Toista vauvaa kuumeillen.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ehkäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Heips kaikille!

Bandida, Pahoittelut tädin saapumisesta. :(

Miikkula, Pahoittelut sinnekin negasta, nuo haamut on niiiin petollisia. :/

Nyytti, Mulla on just samanlaiset ovisoireet kuin sulla, ykäilyä myöten! Mitenkähän se luonto ajatteli että voin sekstailla kun oksettaa ja vatsaan sattuu? :[ Mulla alkaa ne hedelmälliset limailutkin monta päivää ennen oviskipuja, joskus vois olla ihan hauska testata mielenkiinnosta että mille päivälle (ja oireille) se varsinainen h- hetki osuu...

Arotuulia, tsemppiä jännäpäiviin! :)

Margeliini, Onnea vaan vielä asuntokaupoille! Kyllä "se oikea" sieltä vielä löytyy. :)

ON, Eipä täälläkään suuret toiveet ole oviksen hyödyntämisen onnistumisesta. Oli taas nuo työyöt niin kivasti päällekkäin paraiden päivien aikaan. Perhana, pitää varmaan rueta suunnittelemaan listansa kiertolaskurin kanssa! :D
 Mulla sattuikin oviksen kanssa tähän kiertoon jännä juttu.. Limat alkoi ke, lauantaina vasemman puolen jäätävä munasarjakipu ja aattelin sen olevan siinä. Mutta limat jatkuikin ja maanantaina tunsin taas munasarjakipua OIKEALLA puolella! Onhan se mahdollista, että ovuloi molemmin puolin, itse en ole vaan ennen kokenut moista. Entäs muilla kokemuksia? Nyytin viimeisin teksti kyllä ainakin kuulostaa identtiseltä!!

Jahas, ruoka tuoksuu uunissa, pitää rueta hoitamaan velvollisuuksia. ;) 
Plussatuulta, stressittömyyttä ja alati valoisampaa kevättä kaikille! :)

Relanna, Mehän mennään aika samoissa kierron suhteen :) Kuinka pitkää kiertoa sä odotat tästä?
Mulla juili vasenta munasarjaa sekä oviksen aikaan että nyt muutama päivä jälkikäteen. Aina ei oo noin selkeetä että kumpi puoli on kipeä, vaan tuntuu tavallaan koko alavatsassa, mut nyt ei ollu epäilystä kummalta puolelta irtos. Eli ihan tuollaisesta ei täällä taida kokemusta olla, tai sit en vaan muista :-)  Mä oon luullu että munasolut irtoaa eri puolila jokatoinen kuukaus, aina oppii uutta :)
Mun teki niiin mili testata ovista muutaman kerran, ihan vaan nähdäkseni se muodostelmat sylkitestissä, mut samperi kun olin päättäny etten tässä kuussa testaa, ni en sit kans testannu =)
Harmi että siellä työt sotkee kuvioita, koita ihmeessä joo sumplia vuorot kierron mukaan ;)

on. täällä väsyneet fiilikset, en kertakaikkiaan saanu nukuttua viime yönä ja iltapäivällä pitäis lähteä ajelemaan ikeaan. Illaks sit kotiin taas. Lapsi on ollu yön exällä ja haen sen samalla reissulla. Kamala ikävä pientä murua♥

Bandida: Kurja täti! :( Se on kyl tosiaan ikävää nähdä ne ekat tipat... mä ainakin tosi usein sitten vielä toivon, että jospa ne menkat ei kuitenkaan alkais, vaikka tiedän, että kyllä ne sieltä kohta tulee kunnolla. No mut punkkuhan on terveellistä kohtuudella nautittuna ;)

miikkula: No jopas on... Mä oon aina pitänyt Apteekin testiä luotettavana. Mulla se ei oo koskaan näyttänyt mitään haamuja tai viivanpaikkoja, vaikka Cb onkin. Ja tosiaan sen ainoan kerran, kun viivan sain Apteekin testiin, niin olin oikeasti raskaana. Mitä tulee suutarin lapsiin, niin valitettavan useinhan se on totta... Mun kaverilla/kollegalla on kaksoset (poikia) ja ne on sellasia kauhukakaroita ilman kunnon rajoja, että ihmettelen miten se äiti pärjää niitten kans 10 vuoden päästä.

