Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nannass: Tuntuu että ihan jokainen kyselee, "no jokos teillä on toinen tulossa?". No nyt on :D. Yhdelle kyselijälle (tätini) totesin, että "Näytänkö mie siltä, että mie olen paksuna, ko kaikki kyselee??". Menihän se hiljaseksi :D.

Iltaa ihanat naiset!

Mä en oo kyllä yhtään saanut selvää noista ovistesteistä. Muutaman päivänä oli hailakka testiviiva ja sen jälkeen ei yhtään mitään. Liekkö sitten ovuloinut koko kierrossa, vai enkä vain käyttäynyt niitä oikein. En kyllä Mutru osaa yhtään vastata tuohon sun kysymykseen, lupaavampaa tuo kuitenkin on, kuin nämä mun löydökset :D!

Meillä ainakin anoppi joka vierailulla kysyy, että joko yritätte toista lasta ja että johan se ois aika. Mä aina ohitan ne vaan niin, että kysyjä huomaa etten ilahtunut kyselystä. Jotenkin tuntuu että lapsen tekeminen ei ole asia, jonka haluan jakaa anoppini kanssa (vaikka mukava ihminen onkin) :P.

Olimpahan sitten malttamaton ja tein aamulla raskaustestin, nyt on siis kp 28/28-29. Ja eipä tullut taaskaan toista viivaa, vaikka kuin yritin tiirailla. Vähän tuli suru puseroon, ois niin ihanaa kantaa taas uutta elämän alkua sisällään <3! Mutta oloja ei oo edelleenkään mihinkään suuntaan, voi olla että yöllä täti hiipii salaa kyläilemään. Harmittaa jo valmiiksi! 

Ihanaa Lme, kun kukut täällä vielä meidän ilona! Ilahduttaa ajatella, että vielä jonkin päivä itsekkin saa sen toisen viivan testiin :)!

kp37 eikä tätistä tietoakaan... alamaha kyllä ollu joka päivä samallain kipeä niin ku menkat alkais, mutta ei... tosi turhauttavaa tää oottelu!!!
Onnea lme! täältä me tullaan perässä vielä, saatpa nähä ;) :D

Jennivee kirjoitti:
kp37 eikä tätistä tietoakaan... alamaha kyllä ollu joka päivä samallain kipeä niin ku menkat alkais, mutta ei... tosi turhauttavaa tää oottelu!!!
Onnea lme! täältä me tullaan perässä vielä, saatpa nähä ;) :D

oho, kp onki jo 39! :o :D Ei pysy enää edes perässä :D

Joo ja se niistä raskaushaaveista tässäkin kuussa. emoticon Vaikea kestää tätä pettymystä. Kai sitä toivoi niin paljon että todellakin vain kuvitteli kaikki ne muka "raskausoireet". *huokaus*

Vanillalle lämmin halaus, ikävä kun ei onnistunut tässä kuussa! Varmasti liityn pian seuraasi, nyt on jo ihan sellanen olo että kohta alkaa kuukautiset. Jomotusta alavatsassa.

Kylläpä Jenniveellä täti antaa odottaa itseään. Oot ilmeisesti tehnyt negatiivisen raskaustestin? Toivotaan sinne täti vierailua (jos et siis ole raskaana), jotta pääsisitte heilutteleen niitä peittoja, lääkärin määräyksestä .

Mun pitäs kyllä koittaa relata tän raskautumisen suhteen. Aamulla kun kävin ruokkimassa naapurin kissoja, tuli tosi pahoinvoiva olo kun kissan ruokia käsittelin. Alkaa mennä tää kuvittelu jo turhan pitkälle, tunne oli aivan aidon oloinen. Ja tämän jälkeen alkoi tulla kuukautiskivun olosta mahakipua. Että alkas jo, niin loppuis tää hulluttelu. Toki paras ois kun eivät enää alkaisi piiitkään aikaan. Täytyyköhän mun muuten kieltäytyä kissahoitovuoroista, jos/kun tulen raskaaksi?

