Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kattili!!! Täälä on valtava plussa-aalto menossa! Ihanuutta!! :) Suuret pahoittelut ja jaksu halit tädin kohdanneille!

Täällä olis taas se aika, että ovistikkuun pärähti eilen ja toissapäivänä vahvat 2 viivaa. (vaikka olin aika epäileväinen noitten david-merkkisten tikkujen kans ni mulla ne ainakin toimi..) Elikkäs ovis aivan näillä näppylöillä ja peittoja on nyt heiluteltu kovasti! :D ovisplussaan asti jokatoinen päivä meiningillä ja plussasta lähtien nyt sitte jokapäivä ja viä pari päivää olis tarkotus näin jatkaa! :) Jos tästä kierrosta ei tärppää, ni ens kierrossa jätän sitte tikut pois ressaamasta ja mennään kierto jokatoinenpäivä tyylillä onnellisen tietämättömänä mistään oviksista!!! Näin oon suunnitellu! :)

Plussa onnea meille kaikille!!

tulipa oltua kauan poissa, ihan hirvee kiire opetusharjoittelun ja napsun ja vauvan tekemisen kanssa!!

kyselinkin tuolla raskaaksi 2011 palstalla kattililta kuulumisia, mutta ilmeisesti siis saa ihan onnitella :)!!!! ihanaa!

me ollaan tehty vauvaa suhteellisen usein, mutta välillä on jääny kyllä mun mielestä liian pitkät välit :/ en oo huomannu ovista, enkä usko että oon raskaana, että ens kuussa sitten taas..

oon niin onnellinen että mulla on jo yks lapsi, voin seurata ainaki napsun kasvua vaikkei muita lapsia kuuluis <3

satuvee kiitos :)
meilläki kävi tää tärppi sillee et ei ehitty ku kerran heilutella peittoja ja olin ihan varma ettei tässä kuussa onnistu mut toisin kävi :) <3 et elähän vielä heitä toivoja nurkkaan :)

Voi taas vauvauutisia! Kattilille onnea!

Omppuf, mä voin ootella sunkaa sinne joulukuu '12 pinoon! ;) Itse oon syntynyt 29.12. ja meidän Joonalla oli LA 17.12. ja syntyi 29.12. eli jotain jouluntaikahehkua siinä on ;)
Tosin nyt kyl mieluusti ottaisin sen joulun niin, että se vauva ois jo sylissä... en siis halua vauvaa syntyväksi 22.12-31.12. väliin, tack! ;)

SannaKoo, ei saa sanoa noin, nyt on sitten ihan tieto että ens joulun pyhät sä vietät synnärillä =D

pettymyksiä pettymysten perään... Kierto on lopullaan ja tänä aamuna tein david-herkän raskaustestin ja yks viiva tuli... ei ollu toista vaikka kuin yritti tihrustaa :( Noh... ens kiertona sitte uus yritys...

Onnea kaikille plussanneille! täällä alkaa jo toivo loppumaan...

Jennivee, olen pahoillani :( Vaikka mun sanomana tää voi kuulostaa vähän kornilta, kun yritystä ei oikeestaan ees oo (vaikka kuume onkin kasvavaa sorttia)...  Kuitenkin tiedän sen tunteen, kun omassa mielessä on jo niin kovin varma siitä, että se tuplaviiva siihen tikkuun tulee. Se pilvilinnasta tipahtaminen sattuu aina... voimia, toivottavasti se kaivattu tulos teidätkin pian saavuttaa!

Tirri, nojoo, se on sitten kohtalon ivaa ;) Mähän olin siis jo esikkoa odotellessa satavarma, että itsenäisyyspäivään mennessä oon jakautunut ja saan jouluna nauttia vauvasta ja toisella kädellä ahtaa sisuksiini graavikalaa. Tilannetta ei auttaneet ne neuvolareissut ja lääkärit, joka sanoivat, että ei tartteis ihmetellä, vaikka tosi aikaisin laskeutunut vauva ja kypsynyt kohdunsuu aikaansais sen, etten edes joulukuun alkua pallomahana näe. Toisin kävi, ipana kun suostui vihdoin syntymään siis rv 42+1 ;) Ja sillonkin sille sanoin, että ainoat päivät, jolloin herra ei saa maailmaan tulla, on 24.12. ja mun oma synttäripäivä 29.12. - omista synttäreistä meni kolmella tunnilla yli ;)

Pläää. Testasin huvikseni aamulla(kp32) ja niin selkeä nega kuin voi olla. Ei oo oikein enää niitä menkkajomotuksiakaan eikä muitakaan "oireita", että tais olla vaan kroppa sekasin. Nyt kyllä masentaa. Ties kuinka kauan joutuu oottaan rouva tätiä. emoticon

Jennivee emoticon  tiedän ehkä tunteen just nyt. Ei kannata toivoa kuitenkaan lopettaa :)

Heti alkuun Katilille isot onnittelut mahtavasta uutisesta!

