Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
siis onko siel ollu tänää 30oc maikkie? kunpa meilläki ois. kakkujen vääntäminen nois lämpötilois ja etenki koristelu on kyl jo taitolaji etenki mikäli kermaa käytetää oon ite tehny iha samaa tilauksesta välillä. yhet valmistujaiset, äipän synttärit heinäkuun alussa...nyt en ol aikoihi leiponu mitää, uudes kodis haluun kyl leipoo välil mutaki ku leipää ja aion tehä myös minttujäätelöä kotona :)
älä ny luovu toivosta maikkie ehkä tärppää ku vähiten sitä odotat. :)

Gatusa, samaan aikaan jännäillään aj voi toivottavasti myös plussattais!

Maikkie, tosi harmi et siel veny ny noin paljo eteenpäin kun et yhtenä aamuna muistanu/ollu hereillä soittamassa oikeaan aikaan :/ Nyt ei auta kun yritellä kesä luomuna ja toivoa et tärppää ku sitä vähiten odottaa :)
Eihän tässä nyt mitään varmaa ole, pelottaa et nousee toiveet ihan liian korkealla ja tipustus on raju jos täti saapuukin. Viikon sisään oon nähny jo kadesti unta et oon raskaana, mut alitajunnasta ja toiveistahan nuo unet on tulleet :)
Me lähetää nyt päiväksi mökille, kun ei ne hommat itestään tuu tehtyä. Pitää toivoa et huomenna ois hetki aikaa ompelulle ennen ikeanreissua ja pojan hakua.
Mukavaa päivää kaikille! :)

se oiski hauskaa nyytti, sithä se la olis aika lailla sama varmaa kans :)
hauskaa päivää sinullekin nyytti ja kaikille muille, täällä pikapakkaaja eli minä olen pakannu jo vaatteetki ni ei ol mitää tekemist.

Hyvää aamupäivää kaikille! :)
Mitäs muilel kuuluu?
Me oltiin eilinen mökillä ja ötökät söi mut taas ihan pateille.. oon vähän yliherkkä ja saan kauheita paukuroita jotka kutisee ja on kipeitä pitkään. Blaah. Kaula ihan hyvän näkönen ;)
Oli kyllä ihan liian kuuma tehä hommia. Varjossa 28 ja oltiin ihan veto pois. Nurmikkoa ajoin ja istutin viimeisen kasvimaalootan "asukit"+ kannoin urakalla vettä niin kukille, kuin kasvimaallekkin. En tiedä oliko kropalle liian rankkaa, vai oisko joka tapauksessa alkanu taas, mutta taas tuli parilla vessa, tai siis huussikäynnillä vähän tuhrua. Alamaha on melkein koko ajan aran tuntuinen ja vähän kipeä. kp on 26 ja en kyl tiedä mitä ajatella enää. Voisko kroppa vaan olla vielä nii sekaisin, et siks kipuilee ja tuhruilee. Ei jotenkaa millää malttais odottaa ens viikkoa. Menee varmaan pe aamulle(kp31) testailut ellei täti tule, kun ollaan reissussa varmaan ti-to(ellei sit tulla jo ke) ja en siellä viittis testailla ilman miestä. Harkinnu jo oon, et jos hakis sen digin ja tekis ti aamuna, ni tietäis ennen lähtöä jo, jos tietäis. Eihän se välttis näytä viel oikein,kun tädin pitäis vasta ke tai to tulla kaikesti. Kotona on sittarista ostettu perustesti ja en tiedä näyttäiskö se mitään, ennenku vasta sinä päivänä kun pitäis alkaa, vai lukiko siinä jopa että kun on päivän myöhässä. Toisaalta tekis vaan mieli pitää jännitystä yllä ja odotella rauhassa tuleeko se täti vai ei. Piinaavia päiviä ja oma usko ja ajatukset heittelee suuntaan jos toiseen :)

Heipsan kaikille :) Edelleen aktiivisesti teidän juttuja täällä lueskelen, tulee vaan harvemmin kirjoiteltua!

Nyytti ja Gatusa: Jännäksi käy teillä molemmilla! :) Toivottavasti tulis hyviä uutisia!!! Ja Shapalla kans piinaviikko käynnissä? :)

Della: Hienoa, että saitte noin lähelle jo ton ajan! :) Tsemppiä!

