Toinen haaveissa <3

Pahoittelut syssa!

ImageUploadedByVau Foorumi1489256797.976592.jpg

Meen loppukuusta gynelle ja kyselen jos vaikka saisi clomit käyttöön.
Tein täältä vau.fi jonkun testin liittyen lapsettomuuteen ja sitä testiä ollu vissiin luomassa fertinova lapsettomuusklinikka.

No testin tuloksena tuli sitten että lievä lapsettomuus, että kannattaa käydä tutkimuksissa..

Jaahas täälläkin taitaa olla huomenna kp1... Ja yk 2 alkaa. Mut oon ilonen kun oli 28vrk kierto ja ovis siinä missä pitikin testien ja omien tuntemusten mukaan olla :) ei vaan tärpännyt :/

Muokattu viimeksi:
Alinah tsemppiä gyne käynnille.
Mulla noi clomit on ainakin toiminut eikä oo mitään huono sanottavaa. Niistä ei oo tullu mulle mitään oireita ja plussat on tullu toisesta ja kolmannesta clomikierrosta.

Unpalle peukut pystyssä ens kiertoon jos se täti nyt tuli.

Mamma84 dpo5 yk1, testipäivä 22.3 jos täti ei siihen mennessä tule.

Alinah tsemppiä gyne käynnille.
Mulla noi clomit on ainakin toiminut eikä oo mitään huono sanottavaa. Niistä ei oo tullu mulle mitään oireita ja plussat on tullu toisesta ja kolmannesta clomikierrosta.

Unpalle peukut pystyssä ens kiertoon jos se täti nyt tuli.

Mamma84 dpo5 yk1, testipäivä 22.3 jos täti ei siihen mennessä tule.

Kiva kuulla pelkkää hyvää. :)
Katsotaan kuinka käy.

Joo uus yrityskierto alkoi tänään...ajattelin nyt olla tilaamatta lisää ovistestejä ja mennä vähän rennommalla taktiikalla. Eiköhän tää pettymys pikkuhiljaa hälvene ja onneks on tuo ihana esikoinen :)

Tervehdys pitkästä aikaa! Olen pysytellyt poissa jotain kaksi kuukautta (kiertoa) kai ja uhkasin tulla vasta kun uudelleen kkm jälkeen taas tärppää mutta täällä olen edelleen ilman uutta raskautta. Asioita on tapahtunutt ja palasin koska kaipaan hieman vertaistukea, jos täällä muita saman ongelman kanssa painivia/kokemusta omaavia löytyisi kertomaan kokemuksiaan.

Kkm ja tyhjennys siis oli marraskuun alussa ja nyt mennään kp2 neljättä virallista kiertoa sen jälkeen. Olen vikonut että oikealla munasarjoissa kiristää ja kipuilee menkkojen jälkeen ja yhdyntä sattuu oikealle, eritoten kun munasolu irtoaa oikealta. Kävin gynella ja sieltä löytyi ilmeisesti dermoidinen kysta joka on vaaraton mutta sain lähetteen polille jatkotutkimuksiin, koska on epäselvää aiheuttaako kysta sen etten raskaudu (vaikka se ei estä ovulaatiota, kuukautiset ovat säännölliset, ovis kp 17/30) ja siellä katsovat kannattaako kysta leikata vai ei. Samalla kuulemma voin jutella mahdollisista hoidoista, nyt kun yritystä on kaikkinensa takana yli vuosi ja tuloksena yksi keskenmeno. Sain ajan polille jo ja se sattuu juuri ovulaatiopäivälle...

Kysymys kuuluukin, onko täällä muita joilla on tai ollut dermoidinen kysta ja onko sille tehty mitään? Tuntuuko että se olisi vaikuttanut raskautumiseen?

Jännittää se, että jos leikataan pois niin vaikuttaako se munatorveen jotenkin, jäänkö pian yhden varaan :/ Siltin mietin että olisiko se sen arvoista sitten, josko se jotenkin auttaisi raskautumisessa. Hirmuinen vauvakuume ja alkaa olla tosi vaikea kerätä kuukautisten alettua toivon rippeet kasaan uuteen yritykseen. Tällä hetkellä syön enää nokkossiemenpuristeita ja foolihappoa, yritän tähän kiertoon saada kahvi ja herkkulakon päälle. Turhauttaa.

Minullakin on jostain syystä hieman mieli maassa ja halut edelleen hukassa. Ei vain yhtään jaksaisi vauvauutisia, vaikka en todellakaan ole toivoa menettänyt. Vastahan tässä on aloiteltu koko homma. Mikä lie kevätmasennus vallannut mielen. Ei olla pariin viikkoon peittoa heiluteltu :eek:

Iskallt, kp 12/33-?, yk2

Ei ole pakko Heitsu esittäytyä. Kivahan olisi toki tietää vaikkapa sun ikää ja kauanko olette yrittänyt toista, mutta mikään pakko ei ole kertoa. Tervetuloa joukkoon joka tapauksessa! :)

Tottakai kerron.Siis yritystä on ollut 2014 asti.2015 alkuvuodesta menimme tutkimuksiin ei löytynyt vikaa dignoosi selitämätön lapsettomuus.3inseminaatiota yksityisellä ja julkiselle menimme 2016 siellä tehtiin 2inseminaatiota.2onnistui mutta raskaus päättyi ikävästi.6.1.17 oli synnytys meidän esikoisen syntyi rv23 kohdalla syntyi kuoleena koin kohtukuoleman.Kuolin syy:turnerin oireyhtymä,turvotusta ja nestettä ympäri kehoa ja sydämen vasemkammio ei supistunut kunnolla ja vuosi verta pois.11.1.17 oli hautajaiset meidän tytön.23.1.17Oli kaavinta oli jäänyt istukanpalanen ja jälkivuoto ongelmia oli.Huuhtikuussa alkaisi uudestaan inseminaatio hoidot jos ei ennen sitä ole tärppiä tullut.Olen itse 20v ja mies 26v.Naimissa olemme ja mieheni on Sudanilainen monikulttuurinen suhde [emoji173]️Tälläinen esittäytyminen.

Kovia olette kokeneet Heitsu, pahoittelut.:/
Toivotaan nyt, että pian tärppää.

Muokattu viimeksi:
Mistäköhän tämä johtuu?Nyt on kiertopäivä 24 ja on munanvalkuisen kultaista limat ja kosteaa viellä siellä päässä.Ovulaatio oli kiertopäivä 16.

Takaisin