Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
della onnea tuhannesti hyvistä ultrakuulumisista, inshaAllah kaikki menee hyvin loppuun asti ja saat terveen pikku käärön syliin elokuussa :) onha mulla ne tulokset mutta en ol saanu lääkäriltä kuulla mielipidettä vielä, vuodenvaihteen jälkee mun lääkäri on taas töissä ja näinä päivinä pitäs olla oviksen. sanoin ukolle et sen ois hyvä ottaa foolihappoa kans, luin tutkimuksen jossa tulokset kerto että hedelmöityshetkellä ukolla on paras olla tarpeeks foolihappoa ku sen puute nostaa 30% riskiä että sikiö ei kehity normaalisti, ukko sano hän ei ota mitää eikä usko tutkimuksii.

riksuke vai että pikkunen antaa odottaa itteää viel, niil on tapana tykätä siitä et heitä kannetaa paikasta toisee eikä tartte tehä mitää ravinnon eteen... oma esikoine anto kans odotuttaa itteää aikoinaa :) tulehan kertomaan kuulumisia jatkossakin :)

unohdin edellisessä viestissä kiittää Margeliinia onnitteluista, joten teen sen nyt ja samalla kiitos sinullekin riksuke :) teillä on molemmilla jännät paikat! toivottavasti pääsen itsekin noin pitkälle :)

kiitti Gatusa! nuo miehet on kyl ihan mahdottomia noiden vitamiinien ja lääkkeiden suhteen, näköjään ihan kulttuurista riippumatta.

jep della iha samanlaisia kaikkialla näköjään vaikka kuinka yrität selittää asiaa. inshaAllah pienokainen pysyy sisällä sinne elokuulle asti sinulla, kerrohan kuulumisia meille aina ku ehit vaikka pienokaista odotatkin, mulla oli tunne että sinä saat nyt sen yllärin ja niihä siinä kävi, sait sen plussan ja hyvät ultrakuulumiset jo ennen hoitoja :)

Heips! Täällä joulu meni kans hyvin vaikkakin syksyisissä merkeissä. Eilen vissiin vasta katoin ulos ekaa kertaa päivän valossa kun huomasin järven olevan ihan sula ja nurmikon vihertävän. :) kovin on pimeää, varsinkin kun nukkuu kahteen asti iltapäivällä... Huoh! Kerrankin sai valvoa pitkään ja nukkua pitkään kun poika viihtyy niin hyvin mummon ja papan kans ja myös toiste päin. Jospa alkaisi jo kohta valostua ainakin punaista viivaa meidän ovis ja raskaus testeissä muillakin!!! Itsellä onkin taas rinnat kipeät ja sellasta klimppiä tulee tuolta jostain (sori vaan tytöt) että taitaa ovis olla lähimain... Ei samanlaista ole kuin viimeksi (nyt lievempää) ja luulen johtuvan siitä että heikompi puoli kypsymässä joten ei tästä ehkä plussailla millään tikuilla!! :) joulupukki antoi kyllä aattona paketin, mutta en itse ollut silloin kovin halukkaalla tuulella edellis öisen työvalvomisen ja muutaman sauna siiderin jälkeen :) vähän nahkeeta oli ja harmittaa... Mutta parempi kun ei mitään. :D

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä Lucky87! Kyllä se siitä suttaantuu. :)

Jaahas, kp22. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä suunnilleen. Ei oo yhtään sellanen olo että olisin raskaana, odottelen siis tätiä saapuvaksi.

Aamu usein sitä käy just sillai että ku vähiten oottaa ni tärppää, näin toivon että sulle käy tässä kierrossa, tsemppiä ja plussatuulia :) täällä menossa näköjää sama kp vissii...

Mä siirryn takas tänne...ei tullut meille heinäkuun vauvaa, tänään np-ultrassa todettiin keskeytynyt km. Torstaina menen osastolle lääk.tieteelliseen tyhjennykseen ja parin kierron jälkeen saa alkaa taas yrittämään. Olen niin rikki,että piti tänne tulla purkamaan, kun en ole kertonut tästä oikein kenellekään kenen kanssa voisi asiasta puhua.

Mä luulen, että joudutaan käymään nyt lääkärin puheilla onko jotain tehtävissä vaiko mennäänkö luomuna. Kaikki raskautumiset on kestäneet pitkään ja 02/13 oli tuulimuna ja nyt tämä. Esikoista myös tehtiin pitkään. Ehkä mun ikä sitten tulee tässä vastaan, en tiedä. Täytän maaliskuussa 37 v.