Maikkie: Niinhän se menee, et odottavan aika on pitkä... :( Jaksamista ja paljon hermoja siihen heinäkuun odotteluun! Jospa se meniskin niin, et vikasta kierrosta ennen tutkimuksia tärppäiski :)

Täällä voidaan jo aikaslailla normaalisti. Jonkunverran väsymystä on, mutta ei mitenkään lamaavasti. Tällä viikolla oli neuvolalääkäri, siellä vilkaistiin kohtuun jossa näkyikin yksi pikkuinen, oikeassa paikassa ja syke näkyi selkeästi <3 Mitäänhän se ei vielä lupaa, mutta tiedetäänpähän nyt edes että jotain siellä on kasvamassa :) Pian on jo np-ultrakin, 13.6.! Vähän tosiaan alkio oli pienempi, kuin mitä neuvolan laskujen mukaan "olis pitäny olla". Mut en huolestunu, sillä niin se oli pojastakin, LA meni hänestäkin 6pv eteenpäin ekassa ultrassa. Mulla kun on pidemmät kierrot kuin minkä mukaan neuvola laskee lasketut ajat :)
Kohta meillä juhlitaan 1v. synttäreitäkin! :) Hurjaa! Jätkä on ruvennu jo kävelemäänkin (ilman tukea) :) Iso poika :)

Riksuke: Kiva kuulla sunkin kuulumisia välillä ja mukavaa, että olo alkaa olemaan jo ihan normaali :) Tuu sitten np ultran jälkeen kertomaan ultrakuulumisia.

Nyytti: Ootpas ollut ahkera. Mä en oikein ole jaksanut tehdä mitään tässä kuumuudessa. Poitsun kans ollaan vaan hengailtu ulkona. Muutamat rikkaruohot kukkapenkistä nyppäsen lähes päivittäin pois.

Mites Gatusan muutto etenee?

On: Eilen tuli pupuiltua taas pitkästä aikaa. Olin vielä oikein reipas ja hieman siistin paikkoja suihkussa käydessäni. Pääsee aina tuo pöheikkö villiintymään, kun en joka viikko jaksa olla sheivailemassa. Ukko tykkäs siistitystä lookista ja otti siitä kaiken ilon irti ;) Eipä tuo kyllä pahaa tehnyt itsellekään...
Nyt on kiertopäivä 11 tai 12 kait. En mä niin tarkkaan tiedä... huomenna voisin piruuksissani tehdä ovistestin. Limoja on ollut, mutta ei taaskaan mitään muita tuntemuksia.

kiva kuulla sinusta riksuke ja ihanaa, että pääsit näkemään pikkuisen sydämensykkeet :) eiköhän sulla mene kaikki niinkuin pitääkin, oot päässyt jo pitkälle :)

Nyytti mä olen myös yliherkkä hyttysenpistoille :/ nyt on muutamia kertoja tikanneet koiralenkillä ja tänään miehen veljen perheen mökillä. onneksi ei oltu kauaa siellä mökillä, oli vaan yksinkertaisesti liian kuuma enkä päässyt edes uimaan menkkojen vuoksi :/

uskon muuten, että sä plussaat ensi viikolla :)

Gatusalla ja shapallakin kuulostaa jänniltä tilanteet! plussaonnea teillekin :)

Maikkie harmi että aika menee pitkälle! toivottavasti et kuitenkaan tarvitse tutkimuksia tms. vaan plussa tulisi ihan luomusti :)

on: mulla jatkuu edelleen kevyt olo, se helpotti ihan uskomattoman paljon se puhelu Väestöliittoon :) hivuttauduin lisäksi tonne pidemmän kaavan mukaan yrittäneisiin, vaikkei mulla nyt varmaan pitkää yritystä ole edes ollut, mutta kyllä mä aattelen, että vuosi on jo yritetty, vaikka laskettavissa olevia yrityskiertoja onki vähemmän.

mieski pääsee mukaan sinne klinikalle, vaikka se vähän nurisikin, että kun joutuu olemaan töistä poissa ja en saisi varailla tollaisia aikoja keskelle päivää. nyt aion työllistää itseäni soittelemalla alkuviikosta Naikkarille ja pyytämällä kopiot mun papereista (epikriiseistä) ja sit sieltä Väestöliitosta on odotettavissa postia :)

tää kierto otetaan tosi rennosti, jään odottelemaan vaan tutkimuksia, kun tiedän, ettei mun kroppa toimi ja tarviin jotai jeesiä tai sit joudutaan vaan toteamaan "no can do" ja jatketaan elämää. ehkä mä kuitenki hankin ne ovistikut, mut ne saa kyl olla ainoat, mitä teen minkään eteen. pupuillaan tietty, mut ilman mitään odotuksia.

