Toinen haaveissa <3

Sama täällä. Rusehtavaa tuhrua tullu nyt jo kaks päivää eikä kunnon vuodosta vielä tietoakaan.

Pahoittelut keskenmenosta Amparo.:(

Mä testasin illasta negan, kp 29/25-29. Eiköhän ne menkat huomenna sitten ala. Tänään ollut jotenkin niin ällö ja närästävä olo, että oli vaan pakko testata.:/

Amparolle pahoittelut ja hirveästi voimia! <3 Toivottavasti tärppää pian uudestaan sitten kun on sen aika.

Unicorn, Onpas sulla mielenkiintoinen tilanne. Mitäs jos ne haamut siitä nyt vaan vahvistuukin ja täti pysyy poissa? ;) Monillahan tulee hieman verta tms juuri oletettujen menkkojen aikaan. :nailbiting: Muuten, en muista kysyinkö jo aiemmin että ootko saanut selvyyttä mikä vois olla vialla jos kiinnittymis yrityksiä kuitenkin on muttei ota tarttuakseen matkaan? Saisitko lääkäriltä apuja?

Miitu, toivotaan et oliskin niin, mutta en oikein tiiä uskoisko.. hih :D mutta mietiskelin vähän samaa.. Pitää ootella josko yöllä hanat aukeis tai sitten taas testiä aamulla.. Nää kiinnittymisvaikeudet on omis päätelmiä.. Pitää ottaa puheeks neuvolatätin kanssa esikoisen ens neuvolassa.. jos se osais neuvoa / antaa vinkkejä tai kertoo mihin kannattaa olla yhteydessä että sais apuja..? En tiiä ollenkaan nimittäin näistä.. :/

Amparolle kovasti voimia :sad001:Heartred

Voi surkeus toupie! :Heartred

On. Halut hukassa. Yleensä on kovatkik halut kellistää mies aina kun vain mahdollista, mutta nyt.. ei mitään. Lapsikin oli hoidossa illan ja normaalisti heti käytän tilanteen hyväkseni, mutta nyt ei vaan nappaa. Ehkä sitten viimeistään lähempänä ovista palaa halut?
Kp 7, yk 2.

iskallt, mulla ollu viimeaikoina vähän samaa ongelmaa... ei oikein haluta :( yleensä ite oon se aktiivisempi osapuoli ... mutta nyt ei oo kyllä peitotkaa heilunu oviksen tallettelujen jälkeen kun ehkä kerran.. plääh!!

Tän saman laitoin tuonne raskaaksi 2017 puolelle elikkä: Mä en nyt muutamaan kuukauteen tikuttele ovista ja muutenkin siirryn tjottailemaan koska eilen ostin Him:in keikalle Amsterdamiin lipun ja sinne siis 11.12 ois tarkotus päästä joten nyt ei sais vielä raskaaks tulla :) Tietty mun kohalla se käy just niin et ens kuussa oon raskaana :D Jään kuitenki taustalle seurailemaan teidän yrityksiä, palaan sit keväämmällä tänne mukaan yrittäjänä ;)

Multa kanssa Amparolle pahoittelut :( On kyllä hienoa että rohkeesti heti liityt ketjuun ja uudellen yritykset alkaa, tsemppiä tulevaan niinku täälläkin moni on just plussannu heti seuraavassa kierrossa km:n jälkeen joten toivotaan et sullakin tärppää heti uudestaan :)

Ellikki85 mulla on käyny kaks kertaa niin et oon varannut liput Areena keikoille ja sit 1-4kk päästä onkin pärähtäny plussa. Molemmat liput myin eteenpäin.

Samoin täälläkin ollut oviksen jälkeen vähän hiljasta makkariosastolla...tuntuu vaa että kyttäilen koko ajan omia oloja ja pyörii ne vaan päässä.

Menkkakivut on nyt voimistunu, nyt dpo11 ja en malttanu olla testaamatta kun tuli ovistestien kylkiäisenä ne kaks raskaustestiä. Nega :/ mutta toisaalta esikoisestakin plussa tuli viikon myöhässä. Pieni toivo on yllä :) mutta ma tai ti ostan apteekin oman testin jos ei menkat ala.

Amparolle myös täältä pahoittelut ja paljon voimia [emoji173]

Mä aamulla tein testin, puhdas negatiivinen. Tätiä odotellessa [emoji53]

Aamulla ovisplussa ja talleteltu pikaisesti ennen työmatkalle lähtöä. :D Nyt toivotaan, että riittää!

Viime kierrossa en saanut rfsu:n testillä selkeetä plussaa kiinni vaikka apteekkarin testillä näytti samaan aikaan useemman päivän plussaa. No nyt kuvassa ylimpänä aamun rfsu plussa, ja alemmat kuvat päivältä samasta tehdyt apteekkari ja rfsu, eli tosi nopsaa tuo rfsu mulla haalenee ja jää siis helposti plussa huomaamatta! Ja eilen illalla rfsu:ssa ei näkynyt vielä juuri mitään! :D

Liitteet

• collage-1489159189250.jpg
    collage-1489159189250.jpg
    116.5 KB · Katsottu: 155
Hieno o+ Silky. Sit vaan sitä piinaavat odotusta.

Mamma84, kp23/34, dpo3, jos oikeesti malttaisi sen 11 päivää vielä ennen testiä.:rolleyes:

Meillä alkaa tauko kuukausi yrityksestä ja sen jälkeen toivon, että pystytään vaan tjotailee [emoji4]

Kirjoitan tän ehkä vaan sillä, että en sit enää eksy lukemaan tänne :D Täällä nimittäin tulee käytyä päivittäin jännäilemässä mutta samalla vauvakuumeen "unohtaminen" on aika vaikeaa.

Toivon kaikille pikaista plussaamista <3

(Mut voi poistaa listalta, jos tässä ketjussa semmonen on)

Pyysin sitte hcg:n verikokeesta kun kolmatta päivää verensekaista pyyhkimävuotoo. Negatiivinen oli (<3.0). Maanantaille sain soittoajan gynelle et mitä tehdä. Ovistestejä pitää nyt ainakin tilata ja saada selko et alottaaki clomifenit vai ei.

Täti tuli taas kylään tänne. Eli kp 1. O-tikut valmiina odottamassa.

Takaisin