Maikkie: En mäkään niistä limoista osaa ikinä sanoa mikä on mitäkin. Mietin just tässäkin kierrossa, kun en testaillut, että mistä mä tiedän mikä on ovislimaa ja mikä jotain muuta. Kerran kun on peittoja heilutellut, niin sitä miehen tavaraahan voi valua vielä pitkään ulos. Ja mulla ei välttämättä aina ole oviksen ja menkkojen välissä mitään kuivaa kauttakaan...

Relanna: Mulla yleensä oviksen aikaan kipuilee molemmat munasarjat. Ennen tytön syntymää ainoastaan vasen kipuili joka oviksen yhteydessä. Gyne kuitenkin oli sitä mieltä, että tod. näk. ovuloin ihan normaalisti vuoron perään molemmilta puolilta ja vasemman oireilu johtuu vaan siitä, että on hieman alempana kuin oikea. Vähitellen viime keväänä alkoi oikeakin kipuilla, mutta selkeästi enemmän silloin, kun munasolu irtoaa oikealta. Eli kai ne vaan reagoivat toistensa toimintaan. Että nämä siis mun kokemuksia.

Nyytti: Mikäs sun yöunet on vienyt? Mun unitilanteeseen on odotettavissa parannusta... ;)

On: Kerrankin mulla on hyviä uutisia! :) Käytiin eilen katsomassa sitä ihanaa, nätiksi laitettua asuntoa, josta viimeksi kerroin. Jätettiin siitä tarjous, joka meni kertalaakista läpi :) Ens viikolla pitäis mennä tekemään kaupat ja elokuussa päästään muuttamaan. Oltais tietysti aikaisemminkin jo haluttu uuteen kotiin, mutta se ei myyjille millään käy (muuttavat uudiskohteeseen, joka ei ole vielä valmis), joten kyllä me vielä puolisen vuotta maltetaan odottaa, kun tiedetään miten ihana koti saadaan. Kun tässä ollaan näytöissä ravattu ja nähty ties minkälaista luukkua, niin ehdin jo masentua, että mä en ikinä saa kaunista kotia, mutta tuossa meidän uudessa ei tarvitse juuri mitään rempata ja siellä on melkein kaikki just niin kuin mä olisin laittanut. Ja mikä parasta, paljon valkoista!! Kiertopäivää en tiedä enkä ole onneks nyt ehtinyt miettimäänkään :D Nyt on taas hetkeksi energiaa ja intoa vaikka mihin!

Margeliini, JEE! Onnea uudesta kodista!! :) Malttaahan sitä odottaa, kun tietää että sit pääsee ihanaan kotiin :)

Moikka!

Luvassa on nyt omanapatilitys, hermo menee...

Kärsiikö muut pahoista PMS oireista?

Mulla nyt kp 23/27 ja nyt vasta tajusin, että joka ikinen kuukausi kierukan poisoton jälkeen olen ollut oikeasti kipeä viikon ennen menkkoja. Mulla nousee kuume 37.3-37.8c, jäätävä pahoinvointi ja vatsa ihan kuralla... Tähän toki lisäksi rinnat aina turvonneet ja arat, naama kukkii, tukka rasvoittuu ja (anteeksi) VITUTTAA. Viimekierrossa olin sairauslomalla, kun luulin olevani sairas, nyt tiedän jo kokemuksesta että täti kurvaa kohta kylään... Kolmas samanlainen kierto siis nyt. PMS pahenee iän myötä, mutta tää on jo ihan hullua. Vapisen peittovuoren alla ja oksentelen. :( Puhumattakaan siitä, että kaikki ottaa päähän ja itkettää. 

Jos joku näistä on kärsinyt ja jonkin avun löytänyt, niin mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan. Koska nää oireet nostaa aina pintaan toiveen raskaudesta, eikä nyt ole hirmuisen hauskaa sairastaa viikkoa joka kuukausi (töistäkään kun ei voi olla poissa säännönmukaisesti).

Kiitos ja anteeksi. :)

Nyytti: Kiitos. Kyllähän tässä jo vähän tekis mieli ostella kaikkea uuteen kotiin ja suunnitella sisustusta ;) Aika kurjalta kuulostaa toi juttu sun exän kans :( Ja ettei lapsi edes saa soittaa äidilleen sieltä. Totta kai pitäis saada soittaa! Ootko puhunut lastenvalvojalle asiasta?