Mä en nyt hirveesti ehdi lukea tänne tulleita juttuja. Oli kyllä niin kiireinen viikonloppu kun eilen oli kahdet lakkiaiset ja toisten jälkeen jäätiin miehen vanhemmille yöksi. Sieltä lähdettiin tänään suoraan oman mummini synttäreitä viettämään :D Ei ole tullut oltua paljoa kotona.
Joka tapauksessa, piinaviikko alkaa kyllä. Ensi lauantaina pitäisi menkkojen alkaa mutta mulla on muutenkin semmonen tuntuma että heittää ainakin parillä päivällä eteenpäin (ja toivottavasti jäisivät kokonaan tulematta!) Vähän muutama päivä sitten hetken jomotti alavatsaan mutta muuten ei ole mitään kummosempia ollut :)
Plussaonnea kaikille jännäileville :)

Hourulasta päivää..Mä alan siis olemaa ihan hermoheikko :D
Rauhallisuus, tyyneys ja positiivisuus on tipotiessään ja tuskanen ja epäuskoinen olo tilalla.
kp27 meneillään ja suurin osa oireista tiessään. Ei oo maximaalista väsymystä, ei oo paha olo tai hajut herkässä yms. Tosi en oo vahvoihin hajuihin ees törmänny nyt toviin. Maha on ollut aika kipeä viikon verran, mutta tänään sekin on parempi, ainakin nyt aamupäivästä. Tuntuu joo vähän, mutta ei niin kovasti. Onko se nyt sit hyvä vai huono asia, niin en tiedä. Yleensä mulla kipeytyy maha kun vuoto alkaa, et tavallaan hyvä ettei ainakaan pahemmaksi ole muuttunut loppukiertoa kohden, ellei sit ylly myöhemmin.
Jännittää niin kamalasti et pahaa tekee. Entä jos mun tuhruilut olikin vaan kiinnittymisyritystäja täti saapuu parin päivän sisällä. blaaaaaah. Mä en kestä tätä :D
Koitan tääl ny miettiä et testaanko aamulla ennen reissuun lähtöä vai jatkanko piinailua ja testaan kun tuun kotiin.
Negasta tulis niiin paha mieli kyl et huh huh. Voi tätä elämää!

Ompas täällä hiljaista, missä kaikki on? :)
Täällä on tuskainen olo vähän helpottanut, vaikka jännittää tottakai edelleen hurjasti, että miten tässä käy :)
kp on 28/oletettu 28-29. Aamulla lensi taas oksu, kun roskikaapille menin ja biojäte hais nenään.
Päätin etten taaskaan testaa ennenkuin täti on myöhässä, eli katsotaan sitten loppuviikosta kun reissusta palattu että mikä on tilanne ja tarviiko testata.
Kohta pitäis alkaa pakkauspuuhiin ja lähdetään varmaan puolenpäivän pintaan ajelemaan mammakaverin luokse. Toivottavasti poika simahtais autoon, voi tulla pitkä 2,5h muutoin ;)

mä oon täällä :) oon käyny katselee ja lukee kirjoituksia, mut kun mulla ei mitään uutta tapahdu, en oo jaksanut kirjoitella.

Nyytti, sun testiin tulee varmasti se plussa :)

on: mulla on edessä eka yö ilman tyttöä ja tytöllä pari päivää niin, ettei näe mua. oon lähdössä työmatkalle ylihuomenna aikaisin aamulla ja tyttö jää iskän hoitoon. tuun jo perjantaina takas, mut sen verran illalla et tyttö on nukkumassa, joten nähdään vasta lauantaiaamuna, jollei tyttö sit herää mun tuloon.

poika on lähtenyt lauantaina mummolaan ja on siellä ja toisessa mummolassa nyt ainaki jonku aikaa. eka hän suunnitteli et on siellä toisessa mummolassa viikon, mut sit puhuin hälle hieman järkeä (= oon niin huono äiti ku haluan, että hän on välillä jossai muualla ku kotona :) ) et kotona on tylsää ku me ollaan miehen kans töissä ja tyttö on päivät päiväkodissa. sit poika viimein taipui, et voi olla pitempäänki siellä toisessa mummolassa \o/

mulla on menkat loppumaisillaan eli kp taitaa olla jotain 6. ovis varmaan ajoittuu niihin aikoihin, kun käydään siellä klinikalla. en tiedä, mitä siellä sit lopulta tapahtuu siis siellä klinikalla, mut luultavimmin siinä suunnitellaan tutkimusten aloittamista jne.

muoks. tilasin nyt lisää ovistestejä ja jonku paketin jossa tulee lisänä 5 raskaustestiä kaupan päälle. minä en taida päästä raskautta testaamaan, mut testaillaan sit ovista, se nyt ainakin näyttää tulevan joka kuukausi.

