Jennivee: Onnea tulevasta häistä : ) me menimme juuri naimisiin, 10.9 ja on se vaan niiiin ihana päivä, vaikka stressiä siinäå kyllä riitti ku sellasia alko järkkää, meilläki vieraita oli 150 päätä nii puuhaa riitti vaikka muille jakaa : D Toivottavasti sulla nyt alkiais ne menkat nii pääsette taas yrittämään jos vaikka tärppäis : )
Haikarainen: Pahoittelut tädistä, nyt vain uusia pullia uuniin ; ) ja en muista missä sitä oli puhetta ku puhuit imetyksestä jne, meillä 1v.2kk ikäinen Niklas-poika jota imetin vuodenikään asti, niklas lopetti pullosta juomisen 7kk iässä, oli saanyt noin pari kk. velliä iltaisin mutta sitten tuli se stoppi ja pullosta ottaminen loppui, sitä alettiin sitten uudestaan harjoittelemaan 11kk iässä jotta saisin imetyksen lopetettua siinä vuoden iässä, töitä tehtiin, mutta pari päivää ennen vuoden ikään Niklas sitten oppi pulloon ja alkoi pullosta juomaan sillai että öisin sai vain tissiä, menikö siinä noin viikko ku lopetin yöimettämisenki et aloin tarjoo pullosta ja imetys loppui siihen, eli ikää silloin Niklaksella viikkokaks reilu vuosi : ) ja tyytyväinen olen - kun imetys loppui alkoi meillä unet paranemaan, nyt melkein viikon verran nukkunut jo 21-4.30 ja viimeyönä jopa 21-7 !! Enemmän se kipua varmaanki teetti mulle ku lopetin imettämisen "kertaheitolla" kun sen olin pättänyt, mutta tosiaan kuten totesin, nyt kiitos seisoo kyllä : ) menkatki sieltä päättivät sitten vasta alkaa, 1v1½kk synnytyksestä, eli noin kuukausi imetyksen lopetuksesta : ) nyt oon bongaillu ovista, ja eiköhän se kohta ole läsnä, viivat ainaki joka päivä tummunneet, mutta on silti vielä hiukan haaleampi ku kontrolli, toki vaikee sanooo milllo ovis olis ku kierrosta ole tietoakaan, mutta hiljaa hyvä tulee vai miten se meni.. : ))
Syksyisiä plussatuulia meille kaikille!!!!!! <3