Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aamu noista kyllä tosiaan puhutaan ihan liian vähän. Ite en ollu ees tietonen et voi noinki pahasti jäädä. Ootko gynelle puhunut asiasta? voiskohan sille jotain vielä tehä? Onhan tuo tosi kurjaa ja vaikuttaa isolta osin elämään ja varmasti raskautumiseenkin myös.

juu niihä se on aamu, esim arpi jäi mulle välilihan leikkauksest ja limakalvot/iho herkkä ni kyllä välil on itku lähel ku paikat kipeenä ja mul sentää synnytyksest on se 7v8kk.

dolly harjotus tekee mestarin. mullaki on viel paljo oppimist :)

Dolly, oon käyny gynellä useamman kerran ja niitten mielestä kaikki on normaalia. No, ei se musta tunnu siltä. Enkä mä usko että tolle voi mitään tehdä enkä mä halua mitään uusintaoperaatioita kun tilanne saattaa mennä vaan huonommaksi. Jos vielä raskaaksi tuun niin pelkopoli kutsuu...Tuolta alapäästä ei ketään enää tule ulos.

Gatusa, kohtalotoveri! Inhottavaa että sulla on vieläkin vaivoja vaikka synnytyksestä on noin kauan aikaa. Jos miehet synnyttäis niin mitään kipuja ei tarttis kokea ja kaikki lapset varmaan syntyis sektiolla. Ei miehet kyllä yhtään tajua mitä naiset saa kärsiä. Ärsyttää sekin kun aina vaan jauhetaan siitä synnytyksestä eikä mitään siitä mitä sen jälkeen tapahtuu. Aina sanotaan että kivut loppuu synnytykseen, ja paskanmarjat!

Tänään alkaa tikuttaminen! Kp 12.

totta aamu, aina ukot sanoo että kestä kipu niinku mies mut ei se iha niin mene ku ne ei tiedä mitä kaikkee me joudutaa kestämää. ukko lähti äske testiin, saas nähä tekeekö lääkäri yhteistyötä ukon kans vai tuleeko uus aika ku aika oli 8.30 ja nyt ukko on sen 1h30min melkei myöhäs jo ku aatteli näin että ei haittaa vaikka ois myöhässä tunninki. sit ku vei esikoisen tarhaa ni tuli kotii ja alko et missähä mun henkkarit on (oli sen takin taskussa ja takki päällä) taitaa ukkoa jännittää ja haluis jättää menemättä vissii.
tsemppiä oviksen metsästykseen, täällä se on ehkä ollu jo, en tiä ku en ol testaillu, ei ol raskautuminen iha ekana mielessä nyt ku vast pääs eroo tuost viimesimmäs epäonnistumisest.

heipsan!

ompas kurjaa kun teillä aamu ja gatusa on tollaista seksin jälkeen :( ei varmasti helpota sitä pupuilua sitten, höh! mä repesin kans hurjasti esikon synnytyksessä. jouduin ihan leikkaussaliin asti paikattavaksi kun niin pahasti repes. vähän se jännittää että repeeäkö uusiks jos raskaaksi vielä tulee.
mulla tuo repeäminen auttoi sinällään että nyt mua ei enää satu seksin harrastamine. ennen synnytystä mua sattui joka kerta.. ja sitku ties et sattuu ja jännitti vähän ni siitä se kierre sit lähti.. tyhmää.

mä tein torstaina testin ja se oli nega. menkkojen pitäis alkaa nyt vloppuna eli periaatteessa toivoa viel ois mut saapa nähä. taidan tehä sunnuntai aamuna sen testin (jos tarvii tehä) kun huomenna meen niin aikasin töihin etten kehtaa miestä herätellä kuulemaan tulosta. vähän jo jänskättää :D

mulla ei appelsiini onneks revenny paikat mut mulla ehkäsynä leikattii väliliha. hyvä että sulla lähti kivut sen myötä.
toivottavast se nega siitä plussaksi muuttus kuitenki :)

täällä ei sit ukko päässy testii vaa sai uuden ajan ku oli niin paljo myöhässä. näin käy ku ei ukko vaimoaa kuuntele, sanoin ettei ol aikaa millee ylimääräselle ni oli et ei haittaa vaik tunnin myöhäs menis, ongelma on et lähes 3h myöhäs meni sinne.

