Huh, tuo 2,5vko tai kolmekin tuntuu hurjalta, ootte rohkeita! :)
Mulla on vielä tikit ihan selkeänä tuolla ja yksi oli irronnutkin. Kurkkaan peilillä melkein jokaisen vessakäynnin yhteydessä, että onko enempää lähteny irti ja mikä tilanne. Jotenki vielä itekään ei uskalla hirveesti koskea, joten ei puhettakaan, että antais toisen koskea.
Luulen, että meillä menee mahdollisesti vauvan 1kk tarkastukseen asti, jolloin vois pyytää terkkaria tarkastaan tilanteen.
Mietin myös, että miltä ne pukamat tuntuu? Mulla kävi gyne tarkastamassa vielä kursimisvaiheessa, että säilyikö suoli ehjänä, kun kätilö pyysi häntä, mutta kuulema ehjä oli. Silti kakkosella käydessä se vähän sattuu tai nipistää tai kiristää, tai miten sen kuvailis. Mietin sitten, että voiko olla niitä piilopukamia vai onko se vaan, että tuo eppari on sen verran lähellä ja tottakai syvälläkin, että se jomottaa. Mennäänhän siinä aika railakkaasti lihaksen läpi.
Ja kaks tikkiä..oivoi, olispa itelläkin vaan kaks. :D Kysyin kätilöltä, että montaku tulee, niin vastaushan oli tää "näitä ei lasketa.." - eli monta. :D
EDIT: tuohon pukama-asiaan - en vaan voi ite mennä sörkkimään edes sitä reikää sormilla, kun jotenki se kivun pelko on niin juurtunut nyt mieleen.. Eli en siis tiedä, että onko niitä sisäisiä. Ulkoisia ei ainakaan, kun peilillä tutkin.. (sori hei tätä infon tulvaa :D )