Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä onni potkaisi kuin potkaisikin vaikka ehdin jo pelätä että odottamisen odotuksesta tulisi pitkä... =) neljännestä kierrosta tärppäs ja tuuria on ollut mukana kun pystyy laskee aika tarkkaan koska on hedelmöitys tapahtunut!

Minä hiljenen siis tällä osastolle... plussatuulia muillekin!

Tämä voisi ilmoittautua mukaan joukkoon

Nyt on "yk1", jätettiin ehkäisy reilu viikko sitten pois. Ajattelin, että ovis ehti mennä jo, mutta kun menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään (tai viimeistään huomenna), eikä minkäänlaisia oireita ole, niin saapa nähdä, saapa nähdä..

Tjot-meiningillä mennään, tai ainakin niin yritetään uskotella itsellemme. Ei mulla niin kova kiire ole saada toista lasta, mutta kuitenkin olisi kiva saada plussa mahdollisimman nopeasti. Tämän asian suhteen yksi jos toinenkin taitaa olla sellaista "kaikki mulle nyt heti"-tyyppiä.

Minulla ikää 27, miehellä vuoden verran enemmän. Esikoisen ikä näkyykin tickeristä Niin ja Länsi-Suomessa asutaan.

moikka!

mää niin haluisin jo toisen vauvvan, vaikka se on ihan mahdoton ajatus..mies ei haluu ja en oo valmistunu ja mulla on ens vuonna pedagogiset eli hirveen tiukka opetusharjotteluvuosi..ja mä vaan haluisin jo alkaa yrittään vauvaa! mies sano kyllä että se haluis monta lasta ja on myös tosi lapsirakas..

ja sit isoveli 1vee2kk ois kans ihan vauvarakas, me katotaan sen kaa kaikki vauvaohjelmat ja äiskä aina itkee ilosta ku vauva syntyy, ja naksu sanoo "ai"..:) ja se halaa kaikkia lapsia jotka se näkee..se ois niin ilonen! 2 vee ois niin hyvä ikäero, eiks vaan?

meillä ei oo mitään ehkäsyä, että ei ois iso hyppäys..!

raskaus ja synnytys oli kyllä ihan kauheita mulle, mutta sehän menee ohi..

mikä mulle on tullu :D!!

onks järkee lykätä vaan valmistumista..??? mitä sil on välii jos haluun kuitenki olla kotiäiti ainaki muutaman vuoden, nythän ois just fiksumpaa vetää putkeen vaan..

Heissan.
Täällä on kanssa yksi joka odottaa toista,esikoinen 9kk.
Olinkin raskaana pari kuukautta sitten joka päätyi keskenmenoon viikolla 6,nyt taasen raskaana viikoll 1-2 clearbluenin mukaan.Toivotaan että tämä onnsituisi ilman keskenmenoa ja sitä kurjaa pahoinvointia joka oli ekassa raskaudessa..

Heippa hei! Jeps, täälläkin toinen vauva olis tervetullut :) Hoitovapaalla vielä olen, syksyllä olis tarkotus palata töihin (tai paria päivää viikossa aattelin sillon tehdä) Ja siis esikoinen on nyt kohta kymmenen kuukautta :) Mitään stressiä en tälläkertaa aatellu ottaa, tulee sit kun tulee, en mitään kiertoja ja päiviä ala enää laskemaan, siitä sain tarpeekseni esikoista tehdessä.. Jännittää kyllä, miten kaikki menee ja miten sitä pärjää kahden lapsen kanssa.. :) Esikoinen on niiiin helppo tapaus ollut pienestä asti, ei turhia itke eikä kipeänäkään ole ollu vielä kertaakaan. Toivotaan samanlaista sitten seuraavastakin, kiitos :) Kauhulla odotan taas sitä kamalaa närästystä, joka oli viime raskaudessa ihan hirveää :( Mutta kaikki vaivat kestää kyllä... :) Mm, oon siis 24v, mies pari v vanhempi, kissoja löytyy myös :) No mutta, saatasko jotain keskustelua aikaseks, aika hiljasta näyttää olevan täällä palstalla :)

StarryNight sama täällä, muakin pelottaa miten sitten jaksaa ja menee kahen pienen kanssa. meillä vaan päinvastoin tämä ensimmäinen ollut erittäin haasteellinen persoona . mutta toista silti mieli tekee niin paljon <3 ja tulisi niin sopiva ikäerokin ;)

Meillä tämä ensimmäinen oli "vahinko" ja nyt tuntuu jotenkin ihan eriltä ja ihanalta jos nyt SAA alkaa laskemaan kiertoja ja niitä tärkeitä päiviä :))

Ja kyllä vauhtiin tämäkin palsta :)

