Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On: taisi eilen olla ovis (myös laskurin mukaan) ja vasta tänäiltana päästiin hyödyntämään tai sitten ohitettiin.. Ovikseen viittaavia oireita oli jo ajat sitten jolloin tikutin negan ja nyt tikutin vahvemman viivan kuin edellis kerralla mutta nega sekin oli. Kait nyt kp 18 menossa... No mutta hyvää uutta vuotta ja paljon plussa tuulia kaikille!!!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Voi Aamu, toivoa on silti niin kauan.....
Itellä ei mitään oloja..turvonnut olo...

Sent from my RM-846_eu_finland_204 using Tapatalk

Plääh, täällä unettomuus vaan jatkuu edelleen. Kauheeta kun ei saa nukuttua. :sad001 Kp26, menkat pitäisi tulla su-ti välillä.

aamu mikähä sinulla on sitten. ootko kokeillu liikuntaa jos auttas? ite aloin treenaamaa kotona (tein oman viritelmän eli harjanvarsi ja 2kpl 2L vesipulloa narulla kiinnitettynä) minä sain vaihteeks nukuttua, itellä oli kans pitkää ettei saanu nukuttua ja ekan treenin seuraus oli hirvee päänsärky enkä saanu nukuttua mut nyt sit sai jotenki nukuttua toissayönä mut viime yö meni ukon takia penkin alle. toivottavasti plussaat vihdoin :)

tsemppiä kaikille piinaviikoille ja jos joku on plussannu ni onnittelut ja tonnikaupalla tarrasukkia :)

on: menkat ei ollukaa menkat ku kesti päivän ja loppu, nyt rinnat kipeet sitte ja valkkaria löytyy.
treenit alotettu ja alotan myös netissä opettamisen, alan opettaa kiinalaisille englantia netissä, lanko hommas mulle työn ni saan omaa rahaa nyt sitte kunha pääsen alottamaan :)

Gatusa.... Tärppäskö?
Aamu: mulla kans uni ongelmia rytmit päin prinkkalaa.

On: mulla alko menkat nyt liian aikaisin... Teroluteilla pitäis alkaa vasta myöhemmin tänään otan viimeisen ja 3-4 päivän päästä pitäis alkaa... Ihme klimppejä... Sori tytöt... Harmittaa... Mutta voisko se olla jotain kiinnittymis vuotoo. Toivottavasti...

lucky tuo ei kuulosta kyl yhtää menkoilta...jos on verensekast limaa ni kuulostaa mun viime viikon yhen päivän kerta vuodolta ja loppu siihe ku kerra tuli siteesee asti. josko sulla ois kiinnityminen kysees...ainakin otivon niin :)
en tiä ku pitää oottaa pari päivää viel ennen ku testaa.

Gatusa... Kyllä aluks tuli sellasia kait seinämän palasia tai jotain riekaleita ne oli ja nyt sitten kyllä on ihan kunnon vuotoa... Sen näkee sit huomenna ja yli huomenna mihin tää on menossa... Toivottavasti olis kiinnitymistä eikä mitään muuta. Ei tän mielestäni pitäis normaaliakaan olla et terojen aikana menkat alkaa kun niitten pitäis just pitää ne poissa ja tasata niitä... Primojen jälkeenkin alko ihan normisti vuoto niinku piti ja nyt sitten menee tekee tällaista... :o pakkaus seloosteessa kyllä luki että jos vuoto ei lopu tai tiputtelee enemmälti on syytä epäillä jostain muusta vaivasta johtuvaa vuotoa ja silloin on tutkittava... Mutta en usko

lucky tsemppiä, ite voin kokemuksesta sanoa että terot ei tuota aiheuta koska ite oon niitä kans syöny aikasemmin. mul tuli joko hirveet pms oireet tai sit plussa siinä vaihtoehdot, kertaakaa ei tullu vuotoa etenkä tuollast mitä kuvailet. olispa kyseessä kiinnittyminen vaikka kuulostaakin erikoselta tuo vuoto.

itellä kp 30/30-32 vissii menossa eikä merkkiäkää menkoista, rinnat viel kipeet mut siinä oikeestaa on oireet ellei ilmavaivoi lasketa ja sitä että välillä joutuu yöllä nouseen vessaa. oletan että perus pms oireet ja menkat tulossa silti, enpä ainakaa pety liiemmin, jos ei menkkoi kuulu ni pyydänpä mun lääkäriä vilkasee mikä on vikana vai onko siellä kyytiläinen.

Kyllä nää ihan runsaat menkat taitaa olla

Onnittelinkin jo tuolla toisessa ketjussa, mutta vielä täälläkin hurjasti onnea Aamu! :)

onnea tuhannesti Aamu ja tonnikaupalla tarrasukkia :) kertoilehan kuulumisia jatkossakin vaikka sulla tärppäsi eli älä jätä meitä kokonaan :)

lucky pahoittelut menkoista, kurjaa että täti ei voinu pysyy pois.

mitäpä dellalle kuuluu?

on: sardiinisirkus ohi eli 4kg sardiineja suomustettu ja perattu. ite ootan viel pari päivää ja katon onko syytä testata, mun rutiinit rikottii ukon toimesta tänää ni oon ku takamuksee ammuttu karhu ollu. tuskinpa tulee kahta viivaa testiin mulla mut saapi nähä kunha tulis tuo kp 32 ku nyt on 30/30-32.

ihana kuulla sinusta rvakettunen, olet jo tokalla kolmanneksella aivan mahtavaa, älähä nyt meitä iha unoha vaa moikkaile välillä ja kerro kuulumisia :)

Onnea aamu!!! Hyvä välillä niin päin ettei uni tuu... Yleensä unettaa sillon kun ei pitäisi

Ihan super mahtavaa Aamu!! :D Onnea tuhottomasti plussasta! Kovasti tarrasukkia pikkuiselle ja unta sinulle jatkossa :)
Ihania plussauutisia! :)

Taustailen aina kuulumisia täältä ja näitä plussauutisia on aina yhtä ihana lukea :)

Plussapuhureita kaikille kuumeilijoille! :)

Takaisin