Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa joukkoon SaPaRo!
Jennivee: kuulostaa lupaavalta nyt plussia sinneppäin!! :)
Mukavaa joulunaikaa kaikille muille ja paljon onnenpotkuja.

Minä toivon joululahjaksi ovisplussaa! Tänään siis puuhailua jo harjoteltu.. ajattelin yrittää testeillä, vaikka se tuntuukin turhalta (minä en jotenkin ymmärrä niitä miten ne toimii). Tänään oli siis yksi viiva ja sitten vähän heikompi. Oon ymmärtäny että niitä ei lasketa ellei oo yhtä vahvat? Jotenkin tässä kierrossa jännittää!! Kummallista.. 
Alkoholista: Kävin siis lauantaina viihteellä.. joka ei sovi mun kropalle nykyisin näköjään yhtään, join huimat 3 pulloa kaljaa ja sitten aamulla oksensin 6 tuntia. Täytyy varmaan jättää tämä 2 kertaa vuodessakin pois.. :D:D Yyyyritän olla tässä kierrossa stressaamatta.

Omppuf ja kp 14 yk 9

Omppuf, Mulla ainakin toimii nuo ovistikut :) Aluksi tuli haaleita ja sitte pärähti niin tumma viiva ettei ollu kahta puhetta oliko plussa vai ei =) kannattaahan se kokeilla!

Täällä ei oo menkat alkanu vaikka välillä on siltä tuntunut, kauheita menkkakipuja :S Yöllä piti ihan nousta laittamaan suoja housuihin ku olin ihan varma että nyt ne alkaa, vaan ei... ja taas salireenin jälkeen oli ihan JUMALATTOMAT menkkakivut ja muutenki sen tunnin reenin aikana piti KOLMESTI käydä vessassa... Onkohan tämmöset kivut ihan normaaleja jos ois raskaana?? Mutta eiköhän ne menkat sieltä tuu viimeistään huomenna...

Tervetuloa SaPaRolle!

Paljon ovisplussatuulia Omppuf:lle

Jennivee, mulla on sama kuin sulla, tosin menkkamaista juilimista on ollut vasta tänään. Kun omppuf toivoo ovisplussaa niin mä toivon tätiä. Ei me kyllä kauhean tarkkoja olla oltu ehkäisyn kanssa, eli odottelu jatkukoon. Kaipa se muutaman viikon sisällä ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Asiasta kukkaruukkuun, oon tänään taas pallotellut mielessäni, et pitäiskö käydä poistattamassa toinen alaviisureista, kun ien sen ympärillä vihoittelee. En kyllä oo todellakaan menossa ennen joulua, ja mitä luultavimmin vasta vuodenvaihteen jälkeen. Tosin kun tuo ien tuosta muutaman päivän päästä rauhoittuu niin varmaan koko hampaan poistokin tuntuu taas turhalta..

Sukey: Käy ihmeessä postattamassa ennen kun se tulehtuu!! Täällä on takana 3 viisaudenhampaan tulehdusta ja se on tosi inhaa :o Eihän ne ees poista sitten kun on tulehdus päällä. Multa on siis poistettu alhaalta molemmilta puolilta. Ylös ne onneks mahtuu kasvamaan, itseasiassa toivon että kasvais niin jos tuo mun hammasrako menis vähän pienemmäks tuosta eestä x)
Jennivee: eikös aika monella raskaana olevalla ole just noita vihlomiskipuja/kasvukipuja?! :o ainaki tälläsen kuvan oon saanu. Toivotaan siis ;)

SaPaRo: Tervetuloa joukkoon :) Se vauvakuume tulee salakavalasti :D Meilläkin piti ensi vuonna vasta alottaa ns. yrittäminen, mutta niin sitä vaan jo tässäkin kierrossa laski päiviä ja huomaa, että kyllä sitä plussatestiä jo kovin odottaa :) Minullekin yasminelle -merkkiset pillerit aiheutti haluttomuutta joskus aikoinaan. Onko se sitten ihan normaalia, ettei menkkoja tule noiden cerazette-pillereiden aikana?

