Voi että, täällähän on nyt sitten vallan moni ottanut onkeensa ja tehnyt tilaa meille uusille kuumeilijoille siirtymällä raskautuneiden puolelle! Erityisen suuret onnittelut siis jokaiselle uutta pientä salaisuutta sisällään kantaville! Toivon teille kaikkea hyvää!
Kattili, ouh, hurja on tarina sullakin taustalla! Silti jokseenkin sairasta, että oon vähän "iloinen" kun tietää jonkun tietävän, kuinka tuskallisen vaikeaa voi olla synnytyksestä toipuminen... Onneks siellä hommat sillain kuosillaan, että yhdynnät onnistuu! Ja kurjaa, ettet saa enää mahdollisuutta alatiesynnytykseen! Tai siis kurjaa, jos olisit sitä kaikesta huolimatta halunnut... mä itse toivon seuraavankin edelleen olevan alatiesynnytys ja ainakin mulle "lupailtiin" että tän kokemuksen ei pitäis olla esteenä ainakaan tokan lapsen synnytykselle. Musta oli hassua, että ne aloitti keskustelun sanomalla jotain, kuinka tällaisen kokemuksen jälkeen äidille mieluusti suodaan seuraavan kohdalla se sektio... :O Sitä sitten miettikin, että onko mussa jotain vikaa, kun edelleen alatiesynnytyksestä "haaveilin"?