Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on kanssa joulu yhtä paikasta toiseen siirtymistä kun mun vanhemmat on eronnu, nii täytyy kolmessa paikassa käydä.. Mieli tekis olla ens vuonna kotona aatto mutta sit ei millään ehtisi joka paikkaan kun niin pitkät välimatkat.. Mutta pähkäilee sitä sitten :) Onhan se vaan mukavaa että isovanhemmat ja muut sukulaiset saa olla pikkuisten kanssa jouluisin :)
Toivottavasti Aamu saatte oviksen hyödynnettyä! :)
Itse ei tietoa koska ovis iskee kun kierto ollu mitä on...

Niin kyl se omakotitalo vaan on omaa luokkaas siin tunnelman luomises. Mut niinko lucky87 sanoki ni tärkeintähän siin on se yhdessäolo :) Meki ollaa nyt sovittu et kaikki ei osta enää kaikille lahjoja. Tehtiin aikusten kesken semmonen arvonta, jossa arvottiin kullekin yks perheenjäsen jolle pitää ostaa lahja, Ihan hyvä kyl oikeestaan vaik mullakin on vähän totutteluu siihen, ettei saakaa röykkiöittäi lahjoja :D

Heissuliveissuli! Tänä aamuna pupuiltu, kp14 tänään. Ovistestissä testiviiva jäi haaleaksi, pitänee testata huomisaamuna uudestaan. Yritän olla miettimättä asiaa liikaa. Tsemppistä kaikille!

Voi mitä uutisia täällä taas on!!!! Ihanaa della!! :) Kerrassaan ihanaa! Kyllä säkin jouduit sitä plussaa odottelemaan ihan luvattoman kauan, mutta paljon onnea matkaan nyt! Täällä mennään viikoilla 38+3 ja päivittäin supistelee kipeesti, mutta edelleen yhtenä kappaleena ollaan. Eipä tässä kiirettä oo synnärille, kun joulukin tulee ;)

Täällä tuli se täti sitten tänään kylään ja niinhän siinä kävi kuten pelkäsin, et labroihin pitäis mennä aattona, päivänä tai tapanina. Taidan mennä siis ensi kierrossa vasta. Mukavaa joulua kaikille <3

harmi että noin kävi s1n1 minä ku toivoin että oisit saanu ikimuistosen yllärin...menet labroihi sit ku ehit, en tiä miten ne on auki jouluna. ni voipi olla että menee seuraavaa kiertoo.

on: ovista odotellessa saas nähä millo se on no ainaki hyötyliikuntaa tulee harrastettua aina silloin tällöin tärppää jos tärppää. tuleva vuosi tuo monia asioita mukanaan mulle näköjää ku aivot alko raksuttaa...koska oon hyvä tekee vaatteit jne ni mähä voin alkaa suunnittelijaks, aikuisten ja lasten vaatteita ja laukkui teen kans, oma mallisto ja sit alan myymään netissä :)

Voihan täti S1n1!!!
Hyvältä vaikuttaa sun suunnitelmat gatusa! Meinasitko siellä ulkomailla myydä netissä vai ihan tänne suomenkin saataville... Mullakin koulutus vaatteiden tekoon olisi, mutta empä ole ollut kiinostunut käyttämään opittuja taitoja. Tietty olis kaikkia hienoja kankaita ym. Että vois lapselle tehdä itse vaatteet... Olis helppoja tehdä kollarit muut ja niitä kun tarvii uusia koko aika... Mutta empä kehtaa eikä vuorotyöläisenä kerkeäkkään oikein...

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky siis iha kaikkialle aattelin myydä eli suomeenkin jos joku haluaa haluaa :) vois tehä neuleita ja lisäks ommella vaatteita, lisäks teen ite laukkuja sitte. ai sulla on koulutus vaatealalta? itellä ei mut oon vaa ite tehny aina kaikkee urheiluvaatteista korsettitoppeihin yms ja hatunki oon kerra tehny kersana.

S1N1, pahoittelut tädin saapumisesta! :sad001 Uusi vuosi, uudet kujeet!

Gatusa, hienoa että hyödynnät osaamistasi. Mä en oo yhtään käsityöihminen. Olis mukava osata kaikkea tehdä itse mutta oon sen verta laiska etten oo jaksanu opetella. Tsemppiä ovikseen, jos sieltä tulisi ylläri teille.

Mä sain naiset tänä aamuna testiin vahvan ovisplussan, eilen testiviiva oli vielä haalea mutta nyt ei epäilystäkään. Eilen ostin vielä lisää ovistestejäkin että jos ei nyt tärppää niin ehkä ensi kierrossa sitten. Eilen pupuiltiin ja tavoitteena on tänäänkin vielä ehtiä. Ollaan kyllä illalla suuntaamassa anopille joulun viettoon joten saa nähdä missä välissä ehditään. Ja kp15 menossa.

Ihanaa joulua kaikille! En tiedä pääsenkö seuraavan kerran linjoille vasta joulunpyhien jälkeen.