Jenniveelle lämmin halaus ja pahoittelut yhdestä viivasta! Tuo on kyllä niin ikävä hetki ja ikävin juttu koko kuumeilussa ja yrittämisessä. Ei muuta kun nokka kohti seuraavaa kiertoa ja mahdollisuutta!

Taidan olla paraskin lohduttaja, kun varmasti viimeistään huomenna liityn pettyneiden joukkoon. Nyt kp 30/28-30, mutta viime kiertokin oli tuon 30päivää, eli niinhän siinä taas käy, jos huomenna alkaa mensut ja kp1 sen mukana. Ei oo kyllä mitään raskausoloa, pieniä menkkamaisia oloja mahassa ja alakerrassa aina satunnaisesti, eli eivätköhän tässä pian ala. Tänään piti käydä ostamassa raskaustesti, mutta unohtuipa sitten sekin. Pitää huomenna hakea ja testata ylihuomenna jos sitä ennen eivät ole alkaneet. Mä vaan hoen ittelleni, että miksi se ois nytkään tärpänny! Niin kovasti haluaisin, että pelottaa se pettyminen jo valmiiksi!

Moikka moi!

Paljon onnea kattilille!

Omppuf täytyy myöntää, että kirpasi todella paljon noi menkat. Varmastikkin juuri sen takia kun odotukset oli tosi korkeella. Meidän neitihän tuli samantein vaikka tulikin puoli vahingossa.

Mutru toivotaan, että saat seuraavaksi ne kans viivaa aivan toiseen testiin

Jennivee ja sadepilvi me mennään sit yhessä elokuisiin, kun ei kerran nyt tärpännyt.

Ja haikarainen toivotaan, että sä pääset kattilin imussa vielä heinäkuisiin.

Meillä mies oli kans pettyny menkoista ja sit rupes kyseleen, et eikös se oo niin, että raskaaksi voi tulla vain muutamana päivänä kuukaudessa? Ja kauankos ne simpat säilyy sielä sisällä? Mua niin nauratti. Ihana!! Piti sit selvitellä sille asioita tarkemmin. Kun viime kierros vaan totesin, et nyt tehään vauvaa, enkä mistään ovistesteistä maininnut. Vaun ovislaskurin mukaan seuraava ovis osuis sopivasti maanantaille, että saa koko viikonlopun syötellä siemeniä sisään oikein ajan kanssa. 

Ärsyttää, ärsyttää ja ärsyttää. Olin tyhmä ja haksahdin tekemään testin ja niinhän sieltä tuli taas se kirvelevä yksi viivainen tulos. Ei ois pitänyt mennä tekemään, kun ottaa sit nyt taas päähän! No, empähän turhaa elättele mitään toiveita ja jospa ne kuukautisetkin sitten tulis aikasemmin. Taitaa olla kierto sekaisin, kun tuntuu taas venähtävän pitemmäksi. Ei tää oikeesti voi olla näin vaikeeta, ovuloinkohan mä ollenkaan! Ei siis tuottanut tulosta, vaikka jopa toinen päivä pupuiltiin. Nyyh.

Menee yksinpuheluksi tä mun touhu. Mutta siis kierto tosistaan sekaisin, kun ei ole vieläkään kuukautiset alkaneet! Pitäs vissiin oikeesti rentoutua, jotta uskaltaisivat alkaa. Onko ikävämpää tilannetta, kun tieto siitä etten ole raskaana + kuukautiset antavat odottaa itseään. Jospa tänään!

