onnea Aamu 30+0 poksumisesta! ei ole pitkää odotusta enää sullakaan :) itselläni meneillään rv 34+2 ja alkaa olla sellainen olo, että muutaman viikon kituutus vielä ja sit voisi jo synnyttää. nää helteet ei tee hyvää ja vauva painaa myös jotai hermoa niin, että jalat tuntuu puutuvan alla. en siltikään vaihtaisi tätä pois, kun jouduin odottamaan niin kauan omaa plussaani.
Gatusalle kommentoinki toiseen ketjuun, mutta onnea edelleen ja ihanaa, että nimi on jo valmiina :) oon itsekin miettinyt nimeä ja mieheltäkin kysellyt ideoita, mutta hänellä nyt on niin pöljiä ehdotuksia (mm. pertti), että näillä näkymin mun ykkösehdokas voittaa. nimi on ns. vanhoja suomalaisia nimiä, mutta tullut uudelleen käyttöön ja tytön vauva-aikana törmäsin ainakin pariin samannimiseen ja kouluikäisissä lapsissaki on samannimisiä. samallai meni tytönki nimen kanssa aikoinaan, että päätettiin koko kolmen nimen ritirimpsu jo puoli vuotta etukäteen ja sitten vaan annettiin se nimi, mikä oli valittu, onneksi tyttö oli nimensä näköinen.
heinukallaki jo hienot viikot meneillään :)
elmiina vähitellen mäki sain miehen uskomaan, että toinen lapsi ois hyvä, ois leikkikaveri ym. :) nyt mulla tekis mieli kolmatta yhteistä ja oon lähinnä puolitosissani heitellyt sitä ajatusta ilmaan, mutta mies ei ole ihan tosissaan ilmaissut haluaan. hällä on kaksi lasta jo ennestään, ja toinen näistä kahdesta asuu meillä pysyvästi. se tarkoittais sit, että meillä ois yhteensä neljä lasta. saatan olla hieman hullu ja etenkin kun kakkonen/kolmonen on vielä synnyttämättä, mutkun mä haluisin ja ikä ei anna kohta enää myöten.
tsemppiä muillekin toista kuumeileville ja toivottavasti plussa tulee, ettei tarvii kovin kauaa odotella!