Jennivee: Pidellään peukkuja ja toivotaan ettei täti saapuisi :) Koska ajattelit testailla?

Omaa: Pitkältä on tuntunut odottelu ja tänään sitten ajattelin, että menempä ja ostampa varhaisen raskaustestin. Tein sen sitten samantien, kun ohjeessakin luki, että voi tehdä mihin vuorokauden aikaan vaan. Tein kuten ohjeessa neuvottiin ja odottelin piirtyykö viivoja. No eipä piirtynyt, edes sitä kontrolliviivaa. Jopas turhauttaa, maksoin 11€ omasta kärsimättömyydestä ja sitten oli mokoma ihan susi :D Tein sen kyllä ihan oikein, siihen nyt ei paljoa vaadita, purin vielä testin ja oli ihan loppuun asti kastunukin. Eipä ole näin käynyt kyllä aikaisemmin, vaikka aika monet testit sitä on tullut tehtyä. No empä viisastunut tästä yhtään, että odottelu jatkukoon. Oireet kyllä hävinneet täysin, että enää en kovinkaan luottavaisin mielin odottele, mutta katsotaan :)

keskiviikko aamuna ajattelin testata jos ei oo menkat vielä alkanu =) Semmosia mahakipuja on kyllä ollu että eiköhän nuo sitä tätiä enteile... :(

Jennivee: Samat meiningit alkoi täällä just:( Noo uutta matoo koukkuun sitten vaan jos huonosti käy :)

dodiin,
täällä ei sitte käytykä lekurille vaikka pitikin kun menkat sitte ihan itsestäään alkoivat sinä aamuyönä! :D ei siis mitenkä viimetippaaan jättäneet?!?!? :D
joten siis peruin ajan ku menkat alko ihan itestään, tosiaan hyvä niin, nii ei tartte pillereillä niitä käynnistellä ku tajusivat tulla itte, ja toivon mukaan jos nyt kroppa alkais sit vähän palautuun omaan kiertoon.. : ) ekat menkat siis synnytyksen jälkeen mulla oli syyskuussa,( ja sillonki synnytyksestä oli jo reilu 1v.2kk ja imetyksenki olin lopettanut 2kk sitte), sitte seuraavii ei alkanu ja sain terot ja sillo kp kerkis jo menee 55, nyt olisin sit taas hakenu eilen teroja mutta ei tarvinukka, tää kp veny 42. jospa se tästä, pikkuhiljaa.. :)
ainaki se on hyvä merkki että tajusivat itse alkaa :D !!!!
eipä tänne sen kummosempia.. :) nyt vaan iloisin mielin joulua ja uuttavuotta viettään :)

rauhaisaa joulunaikaa kaikille ja plussatuulia : )

Iltoja kailille!
Pitihän se raskaustesti tehä ja RASKAANA OLLAAN !!! <3<3<3 aivan uskomatonta ja ihanaa ja epätodellista! vihdoinki! Nyt minä siirryn elokuisiin mutta seurailen varmasti teidän juttuja täällä vielä pitkään :) Toivottavasti pieni pysyy kyydissä <3 laskettu ois laskurin mukaan 27.8.2012 <3

yk 8 ja 4+1 <3

Ihania uutisia, kovasti onnea Jennivee!! :) <3 Mullakin menkkajomotukset hiipunut ja tätiä ei vielä näy, joten vähän on toivoa vielä jäljellä. 

Onnea Jennivee! Oli muitakin plussanneita, onnea paljon kaikille!

Täällä on tullut pideltyä reilua palstataukoa. Piti  nyt tulla ihan kattomaan onko täällä enää ketään vai onko käynyt hirmuinen plussa-aalto :) :)

Lisah mulla kanssa cerazettet jätti menkat kokonaan pois kuten SaPaRollakin. Olihan se ihanaa. Toisaalta kuitenkin alussa siitä ei osannut nauttia, koska ei tiennyt että menkat oli poissa ja voi periaatteessa olettaa menkkojen alkavan ihan millon vaan. Ei siis tullut pidettyä valkoisia kesähousuja ;) 

Mulla kierto venyi noin 65 päivään, en pysynyt enää laskuissa. Kolme raskaustestiä tuhosin ja pääsin pettymään. Vihdoin viime viikonloppuna tuli iloinen yllätys vessassa. Sana "iloinen" on harvoin yhdistetty menkkoihin mutta nyt oli ;) Menkat tuntuu kestävän ja kestävän runsaina, toivottavasit ennen joulua tulva kuivuisi... Että pääsis ihan aikuisten oikeasti yrittämään!...ehkä.