Pahoittelut negasta haikaraiselle ja tädin vierailusta jenniveelle :(. Älkäähän liikaa masentuko, joulukin on kohta täällä! Oon huomannu että täällä palstalla on viikonloppusin hiljasta :) kaikilla muuta tekemistä kun kirjotella näemmä ;D paitsi mulla tietenkin! Jos vielä pari plussauutista tälle kuulle mahtuis. Ajattelin päivitellä nuo tickerit talvisemmiks (vaihtelu virkistää näemmä).. vaihdoin kotonaki järjestystä, ja tukan väriä!! :E Katselin noita yli 1 vee tickereitä ja ne oli jotenkin kivempia, ei malta oottaa että pääsee vaihtamaan taas.
Ihana tuo kirmiinan mies! :) laitto hymyn huulille kun luki tuota aiempaa kirjotusta.
Esikon odottamisesta vielä: Meillä oli semmonen tarina ettää.. viikolla 28 ultrassa näky kasvain vasemmalla puolella vauvan vatsaontelossa, semmonen 5x6cm jossa oli onteloita. Noh käytiin sitten monta kertaa seurantaultrassa oulussa asti tarkkailemassa. Epäilivät teratoomaa ja sitten jotain muuta, joka jäi mulle arvotukseks. Oli ihan kauheeta olla huolissaan kaikesta (siinähän kerkes miettiä kaikki syövät ja hautajaisjärjestelyt ja leikkaukset) :) Sitten se vaan "hävis" eli surkastu itekseen pois, ihan varma ei voi vieläkään olla ennen kun tyttö kasvaa tarpeeks isoks, niin saa kunnollisen näkymän. Sitten jos saadaan joskus toinen niin aion kyllä yrittää ainakin ottaa vähän rennommin, vaikka näkyiskin jotain poikkeavaa. Niin ja meillä oli laskettu aika sillon 4.12.2010, tyttö päätti kuitenkin syntyä päivää ennen ensimmäistä joulukalenterin luukkua 30.11.
Olipas taas ajatukset muualla palstan aiheesta, pahoittelut siitä :)

Onnea hertalle, yksisarviselle, kattilille ja helmihiutaleelle!!!
Ihanaa, että tulee noit plussiikin eikä vaan yhden viivan testejä :P

Mä oon nyt ite "taustaillu" kun kyrpi niin paljon toi viimeisin tädin visitaatio. Nyt oon bongaillu limoja ja on sitä peittookin yritetty heilutella, mutta meillä on meidän esikoinen ollu kipeenä ja yöt vähän semmosii levottomii. Ja äijäkin on ollu niin väsyny. Varmaan ensimmäinen kerta kun mä mankuun seksiä vartin välein :D Että ei tässä ihan kauheesti uskalla toivoa.

Oon päättäny, että seuraava testi tehdään sitten aikasintaan kun on kp jotain 40 paikkeilla. Noi negatiiviset testit ärsyttää itseasiassa paljon enemmän kuin itse tätsy. Kun vain osais olla aina ravaamatta heti sinne apteekkiin/kauppaan ostamaan sitä testiä. Se tunne sitten kun sitä pissii tikkuihin harvase kuukausi ja jännää aina sitä toista viivaa....onko?.....haamu?... onkohan tää testi rikki?... johtuuko tää pahoinvointi menkoista vai SIITÄ?... Nyt on tissit jotenkin erilailla kipeet....Jotenkin hassu olo.... Lista lienee loputon ja kaikille meille toivoville melko samanlainen. Ja nyt tein sitten taas senkin virheen, että tulin tänne lurkkiin muiden kuulumisia ja sieltähän se tuttu tunnekin sitten nousee MÄ HALUAN TOISEN LAPSEN. NYT. HETI!!! Mä niiiiiiiiiiiiiiiin haluaisin raskautua. Ja tavallaan nauttia tästä toisesta raskaudesta eritavalla. Ekalla kertaa kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä, että kiinnitti vain siihen omaan itseen paljon huomiota. Ja jännitti sitä omaa osaamista. Nyt osais ehkä kiinnittää siihen lapseen ja raskauteen erilaista huomiota...plääh.. en mä taida osata kirjottaa sitä mitä tarkotan.

No enivei, plussatuulia meille kaikille ja tarrasukkia niille joilla viivat siihen ovat syytä antaneet :D

Pahoittelut haikaraiselle ja jenniveelle kurjista uutisista!

