Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän on saatu aikaan kunnon plussa-aalto! Hienoa!!

Onnea ja tarrasukkia matkaan Hertalle, Helmihiutaleelle ja Yksisarviselle!

Yksisarvinen tule nyt toki aikaisemmin tuonne heinäkuisiin kuin vasta viikolla 30! :D

Onnea kaikille raskautuneille!! Mahtavaa!!

Viikon päästä meikäläinenkin saa tehä testin kun menkkojen pitäis alkaa. Mä niin kans haluisin sinne heinäkuisiin.

Noi mammaksin ovistestit on kyllä jänniä kun siinä pitää olla juomatta sen kans tuntia. Ne tosin on ekat testit mitä oon koskaan ostanut, joten ajattelin, että kaikissa on niin. Mutta en kyllä aio niitä enää toiste ostaa. Kaks tuntia juomatta tekee mulle ainakin tiukkaa. Meinaan ostaa seuraavaksi ihan ruokakaupasta niitä testejä. Oli halvempiakin kuin noi, se oli joku pre jotain, en muista.
Toivottavasti ei vain tarvis niitä ostaa.

Tsempit kaikille!!

voi yksisarvinen, onnea tuhannesti ja niitä tarrasukkia matkaanne <3
täällä olis 12 päivää testaukseen, mutta tiiän jo aikasemmin kun mulla se tuhrutäti on ruukannu tulla kylään viittä päivää aikasemmin..mut täs kuus oli kyl erilailla kun se ovis oli jo montaa päivää aikasemmin et saattaa tulla lyhyempi kierto... no oottelen silti tätiä ennenkö alan testailemaan. yhtään negatiivista en enää taho saaha! mut tuhannesti onnea vielä sulle <3

kp16/22-28 yk6 tahi 7

Onnea hertalle, yksisarviselle ja helmihiutaleelle!!! Toivon eniten, että teidän kyytiläiset pysyy matkassa!! <3

Jei Yksisarvinen ja Helmihiutale! Tätähän voisi jo melkein kutsua plussa-aalloksi:) Vielä mukaan mahtuu! Ja OmppuF, toivotaan, ettei täti tulisi sinunkaan luo visiitille piitkään aikaan!

Täällähän on hengästyttäviä uutisia, kolme jo raskaana! Onnittelut siis Yksisarviselle, Hertalle ja Helmihiutaleelle!!! Aivan ihanaa että saatiin kerralla useempi sinne odottajien puolelle! Jospa meitä vielä muutama hyppäis tuohon samaan aaltoon ;)!!!

Itellä on kp 21/28-30 eli en oikein tiedä missä mennään. Oon totaalisen hukassa edelleenkin tuon mun oviksen kanssa, tästä kierrosta en oo ees kunnon limojakaan pongannut. Ja siis edelleen tulee ihan hyvästi valkovuotoa, että liekkö tää sitten tarkota sitä, että en ovuloinu koko kierrossa. Ompahan sitten menny monet sessiot "hukkaan", kun ollaan jatkettu tuolla jokatoinenpäivä-linjalla. Yks välipäivä jätettiin väliin innokkuuden takia ja kertaalleen tuli kahden päivän tauko. Tähän asti on intoa riittänyt, mutta voi olla että loppukierto otetaan rauhallisemmin, eihän mulla millään voi olla enää ylihuomenna (kp. 23/28-30) ovista! Ei passaa kyllästyä tähän touhuun, jotta jaksaa sitten taas enskuussa. 

Omppuf, pahoittelut yhdestä viivasta! Luulen että itekkin tuun pettymään vielä karvaammin tätin kyläilyyn, kun tosistaan yritystä on kyllä riittänyt. Tuntuu pian koko lapsenteko tähtitieteeltä...

Mutta nyt vaan kaikki loputkin plussailemaan!!!!

Onnea myös Yksisarviselle ja tarrasukkia pikkuiselle :)!

Ja halaus Omppufille negasta, toivotaan että se siitä vielä muuttuu plussaksi - jos ei tässä kierrossa, niin seuraavassa sitten!

Kiitokset kaikille onnitteluista! Olette niin ihania! <3
En oikein vieläkään usko sitä, että olisin raskaana. Tää ei vain uppoo mun päähän nyt yhtään. Varmaan sitten, kun alkaa (kunnon) oireita ilmaantua. Ja viimeistään, kun pääsee varhaisultraan. Elokuun rippeistä selvinneenä haluan tuohon ultraan. Mutta siis, on vain niin ajatukset sekasin...

omppuf - olen todella pahoillani negasta! :( Toivotaan, että täti jättää kuitenkin tulematta ja pääset testaileen uudestaan! Olisi kiva saada "melkein naapuri" mukaan heinäkuisiin ;-)

haikarainen - itse olin varma tästä kierrosta, että en ole ovuloinut ollenkaan. Mitään "selviä merkkejä" ei ole ollut. Ja kuitenkin raskaana ollaan. Että sulle kovasti tsemppiä ja onnea tuleviin testipäiviin! ;-)

kattili - toivon todella että tuhrutäti ja kaikki maailman tädit jättäis sut nyt rauhaan! Jospa aikaisempi ovis, ym. merkit olisi nyt se juttu, että pääset vielä tässä kierrossa testaamaan... :)

kirmiinalle onnea tuleviin testailuihin!

