Pieniätoiveita
Jostain jotain jo tietävä
Ps. Yksisarvinen, täällä on pidetty peukkuja ja jännätty sun ultraa <3 toivottavasti kaikki oli mallillaan><3>3>3>
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Perjantaina!
Kuinkas tämä viikko taas mennyt näin nopeesti? Johtuisko teidän seurasta? Tietty hyvä, ettei ajankulua huomaa.. Liikaa kun viettäis miettien oloaan ja laskien hetkiä, niin stressiä siitä tulis. Pysyköön se kaukana meistä! Kiitokset teille Kattili ja StarryNight! En tiennytkään, et mun jutut teihin vaikuttaa.. Kunhan vaan kirjoittelen isompia miettimättä. Mukava kuulla, et tämmöisen pienen ihmisen ääni kuullaan suuressa maailmassa.. Toivottavasti ei nouse pissi päähän, nyt kun tiedän, et mut huomataan? Heh..
Oikeesti toivon, ettei StarryNightin tuntemukset liittyis mitenkään menkkoihin!! Plussaa tilataan hänelle.. Ja sit alkais muutkin sit plussaileen, kun muutoma jo onnistunut! Sillei, et mistä näitä plussia oikein tulee? Jep.. Vähän väsynyttä juttua tänään. Päätä särkenyt ja kurkku ollut karhea.. Lähipiirissä flunssavirusta ollut, joten onkohan minuunkin iskemässä? Onneks ei tartu netin välityksellä, niin pysytte terveinä.:). Ei olis niin väliä sairastaa, kun vielä lämpimiä päiviä, niin haluais paljon ulkoilla ja puuhata tytön kans. Ja sairastaminen on tylsää!! Tänään onneks lyhyt päivä, saan pitkän illan tytön kans. Mies onkin kuulemma menossa työkaverilleen saunoon töiden jälkeen. Tyttöjen ilta siis! Jee!! No ollaan kuulolla, tuun sit kertoon taas tuntemuksiani. Yrittäkää jaksaa ja pysykään ihanina! Ja hyvät viikonloput kaikille, jos ei olla kuulolla hetkeen!!
Heipsis!
Tänne tuppaan vaikka jo viikonloput toivotin ja flunssa tekee tuloaa.. Pää särkenyt tänäänkin ja väsyttänyt.. Join jopa kahvia, mitä en juo oikeestaan koskaan. Pään särkyyn yleensä kahvi auttaa, kun en sitä käytä muuten. Mahalleni se ei vaan sovi enkä pidä sen mausta, niin siks enemmän teen ja kaakaon käyttäjä. Pään särkyyn kyl auttoi vähän ja pitkänäni olin jonkun aikaa.. Tänään ilmestynyt lisäks kurkkukipu, mut muuten ei kamalan flunssanen olo oo.. Siltä tuntuu, kuin tauti olis tulossa, mut ei oo tullut vielä. Saako tostakaan mitään selkoo? Ei kai..
Huomasin muuten vasta nyt, et StattyNight kyseli multa, onko rautalisä tuntunut jossain? Väsymykseen pitäis auttaa.. Oon kyl olllut virkeempi, mut se voi johtua viileimmistä ilmoistakin. Kesän olin niin väsynyt, kun oli kuuma, nyt huomannut jaksavani paremmin. En siis osaa sanoa auttaako rautalisä, mut ei ainakaan haittaakaan siitä oo. Ostin vielä semmoista, missä b-vitamiiniakin, joka kai autaa rautaa imeytymään paremmin. Flunssaan nyt pitäis jostain ostaa, kun mahdollisen raskauden vuoksi en käytä särkylääkkeitä. Kuumaa vaan juonut, levännyt ja yrittänyt rentoutua.
Mut joo.. Menee ihan höpinäksi.. Ei tässä kai ihmeitä.. Kerään nyt voimia, et jaksaa töihin maanantaina ja huomennakin olis suuri koitos. Täällä pidetään lasten vaatteiden ja tavaroiden myyjäiset, sinne mentävä penkoon, jos jotain syksy ja talvivaatetta löytyis tytölle. Vauvoille ja pienille lapsille löytyy aina tosi paljon, melkein uusia, mut en varmaan vielä voi ostaa mitään valmiiks. Katselen kyl sillei salaa.. Tyttö ei saa ruveta ihmetteleen, et miks sellaisia katson eikä saa kukaan tuttu nähdä. Alkais juorukellot puhuun, et siellä sellaisia katselin ja varmaan vauva tulossa. Täällä kun pienellä paikkakunnalla asuu, nin moni elää juoruilla. Vieläkään en halua ilmaista vauvahaaveita, kun ei tietoa koska ja jos sellaista edes meille suodaan. No joo.. Nyt lopettelen! Kuullaan taas!!
