omppuf
Näppärä viestien naputtelija
Se olis sitten perjantai jo ja kp 6 jos oikein laskin, minäkun oon vähän huono pitämään kirjaa näistä yrityskierroista ja päivistä :). Haluisin onnitella vielä Jessietä tulevasta toukovauvelista! Täällähän käy ihmiset pian vähiin. :D Toivottavasti muillakin sitten viimestään ens kierrosta tärppää. Kevätneidolla kuulostaa oikein lupaavalta nuo pohdinnat, jos sinäkin nyt pääsisit sinne toukokuisiin!
Omaa: Oon tässä toistaiseks vielä ihan onnellinen vaikka ei viimeks tärpännykkään ( en oo kyllä sitä odottanutkaan vielä tapahtuvaksi). Remonttipäiväkirjaa sen verran että meillä on kylppäri vihdoin valmis!!! JEE oma suihku <3. Minun oma pikkuvauvakin kasvaa hurjasti ja on jo oppinut tukea vasten hoipertelemaan. Pikkuhiljaa tämä kakkoskuume vaan pahenee.. jospa ens kuussa sitten! Kavereilla on 3 pientä vauvelia jotka on kaikki niiiiiin sulosia että..
Tärppionnea ja lisää plussia ++
Omaa: Oon tässä toistaiseks vielä ihan onnellinen vaikka ei viimeks tärpännykkään ( en oo kyllä sitä odottanutkaan vielä tapahtuvaksi). Remonttipäiväkirjaa sen verran että meillä on kylppäri vihdoin valmis!!! JEE oma suihku <3. Minun oma pikkuvauvakin kasvaa hurjasti ja on jo oppinut tukea vasten hoipertelemaan. Pikkuhiljaa tämä kakkoskuume vaan pahenee.. jospa ens kuussa sitten! Kavereilla on 3 pientä vauvelia jotka on kaikki niiiiiin sulosia että..
Tärppionnea ja lisää plussia ++