Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi, voi kun tätejä on tullut taas. Omaa ei vieläkään kuulu. Monta yötä jo mennyt vaan pyöriessä kyljeltä toiselle. Ostin eilen uuden testin ja teen sen varmaan huomenna. Tänään kp 41/27-33 (epäsäännölliset on aina olleet). Neuvolaan soittelin ja kysyin sunnuntaisesta aavistushaamusta niin sanoivat että oottele pari päivää ja tee uusi testi. Kp 33 negasta sanoivat että on tosiaan ovis voinut olla myöhään ja antoivat siis toivoa. Tää uusi testi on samanlainen kuin se jonka tein kun esikoista odotin. Halvin mahdollinen - heh! Toivottavasti tää taika toimisi!

Sormet ja varpaat ristissä...

Plussapuhureita kaikille!

Minä siirryn odottajista takaisin kuumeilijoihin. Meidän pieni ei jaksanut, vaan kehitys oli pysähtynyt rv 6+0. Huomattiin eilen, rv 8+3, ar-ultrassa.

Tällä hetkellä odotan, että tyhjennysvuoto alkaisi kunnolla ja toivon, ettei tarvitsisi ottaa Cytoteceja hommaa vauhdittamaan. Sen jälkeen tietysti olisi kiva raskautua mahd. pian uudelleen.

Täällä on tullut harmillisen paljon tätejä kylään. Plussapuhuri seuraavaan kiertoon, että saataisiin paljon kesävauvoja tämänkin ketjun kuumeilijoille!

voi sukey, voimia ihan älyttömän paljon teille :( <3 empä olisi sinua toivonut tälle puolelle vähään aikaan.. tukea saat meiltä <3

Annelse, minkä vahvusia ne sun tekemät testit on olleet? entä tämä uus minkä ostit?

täällä terot ovat ainaki tähän asti näyttäny toimivan, kun ei oo tiputteluvuoto VIELÄ ainakaan alkanu. ja toivon tietty et pysyykin poissa ;) toivo siis nousee..

Voi kun surullista Sukey! Jaksamista teille sinne ja onnea uuteen yritykseen!

ON: Tänä aamuna uusi testi (kolmas/yk1). Ei olisi selvemmät viivat voineet olla :) Ihan yhtä vahva tulos kuin esikoisesta. <3 Oli siis tuo ovis ollut myöhään. Mä olen ihan sanaton. Ekaan raskautumiseen pillereiden lopettamisen jälkeen meni 16 kk. Nyt tärppäsi heti kun aloimme asiasta puhua. Kolmet menkat ehti olla synnytyksen jälkeen. Kamalasti nyt sitten jännittää että miten pysyy matkassa kun esikoinen ei vielä juo muuta kuin rintamaitoa. Vettä vain satunnaisesti ruokaillessa. Yöimetyskin saatiin loppumaan vasta vajaa kaksi viikkoa sitten. Kyselin neuvolasta tänään ohjeita ja sanoivat että puolet päiväimetyksistä vielä pois. Ulos kärryttelemään ruoan jälkeen tai muuta puuhaa niin ei maito ole mielessä :)

Kattili: se sunnuntainen testi mikä oli haamu sekä testiviivan, että aika haamu myös kontrollin suhteen, oli Predictor jota apteekissa mainostettiin tosi herkäksi. No, kolme päivää myöhemmin tehty kolmasosan Predictorista maksanut First Signal toimi loistavasti. Raja-arvona First Signalin toiminnalle annetaan pakkauksen mukaan 10 mIU/ml hCG.

Huhhuh. Nyt vasta jännittääkin. En varmaan taaskaan uskalla puhua asiasta muuten kuin täällä ennen kuin tuo 12 vkoa on kulunut. Viimeksi en edes uskaltanut rekisteröityä ennen kuin karenssi oli ohi.

Voi ei, jaksuja Sukeylle! :(
Annelselle hirmuisesti onnea ja tarrasukkia!! Ihanaa! :)

Täällä ei kummemppia. Jännä olo vattassa, mitä lie vattapöpöä.. Ovis oli kuitenki viikonlppuna, niin ei kyllä pitäisi mitää raskausoireita viä olla. Huh, tuntuu niin pitkältä tää odottaminen ku en ees oikeen tiä sitä kierronpituutta et millon vois testailla. Lyhimmän kierron mukaan vois jo viikonloppuna testata, mutta jos siitä oviksesta laskee niin menee melkein 2 viikon päähän.. En jaksaisi odottaa!!!

Oikein kovasti plussatuulia nyt ja kaikki Annelsen mukana odottajiin! :)

Onnittelut Annelselle, harmittelut muille tädin kohdanneille ja suurensuuret voimahalit Sukeylle =(

Oon ahkerasti täällä käynyt lueskelemassa, mutta en oo taas moneen päivään jaksanut kirjoitella mitään. Työasiat ressaa ihan mielettömästi, en jaksa sen enempää niitä alkaa tänne tilittämään, mutta mettään menee ja lujaa X( koko työyhteisö kärsii ja terveys rakoilee itse kullakin...oma katse kolleegan kanssa suuntautuu jo toisaalle, niin että valoa tämän tunnelin päässä on kyllä =) nyt pitäisi vaan uskaltaa tehdä irtiotto ja lähteä kulkemaan yksityisyrittäjänä omia polkujaan!

Täällä nyt kp...ööö... 8 =) piti oikein tarkistaa kalenterista. Ovistestejä tilasin raskauskeijusta lisää ja laskeskelin että varmaan maanantaina voi alkaa tikuttaan ovista jälleen =D tää on taas se kiva aika kuusta ;-) nyt kyllä sitten saa isäntäkin orientoitua tähän hommaan oikein tosissaan, kesävauva olis niiiiiin kiva <3 kaverit ilmoittelee raskauksistaan oikealla ja vasemmalla, määäki haluun!!!

Plussatuulia meille kaikille, seurataan Annelsen esimerkkiä =D

Ja niinhän siinä sitte taas kävi niin että teroluteista huolimatta tuhruttelutäti saapui kylään tänä aamuna kp 25 :( on tämä niin epäreilua. miksi se ei jo tärppää :(( haikein mielin starttaa sitte yk5 ;((((

Onnea Annelse! Ihanaa kuulla hienoja uutisia

Ja pahoittelut kattilille tuhrutädin saapumisesta

Kiitos kaikille osanotoista <3
Tällä hetkellä mulla on armon aikaa maanantaihin asti, jos vaikka alkio tulisi itsestään ulos. Maanantaina pitäisi mennä naistentautien polille, jossa sitten tehdään päätös, aloitetaanko lääkkeellinen tyhjennys.. Eniten tässä asiassa surettaa/mietityttää/kauhistuttaa juurikin ne lääkkeet. Esikoisen synnytys käynnistettiin yhdellä Cytotec-pillerillä, ja vaikutuksen kyllä tunsi ihan kunnolla. Ja kun tällaisissa tapauksissa annostus on moninkertainen siihen verrattuna.

Toivottavasti siellä polilla olisi vähän ymmärtäväisempi lääkäri, ainakin kunnan ultraääniyksikön lääkäri ei osannut ottaa ollenkaan minua huomioon, vaan hänen kantansa oli "kun minä haluan, että näin toimitaan, niin näin kanssa tehdään, oli sinun tai toisen lääkärin mielipide mikä tahansa". Tietenkin tämä on lääkärille no big deal, kun tällaista tapahtuu päivittäin, mutta yksittäiselle potilaalle asia on ihan eri kuin lääkärille..

Mieskin kuvittelee homman menevän niin, että vähän nipistelee, ja sitten homma onkin siinä. Välillä tulee toivottua, että hänkin kokisi synnytyskivut ja sen verenvuodon edes hetken verran, niin ehkä nuo mitään tietämättömät kommentitkin loppuisivat emoticon

Jei, homma taisi sittenkin hoitua luonnollisesti omien hormonien vaikutuksesta

Maanantaina vielä sinne polille tarkistuttamaan, ettei mitään raskausmateriaalia jäänyt jäljelle. Nyt on hyvä fiilis ja mieli, toivottavasti lääkärikin toteaa vielä maanantaina, että kohtu on kokonaan tyhjentynyt.

Nyt voi jossain vaiheessa alkaa suunnata ajatuksia taas vauvapuuhiin

heissan..

täällä kuumeillaan toisesta pikku vauveliinista, tosiaan vasta kuumeilun tiimoilta...emme ole vielä sopineet koska yrittämän, mutta mie niin tahtoisin jo ruveta toista yrittää, ekan yrittämiseen meni se puolisen vuotta ennen kuin tärppäsi.
mutta kuume on valtava..jos saisi miehen vielä puhuttua ympäri että rupeis yrittää...

Sukeylle isot pahoittelut menetyksestä ja kovasti onnea ja tsemppiä uuteen yritykseen! Toivottavasti kohtu on itsestään tyhjentynyt, kun ma menet ultraan. Ja noista cytoteceista, niin myös meillä esikoisen synnytys jouduttiin kans käynnistämään aikoinaan. Nyt tämän tuulimunan johdosta mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja se oli paljon iisimpi kuin itse ajattelin. Pelkäsin kovia kipuja, yms. Mut en ollut kovin kipeä oikein missään vaiheessa. Tsemppiä!

Kattilille ja haikaraiselle pahoittelut tädin tulosta :( Kovasti tsemppiä uuteen yritykseen! Tiedän, et se tärppää vielä! Paljon plussatuulia!

Tirrille onnea oviksen metsästämiseen! Sekä rohkeutta kokeilla siipiä mahdollisesti yksityisyrittäjänä. Meillä on muutama kymmenen vuotta työntekoa vielä edessä niin kyllä sen täytyy mielekästä olla :)

Annelselle ja Lmelle oikein paljon onnea plussauksesta!!! Paljon tarrasukkia teille matkaan!

Jenniveelle onnittelut menkoista! (harvemmin näin tulee sanottua :) ) Nyt sit vain tuulta purjeisiin ja peittoja heiluttelemaan heti kun täti katoaa ;)

Mutrulle ja kaikille muillekin paljon plussatuulia! Koitetaan olla kärsivällisiä ;)

Olen hieman taka-alalla nyt ollut. Tänne kun ei mitään erikoista. Vuoto on tosiaan loppunut ja nyt vain odotellaan et jotain tapahtuisi... Ei oireita oviksesta, eikä mensuista mut tässähän voi tyhjennyksen jälkeen kestää viikkoja ennenkuin alkaa taas tapahtua. Päivä kerrallansa eteenpäin!

moikka kaikille :)!!

jess, nyt meki alettiin sitten tosissaan edistämään tätä operaatio "pikkuveljeä" :D

meillä siis on Noa joka on nyt 1v4kk, ja haluisin hirveesti alle kolmen vuoden ikäeron että sisaruksista ois kavereita..omat sisarukset on 5+ vuotta nuorempia ni ei niistä oikein ollu lapsena kaveria. Opiskelut alkaa olla silleen, että tän vuoden puristuksen jälkeen ois enää yks 2kk työharjottelu ja kotona tehtäviä esseitä, et ens kesästä alkaen ois mahdollista keskittyä enemmän lasten, siis LASTEN kanssa olemiseen..;)

eli pientä sellasta alkulämmittelyä tässä kuussa, ei nyt stressata sen yrittämisen kaa niinku ekan kohdalla, et joka päivä pitäis "tehä"..mut ei käytetä ehkäsyä, et saa tulla...tosin mä haluisin nyt heti tulla raskaaks et sais kesäkuussa sen vauvvan sitte, eikä tarttis olla koko kesää loppuraskaana..et ei mitään paineita mut sais tulla heti :D

