Heips kaikille!
Bandida, Pahoittelut tädin saapumisesta. :(
Miikkula, Pahoittelut sinnekin negasta, nuo haamut on niiiin petollisia. :/
Nyytti, Mulla on just samanlaiset ovisoireet kuin sulla, ykäilyä myöten! Mitenkähän se luonto ajatteli että voin sekstailla kun oksettaa ja vatsaan sattuu? :[ Mulla alkaa ne hedelmälliset limailutkin monta päivää ennen oviskipuja, joskus vois olla ihan hauska testata mielenkiinnosta että mille päivälle (ja oireille) se varsinainen h- hetki osuu...
Arotuulia, tsemppiä jännäpäiviin! :)
Margeliini, Onnea vaan vielä asuntokaupoille! Kyllä "se oikea" sieltä vielä löytyy. :)
ON, Eipä täälläkään suuret toiveet ole oviksen hyödyntämisen onnistumisesta. Oli taas nuo työyöt niin kivasti päällekkäin paraiden päivien aikaan. Perhana, pitää varmaan rueta suunnittelemaan listansa kiertolaskurin kanssa! :D
Mulla sattuikin oviksen kanssa tähän kiertoon jännä juttu.. Limat alkoi ke, lauantaina vasemman puolen jäätävä munasarjakipu ja aattelin sen olevan siinä. Mutta limat jatkuikin ja maanantaina tunsin taas munasarjakipua OIKEALLA puolella! Onhan se mahdollista, että ovuloi molemmin puolin, itse en ole vaan ennen kokenut moista. Entäs muilla kokemuksia? Nyytin viimeisin teksti kyllä ainakin kuulostaa identtiseltä!!
Jahas, ruoka tuoksuu uunissa, pitää rueta hoitamaan velvollisuuksia. ;)
Plussatuulta, stressittömyyttä ja alati valoisampaa kevättä kaikille! :)