Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se olis sitten perjantai jo ja kp 6 jos oikein laskin, minäkun oon vähän huono pitämään kirjaa näistä yrityskierroista ja päivistä :). Haluisin onnitella vielä Jessietä tulevasta toukovauvelista! Täällähän käy ihmiset pian vähiin. :D Toivottavasti muillakin sitten viimestään ens kierrosta tärppää. Kevätneidolla kuulostaa oikein lupaavalta nuo pohdinnat, jos sinäkin nyt pääsisit sinne toukokuisiin!

Omaa: Oon tässä toistaiseks vielä ihan onnellinen vaikka ei viimeks tärpännykkään ( en oo kyllä sitä odottanutkaan vielä tapahtuvaksi). Remonttipäiväkirjaa sen verran että meillä on kylppäri vihdoin valmis!!! JEE oma suihku <3. Minun oma pikkuvauvakin kasvaa hurjasti ja on jo oppinut tukea vasten hoipertelemaan. Pikkuhiljaa tämä kakkoskuume vaan pahenee.. jospa ens kuussa sitten! Kavereilla on 3 pientä vauvelia jotka on kaikki niiiiiin sulosia että..

Tärppionnea ja lisää plussia ++

Minä palailen tälle puolelle... Ei ultra sujunut niinkuin toiveissa oli. Ei ollut meidän tarkoitus saada nyt vauvaa. :,( Suru on suuri ja tuska repii sydäntä...
Tänään aloitettiin jo lääkkeellinen tyhjennys. Nyt hiljenen ja käperryn hetkeksi omaan pieneen kuoreeni...

Onnea plussanneille! Toivon teille tarrasukkia runsain mitoin matkaan! <3

Heippa! Täältä liittyy yksi pikku kakkosesta haaveileva seuraanne :) Ensimmäinen lapsemme, ihana poika on nyt 1v9kk
4 kiertoa yritystä takana ja tänään olis pitänyt olla ovulaatio laskujeni mukaan mutta ovulaatiotesti ei ollut samaa mieltä (ekaa kertaa testit käytössä.) Noh, harjoteltu on silti kovasti =) haalea viivahan ei siis tarkoita positiivista ????
Pitää jatkaa tikuttamista ja toivoa että se ovis löytyis ja vihdoin tärppäis :) Esikoisen tuloon meni 2vuotta, eikä sitä yrittämällä yritetty. Sai tulla jos on tullakseen. Jospa nyt ei menis niin kauaa :) 

Huomenta!

Ihan eka hiljennyin Yksisarvisen vuoksi, kun olin kirjoitukset lukenut.. Voi kurjuus! Siis niin epäreilua!! Voimia paljon sinulle! :(

Mut joo.. Elämä jatkuu vaikka elämä potkii toisia päähän.. Kp 28 tänään ja oikeesti vois jo sen testin tehdä ja sais jo tässä vaiheessa selville, et mikä mun tilanne. Aika varmasti huomenna käyn ostaan ja testailen sit heti tiistai aamuna. Miehen ajatukset edelleen myllertäneet ja oli vähän pahalla päälläkin eilen. Tietysti rankka työviikko painoi ja esikoinen vähän nuhainen, niin hänkin kiukutteli. Mut onhan tässä itsekin vähän sekaisin, kun alkaa enemmän ja enemmän näyttää siltä, et "pullat on uunissa". Tonkin kuulin mieheltä..

Uutena oireena nyt alaselän särky ja jalat puutuu.. Eilen matkattiin linja-autossa heurekaan, piti siis istua puoltoista tuntia. Mun jalat oli pitkään puutuneet.. Ja siellä kun seisoskeltiin paljon ja käveltiin, niin illalla selkää särki. Miehelle jo puoliks tosissani ja vähän naureskellen sanoinkin, et kuinka selviän pitkästä odotusajasta, kun nyt jo valitan ja on vaikeaa. Hän kun ärtynyt oli, niin tokas, et tätähän mä halusin.. Yritin olla välittämättä, kun tiedän et pahan tuulen  hän saa vain itse pois, ei olis auttanut asiaa, et olisin puuttunut hänen sanomisiin. Kaiken kaikkiaan meidän ihan selvästi pitäisi viettää aikaa enemmän yhdessä, kun yhteenottoja tuli monessa vaiheessa. Asiaa ei auttanut, et kaksi kolmesta oli väsyneitä ja mä väsynyt jostain muusta syystä.