puuh, kp 13/ ? menossa.. ovistikkuja tehny tässä kierrossa jo huvikseni kp 4 -> ja jokaiseen tikkuun oon saanu kaks viivaa, negoja siis ku ei viivat oo yhtävahvat, kp 8 tuli sitte jo aika tumma viiva mutta ei niii tumma ku kontrolliviiva ja seuraavanapäivänä se oli jo haaleampi.. puuh, testailu jatkuu.. ja kp 11 tuli sitte taas tummempi viiva ku mitä paripv. sitte oli..

IHMEtikkuja noi ovistikut : D

mies lähtee nyt kouluun viikoksi joten pah, jos ei oo ny tärpänny viellä nii tais tää kierto mönkää mennä,.. : (

Tänne ei kuulu mitään erityistä, oon käynyt lueskeleen kyllä, mutta kirjoittelut jäänyt vähemmälle. Noniin kertokaas leidit tai suositelkaas nyt mulle ovistikkuja/liuskoja, mulla ei oo niistä mitään hajua, enkä niihin siis ole perehtynyt, mut nyt aattelin tilailla, eli mistä saa edullisia ja minkä merkkisiä :)

nannass, mulla käytössä raskauskeiju.fi tilaamiani david-merkkisiä ovisliuskatestejä. hinnoiltaan erittäin edullisia, tulee kätevästi kirjekuoressa kotiin saakka. suosittelen. aina näyttäny hyvin millon ovis on...

tännepäin ei mittää erikoista. täti visiitillä. ääh. ehkä se mieli taas vähän nousee kun ovis lähenee.. niin ainaki tehny muina kuina..

kp 2/28
yk 5

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

nannass: Mä hain paketillisen ovisliuskoja tosta Prismasta, merkkiä en nyt muista, mutta paketis tais olla 12 liuskaa. Mulla näytti ainakin oviksen. Kahtena peräkkäisenä päivänä tuli tosi tummat viivat :) Joka päivä tais jonkinlaista viivaa näyttää, mutta 2 tosi tummaa siis oli.

Omaa. Eli täällä kiertopäivä 29/25-35..tai jotain. Nyt kaks päivää ollu tissit siis niiiiiiiin kipeet! Ei yleensä oo ees ennen menkkoja kipeet. Mutta maha on kyllä ollu sillai menkkamaisesti kipee jo melkein oviksesta lähtien, että eikähän ne menkat sieltä tuu kuitenki.. Rakaustesteja tilasin kuitenki varooksi muutaman, että jos menkkoja ei viikonloppuun mennes kuulu ni voisin jopa testatakki.. Voi toivottavasti tärppäis... <3

Heippa! Tervetuloa uusille ja onnittelut Annelselle!

Nannass:
mulla oli Cittarilta ostettuja ovistestejä 7 kpl paketti. En osaa sanoa ovatko päteviä, en saanut niillä plussaa aikaiseksi.. Voi tosin olla että tikuttelin väärinä päivinä, kun kierto taitaa olla nyt pidempi. Nyt tilasin netistä Sofi one step ovistestejä, onkohan kellään kokemusta niistä?

Mutru: Pidän sinulle peukkuja pystyssä plussan puolesta. Kuulostaa lupaavalta!

ON: Eli nyt olis kp 31/28-29, eikä tädistä mitään havaintoa. Raskaustestejä olen tehnyt jo useamman, eilen luulin jo näkeväni tikussa haamun/haalean viivan. No, piti sitten tuhlata digitaaliseen Clearblue-testiin, joka antoi tänä aamuna selkeän tuloksen: ei raskaana. PLÄÄH! Mulla on aina ollut tosi selkeä kierto, eikä nyt taidettu osata hyödyntää ovista, kun se näköjään on ollutkin paljon myöhemmin ku luulin. Sais nyt sitten tulla se täti, että pääsis uuteen nousuun.

