Meille toinen tulossa ja esikoinen juuri 3v 3kk tämän masuasukin laskettuna päivänä, vaikka luulen tämän syntyvän etuajassa niinkuin esikoinenkin tai sellainen tunne mulla on molemmista ollut ja esikoisen kohdalla piti paikkansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa mukaan :)Tulin tänne tuolta huhtikuisista seurailemaan, tänään oli np-ultra ja LA muuttuikin 31.3:ksi :)
Toista siis odotetaan ja esikoisen ja tämän ikäeroksi tulisi n. vuosi ja vajaa 4kk.
Kysymys teille, joilla on jo kaksi lasta...miten olette esikoisen kanssa käsitelleet vauvan tuloa ja miten esikoinen on suhtautunut vauvaan? Meillä välillä ihastellen katsoo vatsaa ja toteaa, että vauva on tuolla. Hoidossa oli puhunut, että äidin vatsassa on vauva ja se on ihan tyhmä. Kotona puhuu välillä tyhmästä vauvasta... Vähän jännitän miten hän mahtaa suhtautua vauvan tuloon ja miten voisi valmistella häntä siihen. Onhan niitä eri kirjoja olemassa kyllä..
Meillä siis minun aiemmasta liitosta lapset odottaa innoissaan uutta sisarusta. Tytär täyttää 14 ja poika ehtii täyttämään 12 ennen tämän nuorimmaisen syntymää. Jännitin kyllä kovasti uutisen kertomista, mutta mitään ongelmaa ei ole ollut toistaiseksi. Erosta toki meillä jo 7 vuotta aikaa, joten ei enää alkuvaiheen sopeutumista ole.Meillä ikäerot tulee oleen vanhimpaan muutamaa kuukautta vaille 19 v ja nuorempaan 10,5 v.
Mites te, joilla on vanhempia lapsia ennestään mahdollisesti vielä edellisestä avioliitosta kuten itselläni, olette kertoneet tulevasta pienestä? Mua totta puhuen pelottaa kertoa, kun vanhin lapseni on aina ollut isin tyttö ja erosta on vasta vajaa vuosi.
Tervetuloa joukkoon :)Täällä kanssa toista odotteleva. Laskettu aika siirtyikin maaliskuun puolelle, niin alan täällä nyt lueskell teijen kirjotuksia ja päästä joukkoon mukaan [emoji4]
Ikäeroa lapsille tulossa 1v8kk.