Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tää on niin uskomatonta. Me oikeesti yritettiin sitä ensimmäistä sen pari vuotta. Ja nyt tuli sitten näin "helposti" (yk 7). Eilen menin kotiin töistä ja pakkohan mun oli jo illalla tikkuun pissiä. Ensin oli ihan tuttua tyhjää mutta sitten kun olin jo pessyt käteni ja nakkaamassa testiä roskiin niin PERSELE siin on kaks viivaa!!!! Ihan into piukeena miehelle sanoon joka oli jo nukkumassa. Ei meinannut tulla oikein yöunista mitään. Ja aamulla kerrottiin isoveljelle :D. Outoa ajatella, että meidän pikku pojusta tulee sitten isoveikka :D Ihan itku kurkussa täällä taas kerran.

Mutta joo, noista oireista. Eli ihan menkkamaisia kipuja ollut ja on edelleen. Vessassa saa rampata, makeeta tekee mieli ja kylmä on. Mutta sitten taas toisaalta näissä oireissa ei oo mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Ja varsinkin kun tota kahvii täällä töissä tulee juotuu...

Nyt siirtyilen sitten hiljaksiin tonne elokuisiin ja toivon, että täältä viel muitakin sinne sitten ilmestyy... Mulla on vasta 4+2 joten vielä varauksella

Heippa kaikille!!

Ilmoittaudun uutena mukaan :) Olen 23v ja mieheni 25v, meillä on reilu 9kk:n ikäinen tytär ja pikkusisarus olisi toiveissa! Ensimmäiseen raskautumiseen yrityskertoja tarvittiin 7 ja tytön syntymän jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty, vaan periaatteella tulee jos on tullakseen.

Synnytyksen jälkeen toivoinkin, etten ihan heti uudelleen tulisi raskaaksi, mutta kun ei vieläkään ole miään kuulunut, niin puhuttiin, että seuraavaan kiertoon voisin ostaa ovistikut. Vielä en siis elättele suuria toiveita, mutta kuumetta olisi ilmassa ;)

Kolmet menkat on synnytyksen jälkeen tullut ja nyt olisi kp 14/30-34 meneillään, joten ahkeraa peittojen heilutusta olisi tiedossa! :)

Onnea Maamukka ja kiraffe!
Mahtavaa!!

Mulla oli kans menkkamaha kipua esikoista odottaessa niin kuin maamukallakin. Ja kuljin rätti housuissa vaikka kuinka kauan. En tajunnu olevani raskaana, esikoinen kun oli sellanen puolivahinko.

Mites omppuf eihän menkat oo alkanut.

Sukeylle tsempit ja heti vaan yritystä kehiin.

Ja barbamama, mullakin pitäis alkaa menkat 10.päivä, joten jännitetään yhdessä. Meillä ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää, jos ne alkaa.

Tänään alko FST5 uusintana se sydänääniä sarja ja pakkohan sitä on taas alkaa kattomaan. Aivan ihan ohjelma, eikä yhtään helpota vauvakuumetta.

ONNEA Maamukalle! :)

Täällä ei ole vielä alkanut tätiviikko, mutta tänään otin vasta viimesen teron joten varmaankin huomenissa tai ylihuomenna... huoh..

Juu sydänääniä on ihana, katoin kyllä viimeks joka jakson joten nyt ei kyllä jaksa vielä uudestaan :) tai ehkä sittenkin ;)

Ainiin ja tervetuloa Lisah ja muille tsemppejä loppukiertoon tai alkuun miten nyt kullakin sattuu olemaan :):)

Oiiiiih! Paljon onnea Maamukalle! Ihanaa. Siis aivan ihanaa.emoticon

Itselläni on aivan kurja olo. Menkat pitäisi alkaa 5 päivän päästä, siis lauantaina. Mä olen aivan turvonnut(sormet on ihan nakkeina), munasarjoja särkee, viluilen koko ajan. Nukun kahden peiton alla ja silti on kylmä!! Mulla on flunssa. Oksettaa. Ei teemieli ruokaa. Heräilen yöllä vähän väliä kun pissattaa ja janottaa vuoronperään. Raskautumisoireiltahan nämä kuulostaa mutta ehkä mulla vaan on päässä vikaa. En mä jaksa uskoa, mua pelottaa uskoa kun jos petyn taas.

Niinhän siinä aina käy..

Mutta kyllä jotain OUTOA ja tavallisuudesta poikkeavaa tapahtui eilen. Olin ratsastuskisoissa ja juuri ennen mun vuoroa käväisin vessassa rakkoa tyhjentämässä...Waaaaaat!!??? Pikkuhousuissa kolme tippaa verta, semmosta rusehtavaa. VOISKO SE OLLA...kiinnittymisvuotoa????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja se oli siinä. Tänään ei mitään vuotoa.

Sormetkaan ei oo ollu tällä lailla turvoksissa kuin viimeksi esikkoa odottaessa.

