Heips taasen :)
Tänne ei kuulu ihmeempiä, odottelua, odottelua... pitäis meinaan tässä ihan näinä päivinä alkaa menkat.. JOO mä sanoin etten stressaa tai laske päiviä, mutta minkäs teet :D no, on tää vauvan teko vaan niin jännää :) mutta siis, viime kierto oli jonkun 22 päivää, tänään on jo päivä 27. MUTTA imetän siis vielä, joten nää kierrot voi olla muutenkin vähän sitä sun tätä ja ei me olla puuhailtukkaan kun yhden vaivaisen kerran, niin ei kauheen isot mahkut ole.. eipä kyllä oo mitään tuntemuksiakaan suuntaan tai toiseen.
Noih, ja sitten muita juttuja :)
Ihana ilma!! On eka kesä meillä omakotitalossa, ja on aivan ihanaa touhuilla tuolla pihalla ja nauttia kesästä.. oon kova askartelee kaikenlaista, ja nyt oon alkanu puuhailla tonne omenapuiden keskelle semmoista pientä "satumetsää" :) eli maalailen kiviä, teen pikku eläimiä ja sieniä niistä, lyhtyjä ja kaikkea pientä mukavaa :) terapeuttista toimintaa :D
Kukkapenkkejäkin täältä löytyy kiitettävästi, niitä pitäs kitkeä yms, mutta nuo huonekasvit täyttää mun kasvi-intoilun, niin en oo (vielä) ulkokukkiin hurahtanut.. oon niin ylpeä kun mun tuoksuköynnös ja yksi pikkukaktus alkaa kohta kukkimaan :) kukkii nuo saintpauliatkin, mutta niistä ei niin jaksa innostua kun ovat niin helppoja saada kukkimaan :)
Mitäs teitin elämään kuuluu, muuta kun vauvakuumeilua :)
Lomasuunnitelmia? Me ei taideta viittiä mihinkään nyt lähtee (lue: ei ole rahaa lähteä)
:D
Juuh taidan nyt mennä kahvit keittelee, kun pikkulikkakin väsähti päiväunille
Madie, meillähän on samanikäset lapsukaiset :) ihana ikä, uutta opitaan niin kamalalla vauhdilla :)