran kauan, että maltti ei meinaa riittää.
Hele81: Mäkin ostin tänään säästöpakkauksen siteitä, kun kohtahan niitä tarvitsee taas. Ja suunnittelin tekeväni Baileys-kakunkin ja syöväni sen ihan yksin ;) Voi että mä repesin tolle konttauskakalle :D Mäkin huomasin yks aamu, että tyttö vääntää kakkaa ja sanoin sille, että mennään kohta pesemään. "Kohta" oli sitten liian myöhään. Seuraavan kerran, kun vilkaisin tyttöä, ihmettelin, että mitä sillä on kädessä. No kakkaa! Sitä oli myös keittiön ja eteisen matossa, kylppärin lattialla ja mun vaatteissa sen jälkeen, kun kiikutin neidin pesulle. Oli vähän vaippa falskannut.
Ja taas mä pyörin täällä. Sopivasti onkin sitten oireet vähentyneet aika reippaasti tämän päivän aikana. Eli eiköhän se täti sieltä tule. Tervetuloa vaan, saisiko olla mun käänteispsykologista Baileys-kakkua
Täytyykin käydä ostamassa se Kaksplussa. Ehkä se pääsee kylppärin peilikaappiin raskaustestin kans.
En noita kaikkia kirjoituksia jaksanut lukea, mutta täällä ilmottautuu yksi toistesta lapsesta kuumeileva! Minulla on ennestään 1-vuotias poika. Vauvakuume on ollut kova jo useamman kuukauden ja ens kuussa olis tarkotus mennä otattaa kierukka pois ja alkaa yrittämään pikkukakkosta 

Selvä. Nyt sais sitten se täti tulla, että pääsis aloittamaan uuden kierron. Onhan tässä joo vielä se 3 prosentin mahdollisuus olla raskaana, kun tein testin pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamista, mutta... paskat! En voi kuitenkaan tuon esikoisen takia vaan murjottaa ja rypeä itsesäälissä, joten etteen päin, sano mummo lumessa tms.
Eli suoraan sanottuna ihan paska päivä! Murr!