Ällövaroitus ja omanapailua! Taitaa olla perus lapsiperheen arkea, eiköhän tuo meijän poika, tai minä, samat hiekkalaatikot sun muut kolutaan, on saanut kihomatoja :BangHead Pakko hakea apteekista Pyrvin-kuuri koko perheelle. Pakkauksessa ei kuulemma suositella kauheesti (mahdollisesti) raskaanaoleville mut kuulemma enemmän lakisääteinen juttu eikä se edes imeydy suolistosta niin kyllä ite ainakin sen vedän. Ja näin muutenkin pessimistisenä en usko että on edes tärpännyt laughing7 Koko ajan pitää jotain pillereitä vetää, toissa päivänä loppu se antibioottikuurikin niin olishan se mukava jos ei tarttis muutaman päivän välein olla apteekissa hakemassa jotain uutta!

heis pitkästä aikaa :) eli mulla on kp 2 menossa ku eilen alko menkat ma tein puhtaan negan illalla. kunnon juilinnat eli ainaki on normimenkat siis sattuu kunnol alavatsaa ja selkää. täytyy sanoa et oon helpottun jopa menkoista koska nyt ainaki kroppa on normaalin oloinen.

shapa toivottavast pääsette pian madoista eroon.

mitäpä nyytti kerrohan ku oot testannu ja mutenki kuulumisia :)

della hienoa että on parempi olo vihdoinki, kyllähä se stressaa ku ei tärppää ja alkaa miettii onko kroppa kunnossa.

tääl muutettii viikonloppuna ja oikeest aivan ihanaa ku on rauhaa ja tilaa. ei tartte kuulla pahoi sanoi kokoajan miehen perheeltä. lisäks toinen bonus on se et saa laittaa ruokaa vihdoin ja mun mies joka oli huolissaa osaanko laittaa ruokaa enää oliki iloisest yllättyn ku kuulemma herkullista ruokaa teen, parempaa ku hänen siskot. ei jää ruan ottaminen yhtee kertaa ku hän käy ottaas normaalist sen toisen annoksenki kuten eilen illal ku olin tehny katkarapucurrya.

josko tästä nyt kuitenki hivuttautus keittiöö tiskaamaa ja valmistelee kohta aamiaista. mies oli tänää niin täynnä ruuasta ettei aamiaine ollu mieles, otti leipää mukaan ja veljelle laitettii katkarapu currya että saa syödäksee koska hän ei liiemmi syö kotonansa vaimosa ruokia. hän maisto pari päivää sit ekan kerran mun ruokaa ja totes et tosi hyvää, saa nähä mitä tuumaa tästä, ainaki on täyttävää.

nii ja saapi nähä millai kierto tää on toivottavast nyt ois iha normaali taas ku lääkekuurin söi.

tsemppiä ja aurinkoista päivää kaikille :)

heis pitkästä aikaa :) eli mulla on kp 2 menossa ku eilen alko menkat ma tein puhtaan negan illalla. kunnon juilinnat eli ainaki on normimenkat siis sattuu kunnol alavatsaa ja selkää. täytyy sanoa et oon helpottun jopa menkoista koska nyt ainaki kroppa on normaalin oloinen.

shapa toivottavast pääsette pian madoista eroon.

mitäpä nyytti kerrohan ku oot testannu ja mutenki kuulumisia :)

della hienoa että on parempi olo vihdoinki, kyllähä se stressaa ku ei tärppää ja alkaa miettii onko kroppa kunnossa.

tääl muutettii viikonloppuna ja oikeest aivan ihanaa ku on rauhaa ja tilaa. ei tartte kuulla pahoi sanoi kokoajan miehen perheeltä. lisäks toinen bonus on se et saa laittaa ruokaa vihdoin ja mun mies joka oli huolissaa osaanko laittaa ruokaa enää oliki iloisest yllättyn ku kuulemma herkullista ruokaa teen, parempaa ku hänen siskot. ei jää ruan ottaminen yhtee kertaa ku hän käy ottaas normaalist sen toisen annoksenki kuten eilen illal ku olin tehny katkarapucurrya.

