Esikoisesta ei tarvinnu kans paljoo miettii onks kaikki hyvin vai ei kun oli niin kamala olo :D kun eiks just kunnon pahoinvointiki meinaa sitä että sitä hormoonia on paljon ja vauvalla siis kaikki super hyvin, tällä mä pärjäsin sen kamalan olon kanssa :D nytkin tavallaan toivoo sitä pahoinvointia et tietäis että kaikki on hyvin ja samaan aikaan oon niiiin kiitollinen ettei ainakaa vielä oo tullu oksua :D
Mä oon ollu plussasta asti super väsynyt enkä jaksais touhuu esikoisen kanssa mitää eli mulla kans huono omatunto siitä.. Varsinkin kun oon muutenkin nii laiska ja nyt ihan extra laiska :D esikko nukkuu yleensä 20-7/8 ja päikkäreitä nukkuu n. 1,5h..
Voikun päivät jo menis nopeemmin että pääsis koittaa kuuntelee sydänääniä! Mut tänään vasta 5+1..
Mä oon ollu plussasta asti super väsynyt enkä jaksais touhuu esikoisen kanssa mitää eli mulla kans huono omatunto siitä.. Varsinkin kun oon muutenkin nii laiska ja nyt ihan extra laiska :D esikko nukkuu yleensä 20-7/8 ja päikkäreitä nukkuu n. 1,5h..
Voikun päivät jo menis nopeemmin että pääsis koittaa kuuntelee sydänääniä! Mut tänään vasta 5+1..