Lycky: Bluerose se negan sai, en minä :) Viettele se miehes, kyllä se varmasti on sillätuulella, kun paat vähän tuulemaan, you know :)
Bluerose: Pahoittelut negasta. Mut jos tätiä ei kuulu, niin testaa muutaman päivän päästä uudestaan. Tosiaan, jos kierto kovin heittelee, niin raskaus voi olla vielä niin alussa, ettei se näykään testissä.
Aamulle kovasti tsemppiä piinailuun. Jospa se täti nyt jättäis sut rauhaan ja pysyis poissa. Eihän nyt siniristilipun päivänä voi punaista tulla. Ei mitenkään.
Mulla meni kyllä kans synnytys hyvin. Supparit alkoi pe-la välisenä yönä ja la iltana karvaa ennen puolta yötä poika syntyi. Synnytyksen kestoksi taidettiin merkitä jotain 10 tunnin luokkaa. Väliliha leikattiin mullakin ja se esti muut repeämät ja sen leikkaamisen jälkeen poika syntyi aika nopsaan. Eppari haava parani noin 6 viikossa kokonaan ja ei vaivaa mua mitenkään. Imetys sujui jotenkin. 3kk ikään asti täysimetin ja siitä sitten 5,5kk ikäiseksi osittain ja sitten se loppui kokonaan. Oisin voinut imettää kauemminkin, jos kaikki olis mennyt hyvin. Meillä vaan poika sai kamalia rintaraivareita ja lakkoili ja vaikka mitä... Jospa saisin seuraavaa imettää pikkuisen pidempään. En kuitenkaan haaveile mistään kovin ison lapsen imettämisestä.
Mutta asiaan. Mä sain PLUSSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!