josko tästä nyt kuitenki hivuttautus keittiöö tiskaamaa ja valmistelee kohta aamiaista. mies oli tänää niin täynnä ruuasta ettei aamiaine ollu mieles, otti leipää mukaan ja veljelle laitettii katkarapu currya että saa syödäksee koska hän ei liiemmi syö kotonansa vaimosa ruokia. hän maisto pari päivää sit ekan kerran mun ruokaa ja totes et tosi hyvää, saa nähä mitä tuumaa tästä, ainaki on täyttävää.

nii ja saapi nähä millai kierto tää on toivottavast nyt ois iha normaali taas ku lääkekuurin söi.

tsemppiä ja aurinkoista päivää kaikille :)

Gatusa: Olipa sulla positiivis sävytteinen postaus :) Oikein tuosta tarttui mullekin hyvä mieli.

Shapa: Iiiiyyyyy.... Toivottavasti pääsette pian eroon madoista. Eihän ne vaarallisia ole, mutta varmasti sitäkin kiusallisempia. Niin ja toivottavasti siellä täti jättää nyt tulematta kokonaan!

Della: Tsemppiä sulle tytöstä erossa olemiseen. Lapset yleensä pärjää näissä tilanteissa vanhempiaan paremmin.

Nyytti: Mikä tilanne siellä on? Tänne kaivataan positiivisia uutisia :)

On: Toissa iltana tuli taas peittoja heiluteltua. Ovistestejäkin sain kaksi tehtyä eilen ja toissa päivänä. Eilen tuli jo vahvempi viiva tikkuun, toissapäivänä vain ihan haalea. Viime yönä heräsin ihan jumalattomaan juilintaan. Kipu tuntui kyllä enemmän häpyluussa ja aivan nivusten tuntumassa. Ovisko? Mene ja tiedä. Ajankohta kyllä passais aika nappiin. Tänään ollaan oltu poitsun kanssa koko päivä liikekannalla ja on testailut jääneet. Limoja kyllä vuoteli... ja tietenkin just kaupungilla ollessa ilman pikkuhousunsuojia. Oltiin menossa pojalle vaippaa vaihtamaan, kun oikein lorahti housuihin. (yöks...) Eihän siinä muu auttanut, kun paperilla kuivailla pöksyjä. Mulla, kun ei hoitolaukun varustukseen kuulu omat pikkarit, pitäis varmaan lisätä nekin sinne :)
Pitää vielä tänä iltana höynätä mies vällyjen väliin puuhastelemaan. Liekö sitten nyt jo myöhäistä, jos se viime öinen jomotus tosiaan oli ovulaatio. Ei tainnut ajoitus ihan mennä nappiin tässä kierrossa, kun edellinen pupuilu oli toissa iltana. Toisaalta, sanotaanhan sitä, että simpat saattavat hyvinkin elää 3-5 päivääkin ja munasolu 24 tuntia. Sillä perusteella munis olisi vielä hengissä, jos tänä iltana vielä laitetaan uutta satsia tuoreita simppoja matkaan :)

Moikkamoi!

Meillä neiti sairasti tuossa vesirokon. Oli pari yötä kyllä tosi unettomia öitä kun neiti vain huusi. Onneksi se on nyt selätetty eikä sitä tarvi sairastaa kuin kerran -.-
Nyt kylläkin tuntuu että neidille pukkaa flunssaa.. Ainahan jotain pitää olla : D

Tuparitkin juhlittiin viikonloppuna. Hyvin meni pippalot :)

Nyt menossa 15/28. Eilen oli todella tuskaisat alavatsa- ja selkä kivut. Oon nyt saman havainnon tehnyt pariin otteeseen aina puolessa välissä kiertoa. Kenties ovis ? No, jos se ovis on niin se on ainakin hyödynnetty :)
Oon nyt yrittäny ottaa vähä lunkimmin tässä vauvaprojektissa, enkä sen kummemmin mieti milloin on ovis ja niin pois päin. Toki välillä katson kalenteria et mikähän kp menossa ;D Tietää nyt edes vähän ajoittaa pupuiluja oikeisiin aikoihin ;P

Tänään menen hierojalle ja huomenna miehen kanssa käydään katsomassa erästä bändiä :) Toki lauantaina sitten töihin joten täytyy olla ihmisiksi :P

Della, miten oli menny ero tytöstä?