ja äippä, jos mä tohtisin hieman aikaisemmin tulla... :) mut en kuitenkaan ihan vielä. Täällä on turvallista! <3

Täällä taas kuvitellaan taskausoireita -.- tosi turhauttavaa, ja kp vasta 21 että ei ole edes mahdollista... Alamahaa nippailee välillä ihan kunnollaki, tissejä "vihloo", migreeniä, VÄSYMYS on aivan kauhea (johtuu varmaan tästä syksystä) ja ku äsken katoin bb extraa ni alko itkettään ku se ben näki sen äitinsä xD 
Hullua hommaa sanon minä...

Voi että, täällähän on nyt sitten vallan moni ottanut onkeensa ja tehnyt tilaa meille uusille kuumeilijoille siirtymällä raskautuneiden puolelle! Erityisen suuret onnittelut siis jokaiselle uutta pientä salaisuutta sisällään kantaville! Toivon teille kaikkea hyvää!

Kattili, ouh, hurja on tarina sullakin taustalla! Silti jokseenkin sairasta, että oon vähän "iloinen" kun tietää jonkun tietävän, kuinka tuskallisen vaikeaa voi olla synnytyksestä toipuminen... Onneks siellä hommat sillain kuosillaan, että yhdynnät onnistuu! Ja kurjaa, ettet saa enää mahdollisuutta alatiesynnytykseen! Tai siis kurjaa, jos olisit sitä kaikesta huolimatta halunnut... mä itse toivon seuraavankin edelleen olevan alatiesynnytys ja ainakin mulle "lupailtiin" että tän kokemuksen ei pitäis olla esteenä ainakaan tokan lapsen synnytykselle. Musta oli hassua, että ne aloitti keskustelun sanomalla jotain, kuinka tällaisen kokemuksen jälkeen äidille mieluusti suodaan seuraavan kohdalla se sektio... :O Sitä sitten miettikin, että onko mussa jotain vikaa, kun edelleen alatiesynnytyksestä "haaveilin"?

Olin oikeassa tänään alkoi vuoto eli kp 1 yk 8.. Minä siis taustailen tässä vähän aikaa ja jännittelen teidän muiden puolesta :). Toivottavasti tämän kuun  onnenpotkut jatkuu ;)
Onneks tässä kuussa on muutakin puuhaa kun tämä alituinen kuumeilu x) Rupeen siis miettimään noita ipanan yks vee synttäreitä, sitten onkin jo joulu ja uusi vuosi. Tosiaan pettymys oli karvaampi varmaan osaksi kun testasin, olis vaan malttanu oottaa..

+++

sannakoo, ei sussa mitään vikaa oo. määkin oisin halunnut että tulevaisuuden synnytykset ois alatiesynnytyksiä. mun kohalla se ei vaan oo enää mahtollista kun paikat ei kestä :( kiellettyjen listalla alatiesynnytys :( jonkun verran pitäny käsitellä sitä, ehkä sitten joskus kun se on ajankohtasempaa joutuu vielä käsittelemään lisää.. kentietää.. no onneksi sain riittävän hyvän korvauksen hoitovirheestä ja julkisen anteeksi pyynnön.

täälläpäin ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. nyt kun teroja lisättiin tähän kiertoon  niin pms;sät selvästi vähentyneet. ja se munasarjojen kipuilukin vähentyny. ihanaa. saas nähä miten vaikuttaa tuhrutätiin vaikka tietty toivon ettei koko täti tulis olleskaa :) mut liian intopinkeenä en oo, sen verran monta kiertoo saanu pettyä. oppinu jo säästeleen itteään..

jennivee, meilki mies tuli kyseleen et nytkö oot paksuna ku märistä tihrutin extrassa :D Miehet!!

yksisarvinen, mille viikoille meinaat oottaa varhaisultraa? ihanaa aikaa siellä <3 ja varmasti saat "helpotuksen" ku käyt siinä.

Hyvä jos terot ovat auttaneet Kattiliin ovis- ja pms-kipuihin! Aika hurjia nuo sinun ja SannaKoon synnytystarinat... hui! Hienoa, että uskallatte kuitenkin uuteen yritykseen.

Omppufille kivoja tulevia 1-v.  juhlia :)! Juhlia on niin kiva suunnitella ja valmistella :). Mä väsäsin meidän neidin 1-v. kekkereihin kutsukortitkin, vaikka ei mitkään kauheen isot juhlat edes ollut kyseessä... Oli vaan kiva askarrella!

Täällä olisi sitten pitänyt alkaa menkat tänään, vaan ei kuulu eikä näy... Menkkajomotuksia on ollut tosiaan koko viikon ja armoton (syys-?)väsymys. Uskaltaisikohan jo huomenna aamulla testata, jos täti ei ole ilmestynyt...? En haluaisi liian aikaisin testailla turhaan, jos menkat onkin vaan jostain syystä myöhässä. Mulla on aika tarkka kierto ja siksi heti alkaa toivo nousta, kun mitään merkkiä tädistä ei näy :).