Mäkin oon taustaillut, kun ei tästä tunnu tulevan taas mitään.. Täti saapui kylään tuhruttelevana kuun alussa. Tuhrua tuli aika monta päivää, ja sitten yhden päivän tuli verta kuin härän kurkusta. Sitten tuli taas muutama päivä pelkkää tuhrua. No, ajattelin, että siinä se täti tuli ja meni, kun vuoto loppui. No mitäs, kuivaa kautta kesti muutama päivä, kun tuhruvuoto alkoi uudelleen. Sitä kesti ehkä noin 1,5 viikkoa ja tänään tuli taas hetken aikaa ihan kirkasta verta. Ja nyt varmaan alkaa taas tuhruttelu.

Mikäs sen mukavampaa kuin kulkea koko ajan rätti perseessä Mies veikkasi, ettei kroppa ole vielä palautunut keskenmenosta, mutta kun keskenmenon ja tämän tuhruttelun välissä oli kuitenkin viikkoja ilman vuotoa niin enpä oikein usko siihenkään. Mut kaipa tää tästä taas lähtee sujumaan. Käskin miehen ostaa kaupasta halpisraskaustestejä, jos vaikka muuten vaan testaisi sen negan huomenna aamulla.

Kauheesti en asiasta tietysti tiedä, mutta onko Sukey mahdollista, että keskenmenosta olisi jäänyt jotain rippeitä kohtuun ja sen takia vuotelisi? Vai tehdäänkö km:n jälkeen automaattisesti tarkistusultraa...?

En usko, että tarkistusta tehdään automaattisesti. Meillä kuitenkin lääkäri laittoi saman tien lähetteen lääkkeelliseen tyhjennykseen, ja kun kävin siellä, niin lääkäri ultrasi ja totesi kohdun tyhjentyneen.

Mulle tuli tänään mieleen, että jos se onkin etinen istukka, joka tuhruttaa ja vuotaa En oikeasti usko, että asia on niin. Piti tänään tehdä testi, mutta enhän minä sitä muistanut vessassa käydessäni. Jos vaikka sitten myöhemmin päivällä..

Omppuf, kuulostaa tosi ikävältä tuo sinun viimeraskauden aikaiset kokemukset!

Myös tuo Sukeyn tilanne on kyllä tosi ärsyttävä, toivottavasti saisit jotain selkoa asiaan.

Mulla itellä ottaa jos nyt päähän kun meneillään on kp. 33/28-30. Missä hitossa täti luuraa? Eipä oo sitten sen jälkeen, kun kierto synnytyksen jälkeen tasaantui, tullut näin pitkää kiertoa. Voiko oikeasti tää mun jännääminen näin siirtää menkkojen alkua? Vaikka sinänsä toivoakaan ei ole, kun olen jo kaksi puhdasta negaa testannut! Mulla ärsyttää jo nyt tää siteiden pitäminen, ihan vain sen varalta kun voivat alkaa minä hetkenä hyvänsä. En vaan meinaa saada ajatuksia poissa tästä tilanteesta, kun on niin poikkeuksellista mulle. Alkaisivatpa tänään!

Toivottavasti sukey tilanne pian ratkeaa :)

Tänään tässä töissä istuessani yhtäkkiä huomasin, että alavatsan vasemmalla puolella tuntuu outoa kuplintaa? Ja niin hullulta kun se kuulostaa niin se tuntuu ihan samalta kuin esikoista odottaessa ensimmäiset liikkeet. Mietin, että onko mulla vain pieruu suolessa joka sillai kuplii, mutta yleensä sen kyllä erottaa kun se sitten ottaa ihan oikeesti kipeetä ja kuplat on ikäänkuin "isompia". Nyt tuntuu semmosta kummallista "sykkimistä" tai poreilua. Mietin sitäkin, että onko se vain urbaanilegenda vai hä, että vois olla menkat vaikka on raskaana... Joo, en nyt oikasti kuvittele olevani raskaana mutta haluisinpa vaan tietää...

Tein raskaustestin aamupäivällä, tuli niin tyylipuhdas nega, ettei raskaudesta ole epäilystäkään. Vaikka ei sen puoleen, en edes itse uskonut siihen. Kohtutulehdukseenkaan en oikein usko, kun ei ole minkäänlaisia vatsakipuja.

Kai tämä sitten jotenkin liittyy km:on ja sen vuoksi sekaisin menneeseen hormoonitoimintaan

Takaisin