Aamu, ymmärrän kyllä varsin hyvin, miski uusi synnytys alateitse ei kiinnosta. Tuskin ketään tuossa tilanteessa. Pitää vain toivoa että jotakin helpotusta tulis asian suhteen. Onnasko tänään vielä tikutuksen suhteen?

appelsiini voi, toivotaan ettei seuraavalla kerralla negaa näyttäiskään ! :)

Gatusa niinhän tuo varmasti on, eli harjotusta vaan nii ehkä mustaki vielä mestari tulee ;) En nyt muusta tiiä, mut leipomisen suhteen ainaki :) sun pitää ens kerralla varmaan taluttaa mies sinne että on ajoissa ;)

Noista vaivoista synnytyksen jälkeen... Mulla repesi kans ja pillereiden aikaan yhdynnän jälkeen vertavuoti ja oli arka. Limakalvot muutenkin rikkoutui. Nyt ei ole ollut niin arat koska paikat kosteemmat. Mulle ompelun jälkeen jäänyt sellanen patti tonne joka ärsyttää

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

ei oo kyllä monella helppoo synnytyksen jälkeen :o Ite taisin olla aika onnekas ainaki tässä ensimmäisessä synnytyksessä

Gatusa, ei tosiaan miehet tiedä. Jos ei ole naisen vehkeitä niin ei voi tietää millaisia kipuja niiden vaivat voi aiheuttaa, Joskus nuorena mun isä vähätteli mun menkkakipuja jotka oli siis ihan tajuttomat. Hyvä etten tirvassu kuonoon. Harmi että ukkos möhli ton lääkärikäynnin. :sad001

Appelsiini, mulla oli kans sen verran pahat repeämät että leikkurissa ommeltiin tosi kauan. Mä aion vaatia seuraavassa sektion ( jos tuun raskaaksi) enkä tiedä saisinko ees synnyttää uudestaan alakautta näillä vaivoilla. Toivottavasti teille plussa suodaan tästä kierrosta!

Dolly, en saanu eilen ovisplussaa mutta nyt tulee limoja vähän sen suuntaisesti. Joka tapauksessa suunnitelmissa heiluttaa taas peittoa tänään.

Lucky87, mulla noi ongelmat on jatkunu aina vaan. Jotenkin tosi ärtyny toi alapää koko ajan ja iho menee helposti rikki. Ei auta Ceridalit eikä perusvoide. Juttelin miehen kanssa et jos pitäis jotain liukkarin käyttöö harkita vaikka ei siinä kostumisessa oo aiemmin ongelmia ollut (sori informaatio). Mulla jäi kans joku pahkura tonne välilihaan ja ilmeisesti myös pysyvä pukamaongelma. :sad001 Tää on perseestä kirjaimellisesti.

Kp 13, tänään pupuillaan. Eilinen jäi nyt välistä mutta toivotaan ettei haittaa.

Voi meitä... Kuka meitä naisia ymmärtää kun naiset itse.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

miut leikattiin niin ei mitään hajua mistä puhutte välilihoista jnejne..
pupuiltu täälläkin, en tiedä tarkalleen milloin ovis, mutta ehkä joskus x) teen samoin ku ed.raskaudes, eli en jaksa seurata...mut jos ei menkat ens viikonlopulla tuu niin olis vissiin testattava...x)

nyt takas töihin palaan :) anteeks oma napa...en ole vielkään saanut aikasiks lukea kaikkia ppstauksia ...

puspus kaikille <3

Aamu Noniin, jospa hetket sit alkais olla käsillä :)

Itekki nyt huomannu vihdoin noita ovismerkkejä, jos nyt on niistä. kun vuotoa tulee enempi ja paksumpana. Me ei kans eilistä saatu talteen, mut tänään sit taas yritystä ilmassa ;)

Bluerose mitä sulla leikattiin? Sori oon tästä vähän ulapalla, kun en oo hirveen kauaa täällä vielä pyöriny :)

-Dolly- siis munpoika syntyi sektiolla niin en,noista alapää ja yms väliliha kivuista tiedä..sitäyritin kertos :)

hahah, voi ei anteeks :D Mulla on nyt viime aikoina kiertäny jostain tosi kaukaa kaikki ajtukset :DD Aattelin, et oot joutunu tällä välillä johonki leikkaukseen :D

-Dolly- Ei se mitään :D rupesin iteki jo miettii et olinko ees lukenut oikein mitä tuol keskustellaan xD

ei hitto, luen tuota miun tikkeriä ja hokasin että munhan pitäis alku viikosta testaila jos menkat ei ala :D hyhuhuhuhuhuh xD iik :D

no ei mulla oo menkkamaisia oloja ollut, niin en sitten ees muistanu koko hommaa, en tiedä miks mulla loppu kuu on ollu mieles koko ajan xD ehkäpä flunssa ja pojan synttäreiden valmistelut on mun pään skoittanut :D heheh..eli toivoa on että jos täti päättäis mennä vaikka naapuriin :D uih jes <3

Takaisin