moikka!
täällä menossa kp 6 / ?!? ekat menkat siis kyseessä synnytyksen jälkeen nii vaikee tietää mistää kierroista.. menkat alkaa ny loppumaa, ei tuu enää ku pientä tuhrua. : )
ovistestejä ostin kans ja ajattelin niit käyttää ja teinpä sitten jo toissapäivänä ihan huvikseni ja eilen  nii aika selkeet viivat siihen ilmesty, hiukan ovat vaaleammat kun kontrolliviiva mutta eilisen testin viiva oli kyllä selkeempi ja hitusen verran tummempi mitä sen toisssapäivän testin jonka tein ekana.. nyt siis vähä ihmetyttää että kuin aikasi se ovis ny voikaan si olla vaiko hää... en oikee tiiä noista ovisjutuista.. jännäää tällänen : D

edellisen raskaustestin oon tehny sillon ku menkkojen ois pitäny alkaa, ja verikokeissa kävin kp34, oiskait se jo sillon näkynyt?? Vaan mistäpä sitä tietää :D Jos ei ala näkymään ni käyn kyllä hakemassa uuden testin. 

kp40
yk5

Onnea plussanneille! Ja jaksuja kaikille kanssasisarille jotka vielä kuumeilevat!

Täällä tänään kp 39/27-33(?). Viime maanantaina kp33 siis testasin negan ja sen jälkeen ailahteleva pahoinvointi ja vatsakivut ovat jatkuneet. En tiedä onko vain kuvitelmaa, mutta ihan kuin tuntuisi samalta kuin esikoisen ensi viikoilla. Tädin odottelu on ärsyttänyt koko viikon ja eilen kävimme apteekissa hakemassa toisen testin. Tänä aamuna testasin, mutta kun testi oli eri merkkiä niin en tiedä teinkö sittenkään ihan ohjeen mukaan. Kontrolliviiva jäi todella haaleaksi ja noin viiden minuutin odottelun jälkeen testialueelle ilmestyi lähes olematon haamu. Oli pakko kysyä että näkyykö tuo nyt vain minun silmilläni. Kyllä me molemmat siinä jotain havaittiin. Ohjeen mukaan kaikki 30 min sisällä ilmestyneet haaleatkin tulokset lasketaan, mutta toisaalta en kyllä tiedä että milloin sitten olisi onnistanut. Edellisen testin jälkeen? Järkeilin, että tässä vaiheessa viivan olisi pitänyt olla herkällä testillä jo tosi selvä jos ovis olisi ollut edes lähimain arvioituun aikaan. Päätimme siis olla vielä ajattelematta mitään. (Arvatkaa olenko ollut ajattelematta mitään koko päivän?! ;)

Tämä meni nyt todella ihmeelliseksi. Huomenna soitan neuvolaan ja kysyn neuvoa. Kädet tärisee, ravaan vessassa tarkistamassa joko nämä menkkaoireet realisoituisivat vai, vai, vai...
Voiko sitä kuvitella niin kovasti, että hormonitkin muodostuvat tahdon voimalla ja testit sekoilevat? En millään malttaisi odotella edes huomiseen!

Annelse, kuulostaa kyllä tosi lupaavalta. Ei noihin vissiin pitäis oikeesti sitä haamua tulla jos ei ole raskaana (toki muistan Tirrin väärän testin, mutta taitaa olla tosi marginaalista). Ei muuta ku huomenna ostamaan uutta testiä!!! Voin kuvitella mikä siellä pyörii mielessä koko ajan :D! Tuuhhan sitten raportoimaan, kun olet uuden testin tehnyt!

ON lyhyesti sen verran, että ei oo vielä kuukautiset alkaneet. Teen huomen aamulla testin, jos ei nyt yöllä ala. En tosin tiiä mikä vois olla erona eilisen aamun negaan, voiko se hormooni nousta tällä aika välillä ees tarpeeksi, jos hyvin ois käynyt. Mutta kun en malta!!!

