Kuulostaapa täysin käsittämättömältä, että menkat jatkuu vaikka onkin raskaana. Aika ikävä kohtalo sillä tapaa, kun vihdoinkin sais olla sen 9kuukautta ilman kuukautisia :D.
Taas tätä omanapaa, kun ei paljon päähän muuta mahukkaan :D. Eli Mitäs ootte mieltä, onko mulla enää mitään toivoa raskaudesta? Nyt siis kp. 34/28-30. Oon tehnyt kaks testiä, molemmat First Signal-merkkisiä. Testakin kp. 31 ja kp. 33 tyylipuhtaat negat. Kyllähän mulle järki sanoo, että oishan noissa pitänyt jo näkyä, jos toivoa vielä ois, mutta aina voi jossitella, kun menkat ei tunnu alkavan...
Mitään oireita ei oikein oo puoleen tai toiseen. Jos jotain "raskausoireita" haluaa oikein kaivaa, niin yhtäkkiä imetyksestä on tullut tosi inhottavaa ja se tekee kipeää. Nyt oonkin päätymässä siihen, että pakko lopettaa koko imetys. Eli valvotut yöt -tervetuloa! Neiti on jo muutaman kuukauden pitänyt aina hampaillaan kiinni nännipihasta aina imettäessä, joten voihan olla että on vain alkanut puremaan kovempaa ja siitä nämä kivut johtuvat. Aikaisemmin se ei ole tuottanut mulle mitään kipua, imetyksen jälkeen vaan näkyi hennot hampaan jäljet.
Mies lähti kauppaan just ja pyysin tuomaan vielä digitestin apteekista. Teen sen ennen kuin alan jossain vaiheessa lekurille soittamaan, että jos ois syynä jokin muu kuin stressi. Oiskohan järkevää odottaa esim 2vkoa kuukautisten alkamista, ennen kuin soittelen aikaa?
Sanokaa mulle, että lopeta tuo turha haaveilu, nega mikä nega :)!