Nii se on vielä aika tuoreessa muistissa tuo vastasyntyneen kanssa oleminen, kun likka ainakin imi tosi paljon ja paikat oli niin hellinä synnytyksestä... niin kyllä sitä miettii että siihen vielä tuo touhukas tyttö sekaan hääräämään että riittääkö kädet :D Juu niinhän mä nyt sanon ettei päiviä lasketa yms oteta ressiä, mutta veikkaan että tää kuume kun tästä vielä yltyy niin voi olla et joudun syömään sanani :D Ekaa tehtiin puolitoista vuotta, toivon ettei tässä mene yhtä kauan :/

moi mul olis pitäny menkkojen alkaa lauantaina mut ei ole viel alkanu meillä on tyttö joka on 1v3kk joku päivä nyt teen raskaustestin jännittäviä aikoja eletään

No apua. Ehkä mäkin kirjoittelen tänne vähäsen :)

Meilläkin kuumeillaan toisesta. Esikoinen on nyt touhukas 10kk ikäinen poika. Nyt olis meneillään yk 3 ja ovulaation sain pongattua viime viikolla. Eli pari viikkoa vielä jännitetään. Viime kierrossa sain varhaisen keskenmenon juuri syntymäpäivänäni. Raskaus oli todella alussa, niin kyseinen tapaus ei enää vaivaa, mutta harmitti tuona päivä todella paljon.

Esikoinen tuli tosiaan ensimmäisestä kierrosta niin välillä on stressannut, että tuleeko sitä kakkosta ollenkaan :D Tiedän olevani hölmö, kun yk on kuitenkin vasta 3.

Toivottavasti tämä ketju lähtis taas nousuun. Oon lueskellut tätä aina välillä ja viime aikoina on ollut aika hiljaista.

Plussatuulia! :)

Heips taasen :) Tänne ei kuulu ihmeempiä, odottelua, odottelua... pitäis meinaan tässä ihan näinä päivinä alkaa menkat.. JOO mä sanoin etten stressaa tai laske päiviä, mutta minkäs teet :D no, on tää vauvan teko vaan niin jännää :) mutta siis, viime kierto oli jonkun 22 päivää, tänään on jo päivä 27. MUTTA imetän siis vielä, joten nää kierrot voi olla muutenkin vähän sitä sun tätä ja ei me olla puuhailtukkaan kun yhden vaivaisen kerran, niin ei kauheen isot mahkut ole.. eipä kyllä oo mitään tuntemuksiakaan suuntaan tai toiseen. Noih, ja sitten muita juttuja :) Ihana ilma!! On eka kesä meillä omakotitalossa, ja on aivan ihanaa touhuilla tuolla pihalla ja nauttia kesästä.. oon kova askartelee kaikenlaista, ja nyt oon alkanu puuhailla tonne omenapuiden keskelle semmoista pientä "satumetsää" :) eli maalailen kiviä, teen pikku eläimiä ja sieniä niistä, lyhtyjä ja kaikkea pientä mukavaa :) terapeuttista toimintaa :D Kukkapenkkejäkin täältä löytyy kiitettävästi, niitä pitäs kitkeä yms, mutta nuo huonekasvit täyttää mun kasvi-intoilun, niin en oo (vielä) ulkokukkiin hurahtanut.. oon niin ylpeä kun mun tuoksuköynnös ja yksi pikkukaktus alkaa kohta kukkimaan :) kukkii nuo saintpauliatkin, mutta niistä ei niin jaksa innostua kun ovat niin helppoja saada kukkimaan :) Mitäs teitin elämään kuuluu, muuta kun vauvakuumeilua :) Lomasuunnitelmia? Me ei taideta viittiä mihinkään nyt lähtee (lue: ei ole rahaa lähteä) :D Juuh taidan nyt mennä kahvit keittelee, kun pikkulikkakin väsähti päiväunille Madie, meillähän on samanikäset lapsukaiset :) ihana ikä, uutta opitaan niin kamalalla vauhdilla :)

ONNEA TULEVAÄITI!!! :) mukava kuulla kivoja uutisia, täällä alkoi perhanan menkat.. ärgh. No ei muutako uutta yritystä kehiin :) oireitaki oli mukamas jo vaikka kuinka ja ehdin jo toivoo :D. Ihanaa kun naapurin setä on niin huomaavainen että remontoi tota taloonsa eilen illalla kymmeneen asti illalla ja nyt alotti seitsemältä taas.. kiva kuunnella jotain sirkkelin ääntä kun vois vielä nukkuaki :( No onneks toi tyttö saa sentään nukuttua:) Kivaa päivää kaikille!! :)

Dodii, tää päivä onkin menny aika kovassa päänsäryssä, ei kiva. Noita nukkumajärjestelyjä oon tässä jo alkanu miettii, vaikka ei vielä toinen ole edes tuloillaan, mutta silti. Eli meillä nukutaan vielä perhepedissä, likka syö vielä pari kertaa yössä.. eka tyttö nukku kyllä omassa sängyssä, mutta todettiin aika äkkiä et perhepeti onkin tosi paljon helpompi.. oonkin nyt alkanu vierotttaa tyttöä tissille nukahtamisesta, ja muutaman yön jälkeen tässä vois sanoa että hyvin on onnistunu! Tietty vähän välillä ollu vastustelua, mutta sanoisin että noin vartissa nukahtaa, kun ennen saatto viihtyä tissillä tosi pitkäänkin. Mutta aattelin että totutellaan tähän nyt kunnolla, ja jonkin ajan päästä tyttö sais oman sängyn siihen meidän sängyn vierelle, ja siitä sitten pikkuhiljaa siirtäis kauemmas.. semmonen pehmee lasku ikäänkuin :D toinen juttu on sitten tuo imetys, kun päivälläkin imetän vielä monta kertaa, kun ei korviketta juo. Mutta sitä mietitään sitten paremmin kun oon paksuna.. ja tyttöhän on parin kk päästä jo vuoden, sillonhan saa jo lehmänmaitoa juoda... Paljon mietittävää joo :)

Onnea tulevaäiti!

StarryNight
, niinpäs onkin meillä samanikäiset lapset. Ihana ikä tosiaan, vaikka osaa olla aika haastava myös :D
Meillä lopetettiin imetys Niklaksen 9kk-päivänä just tän raskautumishaaveen takia. Oli kyllä jo aikakin, kun ei sitä maitoa enää tainnut loppuajasta tulla. Poika on myös nukkunut pari kuukautta nyt omassa sängyssä niin meillä ei tarvii onneksi nukkumisjärjestelyjäkään muuttaa. Mutta eipä teilläkään tosiaan vielä kiirettä ole tuon asian kanssa.

Plaah vielä on yks piinaviikko edessä ennen kun voi alkaa teistailla. Tai saa nyt nähdä voiko testiä tehdä vielä silloin, kun ollaan äidilläni lomalla, mutta en mä varmaan pysty kauhean pitkään odottamaan jos menkkoja ei kuulu :)

Onnea tulevaäiti <3

Minäki sitte "sorruin" ( ;) ) ostamaan ovistikkuja. ja ei muutako tikuttelemaan :D

Kattili, mäkin kokeilin sillon esikoista yrittäessä noita tikkuja, ja tärppäs muuten just siitä kierrosta :) yllätyin oikeestaan sillon kun ovis olikin ihan eri aikaan kun olin kuvitellu.. niin ja muistan vielä sillon kun oltiin illalla puuhailtu niin yöllä heräsin kun kouras mahaa kunnolla, aattelin että siinäköhän se tärppäs, ja niin se tais tehdäkin :) Puuh, kuuma! Tyttökään saa nukuttua kun on niin kuuma :( kiukuttelee vaan :/ ulkonakaan ei olla juuri tänään oltu, kun on niin porottanu aurinko kovasti. Inhottavaa muuten kun oon kännykällä netissä yleensä, niin ei saa mitään kappalejakoo tähän tekstiin! :( Madie, teillä olis sitten vissiin olosuhteet jo hyvin valmiit toisen tuloon :) no ehkä se on ihan hyvä jos ootte vierasilla just piinaviikolla, ehkä saa vähän ajatuksia muualle siitä piinailusta.

StarryNight niimpä, mullakin kun on ollu kierukka ja ei oo ollu kuukautisia niin ei oo mittään hajuakaan mistään kierrosta. nyt saan jotain selkoa sitte =)
Ja joo, ihan kamalan KUUMA, no en valita, meiltä löytyy ilmalämpöpumppu joka viilentää kivasti. aurinkorasvaa vaan jäbälle ja ulos, uhpuh, varjoon kylläki :) Minkäs ikänen sinun lapsi olikaan ?

Jahas, tääki ketju näyttäis taas vähän elon merkkejä ni jos tännekki ilmottelis itestään

Taisin tossa alkuvuodesta käydä viimeks tänne kirjottelemassa, mut silloin en saanu vastakaikua, ni oon kirjotellu tuolla raskaaksi 2011 palstalla. Vähän meistä: Oon 29 vee ja mies 28. Jaloissa meillä pyörii 1v3kk tyttö ja pieni koira. Asutaan Varsinais- Suomessa. Ja yritystä kakkosesta on takana puol vuotta eli tammikuussa jätettiin ehkäisy pois. Imetyksen lopetin tytön täytettyä 1v1kk eli n. 2kk sitten. Yk oisko 5 tai 6, en oo enää pysyny laskuissa mukana...tällä hetkellä eletään oviksen jälkeistä aikaa tai ovisviikkoa eli piinaviikot kohta edessä. Mut niinku tonne toiselle palstalle oon kirjottanu, ni ei jakseta niistä enää stressata. Kakkonen saa alkunsa sitten ku se on tarkoitettu Ite oon nyt vielä toistaiseks hoitovapaalla ja syksyllä ois tarkotus ehkä ettiä töitä ellei ennen sitä kakkonen ilmoita tulostaan, ni sit jatkan vielä kotona olemista.

Ihanan lämmintä kesää kaikille ja plussatuulia mukaan näihin lämpimiin kesän hönkäilyihin!!!

Takaisin