Piti vaan ihan pikaseen tulla lukemaan kommentit ja täällä olikin plussa uutisia!!!!
Hirmusti Onnea plussasta Nyytti, aivan ihanaa!!! :) Ja toivotaan tosiaan, että kyytiläinen pitää tiukasti kiinni loppuun saakka!
Mulla päättyi ensimmäinen raskaus keskenmenoon ja siitä puolen vuoden päästä plussasin uudestaan. Raskautta ei seurattu yhtään sen kummemmin. Ainoastaan sen verran sain vinguttua lapsettomuuspolilla, että pääsin sinne varhaisultraan. Me siis oltiin ennen tuota km käyty yksi kerta tuolla polilla suunnittelukäynnillä ja hoitivat sitten myös sen mun keskenmenon. Viimeisellä tarkastus käynnillä sanoivat sieltä, että saa olla yhteydessä myöhemminkin jos jotain tulee.
Olen muuten nyt miettinyt, viitsiskö sinne vielä soittaa, jos vaikka niillä vielä ois meidän tiedot siellä ja päästäisiin sinne tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin.
Della: Hienoa, että siellä oli kaikki mennyt hyvin :) Uskaltaa äiti olla joskus toistekin yötä pois.
On: Pakko hehkuttaa. Meillä ollaan harjoiteltu hissuksiin pottailua ja jo pidemmän aikaa sinne on pisuja aina tullutkin, jos äiti ja isi vaan on huomanneet viedä sopiviin aikoihin potalle. Tänään sitten tuli ekaa kertaa myös kakka pottaan illalla ja voi, että oli pojalla niin iloinen ilme, kun näki tuotoksensa ja yhdessä sille taputettiin :) Poitsu ei vielä mitenkään osaa ilmaista tarvettaan päästä potalle. Saattaa kyllä sanoa kakka sitten, kun se kakka on tullut vaippaan. Ja sanoo myös pissa, mutta siitäkään ei oikein mitään pysty päättelemään. Ollaan menty ihan sillä, että ruokailujen ja päikkäreiden jälkeen ollaan käyty potalla ja usein sinne se pissa sitten tulee, mutta ei lähellekään aina. On myös niitä päiviä, ettei poika halua pysyä potalla sekuntia kauempaa, mutta en ole halunnut pakottaa enkä painostaa. Tänään olin sopivasti vieressä, kun huomasin poitsun alkavan ängetä kakkaa housuun ja kiikutin samantien potalle. Pikkuisen ehti mennä vaippaan, mutta loput tuli kyllä sitten hienosti pottaan. Ai, että äiti ja isi olivat revetä ylpeydestä :) Hauskaa, miten sitä voikaan olla niin iloinen yhdestä kakasta potassa :)
Mulla ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suntaan. Tänään on taas jotain pieniä limoja vuodellut... tuskin se enään ovista kuitenkaan on. Pää on ollut ihan kummallinen eilis illasta asti. Aamulla olo oli ihan kuin krapulassa. No joo... käytiin me eilen oman kylän mammaporukalla syömässä ja vissiin se viimeinen vesilasillinen sitten oli liikaa. On se piru, kun nykyään tulee pelkästä veden juonnistakin krapula!
Huomenna me lähdetään poitsun kanssa lapsenvahdeiksi 600km päähän ja mennään oikein lentokoneella. Jänskätää, miten poitsu suhtautuu lentomatkustukseen. Onneksi se matka kestää vain tunnin. Keskiviikkona sitten lennellään takaisin kotiin.