Annelse, kuulostaa kyllä tosi lupaavalta :) Entäs mitä haikaraisen testi näytti?? :)
nannass, meillä myös noita vauva utelijoita riittää.. Lähes kaikki lähisuvussa ja ystävät kyselee, että joko joko joko? Oon vaan todennu aina, että ei ny ihan vielä..
Joku muukin mietti noita kissoja, eli meilläki on kaksi pientä kissaa joita ei edellisen raskauden aikana viä ollu, eli ei mitää tietoa että mitäs ny?? Voinko siis hoitaa ja olla aiva huoletta niitten kans jos nyt raskaudun vai mitä? Hiekkalaatikon tyhjäys taitaa miekkoselle jäädä! :D
Lauantaina sain sen kummallisen ovistesti"plussan" ja eilen testiin pärähti 2 yhtätummaa vahvaa viivaa! JES!!! :) Ainakin ovuloin täs kuus. Olikos se nyt sitten niin, että menkkojen pitäis alkaa n.14 päivää oviksen jälkeen..tai jotain. Huh, taas tulee sitten pitkä kierto. Ei millää malttais oottaa niin kauaa! <3

Siis oikeesti tosi turhamaista!!! kp41, eilen illalla oli kauheet "menkkapoltot" alamahassa ja alaselässä, otin särkylääkkeen ja laitoin yöksi siteen ku olin IHAN varma että nyt ne tulee, mutta EI!!! Voisin luetella kaikki maailman kirosanat, ärsyttää ja potuttaa oikeesti ku ei tiiä mistään mittään :( Tänään sitte jomotellu alamahaa ja valkovuotoa tullu melkolailla... mitähän tää tarkottaa... uskallanko käydä hakemassa testin vai luotanko kp34 otettuun verikokeeseen????

Annelse kuullostaa hyvälle :) mää itse kun tein pikku neidistä testin, niin siihen tuli juurikin todella haalea viiva, mikä näkyi just ja just kun käänteli testiä, pistin vielä kyselyä testin valmistajalle ja sieltä ilmoittivat, että jos siinä jotain näkyy niin plussaa meinaa :D kun ei niissä kuulemma kuulu olla ns. viivanpaikkaa, mihin väri sitten ilmestyy, olipas sepostus :P eli en tehnyt sitten edes muita testejä vaan soittelin neuvolaan heti :)

Jennivee jos olisin sinä, niin olisin jo hakenut uuden testin :)

Jahas ja itsellä taitaa olla ovis jo ohimain tälle kuuta :( ..tai siis siltä itsestäni tuntuu, vaikka laskureitten mukaan se olis nyt käsillä..mut eipä ole limoja pahemmin bongailtu argh! vaikka normisti tiedän kyllä aina milloin ovis on, taitaa kroppa tehdä tepposia, kun niin kova on vauvakuume. Ja juu sellainen syysflunssakin tähän iski ettei paljon oo hommailut kiinnostanut edes, no ehkä se on sitten odoteltava ens kuulle ja josko sitä varmuuden vuoksi hakis ne ovistestit itsekkin.

Nopeasti vain omaa napaa sen verran, että aamulla testi näytti jälleen negaa, mutta kuukautisista ei edelleenkään mitään ole kuulunut. Katsotaan josko alkaa nyt sit tänä yönä. Eiköhän tänään ois testissä jo viiva näkyny, jos raskaana olisin. Nyt siis, ööh, 30/28-29.

annelse, kuullostaa kyl joo vähän lupoaavalle :)

ja mäki komppaan jennivee ylempiä et hae ihmeessä vielä uus testi niin saat selvyyden.

haikaraiselle harmittelut :(

nannas, mää ainaki suosittelen ovistestejä. ne on helppoja ja niitten avulla oppii tunnistamaan itsestään ovisoireet. tai mää ainaki opin :) kahessa eri kierrossa niitä käytin ja opin ja enää ei oo tarvinu niitä käyttää..