Mutta luulen kyllä että oikeasti me ruvetaan yrittämään vasta ehkä kesällä. Jotain ihme talviväsymystä kai on, kun oon niin väsynyt koko ajan. Ruokakaan ei maistu, oon laihtunut pari kiloa. Työt vissiin painaa alitajunnassa päälle, vaikka musta ei tunnukaan että olis stressiä.

Mutta hei, ihanaa että tulee joulu. Saa olla töistäkin vähän vapaalla ja nauttia ajasta ihanan tyttären kanssa.

Ihanaa joulua, naiset!! Plussia teille nääääiiin paaaaljooon ++++++++++++++++++

emoticon emoticon

Kolme yötä jouluun on.... ja muutama lisää, niin päästänee taas yrittämään syysauvaa.

Täällä on ollut ihania uutisia! Paljon onnea Jennivee! Tuo tunne on varmasti huikea!! Paljon paljon kaikkea hyvää tuolle ihanalle 9 kk:n matkalle!

Sadepilveä ja J3nniä voi myös onnitella - joskin eri syystä. Tiedän kyllä, että menkkojen alkaminenkin voi tuntua helpottavalta. Mullakin oli viimeistä edeltävä kierto piiiiitkä - ja tuntui, että epävarmuus painoi koko ajan, vaikka olikin tehnyt negatiivisen raskaustestin.

Lisah, sun tilanne vaikuttaa erittäin lupaavalta. Toivottavasti saisitte parhaan mahdollisen joululahjan! Koska sä teet testin?

Kuinka ikäkumppani Barbamama jakselee? Eikös teillä ole h-hetket oviksen suhteen ihan ovella?

Tänne meille ei mitään uutta. Megamenkat lopettelevat juuri olemassaoloaan. Seuraava tavoite on siis ensi viikon alussa. Ja jotta elämästä ei tulisi liian helppoa, niin rakkaat sukulaiset ovat juuri silloin kansoittaneet meidän mökin... Siinäpä se onkin tilanne, kun sukulaiset kyselee paikan päällä, että "milloinkas saadaan kakkosvauva", ja meidän pitäisi olla sitä parhaillaan tekemässä.  Otappa siinä omaa aikaa, kun joku on koko ajan jotain kyselemässä. Sitä saa tosiaan skarpata ettei tule livautettua suusta jotain semmoista, joka ei ole ihan painokelpoista emoticon .

Tuosta oviksesta kyselisin vielä... Kun olen ymmärtänyt, että sen pitäisi olla TASAN kierron puolivälissä ja minusta se mulla on ennemminkin pari päivää aikaisemmin. Onkohan tämä taas näitä endon suomia erikoisuuksia, ja siitäkö mahtaa johtua ettei meille tuota pikkukakkosta näy ei kuulu. Käyttekö te muut kellon tarkasti vai onko tämä ihan normaalia?

Pakkohan se oli testi heti tänään tehdä, kun kp 30/30-34 ja kyllähän sieltä se joululahja näyttöön tuli :) Eli raskaana ollaan <3 Toivotaan, että kaikki menisi hyvin! laskettukin on laskurin mukaan sopivasti lasten isin syntymäpäivänä 28.8 <3 :D

*Sadepilvi*
En ole aiemmin kuullutkaan, että sellaisia pillereitä on olemassa :) Itse kyllä koko ajattelen, ettei kaikki voi olla kohdallaan jos menkat jää pois, vaikkakin pillereiden takia :) Mutta aiheuttaahan ne muutenkin aika paljon haittavaikutuksia, ainakin itselläni.

