Moi kaikki!
Mun alamahakivut on ollu yhtä helvettiä.. torstaina kotona mulla kovettu vasenpuoli mahasta ehkä 5-6 s ensin aattelin et vauva liikku mut sitte töissä äity niin kipiäks että tuskahikee tuli vähä väliä ja kun istumatyötä teen nii piti pitää seisoskelu taukoja ettei ois niin kova kipu istuessa.
Soittelin neuvolaan ja meinasi kasvukivuiksi ja saatto olla jopa harjotussuppareita, kuulemma just kasvuviikot menossa! Perjantai yötä vasten mulla rupes yskittään ja olinkin eilen aamulla ihan käheä ja alamahakivuissani ja jäinkin sitte kotia, kun yö meni yskiessä (flunssaa tehny) ja en ollu juurikaan nukkunut!

Eilinen päivä meni ihan torkkuessa, lämpötyynyä alavatsalla pitäen, yskien ja illalla oli lämpöäki ihan kunnolla.. (oisko sitte nuo kasvukrampit ollu syy..) Viime yön oon nukkunu suhkot ok, mitä nyt muutaman kerran joutu lämmittää tuota kauratyynyä ja aamuyöllä ottaa panadolia.
Seisomaan ei oikeen pystyny eilen juurikaan kun oli nii kipeitä vihlasuja ja kramppeja.. Totesin miehellekki et millastahan se synnytys on jos tilankasvuki on tämmöstä!? Muuten ollu tää raskaus nii helppo, nii kylläpä tuli eilen kiroiltua..
Jospa tää tästä rupeis helpottaan. Jos tänää ei oo lämpöä, nii pakko käydä kävelyllä koirien kera, jos se lievittäis kipuja ennestää ku saa verta kiertämään. Onneksi on kulta jaksanu lenkittää koirat ku ei oo muuten oikeen voinu oloa helpottaa.