Moikka kaikille!

täällä olisi yksi kuumeilija lisää! :) ikää on 20, miehellä muutama vuosi enemmän ja meillä on 8 kk-ikäinen ihana pieni suloinen poika. <3
Toinen lapsi olisi siis haaveissa, halutaan suht. pienellä ikäerolla, että olis leikkikavereita toisilleen. :D
itselläni on nyt menossa kp 1/28-30, joten uusi kierto on justiinsa käynnistynyt. Luulin jo olevani raskaana kun edellinen kierto oli 32 päivää, mutta niin se täti vaan tuli, mutta uutta yritystä vaan putkeen! Esikoista yritettiin 4 kk ennen kuin tärppäsi. :)

Tervetuloa joukkoon, kiraffe!

ON: Täti has left the building, eli ei kun uutta yritystä putkeen. Voi kun tästä kierrosta tärppäisi, vaikka eipä sille kannata liian suuria toiveita ladata. Toinen elovauva vaan olisi niiiiiiiiin ihana

Anmiha elää jännittäviä aikoja :) Toivotaan että nyt tulisi plussa! Tuu sit kertoo tulos kun olet testannut, ehkä jopa jo huomenna? ;)

ääh tulee iha haikee fiilis ku lueskelee kuinka muut tulee raskaaks ja ite joutuu oottaa viel parisen kuukautta ennen ku aletaan yrittää... ei varmaan pitäs tääl lueskella ettei ala tekee jotai liian aikasee... mä niin haluun toisen vauvan...

Niin ihanaa lukea täältä miten niiiin niiiin moni muukin haluaa sitä toista vauvaa niin kovasti, tiedän siis etten todellakaan ole ainoo. :)

Itse olen ollut yhtä innoissani tästä yrittämisestä kuin ekallakin kerralla... :D vaikka kyllä tovin mietin, että olenko vielä valmis toiseen lapseen, niin mies onnistui kuitenkin puhumaan ympäri... ja olen iloinen siitä.. :))

Ja muuten, miten kaikki muut eli tunnetteko ovulaation, tai tiedättekö jostain varmasti että nyt on lähellä? :) ekalla kerralla yrittäessa en tuntenut minkäänlaisia ovulaatio-oireita, sillon tein ovulaatiotestejä ihan urakalla. Nyt oon huomannu synnytyksen jälkeen, että tiedän melkeinpä täysin varmasti että kohta ovuloin, ja joskus jopa tunnen kun se tapahtuu... tai ainaki kuvittelen... En tiedä, mutta toivottavasti tämä "taito" auttaa vähän tässä yrityksessä :)

Päikkäriaika ja tämä mamma kerkeää ehkä pitemmin kirjotella :)
Kiitoksia kaikille myötätunnoista ja tsempityksistä, niitä on välillä tarvittu.
Toivotaan että anmihan syysväsymys olis sitä itseään ;)!
Tervetuloa joukkoon somaan kiraffe!
Tsemppejä lähettelen sukeylle uuteen yritykseen, nyt vaan pidetään toiveita että jospa se tästä kierrosta sitten. :)

Oviksesta.. oi oon niin kade teille jotka tunnette sen. Minäkin haluun, täällä ei ikinä mitään hajua millon, kokeilin sillon esikoisen aikana ovistestejä mutta niistä ei ollu mulle mitään hyötyä. Hmmh.. oli mulla vielä jotain muutakin, mutta pää tyhjeni kummasti kesken kaiken. Onko teillä muilla lähipiirissä ystäviä jotka myös kuumeilee? Joille voi omista kuumeiluista puhua? Mulla ei ole, kaikilla on joko ihan pieni lapsi ( enkä oikein uskalla alottaa aihetta) tai sitten muilla ei oo vielä ensimmäistäkään ja sillon ei kehtaa vaan kysyä. On tämä sen verran arka aihe.
Tuntuu että täällä pohjanmaalla ei ole tapana puhua lapsen yrittämisestä ainakaan yleisesti, mulle on jäänyt semmonen olo että kaikki olettaa lapsia vaan tulevan kun haluaa. 
Tulipa kirjotettua sekavasti! Yrittäkää nähdä tämän "punainen lanka"

Kiitos ja anteeksi: Omppuf ja kp2 yk 8

Minä en ole koskaan tuntenut ovista vihlontana tmv., ennen esikkoa en huomannut ovislimojakaan. Esikoisen syntymän jälkeen kuukautisten palattua huomasin kyllä ovislimat niinä kolmena kiertona, kun ei tullut tärppiä. Nyt keskenmenon jälkeen en huomannut limoja. Katsellaan, miten on tässä seuraavassa kierrossa..

Kiitos omppuf tsempityksistä. Olen edelleen innokkaampi yrittäjä kuin mies, ja kyllähän se välillä turhauttaa..

Takaisin