Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea hyvistä ultrakuulumisista heinukka näköjää sinun lapset on siveellisiä jo ennen syntymäänsä ku noin tarkast varjelevat ettei nää kumpi on tulossa :) niin ja kiitos sinulle onnitteluista. vajaa kk ja on seuraava ultra inshaAllah :)

No tuntuvat olevan :grin sielt se sunki toinen ultra tulee kovaa vauhtia lähemmäs :) ekan kolmanneksen jälkee jotenki tuntu mul ainaki menevä aika tosi nopsaan! varmaan ku riskit pienenee ni ei tarvi koko aikaa hermoilla :)

Ja siveellisii ovat syntymäs jälkeenki vissii ku välil ku on vaippa otettu pois ja uutta ei viel oo tilalla, tai annan pojan kulkea ilman, ni hän sanoo et "pippeli piiloo" :grin:grin

no siinä on todellakin tarkka omasta yksityisyydestä ja siveellisyydestä jos kerran vaippaikäsenä jo sanoo että piiloon, yleensä vähä isommat ehkä alottaa ton mashaAllah :)

Juu en tiä kui se sit nii tarkkaa on :D Ehkä hän epäilee et jos kulkee ilman vaippaa ni saattaa joutuu potalle pissalle :D

Ihan hyvä, tosin väsyttää melkeen koko ajan. Kuulunee asiaan.. :) Ja vauvskin potkut jo sen verran voimakkaita et runtelevat pissarakkoa, jos se on vähänkin täynnä :D Mites sinä?

mulla on aikapitkälti kuule sama juttu vaikka mennää ultran laskuil 12+3 mut omil mikä on ainoo mahollinen mikä käy järkeen ni 12+4. väsy, tääl on armottoman kuuma ja kuumemmaks käy vaan, ninja potkii mua sillai että tuntuu, alotti jo rv 11 sen. muuten iha hyvä olo mitä nyt oli rakkotulehus ja ab-kuuri loppu eilen (olikoha se 3pvä kestävä), vessassa ravataan tukilääkitystä piikitellää, niellää ja tungetaan sinne minne lääkkeitä ei mielellään laita.

kiitos heinukka, tulehus on pois alhamdulillah. no tänää sit sain sen mitä en voi sietää eli kalateatteri, mies toi pari kiloa kalaa ja minä sit suomustin ja perkasin ne ja en voi sietää kalan hajua ni voit kuvitella millast oli. sit kesken kalasirkuksen pikkulintu lens sisää ja meni makkarii sängylle ja sieltä ikkunalle, hätyytin sen sit samaa tietä ulos mitä oli tulluki. esikko piti elämää kadulla ku ukko puhu tuttunsa kans ja mä kuulin sen keittiöön asti, sit poika tuli niin nauravana ja ylpeänä itestää ni totesin että ja tuosta käytöksestäkö oot ylpee, nyt ei pyörää viikkoon ei suklaavanukasta eikä piirrettyi tänää ja mehujään saa unohtaa kans tältä päivältä. kyllä meni esikko vakavaks siinä vaiheessa ku annoin rangaistuksen. hällä ku ei mene helpolla asiat aina perille itsepäinen kun on.

usko pois sitä se oli heinukka. oli kiva avata jääkaappia että sai otettua kalapussit sieltä käsittelyyn... mitenkäs vointi tänään?
täällä kärsitää kuumuudesta, ei jaksais mitään. ja sain kuulla että pari sukulaista kuoli viime vuonna. mies totes älä ala itkee ni tottaha toki minä paruin ku aivot oli käsitelly tidon että mulle oikeesti tärkeet ihmiset on kuollu, asuttii kaukana toisistamme mut oltii yhteyksissä kun suomessa asuttiin.

Mimsii lukemii siel päin mittarit hipoo? Tääl 8 astet lämmintä, hieno sää juhannusviikolle! :cool:
Mä oon nyt flunssassa ni vähän kurja olo kieltämät.. Raskauden osalta ihan hyvä! Paitsi aamuyöllä kun niistää aivonsa pihalle eikä saa nukuttua ni toinen lisää vettä myllyyn ja vetää jotain kevätjuhlaliikkeitä masussa :grin
Osanotot sukulaisista. Aina ne koskettaa vaikkei kauheesti yhteyttä olis pitänytkää lähivuosina..