Mua pelottaa ja jännittää nyt todenteolla. Jos ei menkat ala lauantaina niin sunnuntaina testaan kyl varmasti!!emoticon

Lisää kummallisia asioita. Olin viimeviikolla lääkärissä, pyysin lähetteen äitiyspolille tutkimuksiin. Kun mulla on endometrioosi ja vaikeaa raskautua ja ikääkin jo 37 niin pääsen kuulemma jonojen ohi. Lääkäri kirjoitti mulle pikaisen lähetteen. Tänään tuli postissa kutsu tutkimuksiin. Että jos ei nyt tärppää niin pian tärppää varmasti kun pistetään tärppäämään!!

Terv.epätoivoinen Barbamama

heissan ! =)

joulukuisia päiviä! täällä kp 29 ja toissapäivänä tehty clearblue plus testi antoi hennon haamun, mutta jotenki se väri kerty sinne toiseen laitaan enemmän, mutta silti näkyvissä on yhtäpaksu viiva kuin kontrollikin mutta paljon hailakampi. eilen kuitenki tein toisen testin heti aamupissasta ja ei tullu kyllä viivaaa, muutakun sitte vasta 10min päästä, ja se oli vain tosi ohut niinku kynällä olis piirtänyt jäljen, eli taisi olla eka testi olla joku viivanpaikka ja tääkin, susia sanoisinko!
tänää tehty sit kans testi ja niin selkee nega kun olla ja voi, eli raskaana täällä ei olla enkä näin ollen saanu sitä toivomaani maailman parasta synttärilahjaa/joululahjaa. :( masentaa.
Oireita on ollut vaikka millä mitalla, on ollu pahoinvointia pari kertaa iltasin ja mahan nippailua joka on jokapäivästä, valkovuoto on niin runsasta että huoh. oikein "lorahtaa" housuihin välillä. että mikä lie siinäkin sitte on?!?! kuitenkaa ei haise mitenkä pahalle eikä mitään mutta sitä vaan nyt alkanu tulee tosi paljon :( ja muutenki ku tulee vähemmän nii se on tosi tahmeeta ja kirkasta. että mitä?! AUTTAKAA :) !! :D
ja koen olevani väsyneempi ku enne, mutta en sittte tiedä mitä tää pää ajattelee ku en kuitenkaa oo raskaana :(
ja tossa viimekuun puolenvälin, oisko ollu 22pv. paikkeilla tuli pari päivää ja pari kertaa päivässä tosi paljon vaaleanpunaista limaa jota jo hetken luulin kiinnittymisvuodoksi, mutta pah, ei olis pitäny innostua niin paljon ku näin korkeelta sitä pudottiin, TAAS :(
tänää tullu kans sitte vaaleenpunasta limaa mut kerran ainoastaan, luulin jo menkkojen alkaneen mutta ei :( tulis nyt se perkule täti nii sais alkaa uuteen kiertoon..

muille paljon plussia!!!!! ja pahoittelut negan saanneille.. :(
ja TERVETULOA uusille!! =)

Barbamaman oireet kuulostaa kyllä lupaavalle! :)
j3nni: toivottavasti plussa vahvistuu ja testit toimisivatkin oikein! Tulehhan ilmottelemaan piakkoin miten kävi?

Täällä: Tänään itsenäisyyspäivän kunniaksi testasin, ja negatiivinenhan tuo oli, ei mitään tulkinnan varaa.. pettymys on tietenkin suuri. Kerkesin jo maalailla ties mitä ruusunpunasia kuvitelmia, mutta kyllä tää tästä iloks vielä muuttuu.. ootellaan että vuoto alkais jo. 

Omppuf ja kp27 yk 8 (vielä)

Barbamaman oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Toivotaan, että päästään yhdessä elokuisiin.

Ja j nni (en osaa kirjottaa tota tokaa kirjainta) ja omppuf vielä on molemmilla toivoa..

Mua ottaa niin aivoon. Mulla on taas hiiva!! Mä en käsitä! Justhan se oli ja nyt en ees keksi mistä se on tullu. Olo on inhottava. Heti aamulla hakemaan pilleriä.

Itellä on nyt ollu kummallista paineen tunnetta alamahassa ja jos on äkkinäisiä liikkeitä tehny niin on vihlaissu. Toivotaan toivotaan....

Kirmiinalle: hiiva on aina huono homma!:D mutta nuo vihlaisut kuulostaa hyvälle ( vähän outoa sanoa näin mutta ).

Nonii nyt sitten omaa: Tänään on siis kp 1 yk 9, eli minä en siirry mihinkään elokuisiin.. kokeillaan sitten ens kuussa päästä syyskuisiin. Pettymys vuodon alettua ei ollutkaan niin paha kun luulin, mieskin tosin oli vähän synkeä aamulla.

Plussia muille ++

Pahoittelut omppuf negasta. Tuli paha mieli puolestanne, kun yritystä on jo noin kauan takana, eikä vieläkään tärpännyt emoticon

Entä j3nni, onko tilanne jo ratkennut suuntaan tai toiseen?