Mutru., toivottavasti sun kohdallas täti on tehnyt täyskäännöksen ja jättäis vierailut väliin ainakin 9 kuukauden ajaksi ;-)

Ovistesteistä, ite en ole koskaan käyttänyt moisia, mutta olen jostain lukenut, että kerran päivässä ei välttämättä riitä? Jos aamulla näyttää negaa, niin iltapäivällä saattaakin näyttää plussaa. Kyllähän ne joillakin toimii, mutta ei niiden kanssa kannata varmaan kauheaa stressiä ottaa..

ON: kävin eilen naistentautien polilla, ja lääkäri totesi kohdun tyhjentyneen. Halusivat lisäksi pissatestin klamydian vuoksi ja veriryhmämäärityksen, mutta ei niissä mitään häikkää tainnut olla, kun eivät ole soittaneet perään. Lääkäri totesi, että olisi hyvä pitää yhden kierron verran taukoa yrittämisessä. Toinen lääkäri taas totesi, että taukoa ei tarvitse pitää. Taidetaan mennä tuon jälkimmäisen mukaan, vaikka ihan tekemällä ei vauvaa aletakaan tehdä. Loppuisipa vaan vuoto, niin pääsisi jatkamaan hommaa

Muoks. Voi höh, Hertta emoticon Tapahtuisi nyt pian jotain suuntaan tai toiseen, ettei tarvitsisi enää ihmetellä..

Heips taas!

Sukeylle pahoittelut menetyksestä! Onneksi sait nyt hyviä uutisia lääkäriltä! Ihana että saitte luvan heti jatkaa yritystä!

Annelselle lämpimät onnittelut! Tuntuu niin hullulta, että ensimmäisestä kierrosta tärppäsi, oottete hedelmällisiä ;)!

Tervetuloa uusille!

Mutru, kuulostaa kyllä niin lupaavalta! Toivottavasti päästään iloitsemaan kanssasi testin tuloksesta!

Hertalle jaksamisia ikävään välivaiheeseen, vai miten sen nyt muotoilis. Toivottavasti etenisi suuntaan tai toiseen! Mielummin toki siihen parempaan!!!

Itelleppä ei ihmeempiä. Nyt vuoto loppui (kp.8/28-29) ja päästään taas itse asiaan. Taidan jättää tässä kierrossa ovistikut poissa, kun en viimeksikkää niihin mitään saanut. Yritetään vaan vähintään kolmen päivän välein kylvää näitä: emoticon  :D, mieluiten joka toinen päivä koko kierron ajan. Että jos mä ovuloin, ni ois ees jotain mahollisuuksia! On kyllä niin kamala vauvakuume taas, vaikka tädin tullessa kylään oli taas niin ikävät fiilikset. Nyt on taas mieli piristynyt! On kyllä ihmeellisiä hymiöitä tuolla, kun alkaa oikee selaileen!

Plussapuhureita roppakaupalla kaikille!

Sykey: Hienoa. että kohtu tyhjentyi kerralla, pääsette taas tositoimiin. Sanoiko se lääkäri syytä, miksi pitäis odottaa yksi kierto?

ON: Missä hitossa se täti luuraa??? Testasin taas negan:( Ärsyttää nyt ihan oikeesti kun mitään ei tapahdu, ei mulla riitä kärsivällisyys tällaiseen epätietoisuuteen. Mitä mitempään menkat on myöhässä, sitä enemmän kuvittelen, että mun on oltava raskaana. Kun kiertokin on aina ollut niin säännöllinen. Mut kai noi testit jo jotain näyttäis jos olisin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa tilannetta? Pitäisköhän ensi viikolle varata aika gynelle, vai hätiköinkö liikaa ja pitäis vaan malttaa odottaa?

Anteeksi tämä purkaus, mut tuntuu ettei kukaan muu ymmärrä mun ahdistusta. Ihanaa että tämmönen palsta on olemassa, täällä on aina niin mukava tsemppi päällä:D

Takaisin