Meni ihan valitukseksi nyt.. Anteeks! Älkää lukeko liian tarkaan tota. Loppuen lopuks oli mukava päivä ja saatiin paljon kokemuksia. Kivaa oli päästä reissuun!Yritin jossain vaiheessa kuvitella, kuinka me sit reissataan, kun meitä on neljä. Asiaan vaikutti varmasti se, et näin paljon perheitä joilla isompi lapsi ja toinen oli vaunuissa tai kantorepussa. Tosi monella muuten mustia tai tummia vaunuja.. Esikoisellakin oli aikonaan mustat, joissa vaaleaa. Enää en kyl haluais tummia vaunuja.. Helppo kyl myydä eteenpäin ja menee molemmille sukupuolille, mut en muutenkaan tykkää tummasta vauvoilla. Pojille ja tytöillekin on mustia vaatteita, enkä mä tykkää sellaisista.. 

Taidan kyl tähän lopettaa kun mitään asiaa ei oo edes.. Kunhan kirjoittelen kaikki ajatukseni. Te ootte aika hassuja, kun jaksatte lukea ja toiset tykkäätte mun kirjoituksista? No se kyl kertoo siitä, miks viihdyn teidän seurassa, kun tykätään samoista asioista. Mä tykkään kirjoittaa ja te tykkäätte lukea mun kirjoituksia. Luen kyl tarkkaan teidänkin kirjoituksia. Eläydynkin oikein välillä.. Tarttis hankkia kai elämä, nin ei tarttis toisten kautta elää? No ei kai.. Onhan mul elämä, teidän kanssa!!  Ihanii ootte! <3

voi yksisarvinen :( voimia sinulle ja miehellesi. sanoja ei löydy...

moi jennivee ja tervetuloa joukkoomme :) joo,haalea viiva ei merkkaa ovista, mulla ainaki haamut tummuvat joka päivä kun ovis lähenee ja sinä päivänä kun ovis on, viiva on tumma.
toivottavasti nyt tärppäis nopeammin kuin esikoisella teillä.

ja äippä2010, moikka sullekki ja tervetuloa remmiin :)

voi kevätneito, mää en malta oottaa täällä et sää tekisit jo testin! :))) tee jo! :D ja me ei muuta elämää tartteta ku tää <3 oot ihku! ;)

varasin sitte ajan tarkistuttaan itteni. arvauskeskukseen ei onneksi tartte mennä, vaan mulla on avoin lähete äitipolille/naistentautienpolille niin saan vaivojeni kanssa mennä sinne aina suoraan. onneksi! eli nyt sitte sain ajan tutkituttaan itteni naistentautien erikoislääkärille, jee. tämä lähete meni sitte endometrioosi-epäilynä :( kaikki oireet viittaa kuulemma suoraan siihen. no toivo pysyy yllä että olis vaan hormoonihäiriö. joka menis vaikka teroilla ohi..
vähän surku fiilis tuli. mut en luovuta! enkä lopeta haaveilua. enkä positiivista asennetta enkä enkä.. :) no päätettiin miehen kanssa että jatketaan oviksen pongailua niinku tähänki asti ja pupuilua niihin aikoihin :) mies on kyllä niin ihana kun tukee ja ymmärtää <3 mitähän mää tekisinkään ilman sitä. Tai teitä <3
tiputteluvuoto muuttu sitte jo ihan oikeiksi menkoiksi. näitten jälkeen starttaa sitte yk 3 tai 4. en tiiä laskenko sitä eka yk:ta kun just samana päivänä ku ovis oli kierukka poistettiin, mut sillo kyl jo heti vauvantoiveissa peittoa heiluteltiin :P

Hmm, mulla mietityttää nyt nuo ovulaatiotestit. Onko kellään kokemusta nuista David Ovulaatiotesteistä? Laskujen mukaan mulla ois pitäny ovis olla jo, vaan testit ei oo näyttäny positiivista, haaleita viivoja ja neki tullu vasta parin minuutin päästä... Ovuloinko siis ollenkaan ?? Oon kyllä ihmeissäni, mutta mitä tuolta muilta palstoilta lueskelin niin kaikilla ei ollut David testi näyttänyt ovulaatiota ollenkaan mutta sitten joku toinen testi näytti... En nyt sitte tiedä onko noihin luottaminen. Tulipa aika sekava kirjotus :D sekava on oloki, ois niin ihana saada se toinen pikku-pallero jo pian <3

mulla on jennivee käytössä just noi david-merkkiset. noin viikko ennen ovulaatiota haamu tosiaan alkaa tummua, ovulaatiopäivänä erittäin tumma, sitä seuraavana vaalenee ja kolmantena päivänä ovulaatiosta haamukin häviää. oon ollu noihin kaikista tyytyväisin. teetkö testin joka päivä? ja mikä kp alotat tikuttamaan? voiko olla että se ehtii tulla ja mennä sun huomaamatta, mutta se voi kans merkitä ettei ovulaatiota tapahtuisi. ootko tarkkaillu vaikka limoja tai lämpöä?