Tervetuloa Lisah, pian varmaan nähdään jääkö tämä ketju osaltasi ihan pikavierailuksi emoticon

ON: Hassua ajatella, että mekin ollaan "tuloksetta" yritetty toista lasta jo 8 kuukautta. Aina vaan syystä tai toisesta palaan yk 1:een, niin ei sitä osaa jotenkin ajatella, että todellisuudessa aikaa on jo mennyt noin paljon..

Totesin yksi päivä miehelle, että pääsin yli siitä kevätvauvatoiveesta. Mies vaan sanoi tyyliin "no, katotaan nyt rauhassa tää keskenmenojuttu läpi ja sit ihmetellään uudelleen. Ja äkkiäkös tässä viisi kuukautta on mennytkin". Onkohan hän käynyt raskauslaskurilla laskemassa, että koska pitäisi tärpätä, että lapsi syntyisi alkuvuoden puolella? Nimittäin huhtikuussa tärppäävät taitavat jo mennä tammikuisiin (ainakin jos hedelmöitys tapahtuu kuun loppupuolella). Hassu mies emoticon

Barbamanma ja J3nni: Paljon tsemppiä, kuulostaa lupaavalta toivotaan parasta!

Omppuf: Pahoittelut negasta :/

Kirmiina: Mulla oli myös hiiva just ennen kun tein positiivisen raskaustestin, joten toivotaan sullekin parasta, että siitä löytyisi syy :) lainasin canestenin sivuilta: (Raskauden aikana hiivatulehduksen saa tavallista helpommin muun muassa hormonaalisista syistä. Elimistön estrogeenitaso on silloin korkealla ja emättimen luonnollinen pH-tasapaino häiriintyy, jolloin Candida-sieni saattaa alkaa lisääntyä.)

Sukey: toivotaan, että jäisi vierailuksi, mutta en elättele vielä suuria toiveita :) 

Itselläni vaan odottelua seuraavat pari viikkoa :) 

Hei taas kaikille!

Selailin noita odottajien palstoja, ja en löytänyt mitään "laskettu aika elokuussa 2012" juttua, enkä oikein mitään muutakaan.. sillon kun esikoista odotin niin täällä oli tollaset keskustelut.. auttakee jos tiedätte missä ne mahtaa sijaita :)

Minä olin täällä nyt pikavierailulla, vaikka luulin että jäisin tänne pidemmäksikin aikaa. Mutta hyvä näin. Nyt viikkoja siis 3+6, ja toivon sydämestäni että kaikki menee hyvin!

Tsemppiä kaikille todella paljon, ja oikein mukavaa joulun odotusta!!!

Kiitos tsempeistä, vaikka ei tämä minusta mikään pitkä aika vielä ole (kun vertaa moniin muihin jotka joutuvat vuosi toisen perään tuloksetta yrittämään). Olis vaan niin malttamaton kokemaan kaiken ihanan uudestaan. Viimeksi raskausaika oli niin ihanaa mahoinen ja rasvailuineen. Nyt siis lupaan etten tulevaisuudessa valita edes alun pahoinvoinnista jos vaan onnistaa ;).

Sukey: Voimia sinnekkin, toivottavasti saatte tilanteeseen pian ratkaisun!
kiraffelle tarrasukkia matkaan. Toivottavasti te "raskautuneet" käytte tännekkin välillä päivittelemässä kuulumisianne! :)
j3nni: Miten kävi? ootko tehny lisää testejä tjt?

Nyt tonne lumihankeen <3 kahlaileen tuon pikkunakin kanssa (koiran). Oma pikkuihminen on flunssassa niin ei viitsi kyllä häntä ottaa mukaan. Muille palstailijoille jouluista odotuksen odotusta!

Omppuf ja kp2 yk 9

Huomenta =)
Täällä on taas tapahtunu niin paljo etten muista puoliakaan, mutta onnitellaan nyt kaikkia plussanneita ainaki, ihania ilouutisia <3 toivottavasti pienet pysyy matkassa <3

Täällä ei oo ollu minkäänlaisia ovis tuntemuksia (?) laskurin mukaan sen ois pitän olla 5 pvä... Mutta peittoja ollaan heiluteltu joka toinen päivä että jospa se ois ollu ja TÄRPÄNNY! En kyllä jaksa hirveesti ajatella edes että ois vihdoin käyny hyvä tuuri, odotellaan jouluaattoon asti nyt sitä tätiä ja jos ei näy ni sitte testailemaan =) Tiiättekö muuten miten röntgenet vaikuttaa hedelmöittymiseen/kiinnittymiseen/raskautumiseen?? Tuli käytettyä varsaa röntgenissä enkä ajatellu yhtään voisko se vaikuttaa... Omistajakaveri ei ainakaan ois voinu tulla sitä sinne viemään ku se on jo kohta 30viikolla... Jospa se ei vaikuttais mulla mitenkään :)

heippa!
nopea päivitys vaan, ei oo menkkoja enkä ole raskaana ainakaan uusien testien perusteella. KP nyt 33 tai 34.
masentavaa tää odotus.
viimekerralla menin lekurille ja sain terot ku kp oli jo päälle 50, taitaa tälläkertaaki käydä samoin :(

Takaisin