on: täällä eilen alkoi rintoja aristamaan, tänään se on vaan yltynä. hetken jo elättelin toiveita että jokos olis, mutta sitten hoksasin kattoa terolutien haittavaikutuksia ( ei siis oo tosiaan aikasemmin ollu ne koskaan käytössä) ja rintojen aristelut kuuluu just niihin.. äh. nyt sit päätin et  en ihan varmana tee testiä ennenkuin menkat myöhässä. kuullostaako tutulta? joo oon sanonu samaa joka yk, mut nyt koitan pitäytyä siinä lupauksessa :D

Niitä plussatuulia meille kaikille <3

Näinhän se meni, että illalla täti kurvas kylään. Ja voi että ärsyttää. No, ei auta muuta kun laittaa taas seuraavat pullat uuniin ja toivota taas parasta.

"ei raskaana", edelleenkään... Noh,m tulis ne menkat edes ni pääsis ovista bongaileen..... Me muuten mennään elokuussa naimisiin <3 että jos ei ens kierrosta tärppää niin sitte saa vauvahaaveet jäädä taas vähäksi aikaa.., saa keskittyä vaan ja ainoastaan meidän tärkeään päivään <3 mutta niinhän se on että kun sitä ei yritä ni just sillon se päättää tärpätä :)

Jennivee: Onnea tulevasta häistä : )  me menimme juuri naimisiin, 10.9 ja on se vaan niiiin ihana päivä, vaikka stressiä siinäå kyllä riitti ku sellasia alko järkkää, meilläki vieraita oli 150 päätä nii puuhaa riitti vaikka muille jakaa : D Toivottavasti sulla nyt alkiais ne menkat nii pääsette taas yrittämään jos vaikka tärppäis : )

Haikarainen: Pahoittelut tädistä, nyt vain uusia pullia uuniin ; ) ja en muista missä sitä oli puhetta ku puhuit imetyksestä jne, meillä 1v.2kk ikäinen Niklas-poika jota imetin vuodenikään asti, niklas lopetti pullosta juomisen 7kk iässä, oli saanyt noin pari kk. velliä iltaisin mutta sitten tuli se stoppi ja pullosta ottaminen loppui, sitä alettiin sitten uudestaan harjoittelemaan 11kk iässä jotta saisin imetyksen lopetettua siinä vuoden iässä, töitä tehtiin, mutta pari päivää ennen vuoden ikään Niklas sitten oppi pulloon ja alkoi pullosta juomaan sillai että öisin sai vain tissiä, menikö siinä noin viikko ku lopetin yöimettämisenki et aloin tarjoo pullosta ja imetys loppui siihen, eli ikää silloin Niklaksella viikkokaks reilu vuosi : ) ja tyytyväinen olen - kun imetys loppui alkoi meillä unet paranemaan, nyt melkein viikon verran nukkunut jo 21-4.30 ja viimeyönä jopa 21-7 !! Enemmän se kipua varmaanki teetti mulle ku lopetin imettämisen "kertaheitolla" kun sen olin pättänyt, mutta tosiaan kuten totesin, nyt kiitos seisoo kyllä : ) menkatki sieltä päättivät sitten vasta alkaa, 1v1½kk synnytyksestä, eli noin kuukausi imetyksen lopetuksesta : ) nyt oon bongaillu ovista, ja eiköhän se kohta ole läsnä, viivat ainaki joka päivä tummunneet, mutta on silti vielä hiukan haaleampi ku kontrolli, toki vaikee sanooo milllo ovis olis ku kierrosta ole tietoakaan, mutta hiljaa hyvä tulee vai miten se meni.. : ))
 Syksyisiä plussatuulia meille kaikille!!!!!! <3

No sieltä se täti sitten suvaitsi vihdoin ja viimein saapua!! JEEE =) En oo koskaan ollu näin onnellinen menkoista :D 

Takaisin