Aloin tikuttaan joskus 4pvää ennen oletettua ovulaatiota, en usko että on kerenny mennä ku niin pitkä kierto... Noh, huomiselle ois vielä testi, katotaan se ja jos ei edelleenkään näytä kahta viivaa ni odotellaan kuukautisia. Kuitenki nyt ollaan peittoa heiluteltu ihan urakalla vaikkei oo tikut ovista näyttäneetkään :) Jos ei nyt tärppää ni ens kierrolle varaan ajan gynelle, jos se siellä selviäis että ovuloinko ollenkaan :) Kyllä mulla alkaa runsaammin tuleen valkovuotoa joskus puolessavälissä kiertoa, ja ihme juilimisa alavatsalla, tiiä sit mitä neki tarkottaa :D Tää oottelu on vaa jotenki hirveen ressaavaa, kokkeilla nyt vaan olla ajattelematta! Oon niin hirveen kärsimätön tapaus :D
Ihana ollu lueskella ku ihmiset saanu positiivisia raskaustestejä! <3 
Ja osan otot niille joilla alkuraskaus ei mennytkään odotusten mukaisesti :( <3

Seuraava pikkukakkosesta kuumeileva ilmoittautuu joukkoonne:) Olen aktiivisesti seurannut tätä keskustelufoorumia jo ensimmäisestä raskaudesta lähtien, ja nyt rohkenin rekisteröityä. 
Esikoinen on 1v 4kk ikäinen hurmaava tyttölapsi. Ensimmäinen raskaus lähti neljännestä kierrosta, nyt tuntuu ettei jaksais millään niin pitkään odottaa:) Ehkäisyä mulla ei ole ollut käytössä synnytyksen jälkeen lainkaan, tjottailumeiningillä ollaan tähän asti menty. Nyt kun mieskin näytti vihreää valoa seuraavalle tulokkaalle, niin aletaan tositoimiin:) Tänään olis kp 2, täti punainen siis vierailulla...

Plussatuulia puhallellen, Hertta

Mä vielä lueskelen täällä kun en osaa viel mennä toiselle puolellekkaan :D Jennivee, tervetuloa!! Noista Davidin ovistesteistä mulla on sen verran kokemusta että 5 päivänä testasin ja 4 päivänä oli testiviiva melkein yhtä tumma kuin kontrolliviivakin, ja sit lähti haalistumaan... Ja ainakin meillä näköjään onnisti ja osuttiin oikeaan aikaan ;) Nyt olis rv 5+0 ;) Tsemppiä yritykseen kaikille uusille ja vanhoille!! Plussatuulia puhalteleva Jessie <3

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :)

Tervetuloa äippä 2010, Jennivee ja Hertta! Kiva kun tulee mukaan uusia jännääjiä, kun noita plussanneita on siirtynyt tuonne odottajien puolelle useampikin vähälle aikaa!

Ja voi miten ikäviä uutisia Yksisarvinen, voimia teille sinne...

Jennivee minäkin kokeilin tämän kierron aikaan ekaa kertaa kyseisiä ovulaatiotestejä ja mulla kävi niin, että ne näyttivät haalea plussaa kahtena päivänä (ekan päivän plussaviiva voimakkaampi kuin jälkimmäisen) eikä kumpainenkaan ollu kontrolliviivaa tummempi...tiedä häntä, johtuiko mistä...Ovulaatio mulla tulikin limojen perusteella vasta reilu kaks päivää tuosta vahvemmasta plussasta, eikä ovistestissä näkyny tuolloin enää lainkaan testiviivaa. Tuli vaan mullekkin melko epäilevä olo noista ovistesteistä, enkä kyllä taida niitä nyt toista kertaa enää kokeilla, vaan luottaa siihen, että kyllä se kroppa kertoo kun aika on otollinen lisääntymiselle :D

Mutta tänne ei kyllä kuulu mitään sellaista, josta vois päätellä tärpin tapahtuneen... Blaah.. Tänään siis 25kp ja jos lyhyemmän kierron mukaan mennään, niin menkkojen pitäis alkaa huomenna tai sitte viimeistään perjantaina. Nyt kyllä ovis oli myöhemmin kuin odotin, niin voi olla, että menee tädin vierailukin tuonne loppuviikkoon. Tai no, jospa se ei tulis ollenkaan!!!