Relanna: Hui! Ei kuulosta kyllä ollenkaan ihan normaaleilta menkkaoireilta. Mä en osaa sen enempää sanoa tuohon, kun mulla ei oo kierukkaa ollut, mutta kuulostaa kyllä sen verran omituiselta, että kannattais varmaan lääkäriltä kysyä asiasta... Tsemppiä kuitenkin olojen kanssa!

On: Kp 24 ja taas tää viimeinen ja pahin piinaviikko. Täti olis vissiin kuitenkin tulossa mitä todennäköisimmin. Eilen jo jomotteli mahaa siihen malliin. Ja mullahan alkaa nykyään menkkajomotukset jo viikkoa ennen menkkoja. Pitäsi kerätä rohkeutta soittaa sinne lääkäriin sitä lähetettä varten... Tekis vaan mieli yrittää vielä yhden kierron verran ennen kuin soitan. Jos olis vaikka paremmat tsäänssit, kun nyt saadaan nää asuntostressit pois päiväjärjestyksestä. Ainahan sitä tosin voi jossitella. Enpä mä vaan ole raskaaksi tullut tähänkään mennessä oli sitten tilanne mikä tahansa :(

Margeliini, kurjaa juu on. Meillä on jo asiat paljon pidemmällä, eli ei lastenvalvojasta mitään apua ole, mutta ei siitä sen enempää, tulee aina niin paska fiilis kun miettiikään :(
Jos susta tuntuu että vielä voisit yhden kierron koittaa, niin tee niin ja sit soittelet :) Tosi harmi jos täti jo nyt ilmoittelee tulostaan..Niin sais teillekkin jo tärppi tulla!

Relanna, kuulostaapa kurjalta :/

ON. Kp19 ja odottelua ja odottelua.
Aamulla tuli ykä kun viilispurkin avasin, mut mulla nyt on niin herkkä kroppa et voi olla ihan vaan vsymystä ja stressiäkin. Mitään oireita ei tunnu. Viikon verran tai vähän reilun pitäis vielä jaksaa ennenkun selviää. Tänään tasan viikko oviksesta.
Mä olen taas jatkanut ompelua niin saa ajatuksia vähän syrjään kaikesta, kyllä mä edelleen haaveilen pienen pienten vaatteiden tekemisestä silti♥

Moi,

Hivenen rauhoittuneena (mutta en yhtään sen hyvävointisempana) takaisin linjoilla. :)

Margeliini, Meillähän on sama kp menossa! Mun kierto on tosin "vaan" 27 päivää. PMS on pitkälti juuri vahvoja menkkatuntemuksia, jännä ettei mulla tässä kierrossa olekaan niitä menkkajomotuksia, pahoinvointia ja palelua kyllä sitäkin enemmän! Nettikeskusteluja olen tässä lueskellut joitaman päivän ja kyllä monilla tuntuu iän myötä pahenevan nää oireet, jättihelokkikapseleista oli joitama saanut apua... Syön vaikka puun kaarnaa, kuhan olo olis parempi. Kannattaa sun tehdä se puhelu, sullehan saattaa ihan hyvin riittää vaikka joku clomifenin aloitus että tulee se viimeinen sykäys vauvaa kohden. :) Jaksamista sulle.

Nyytti, Ikävän kuuloinen tilanne sulla. :/ Tsempit! Mullakin tosiaan on tuota pahoinvointia ennen menkkoja, kahden tunnin välein väkisin syötävä tai laatta lentää. Heh, jos menkkaoireet on tämmöiset niin uskaltaakohan tässä raskausoireita enää toivoakkaan! :D Tuntuu nimittäin sen verta tutulta tää ällötys.