annnie: kyllä minä olen sitä mieltä, että se ovulaatio saattaa tulla aiemmin tai myöhemminkin kun kierron puolivälissä :) itselläni oli kp 19 sillon kun esikoista teimme, mutta ovulaatiotestit auttoi silloin =)

Paljon plussatuulia muillekin ja ihanaa joulunaikaa!! <3

Onnea paljon Lisah!! <3 tervetuloa elokuisiin :) Meillä aika lähekkäin lasketut ajat ku mulla on 27pvä ja sulla 28 pvä =) Toivotaan että kaikki menee nyt molemmilla hyvin!
Toivottavasti muutkin pääsee pian tekemään sen positiivisen raskaustestin :) Se on ihana tunne kyllä kun vihdoin on tärpänny <3 En oikein osaa vielä edes käsittää, olo on ihana mutta toisaalta epätodellinen :D hassua <3

Onnea Jennivee ja Lisah! Tarrasukkia pienille mukaan matkaan

ON: kaverille syntyi eilen lapsi, ja se veti mielen vähän matalaksi. Tottakai olen iloinen heidän puolestaan, mutta samalla oma tilanne alkoi ahdistaa, kun aina vaan odottaa jotain, jonka jälkeen voi alkaa yrittää, ja koko ajan tulee enemmän ja enemmän asioita, joiden vuoksi yrityksen aloittamista pitää lykätä..

Ooh Lisah! Mitä uutisia! Eipä tosiaan parempaa joululahjaa voi toivoa. Oikein, OIKEIN,  paljon onnea jouluplussasta! Täällä onkin ollut kunnon plussapuhuri viime päivinä.
 emoticon

Mukavaa ja rauhallista joulua kaikille kera perheinenne! emoticon

Toivottavasti tämä plussatuuli jatkaa puhallustaan heti alkuvuonna. Meistä varmaan aika moni ottaisi sen mielellään vastaan. Mutta nautitaan nyt jouluna jo olemassa olevasta ja yritetään olla huolehtimatta tulevasta (joskus se on vaan helpommin sanottu kuin tehty...)

-annnie

Minä edelleen heilun täällä taustalla =) hurjasti onnea raskautuneille!

Annnie, mulla ei ainakaan ovis ollut kierron puolivälissä, vaan aina 10-8pv ennen menkkojen alkua. Ovistikut kummasti helpotti raskautumista, kun tiesi touhuta oikeaan aikaan =)

Sadepilvi: Kyllähän meitä vielä varmaan muutama ainakin lienee :D vaikka täältä on kyllä porukka aika tehokkaasti tyhjentyny tuonne odottajat palstalle ;D.
j3nni: Onnittelut alkaneista menkoista, hyvä että kuitenkin tulivat ns.itsekseen! Kauheesti lähettelen plussapuhureita uuteen yritykseen.
Lisah: ONNEA tulevasta perheenlisäyksestä!!
annie: Ovisplussaa sinne! :) Karkaatte aina vähäks aikaa sukulaisilta, siinähän on jännitystä kerrakseen ;) Toivotaan ettei tule kauheena uteluita, se on aina ikävän kuulosta.
Oviksesta: Näin minä oon ymmärtäny:: Oviksen ajankohta riippuu täysin ihmisestä ja kierron pituudesta, normi olis se 10-16 kp mutta voikait (esim mulla on usein) myöhemmin. Mulla siis vaihtelee ihan kierroittain.
Sukey: toivon kovasti että teillä selviää tuo tilanne nyyyyt, ja päästään samaa matkaa sitten syyskuisiin!! :):)

Omaa: Minä paukautin osalle sukulaisista että me yritetään, ja siksi voin joskus olla "maailmalle vihainen" tilassa. Paras olis nyt ettei tarvii enää kuunnella kaikkea idiottimaista vitsiä tms.  >:/ Hohhoh, aika kasa ovistestejä tuhlattu ja tänään vasta näytti viiva vahvenevan ( ei siis vielä selkeä plussa). Ollaan melkein joka päivä puuhailtu, ettei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää. Mahdolliset kuukautiset sattuu sitten ens vuodelle. Rakkauden täytteistä joulua kaikille <3

Omppuf ja kp 18 yk 9

Takaisin