YHYHYHYYYYYYYYYYYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!
Kiukuttaa! Masentaa!

KETUTTAA
Täti tuli, ja päivälleen, 10.12, eli silloin kun piti alkaakin. Mulla täydellinen 28 kierto siis. Mä oon ollu niin järkyttävän kipeä etten ole kyennyt edes koneelle raahautumaan. Olen maannu punkan pohjalla 2 päivää. Aivan järkyttävän hirveät endometrioosituskat. Tää kierto oli muutenkin todella kummallinen. Se tiputteluvuoto. Ne oireet. Ja kaikenhuipux sama meno jatkuu. Vuoto on jo loppunu, kesti vaan 3 päivää(mulla kestää normaalisti menkat 1 viikon), laukaperiin nousi ihan kamalan näköset mätäpaiseet(mulla ei ole juuri koskaan finnejä), oksettaa koko ajan esim kahvin haju, ja höysteenä kakun päällä karsee päänsärky.
Mitä ihmettä tää oikeen tarkottaa?! Mä näytän ihan turpaansa saaneelta.
Voinko olla raskaana vaikka tuli vuotoa?Yhden herkän testin tein päivää ennen vuotoa ja se oli negatiivinen.
Jaahas, jaahas. Eipä tässä sitten muuta kuin kaikki taas alusta. On tää aika rankkaa. Mä haluan toisen lapsen enemmän kuin mitään muuta koskaan ennen. Samalla rakkaus tuota pikkumiestä kohtaan vain kasvaa, sydämeni pakahtuu kiitollisuudesta että mulla on pieni poika. Että saan olla äiti. Mutta kyllä se vaan niin on että nämä ovat näitä elämän mysteereitä että miksi ei vauvaa tule vaikka kaikkensa tekee ja yrittää. Nyt ollaan yritetty vasta puoli vuotta. Ennen esikoista oltiin sentään ilman ehkäisyä MELKEIN 5 VUOTTA ennenkuin tärppäsi, eikä oltu uskoa sitä todeksi että mä olen raskaana. Ja se tuli siitä yhdestä kerrasta mistä ei ois edes pitäny raskaaksi tulla. Elämä pelleilee mun kanssa!! Meneeköhän seuraavaankin kertaan 5 VUOTTA... Pitäkää ny peukkuja mulle siskoset, mä täytän keväällä 38 VUOTTA. Tässä on enää vähän aikaa...
Onneksi helmikuun alussa pääsen sairaalaan tutkimuksiin ja avittavat vähän, että on ainaskin valoa putken päässä näkyvissä jos ei luonnollisin keinoin onnistuta. Se vauva tänne ja vähä äkkiä!
Nyt on mieskin pehmentymässä ja puhuu jo vähän sinnepäin että sitten kun meitä on neljä...kattelee tossa jo kevääksi isompaa autoa. Kysyi että koira vai vauva. No vauva tietenkin!! Tai molemma, miksei...? pientä hoivaviettiä pukkaa päälle...

Onhan se hänellekin raskasta katsoa vierestä miten rankkaa tämä on, ja miten hirveästi haluaisin kokea sen onnen vielä kerran. Kaksi lasta riittäisi mulle, olisin täydellisen onnellinen äiti sitten. Plus vielä se hyvä puoli että se olisi mulle rittäin hyväksi terveydellisesti, paras lääke endometrioosiin ennekuin vaihdevuodet tulee.
Osaanottoni myös muille negatiivisen tuloksen saaneille, ei muuta kuin yritystä jatkamaan, toisiamme tukien.. Onneksi teitä on muitakin pettymyksen kokeneita täällä niin en askartele näiden ajatusteni kanssa aivan yksin. Kuulumisianne on rauhoittavaa lukea. Mun miehen korvat on jo ihan puutunu tähän sanomaan.
Laskuri näyttää että seuraava hedelmällinen jakso 21.-25.12, eli ovis 24.12. Ei muuta kuin keula kohti ulappaa ja rintakehä rottingilla uusiin koitoksiin, myötätuulta teille muillekin toivon!
Terveisin Barbamama