Joo, täällä olot edelleen ihan samat -no rest for the wicked. Pahinta on varmasti se, että kyllä näillä oireilla ihminen kuvittelee olevansa raskaana.. Sitten taas pudotaan korkealta ja kovaa sunnuntaina. :( 

Tsemppiä nyt teille näihin piinapäiviin, jospa tulisi iloisia uutisia. :)

KP26 ja meinaan täällä ns repiä pelihousut! en siis vaan jaksaisi viitsisi millään malttaa. onneksi ei testejä jemmassa ;) perjantaina meinasin testata, siihen ei kauaa ole. en tiedä paljonko kierto on, oli jo ennen esikoista epäsäännöllinen pitkähkö kierto ja nyt ei sitten olekaan sen tarkempaa hajua. en siis ole tikutellut ovista tai mitään, luomumeininki! ;) kun toistaseksi pää sen vielä kestää eikä ole toistaseksi hirveä stressi. oireita sitten? hömh. en sen kummemmin koe tuntevani mitään erikoista. ehkä kummallisen nopeasti rasvottuu hiukset vaan. mutta ei nippaile tms. toisaalta, ei kyllä niin mitään menkkoihinkaan viittaavaa! ja nehän saattaisi alkaa parin päivän sisällä, tai sitten vasta viikon. mene ja tiedä :)

Relanna, hurjaa! Mullakin jonkun verran PMS oireita muttei mitään tollasta mittaluokkaa. Lämpöä, migreeni (!!!), voin pahoin. Pelkäsin vähän raskausaikaa mutta päinvastoin: "kaikki" paha hävisi ja voin hyvin ja terveesti koko ajan :) Kivoja yllätyksiä oletuksien vastaisesti joskus tupsahtaa elämään?

Margeliini, onnittelut! :) Helpottaa varmasti hurjalta tuon osalta ja antaa siinä sivussa positiivista energiaa muihinkin juttuihin. Kyllä sulla tärppää vielä!!! Ja itse varmaan tiedät tunteesi että miten pitää missäkin vaiheessa toimia, siis yrittää vielä vai edetä apuun vai miten. Peukku täältä!

Relanna, Miikkula ja Margeliini tsempit piinaviikolle/-päiville ;) Jännäääää!

Nyytille kans tsemiä jännäilyihin! :) Toivotaan että pahoinvointi on jotain muuta ku väsyä/stressiä!!

Ei oo kyllä täällä suunnalla noin vahvoja PMS oireita mitä Relanna sulla :o Kiukkunen oon ku mikäkin ja päätä saattaa särkeä mut ei mulla oikeestaan muuta. Ja alaselkä + alavatsa alkaa kyl aika ajoissa (toisinaan) ilmoittelemaan menkkojen saapumisesta...

Mulla kp on jotain ... 14/30-40 :D

Huomenna viedään poika mummolaan yökylään, saadaan miehen kanssa olla ihan kahdestaan! Suunnitelmissa hyvää ruokaa, ehkä tilkka kuohuvaa ja leffaa + pientä herkkua! Kuukausi ollaan herkkulakkoiltu, kyllä tekee mieli jo kaikkea hyvää :P Täytyy koittaa syödä kohtuudella ettei lähe lapasesta :D
Tärppipäivät SAATTAIS olla ens viikolla, mut kuka näistä tietää kun on niin epämääräinen toi kierto vielä. Katsotaan katsotaan... Mulla ei oikein oo selviä ovis-oireitakaan (ainakaan muistaakseni), et iha randomisti mennään :)

Edelleen aamupäivisin on ihmeellistä pahoinvointia mullakin ?!?! Ei liity menkkoihin, ei raskauteen, ei vatsatautiin ni mihin sit?! Voisko vitamiinit tehä tällästä??? Syön omegaa, mamma vitskuja ja vihree tee-tabletteja :o En käsitä. Se pahoinvointi on toisina aamuina niin voimakasta et saa työtä tehdä ettei lennä laatta... Inhottavaa :s

Moikka,

En ole ennen tähän keskusteluun kirjotellut, mutta lukenut kylläkin jo pitkän aikaa. Halusin vaan vastata Riksukkeelle että mulla ainaki tulee tosi huono olo ja tärinää käsiin kun oon juonu kahvia ja sitte otan mammavitamiinin. Eli juotko kahvia? Mammavitskut sisältää yleensä rautaa ja rautaa ei sais ottaa 2h ennen tai jälkeen kofeiinia. Jos et juo kahvia niin sitten en osaa veikata muuta.

Pieni oma kertomus vielä, eli meillä on kohta 1v poika ja toista ollaan haaveiltu viimekesästä asti, mutta tuloksetta. Toivonmukaan meille kaikille suotaisiin se plussa mahdollisimman pikaisesti! :)

Heippa taas kaikille tasapuolisesti!