Aamu: onnea oviksesta! Toivottavasti tärppää!!! Tulee välillä joku villi elokuva mieleen näistä meidän kommenteista. Eiköhän sitä aina jossain välin kerkee niitä siima häntiä istuttelee. :D tosin mun ukolla se menee niin että jos ei oo yhtään sellanen olo niin se ei väkisin onnistu vaikka kuinka olis ovikSet menossa... Sillon yks kerta repesin nauramaan kun hirvee tappelu oli miehen kans ollu ja kaverille puhelimessa parkunu aiemmin että on elämäni ensimäinen ovis jonka havainnu olen eikä mies tajuu yhtään miltä tuntuu etten pääse mahdollisuutta hyödyntää... Just oli ollut kyse tästä että jos ei ole fiilis kohdillaan niin ei onnistu... Niin.. Mä jouduin pojan kans kahdestaan saunaan ku ukko oli mulle raivoissaan ja kun tultiin oli ukko häipynyt tipotiehen. Jossain vaiheessa tuli kotiin ja oli menny ulkosaunalle. Sisälle tultuaan tulee mies pokkana sanoo että on nyt virittänyt itsensä lastenteko hommiin.... :eek: oli siinä äkkiä vaan viritettävä itsensäkki sille ajatuksen tasolle että illalla peitto heiluu. :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

hienoa Aamu että tuli plussa nyt, sit vaa hyödyntämää näinä päivinä se oikei kunnol, toivottavasti tulos on toiseenki testiin plussa :)

juu kyllähä se välil naurattaa lucky ku tärppipäivien aikaa on välil toraa...

voe voe...toiv. on ovis itellä nyt tällä viikolla :D kun en mä niitä ovistestei apteekista raaskinu ostaa...no ainakin peitto on heilunu ja hauskaa on pidetty :D kirjaimellisesti, naurua on ainakin pitänyt xD

pus pus ja hyvää joulua <3

heinukka afrikassaha minä...

viettäkäähä hyvä joulu siellä pohjosessa :) mein perheessä sitä ei vietetä ku ei olla kristittyi.

plussatuulia kaikille :)

Ai! Ootpas sä kauas lähteny :)

Oliko ihmisillä hyvä joulu? :) Meillä meni kivasti, mut ei kyl ollu yhtään jouluolo ku satoi vettä ja ihan mustaa vaan :(

joulu meni hyvin oli joulufiilis kun ei se lumi sitä pelkästään tee...se on vain bonus...

juu vähä kauas oon päätyny heinukka. meillä ei vietetty joulua mutta sää on ollu vaihteleva...aurinkoa ja sadetta melkei vuorotellen ja kovaa tuulta.

plussatuulia kaikille vielä :)

Hei taas kaikki! Täälläkin on palattu takas kotiin joulun vietosta. Toivottavasti kaikilla oli ihana joulu säästä huolimatta. Meillä oli oikein mukava perhejoulu. :) Puntarille en uskalla edes mennä, niin hyvin tuli syötyä.

Kp19 tänään, ovisplussa tuli sillon maanantaina ja pupuiltiin sitten oikein urakalla joulun aikaan. Normaalista poiketen harrasteltiin joka päivä su, ma ja ti. Nähtäväksi jää tuleeko tulosta vaiko eikö. Toivottavasti uusi vuosi toisi mukanaan paljon plussauutisia!

toivottavasti teillä kaikilla tärppäisi pian ja saisitte pikaisesti plussanne!

Aamu, toivon mukaan tämä olisi teidän kiertonne! hyvä, että saitte oviksen hyödynnettyä :)

joko Gatusa tiedät teidän tulokset?

Bluerose, ei kun vaan pupuilua kehiin jos ovikselta tuntuu :)

lucky, hauska sun mies :) toivottavasti tulee tärppiä :)

kerron nopsasti omia kuulumisia :) tänään kävin varhaisultrassa ja siellä möllötti 8.1mm toukka, jonka sydän pamppaili :) yksi näytti kohdussa majailevan ja vastasi ultran mukaan rv 6+6 (myös 6+5 väläytti lääkäri) :) la olisi siis neuvolan mukaan 15.8 ja ultraajan mukaan 16.8. ehkä mahdolliset myöhemmät ultrat kertoo enemmän. en siltikään vieläkään uskalla ihan täysin relata, vaan odotan tonne np-ultraan asti ennenkuin uskallan kertoa tästä edes laajemmin.

Della: Suunnattoman paljon onnea plussasta ja hyvistä varh.ultrakuulumisista!!! Olin kattelemassa noita laskettu aika v.2014 sivuja ja sieltä osui silmään "viimeisin viesti Della_79" ja piti heti kurkkasta ja upeita uutisia löysinkin!!! :)
Mulla oli eilen laskettu, mut vielä ootellaan :)

Ja nopeesti pläräillessäni näitä sivuja taaksepäin olihan siellä toinenkin mahti-uutinen!!
Maikkielle kans suuren suuret onnittelut plussasta!! :)
Keväällähän sillon kans useempi meistä täällä plussas samaan aikaan ja nytkin sit! Ihanaa! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin