Sukey
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Lääkäri ei kertonut mitään syytä, miksi pitäisi odottaa yksi kierto. Kaipa se liittyy jotenkin siihen, että sitten raskauden keston määrittäminen olisi helpompaa? Tai sitten se oli vain henk. koht. mielipide, mikä ei perustu mihinkään tieteelliseen näyttöön. En tullut kysyneeksi perusteluja, kun toinen lääkäri antoi luvan jatkaa yritystä heti..
Hertta, voithan sä oman mielenrauhan vuoksi varata ajan gynekologille. Ei siitä mitään haittaakaan ole. Jos siellä vaikka saisi selvyyden, että missä mennään ja miksi. Itse sain esikosta ja tuosta keskenmenneestä raskaudesta kuukautisten alkamispäivän jälkeen tehtyihin testeihin tosi haaleat viivat. Joillakin vaan istukkahormonin taso nousee hitaammin. Jos sullakin olisi kyse siitä?
Hertta, voithan sä oman mielenrauhan vuoksi varata ajan gynekologille. Ei siitä mitään haittaakaan ole. Jos siellä vaikka saisi selvyyden, että missä mennään ja miksi. Itse sain esikosta ja tuosta keskenmenneestä raskaudesta kuukautisten alkamispäivän jälkeen tehtyihin testeihin tosi haaleat viivat. Joillakin vaan istukkahormonin taso nousee hitaammin. Jos sullakin olisi kyse siitä?
Kaikista lupaavista oireista huolimatta.. Vaikka aika epätodennäköistä oli, että nyt jo olis tärpänny, ni silti harmittaa, kiukuttaa ja itkettää! Kyllä mun kaikki sympatia on niiden puolella, jotka joutuu tän kokemaan kuukausi toisensa jälkeen! <3 Meillä kuitenki oli vasta yk 2..
Mitäs mieltä te arvon naiset ootte siitä, ku jossain luki, että oviksen aikaan pitäis nauttia lasi punaviiniä iltaisin, että se nopeuttais verenkiertoa (kohdussa!??) jotenki ja auttais kiinnittymissä..??? Onko kukaa kokeillu??
Onkohan siitä mitää iloa tai vastaavasti haittaa jos kokeilis.. :D Pikkuista haluisin kyllä niin paljo, että varmasti jos joku sanois että kiviä syömällä tulis raskaaksi, ni kysyisin vaan että paljokohan niitä pitäis syödä!! :DDD