Täällä ollaan taustailtu pidemmän aikaa, mutta ahkerasti olen teidän muiden kirjoituksia käynyt lueskelemassa ja elänyt ns. hengessä mukana niin hyvässä kuin pahassakin :)

Meillähän tämä haaveilu pikkukakkosesta alkoi, kun lopetin pillerit 09/12. Esikoispoikamme on siis nyt 2v 2kk "vanha". Kovasti hänelle sisarusta haluaisimme.

Ollaan yritetty olla asiaa sen suuremmin stressaamatta, mutta niin kuin arvata saattaa niin kyllähän sitä silti stressaa... Aina se v*tuttaa yhtä paljon kun se täti-pirulainen kurvaa paikalle :/

Noh... Nyt sitten elellään kait ilmeisesti dpo 12:sta... Ja menkat pitäis alkaa (toivottavasti eivät ala) huomenna taikka viimeistään ylihuomenna. Ei kyllä ole yhtään semmosia fiiliksiä niinkuin yleensä on ennen tädin vierailua.
Päinvastoin... Kaikkee outoo kylläkin. Yökötystä, ällötystä, ihme kipuiluja sun muuta..
Ja sit lämmöt koholla pikkusen. Mutta itteni tuntien ni tää on taas jotain mun pikkupään kehitelmiä :D Jotenkin siihen plussaan ei vaan jaksa uskoa. "Pessimisti ei pety"  tai jotain.

Mutta tulenpas kertomaan sitte että kuinka muorin kävi... :D

Vehnä: Kyllä, juon kahvia! Suuret kiitokset tästä tiedosta, täytyy heti huomenna tehdä niin että otan vitamiinit vaikka vasta päivällä! :) eipä ois tollanen vaihtoehto tullu ihan heti mieleen :D

Ensimmäiseksi tervetuloa Vehnä ja TMJ :)

Riksuke, kiitos. Kassellaan nyt :)
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta tuo kahdenkeskeinen aika. Mekin aina silloin tällöin koitetaan sellaista järjestää. Mietinnässä onkin, että jos poitsu pääsisi mummilaan yökylään vaikka nyt vkl niin voisi itse NUKKUA edes yhden yön ;)

TMJ, toivottavasti tuo oireilu tarkoittaisi hyvää ja täti karauttaisi vaikka Saharaan seuraavaksi 9 kuukaudeksi! :)

Miikkulalla todellakin piinapäivät käsillä, jaiks! Kaikki peukut ja varpaat on pystyssä :)

Mitäs Margeliinille kuuluu?

Relanna, vai siellä samanlaista. Nice to meet u kohtalotoveri :D

ON. kp20 ja dpo8. Nälkä on koko ajan ja alavatsa tuli tänään himppasen kipeäksi.
Pissalla käydessä juilii kun ponnistaa ja liikkuessa tuntuu vähän epämukavalta. Ei mulla täti oo tuupannu viikkoa eteukäteen itsestään ilmoittelemaa, yleensä alkanu vasta kun kunnon vuotokin, mut mistäpä näistä tietää. Pidetään nyt jalat maassa vielä viikon verran ja kassotaan mitä tuleman pitää.
Voihan se olla että mulla on vaan kierto jäämässä lyhyeksikin ja täti kurvaa jo alkuviikosta paikalle. Voihan odotus sentään, ois jo ohi ja tietäs miten tällä kertaa kävi!

PlussaPuuuuuuuuuh kaikille vaan :)

Nyytti: Mitäpä tässä... Tätsykkää odotellessa. Päätin, että kunhan se sieltä tulla tupsahtaa, niin toteutan mun pitkäaikaisen haaveen ja käyn joku päivä hakemassa sushilounaan :) Eipä mulle koskaan oo tullut mitään oireita raa'asta kalasta, mutta en välttämättä sitä uskaltais raskaana syödä. Kuulostaapa lupaavalta sun oireet! Plussatuulia! Onhan siinä varmaan oma säätämisensä noiden exien kanssa. Mä oon itse erolapsena nähnyt jonkin verran vanhempieni tappelua ja tietysti työn puolesta eroperheitä. Jaksamista!