Tuntuu vaan siltä, että sieltä ne menkat kuitenkin tekee tuloaan..mitään sellaista merkittävää oiretta ei ole ilmaantunut, josta vois päätellä raskauden alkaneen. Oikeestaan "oireita" on vähempi tällä kertaa, mitä edellisissä kierroissa, joissa ilmeisesti jo mielikin loi osan raskausoireista :) Jonkin verran oon kiinnittäny huomiota alaselkä kipuun, joka nyt jatkunu jo viikon eli käytännössä ovulaatiosta saakka. Oon vaan pohtinu, että kun se vaivaa aina silloin tällöin muutenkin, niin sitä se kaiketi on nytkin. Tai sitte luvassa on vain ihan helvetilliset menkat.....No OK, on kyllä jonkun verran paleltanut iltaisin, pakottanut jalkoja ja väsyttänyt, mutta ne oon kyllä laskenu väsymyksen piikkiin, kun PikkuNeiti on aamuisin heränny jo viikon ajan paljon tavallista aikaisemmin...ja vähä mielikin on ollu herkässä, kun aamulla meinas tippa nousta linssiin (ja nousikin) kun katsoin Isännän ja koiran käytöskoulua!!??!! Mutta siis edelleen olen sitä mieltä, että kuukautiset ne sieltä vaan ilmoittelee tulostaan...

Kaiken varalta, mulla on kyllä yksi mammaksin herkkä rt tuolla kaapissa odottamassa, jos näyttää siltä että mieli käy malttamattomaksi...katsotaan nyt miten tää viikko lähtee tästä etenemään..en haluis tehdä sitä turhaankaan vaan parasta toki ois oottaa siihen, jos/kun menkat on myöhässä...Katsotaan nyt mitä tuleman pitää...

Hei!

Täällä olisi taas uusi toisestakin pienokaisesta haaveileva! :) Jonkin aikaa oon jo teidän juttuja lueskellu ja nyt sitte uskaltauduin ittekki liittyä joukkoon :)
Elikkäs tässä kierrossa alettiin yrittämään, mutta mulla kierrot heittelee miten sattuu 29-36 välillä, niin en tiä et osuttiinko kuinka tärppipäiville.
Kotona meillä on hyvin vauhdikas ja ihana 2 vuotta täyttäny poika. Esikoinen tärppäs eka kierrosta, kattotaas kuinka nyt käy! :)

tervetuloa mutru joukkoomme :)

nyt alkaa olemaan taas ihanan paljon jengiä täällä :) kyselläänkö taas mistä päin te kaikki ootte? me ollaan raahesta...
ja ja mitähän sitä pitikään sanomani, hmm. siis totaalinen pään tyhjentyminen :D no ei voi mittään. kirjotampa sittenkö muistan :P

kp1/24-28
yk 3-4

Hei!

Se olis maanantai, kp 29, ja kerron heti, et ei, en ole testiä vielä tehnyt.. Ostettuna on jo, mut parhaimman tuloksen saamiseks odotan huomis aamuun. Aamulla kun on paras aika testailla.. Aion kyl mieheltä kysyä, kun töistä palaa, et tehdäänkö testi jo tänään? Teki melkein mieli ostaa 2 testiä, kokeilla itsekseen toinen, et pääsisin selvyyteen mut ei niin voi tehdä! Tuota ajattelinkin ja tänne vielä tunnustan asian.. Hyi mua! Menkoista ei siis vieläkään tietoa ja testin pitäis näyttää tässä vaiheessa, jos "pulla on uunissa".

Vieläkään en tajuu, et olisin oikeesti raskaana.. Menkat voi vaikka stressin takia olla vaan myöhässä tai jotain? Ehkä sen sit tajuu, jos testi plussaa näyttää.. Kuinkas nopeesti teillä muilla on mennyt aikoinaan asian tajuumiseen? Siis kun testin teitte ja näytti positiivista? Kolahtaako se heti? Tietysti kaikki erilaisia, niin ihan hölmö kysellä.. Unohtakaa!

