Pahoinvointi alkaa täällä pikkuhiljaa helpottamaan, huh! Edelleen hampaidenharjaus tuottaa yökkimistä, mutta vähenevässä määrin. Väsymys on edelleen jäljellä. Kuulosti muutamien kirjoitukset hyvin tutuilta, töistä kun pääsee on niin poikki, ettei jaksa tehä ruokaa, siivota, ei mitään!

Töissäkin välillä pilkkii ihan huolella... Ja mulla alkaa alaselkä vähän vihottelemaan, samoin kun takapuoli puutuu melko nopsaa töissä kun istuu pidempiä pätkiä. Nyt kun energiataso hiukan nousis, niin jaksais mennä edes jonnekin venyttelyjumppaan tms, saattais helpottaa edes hiukan.
Yölliset (tai tällä hetkellä ehkä riittää yöllinen) vessakäynti on ihan rutiinia, ei varmasti pääse koko yötä niin ettei heräis kaameeseen pissahätään :D Täytyy vielä nauttia, kun kerta yössä riittää!
Selällään en oo pystynyt nukkumaan nyt hetkeen, mahallaankin on parempi, kyljellä paras :) Oon niin mahallaan nukkuja, että hirvittää kun siitäkin ilosta joutuu luopumaan :P
Ruoka ei maistu hirveen hyvin (oo oikeestaan maistunu koko aikana), mennään siis edelleen semmosella närppimislinjalla. Vaikka kuinka olis normisti lemppariruokaa, niin syön nyt huomattavasti vähemmän kuin ennen. Aamupuuron oon saanut nyt viikon verran laskemaan, jee! :) Pääasia että sais edes vähän vähentää leivän syöntiä, mikään muu kun ei oo oikeen laskenu viime aikoina.