Gatusa, harmittelut menkoista mut tosi hyvä että kroppa alkaa vihdoin normalisoitumaan! :)
Kuulostaa siltä että elämä on muuttunu paljon mieluisammaks teillä kaikilla muuton jälkeen, loistohomma :)

Maikkie, ihan hyvään saumaanhan teillä on pupuilut menneet jos ajottunu vähän ennen ovista :)

Musicbox, rankkaa kun lapsi sairasti, mut hyvähän tuo tauti on tosiaan nuorena sairastaa. Meille ei oo vielä mistään tullu ja saas nähä tuleeko, vai joutuuko rokottamaan sit myöhemmin ettei tuu "liian vanhana".
Kiva kuulla että tuparit oli onnistuneet :)
Kyllähän tuo ovikselta kuulostaa, tsemppiä loppukiertoon :)

Me palattiin neljän jälkeen reissusta ja oli mukavaa, mutta uuvuttavaa kuten aina. Lapsiparka nukahti olkkarin lattialle suihkun jälkeen :D Autossahan Piipatti ei tietenkään nukkunu hetkeäkään, vaan kälätti koko matkan, eli melkein 3h.. Huh ;)
Kp 30/28-29 meiellään ja tätiä ei näy eikä kuulu :) Edes kotiinpaluun jälkeinen pupuilu ei saanu hanoja aukeamaan, oli juu miehellä ollu vähän ikävä kun ei malttanu iltaan odottaa :D
Aamulla oksensinkin taas ja maha on niin täynnä ilmaa, että näyttää kun olisin jo pidemmälläkin paksuna. Ollu jo useamman päivän tällanen ilmapallo. Ed raskaudesta muistan kans että keräänty ilmaa mahaan.
Jospa sitä huomen aamuna testais, ellei käy niin et unohan unenpöpperössä. Sit ylihuomenna jos niin käy :)
Lähetään kyllä huomenna mökille, että sitten en pääse koneelle ja teille tuloksesta ilmottelemaan taas useampaan päivään, joten kai se ois hyvä yrittää muistaa aamuyöstä kun vessaan kuitenki herään :)
Jänskättää!! :)

Plussahan sieltä tuli :)

Testiviiva ei ollu ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä plussa kuitenkin. Jospa pikkuinen olis nyt kaivautunu kunnolla aloilleen,kun tuhruttelua oli niin moneen otteeseen. Huolehtiminen alkoi kyllä samoin tein, mut ei auta kun odotella ja kysellä neuvolasta, että seurataanko hormonitasojen nousua nyt mitenkään kun ed raskaus päättyi miten päättyi.
Sain vaivoin oltua sen melkein 4h pissaamatta, kun poika heräs puol kahelta ja tuli viereen niin kävin silloin vessassa, ja sit heräsin jo puol viideltä uuteen hätään ja kärvistelin kelloa kattelen vajaan tunnin ennenku oli pakko nousta vessaan. Jospa tekis parin päivän päästä uuden testin vielä ja toivois että sais pidäteltyä vähän pidempään :)
Viikkoja olis laskurin mukaan nyt 4+2♥

Ihania uutisia Nyytti! <3 Toivotaan tosiaan että kyytiläinen on nyt sillä mielin mukana että loppuun asti pysyy kyydissä. Ihan mahtavaa :) Onnellista odotusta nyt sitten vain! :)

Onnittelen Nyyttiä nyt vielä täällä kun toisessakin ketjussa onnittelin, ihanaa! :love017

Toisesta ketjusta kopsattu ON: Meijän poika on ollut mukavassa kuumeessa melkein koko viikon. Eilen oltiin lääkärissä ja korvatulehdukset molemmissa korvissa, johan edellisestä on kaksi kuukautta aikaa. Lisäksi muksulla on myös vauvarokko. Tämä on kyllä ihan oma diagnoosi mutta kyllä mä sen noista tulleista näpyistä osaan päätellä :)
Huomenna on sitten kp30 ja menkkapäivä. Eipä kyllä tunnu *sormet ristissä* että menkat olisi alkamassa. Tosin edelleen luulen sen antibioottikuurin siirtäneen vähintään parilla päivällä menkkoja muutenkin. Joka tapauksessa nyt jännitän täällä enemmän kun laki sallii, eikä se varmastikaan tee kierrolle yhtään hyvää :rolleyes:

Paljon plussaonnea meille kaikille!!!!

Takaisin