Voi apua, mulla on eilisestä asti tuntunut yhtäjaksoista paineentunnetta alavatsassa... Kävellessä tuntuu että kohtu painaa kamalasti! Eikai nää voi harjoitussuppareita olla, kun nehän pitäisi tulla ja mennä, mutta tämä tuntemus on kyllä yhtäjaksoista. Ei ole kyllä kipuja vatsassa, muutamia satunnaisia vihlaisuja lukuunottamatta. Alaselkää myös vihloo ja kramppailee.
Kokeilin kohdunkaulaa ja se oli niin ylhäällä etten meinannut yltää siihen. Tuntui tosi pehmeältä ja ihan kuin olis ollut vähän aukikin. Soitin ä-polin päivystykseen, kätilö sanoi siellä että ottaa maanantaina yhteyttä omaan neuvolaan ja sieltä neuvolalääkärille. Ihan kauhea paniikki iski että meneekö tää nyt kesken!!
Mulla on ollut tosi kiireinen viikko töissä ja oon stressannut aika paljon, voisko johtua siitä? Tai ihan vaan kohdun kasvusta johtuvaa painetta? Oon ottanut tänään ihan rauhallisesti ja lepäillyt sohvalla, mutta vielä ei ole tuo painontunne helpottanut. Eilen illalla kuuntelin dopplerilla sydänäänet, onneksi sentään löytyi 150 tykytys. Mulla on niin vähän ollut mitään vatsatuntemuksia nyt raskausaikana, että heti säikäyttää tämä tämmöinen. Nyt rv 16+5.
Mulla on ollut tosi kiireinen viikko töissä ja oon stressannut aika paljon, voisko johtua siitä? Tai ihan vaan kohdun kasvusta johtuvaa painetta? Oon ottanut tänään ihan rauhallisesti ja lepäillyt sohvalla, mutta vielä ei ole tuo painontunne helpottanut. Eilen illalla kuuntelin dopplerilla sydänäänet, onneksi sentään löytyi 150 tykytys. Mulla on niin vähän ollut mitään vatsatuntemuksia nyt raskausaikana, että heti säikäyttää tämä tämmöinen. Nyt rv 16+5.