Kattlille kuuluukin parempaa.. Tai no parempaa ja parempaa, kun menkat menossa, mut parempaa sen suhteen et sait ajan varattua itselles. Hyvä. et saat apua ja tulee selvyys sun vaivoihin. Toivotaan, et olis vaan hormonihäiriö.. Pidän peukut!! Sä ainakin innoissas odotat mun testin tuloksia? Kiva kun tiedän, et joku kannustaa! Huomasin muuten, et yhdyit mun ajatukseen siitä, ettei elämää tarvii kun on tää foorumi? Samanlainen höpsö siis? Kiva muille, kun ainakin 2 tälläistä täällä seassa.. Yrittäkää jaksaa!

Jessiekin täällä taustalla? Kiva kuulla sinusta! Hyvinkö sulla mennyt? Onko siellä toukokuisissa paljon porukkaa? Toivotaan, et sinne meistä moni siirtyy tai ainakin sit kesäkuisiin.. Uusiakin haaveilijoita on tänne foorumille saapunut? Tervetuloa teille! Hyvä, et porukkaa paljon!

Huomenna sit "kuumat uutiset" tuun kertoon, kun ehdin.. Pysykää pöksyissänne, saatte kyl tietää! Siis ne jotka odottaa mun tuloksia.. Muut ei saakaan teidän lisäks tietää vielä. Mies nyt tietysti ekana aamulla, mut suvulle kerrotaan vasta, kun aikaa kuluu ja päästään varmoille päiville. Siis jos on kertomista.. Täytyy lopetella tässä vaiheessa, kun kotiinlähtö lähestyy. Hyvät maanantain jatkot tänne! Kuullaan!

juu siis minä testailin ovista varmaan 10pvää mutta ei, ei muuta kuin haamujen haamuja, ja tänään ei sitte edes haamua... Mutta toiveikkaana silti sen suhteen että jos olisin kuitenkin ovuloinut =)
Minä oon Oulusta, 20-vuotias lähihoitaja opiskelija (koulu jää kesken, mutta mulla on aikaa se käydä myöhemmin loppuun, vauva on nyt etusijalla kunhan tärppää!) Mies on mua 5vuotta vanhempi ja hänkin haluaa saada lapset ennen ku täyttää 30 :D

Voi kevätneito, kuulostaa kyllä niin jännältä nyt =D peukutan täällä kans että tulis nyt ne kaksi viivaa!!

Tervetuloa uusille kuumeilijoille =) Ja yksisarviselle hurjasti voimia ja lämmin halaus =,( ei sanat riitä taas, ei...

).( oon tässä nyt sitä ovista koettanut tikkuun metsästää *huoh* laskurin mukaan siis ovis olis huomenna, jos kierto on sen 28pv. No tänään on alkanut ihan semmoiset ovis-olot, alavatsaa nippailee vasemmalta, ihan selkeet ovis-limat on myös, mutta - tikkuun ei tuu kun ihan himmeitä himmeitä haamuja =O siis että mitä?! Tässä on nyt kyllä kolmen kuukauden aikana oma kroppa yllättänyt ihan todella, ensin ne ihan selvät raskausoireet ilman raskautta, sit bongasin ittekseni viime kierrossa sen oviksen ihan persiilleen, ja niin meinaa käydä nytkin!? XP kaipa sitä täytyis pelata varman päälle, mutta sopivasti miehellä pamahti viikonloppuna päälle vuosisadan flunssa =( että saas nähdä miten tän kierron käy...

joo,todellaki, yrittäkää jaksaa meitä :DD ja kevätneito, mää oon niin varma et siellä plussa on <3 ihanaa! ja tee se joooooooo :P ja tuu het sit aamulla kertoon jos et jo illalla tee.

jennivee, kyllä sää oot voinukku ovuloida, joskus se voi mennä samanpäivän aikana jo ohi... tai joillakinhan ne testit ei vaan toimi oikein..

Kevätneidolla onki jännät paikat, tsemppiä ja hulluna plussatuulia täältä oulusta! =) Ja kaikille muillekkin tietysti! =)

Huomenta!

Kaksi tosi punaista viivaa tuli testiin aamulla..emoticon

Mitäs nyt? Juhlitaan!!

Pakko nyt jatkaa hommia, mut tuun kirjoitteleen vielä tänään..

Takaisin