tääl on sellast n. 30 täl hetkellä. välil nousee lähemmäs 35-40 joten tukalaa on. itellä taas liitos- ja kasvukivut on ollu eilisest asti sellast luokkaa että voi sanoa auts iha kunnolla jo eli jatkoa kauhulla odottaen ku ei pidä oikeestaa ku yön taukoa ku lepää. vessas ravataa tiheään, yölläki sellai 2-4 kertaa ja sit yritä siinä saada uudestaa unta ja muut ihmettelee miks mä oon väsyny ku muut pirteitä. päikkärit ei onnistu esikoisen takia. lanko tänää totes et eikä sit tehä liiemmin mitään ja ymmärtää hyvin väsymyksen mikä mulla on, sil on 3 lasta ni nähny vaimosa huonossaki kunnossa ilmeisesti. ja se tietää hyvin mitä väsymys on ku tekee 2 työtä eli 20h duunia 4h unta.
pikaista paranemista flunssasta sulle, ikävää että siellä kesäsää on tuollanen, laittasin mielelläni sen 10-15 astetta ja auringonpaistetta sinne :)

No uskon et on tukalaa! Nii sun esikoinen on sit jo nii iso ettei hän enää päikkärei nukukaan. Täällä vielä nukutaan hyvinkin ni itekin voi levätä kun tulee kans ravattua monta kertaa yössä vessassa. Must tuntuu et öisin viel useemmin ku päivisin. En tiä mist ihmeest seki johtuu...
Semmonen 10-15 astetta tänne kyl kuulostais tosi hyvältä!

heinukka Munuaiset työskenetelee ihmisellä erityisen hyvin öisin muistaakseni, siitä johtuu, että yöllä pissattaa vielä enemmän. :)

Minulla onneksi pahimmat kakkostuskailut vähentyneet, vaikka kovasti toivon, että sellainen saadaan (ja sitten ehkä vielä kolmas, jopa neljäskin). Vähän olen ristiriitaisin tuntein, kun haluaisin imettää niin pitkään kun hyvältä tuntuu, mutta imetys tarvitsee varmaan lopettaa jotta kakkonen aikaan saadaan. (Tarvitsen hormonihoitoa 99% varmuudella oli imetystä tai ei, mutta kun en todennäköisesti voi imettää, jos käytän hormoneja)

Hetken tuossa luulin viikko sitten, että olisi menkat alkaneet, mutta olikin sitten jotain tiputtelua. :S

Ahaa, no se onkin sit ihan järkevä selitys :)

Nii toi on kyl varmast vähän hankala tilanne ku tietää, et todennäkösest tarvii hoitoja ja ei siks haluis odotel, mut sit taas ei haluis hoputtaa esikoistakaan pois tissiltä.. :/ Kaipa teille kohta selkiytyy sit mitä haluutte tehdä asialle :)

tsemppiä reginaveritas, inshaAllah teille lisää pienokaisia suodaan sitten kun alatte taas yrittämään :)

heinukka tuo vessas ravaaminen on niin tuttua, itellä on nyt helpottan ja oon noussu viime päivinä lähinnä kerran vessaan alhamdulillah. pakko muuten hehkuttaa mun esikko pääs tokalle luokalle, ens kuussa hän meneeki tarhaan valmistautuu tokaa luokkaa varten että pääsis helpommal ku tietää jo mitä opetetaa ja et kokeet menis läpi inshaAllah.

Sehän se, kun ei haluais että se pikkusisarus olis millään tavalla esikoiselta 'pois'. Huomiotahan toki joutuu jakamaan sitten eri tavalla, mutta kun toiveena olis kuitenkin ehkä se lapsentahtinen vieroittuminen rinnasta. En tiiä, katsoo miten käy. :)

ymmärrän tuon reginaveritas, mun esikko on jo 8v ni ei ol tuota ongelmaa niinkää mut kyllä se on välillä niin mustis jo vaikkei lapsi ole ees syntyny, ootan jännityksellä miten kaikki menee kun lapsi syntyy inshaAllah, miten esikko reagoi ku näkee sisaruksensa ekaa kertaa, onko innoissaa vai tuleeko sama reaktio ku tuttavan nuorimmaisel joka oli mun esikkoa vanhempi, hän ei suostun pitään ees sylissä pitkää aikaa eikä olee missää tekemisis velipuolen kans syntymän jälkee mut ajanmyötä helpotti ja nyt ovat niin läheisiä kun se alkumustasukkasuus meni ohi. ja nyt sit siel on lisäks jo sellai 1v sisarus tullu kans. :)

Takaisin