Relanna: Ai iän myötä menkkaoireet pahenee? Voi ei! :( Onko sulla sit jo ikää kuinka paljon? Ei oo pakko vastata, kaikki naiset ei halua kertoa ;) En mä tiedä mahtaisivatko mulle clomeja antaa enkä tiedä tarvitsenko edes... Viimeksi gyne totesi, että mulla on paljon munasoluja, jotka kypsyy tosi hyvin ja kohdun limakalvokin toimii just niin kuin pitää. Kehuskeli kuinka oon tosi hedelmällinen, mutta sehän tässä ketuttaakin, että jos kerran kaikki on kuin oppikirjasta, niin miksei mitään tapahdu?? Onko sun olo muuten yhtään helpottanut?

riksuke: Ihanaa yhteisaikaa sulle miehes kanssa! :) Kyllä olis täälläkin jo tarve sellaiselle. Ja onnittelut herkkulakosta! Mä en onnistuis :P Nyt olin viikon herkuttelematta, kun oli niin kauhee stressi asuntoasioista, ettei edes tehnyt mieli mitään herkkuja.

Vehnä: Enpä tiennyt minäkään tuota juttua raudasta ja kofeiinista :O Ja oon ottanut vitamiinit aina aamupalan jälkeen, kun oon juonut kahvia. Kiitos kun jaoit tietämyksesi meidän kanssa :)

TMJ: Tervetuloa! Toivotaan nyt kuitenkin sitä plussaa sinne. Mä oon huomannut, että vaikka kuinka olisin pessimistinen, niin petyn silti aina kovasti kun täti tulee.

On: Ihan normi tätioireita pukkaa edelleen. Ajattelin nyt sitten vielä kokeilla yhden kierron verran, jos ottais kaikki "keinot" käyttöön ja vähän yrittäis tsempata syömisten ja liikunnan kanssa. En edelleenkään ymmärrä mikä mua väsyttää nykyään niin kauheesti. Onkohan se vaan tuon esikoisen uhma? Eilen oli ihan hirvee päivä :( Meinasin jo soittaa neuvolaan ja kysyä, että mitä mä teen ton ipanan kanssa. Koko päivän tyttö temppuili joka asiassa eikä totellut sitten yhtään. Ja mulle kun tulee sit vielä kauhee ammatti-identiteettikriisi näistä asioista, kun "kyllähän minä nyt osaan" ja "kyllähän minä tiedän" miten uhmaikäisen kanssa toimitaan ;) Mutta eipä niillä suutarin lapsilla tosiaan ole kenkiä. Vähän hävettää! No mutta hyvää viikonloppua kaikille :)

Morjensta kaikille! :)

Tervetuloa Vehnä ja TMJ :)

miikkula: Huisin jännää, joko olet testannut? 

riksuke: Ihanaa kahdenkeskistä aikaa teille, nauttikaa! Me meinataan kans viedä poika yökylään mummulaan parin viikon päästä ja viettää laatuaikaa kahdestaan. Ja kokonainen kuukausi herkkulakossa, wautsi! Ei mun itsekurilla vaan moisia... 

Vehnä: Sulla näyttäisi poika olevan samaa ikää meidän pojan kanssa :) Mulla oli 2.2 laskettuaika ja vuosi sitten oltiin kyllä hyvinkin jo kärsimättömiä, että eikö se pieni mies halua syntyä ollenkaan. 

TMJ: Sun oireet kuulostaa kyllä lupaavilta. Jospa se täti tosiaan kurvais sinne saharaan seuraavaksi 9kk:si. 

Nyytti: Jospa tuo sun alavatsakipu kuitenkin ois kiinnittymiskipuja. Pidän peukkuja täällä! Tsemppiä piinapäiviin, nää ajat on vaan niin raastavia. 

Margeliini: Tsempitykset sinnekin ja toivotaan, että sunkin täti ymmärtäisi kurvata sinne missä pippuri kasvaa. Jaksuja myös uhmailijan kanssa eloon. 

On: Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla... kierto alkaa varmaan olemaan loppu puolella ja nyt en osaa tähän kiertopäivää heittää, en ole laskenut. Oireita ei ole, ei mitään. Paitsi jotain limoja taas välillä vähän vuotelee niin kun aina ennen menkkoja. Odotellaan, odotellaan... 

