No mutta, täällähän on plussauutisia! :) Oikein paljon onnea
Ernalle 
Varmasti mietityttää pikkuisen puolesta, jos kerran jo yksi tuulimuna takana. Toivotaan parasta. Oikein roppakaupalla imukuppeja ja magneetteja ym. tarrasukkia helmivauvalle!
Kellitys: Mä en vieläkään ole päättänyt kumpi oli pahempaa, avautumisvaihe vai ponnistaminen ;) Ne oli niin erilaisia. Avautumisavaihe lähinnä sellaista järkyttävää polttelua mahassa ja ponnistaminen taas tuntui siltä kuin mun häpyluu hajoaisi. Kauhea paine! Ja se ponnistaminen oli muutenkin yhtä tuskaa, kun tuntui, ettei pää synny ikinä. Muuten en onneksi tuntenut alakerrassa mitään, olin sen verran epiduraalista puuduksissa. Enkä minäkään oikein oma itseni ollut. Kätilökin käski jossain vaiheessa lopettaa huutamisen ja keskittyä siihen ponnistamiseen :D
Nipsu86: No hyvä, että se täti tuli sinnekin! Eipä ne menkat tuohon veneilyyn kauheen hyvin olis sopineet. Ja eiköhän ne sun menkat rupee tuosta tasoittuun. Ainakin normaaliin päin ovat menossa. Mulla ainakin tasoittuivat aika nopeasti. Ensimmäisten ja toisten välissä oli kylläkin vaan kaksi viikkoa, mutta siitä se sitten lähti oikenemaan. Ja toi lähtöjen venyminen on tuttua täälläkin. Aina tulee jotain... oon saanu just tytön puettua, kun sillä on vaipassa kakat, ollaan lähdössä, niin avaimet on hukassa, puhelin soi, kissa oksentaa jne.
Oon ollut koko illan tytön kans kaksin. Huh! Mies on työpaikan virkistysillassa. Kävi töiden jälkeen vaan kotona syömässä ja ajamassa parran, joten oikeastaan olen ollut ihan koko päivän tytön kans :P Nyt väsyttää. En muistanutkaan miten raskasta tälläinen on. Vielä pitäis käydä siivoamassa keittiö (tyttö opettelee itse syömään), huuhdella vaippoja (meillä siis kestovaipat, joihin alkaa tulla kohta mitta täyteen) ja itsekin syödä jotain, mutta mistä energiaa? Ja kuitenkin sitten, kun menen nukkumaan, niin en saa nukuttua, koska en osaa nukkua ilman miestäni <3 Näin on ollut aina. Aluksi luulin, että se on vaan jotain vastarakastuneen ikävöintiä, mutta kyse on kai enemmän tottumuksesta, että siinä vieressä on koko ajan joku pyörimässä ja ähisemässä.