Heipsis!
Kp 21 tänään, eikä ainakaan vielä (onneks) menkkaoloa.. Normaalisti siis mulla saattaa viikkoa ennen menkkoja alkaa oireet, vähemmän tai enemmän. Onnea Sukey! Toivotaan, et perässä tulemme odottajiin pian. Ja Haikaraiselle pidän peukut pystyssä! Jos ei oliskaan menkkaoloja sul?!?! Toivotaan!! Ja palaan itseeni.. Flunssa tekee edelleen tuloaan, illalla nenä vuosi, kurkku vielä kipeä ja pää särkee kurjasti jo kolmatta päivää. Tulis sit kunnon tauti, eikä tällei kituuttais.. Lisäks tää väsymys, joten tämä päivä enemmän ja vähemmän mennyt lepäilessä. Tyttö onneks viihtyy omissa oloissaan hyvin, kun on yksin tottunut leikkiin. Ulkona kyl hetken hänen kans touhusin ja sen jälkeen torkahdin sohvalle, kun elokuvaa piti hänen kanssaan katsella. Kurjaa siis!
Mut ei ainakaan tosiaan vielä menkkojen alkuoireita.. Muita oireita kyl, en saa enää nukuttua mahallani?!? Joko on "siemen itänyt" tai sit vaan kuvittelen oireita itselleni. Esikoista odottaessa kävi samoin, et jäi mahallaan nukkuminen. Ei vaan meinannut hyvää asentoa löytyä, mut onneks en liikaa ollut kieriskellyt, kun mieheltä aamulla kyselin. Suunnittelin jo tossa mittanauhan kans makkariin uutta järjestystä, et saadaan pinnasänky mahtuun..Heh! Meillä siis ihan ok kokoinen makuuhuone, mut kapeahko ja ikkuna ja oviaukot tekee vaikean sisustaa.. On siis vaatehuoneen ja huoneen ovet eri seinillä ja ikkuna vielä eri seinällä.. Kiinnostaako? Ei varmaan ketään? Mut taas voidaan todeta, kuinka vauvakuumeissa olen...
Olin muuten tytön kans kiertämässä siellä myyjäisissä.. Kerroinkohan, et täällä oli siis lasten vaatteiden ja tavaroiden myyjäiset? No kuitenkin.. Katselin vaan kaukaa vauvanvaatteita ja tavaroita.. Tyttövauvoille oli muuten enemmän tarjontaa, kuin pojille. Tyttöjä siis enemmän syntynyt tänne seudulle. Ja kun mieheni sanoo, et tuleva on sit poika. Heidän sukuun syntynyt tyttö viimeksi 17 vuotta sitten, joten poika todennäköisempi.. Mulle tietty sama kumpi on, mut tyttö olis kiva, ihan vaan et saadaan heidän sukuun tyttöjä! Tytölle myös olis paljon valmiina.. Mut juu.. Myyjäisistä onneks löytyi isompiakin vaatteita, joten neiti sai vaatteita. Jos onkin oikea koko löytynyt, niin huonokuntoisia tai ylihinnoiltuja. Usein kun löytyy vaan vauvoille ja pienille lapsille enemmän noista myyjäisistä. Itse kun oon ollut joskus mymässä, niin hyvin kuitenkin isommatkin mennyt kaupaksi, kun niitä vähemmän myynnissä.
Eipä taida oikein mitään asiaa irrota nytkään.. Tyhjänpäiväistä päivitystä.. Mut odottaen ja itseään kuullostellen mennään kohti ensi viikkoa.. Voiskohan niitä testejä jo apteekissa katsella, et tietäis minkä ostaa, jos siis sellaista tarvitsee? Suositteletteko jotain? No näihin mietteisiin tällä kertaa jään.. Hyvät sunnuntain jatkot!