Ei muuta kuin plussatuulia kaikille ja tuokoon v.2014 parempia uutisia meille kaikille.

pahoittelut heppura keskeytyneestä keskenmenosta on oikeesti raskasta saada tuo uutinen, inshaAllah saatte pian plussan taas ja kaikki menee hyvin loppuun asti kun saatte alkaa yrittämään. jaksamista sinulle ja perheellesi, hali.

on: nyt on kroppa virallisest taas sekas, mitä hittoo mulla alko tuhru nyt ku oviskaa ei ol ollu vissii ellei ollu viime maanantaina jo. hohhoijaa kp 22/32 - x vissii nyt.

voi heppura! minäkin olen niin pahoillani teidän puolesta! toivottavasti pääsette pian yrittämään uudelleen ja tarvittaessa saatte apua tilanteeseen!

Heipä hei. Tulin pitkästä aikaa tänne kurkkimaan.

Todella suuret pahoittelut km:sta heppura. Anna itsellesi ja surulle aikaa. Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan eikä se lääkärin puoleen kääntyminen varmasti huono vaihtoehto ole. Valitettavasti mulle itselleni keskenmenon jälkeen toi lohdun vasta uusi raskaus.

Täällä ollaan äärettömän väsyneitä! Mä en tajua, miten mä tällä menolla jaksan olla töissä vielä monta kuukautta. Mua väsyttää ihan koko ajan ja voisin vaan nukkua aamusta iltaan ja illasta aamuun. Nytkin just huomasin, että mullahan on jo nukkumaanmenoaika mennyt. Aamulla pitää herätä taas aikaisin aamuvuoroon töihin, joten hyvät yöt vaan kaikille!

Tsemppiä sulle riksuke! :) Mä en nyt sit alkanu ovista etsiskeleen, meni jotenkin ihan ohi täs kuussa ku oli jouluhässäkät ja muut. Nyt sit vaan toivotaan et onnistutaan just siihen aikaan heiluttelee peittoo ko ovis mahd. olisi :)

Ja paljon voimia myös heppuralle!

Heppura, isot pahoittelut ja voimia! Kokemus on varmasti raskas. Toivotaan vuodelle 2014 paljon plussatuulia!

Ikävä kuulla heppura, kannattaa varmasti mennä lääkärille juttelee.

Täällä alkoi yk 7 sunnuntaina ennen joulua. Luget toimi niin kuin pitikin, kierron pituudeksi tuli 31 päivää, harmillista vaan, että ei tainnut olla mitään mitä kiinnittyä. Ei tullut testeihin mitään haamulaisiakaan, aiemmissa kierroissa olen niitä saanut. Nyt menossa siis kp 10 ja ovista odotellaan, jos vanha meno jatkuu niin se olis kp 15-16. Tosin en tiedä vaikuttaako tuo edellisen kierron pidentyminen jotenkin tämän kierron ovikseen, kun limoja on ollut ja halutkin on ihan kohdallaan :) tosin testeihin ei vielä ole plussaa tullut. Toivoisin todella raskautuvani tästä kierrosta, koska silloin olisi la lokakuussa ja esikoinen syntyi silloin ja minulla ja isälläni on myös lokakuussa synttärit. Toivotaan siis, että tähän sukuun tulisi vain syysvauvoja :)

Mukavaa uutta vuotta kaikille!!

tsemppiä s1n1 toivottavasti se plussa tulis tässä kierrossa sit :)

plussatuulia ja hyvää uutta vuotta kaikille täällä :)

on: tuhru jatkuu vaa, en tiä mikä nyt on et kroppa taas sekas, en jaksa uskoo et ois kiinnittyminen ku en ol plussaa saanu ovistestii kertaakaa.

Heppura! Pahoittelut täältäkin! Voin vaan kuvitella tuntemuksiasi nyt!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

voi en sano mikä... kierto tais heittää ittesä nyt huomattavast lyhemmäks ja ovista ei ol ees ollu näköjää. ärsyttää, tuhru meinaa jatkuu ja vissii vähä lisääntymää päin...

IHANAA UUTTA VUOTTA 2014 KAIKILLE KUUMEILUKAVEREILLE!!! :):):) Olette olleet korvaamattomana tukena . Ihanaa kun on paikka jossa voi purkaa näitä juttuja.

Tänään pärähti plussa ovistestiin eli viime kierron piteneminen normalisoi tuota oviksen ajankohtaa, nyt kp 11. Viimeisiä talletuksia nyt sitten tehdään ja piinaviikot saa alkaa loppuviikosta.

Harmillista Gatusa, että kierto noin heittelee, toivottavasti seuraava olisi normaali ja soisi teille plussan.

Aamulle tsemppiä piinaviikoille, perässä tullaan :)

Ihana kuulla Della, että kaikki oli hyvin ja näitte pienen sydämen sykkeen <3

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille ja toivon, että jokainen meistä plussaa tänä vuonna!

Takaisin