Margeliini, vai raakaa kalaa, jaiks :) Mulla ei oo käyny ikinä mielessäkään.
Eroperheestä olen minäkin ja exäni jätin jo raskauden alkupuolella, eli poika ei ole ikinä meitä ns. yhdessä nähnyt.
Jaksuja lapsen uhmailuun ja tädin odotteluun, toivotaan nyt kuitennii et pysyis poissa :)

Maikkie, Kiitos :)

on. Taas oli herätys klo viisi aamulla ja olikohan kolme herätystä sitä ennen. Tää väsymys alkaa olla jotain aika kamalaa, kun muutaman tunnin saa yössä rauhassa nukkua.
Mutta ihana mummi, eli äitini lupasi ottaa pojan yökylään, niin jospa ensi yönä saisin nukuttua vähän paremmin :)
Ongelma vaan on, etten oikein osaa nukkua kun poika ei oo kotona, mutta jos on, niin se ei anna nukkua :D
Alavatsassa on ollu tänäänkin vähän epämukavaa tunnetta ja ruokahalu mahtava, muutoin ei ihmeitä.

Testi näytti vain yhtä viivaa :( Meni oma suu mutrulle. Toki eka raskauskin mulla näkyi haamuna vasta dpo 2,5viikkoa. Joten voinhan mä testata uudestaan muutaman päivän päästä, aamusta. Tänään tosin nippaillut, arvelen menkkojen saapuvan pian. Höh! Tyhmää. Ehkei tämä olekaan niin helppoa kun ekan raskauden kanssa, tai ehkei kroppa kuitenkaan toimi vielä kunnolla vaikka menkat palanneetkin jo kuvioihin, imetän siis osittain edelleen. 

Voi ei Miikkula :/
Toivotaan nyt vielä ettei vaan ihan vielä näkynyt ja täti pysyy poissa! Jos silti paikalle karauttaa niin kovasti tsemppiä uuteen kiertoon*hugs*

Mä olen ollut eilisestä lähtien väärässä päivässä.. sitä se väsymys teettää :D tänään sai vähän korjailla noita kirjoittamiani kiertopäiviä yms kun olikin pe eikä la ;)
Poika on mummilassa ja mies matkalla kotiin. Ompelukone & saumuri surisee ja voice of Finland pitää huolen taustaälämölöstä, lepposaa ja rauhallista :)
Mukavaa vkl kaikille!

Riksuke, otatko ne vitskut tyhjään mahaan? Tuon kofeiinin lisäksi se rauta aiheuttaa myös huonoa oloa jos sen syö tyhjään mahaan - ite tein kerran sen virheen ja laatta lensi kaarella :D

Margeliinille tsemppiä uhmaajan kanssa - noinhan se monesti menee et oman alan jutut pitäis olla hanskassa mut kun on "liian lähellä" niin ei aina toimikkaan kuten pitäis... Onnea uudesta kodista!!

Relannalla on kyllä hurjan kuuloiset PMS:t, ei lähellekään pääse omilla oireilla - onneksi. Kyllä tulevista menkoista ilmoitellaan alavatsa ja -selkäkivuilla viikkoa aikaisemmin ja lievää pahoinvointia on myös ilmassa mut siihen se jääkin,. Suurimmat ketutukset aiheuttaa se et tietää jo hyvissä ajoin et turha testailla tässäkään kierrossa...

ON: eipä mitään kertomista. Limoista päätellen ovis lähestyy - pitäis vaan varastaa joku hetki hyödyntää sitä kun pimu on taas nukkunut huonosti ja etenkin nukkumaan meno venyy ihan tuhottomasti. Maltoin olla napsimatta clomeja ja vaikuttais siltä et ovis saattais tulla ilmankin - tosin minkäänlaisia kipuja ei oo ollut. Testaamisenkin jätän tässä kierrossa väliin.

Huomenna on pikkulikan 1v synttärit!! Meillä ei oo enää vauvaa vaan taapero :D heh... Mä olisin niin toivonut et saatais toinen lapsi pienellä ikäerolla mut näin ei näytä käyvän. Pitää olla silti tyytyväinen, että yhdenkään on saanut ja vielä noin ihanan... ;)

Takaisin