Toinen haaveissa <3

Mamma, ei oo mitenkään uutta.. joka kierto sama homma. Oireet vahvat ja haamut ja kiinnittymisviirut ja muut. Aina sitä innostuu että josko nyt.. mutta tähän alkaa jo tottua.. tokaa kertaa olin jo melkein 95% varma raskaudesta, mutta tainneer olla kemiallisia. Viime kierrossa menkat tuli kellon tarkasti.. nyt vähän odotuttaa, mutta eiköhän ne sieltä päivän mittaan taas tule. :/

yk10 odotellessa..

Esikoisesta mulla oli LA 27.11. ja syntyi 1.12. Jos nyt tärppäis niin laskettu ois just siinä joulukuun ekoina päivinä :hilarious:

Huomenna ois kp12 ja aattelin alottaa tikuttelun vaikka kai tänään ois jo voinut mutkun ei oo mitään hajua kierrosta, periaatteessa. Toivottavasti tikut ei lopu kesken. JA oon siis nyt ekaa kertaa asialla niin katotaan osaanko ees :facepalm:

Silky me mennään näköjään melkein samoja kp:tä :D

JA hei aika kiva kerranki toi äitiyspakkaus! Tahtoo jo !:dummy:

Jaffa93 kp11/? yk1

Oltiinko me sitten Jaffa93 tossa samassa odotusryhmässä marraskuu2015. Mein laskettuaika oli eka 30.11 ja muuttui nt-ultrassa 25.11. Ja poika syntyikin sit jo lokakuun puolella.
Uusi pakkaus on kyllä kiva, tahdon kans. Kiva kun oli uutena se collaripuku.:grin

Turhauttaa... Aikani kuluksi otin testikuvista negatiiveja.. Nämä äsken mamintestillä ja one stepillä. ihanku joku viivanpaikka olis taltioitunut tosi hämärästi. X)

Mutta tässä kuvat kp 23 ja 24 haamuista sillon jotka otettu testiajalla... mamintestit juu, mutta nämä toimi moitteettomasti ilman värin leviämistä :)

ImageUploadedByVau Foorumi1488878539.838429.jpg

onkohan ovulaatio / kiinnittyminen tms härdelli ollu sillon kp23 paikkeilla ? Ja jos tuo on esim se ns kiinnittymisdippi , niin koska vois olettaa plussaa , jos sellanen olis tullakseen? Testejä tulis lisää mutta neurottinen kun oon niin tuun hulluks jos pitää kokoajan testailla :D kun vaan tietäs millon se olis ees järkevää.. kunnes menkat saapuu. Menkkoja ei kuulu vieläkään ja ne on aina niin kellon tarkat. Alkaa yleensä kp28 illalla ja seuraavan pv merkkaan aina kp1. Tänään etoo ja oksettaa ja rintoja kutittaa ja alaselkää polttelee. Eilen juili alavatsaa oikein kunnolla ja tänään ei taas oo ollu juuri mitään jomoja, pientä kuplintaa lukuunottamatta.. kp29/28

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488878562.426862.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488878562.426862.jpg
    162 KB · Katsottu: 160
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488878585.108449.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488878585.108449.jpg
    204.8 KB · Katsottu: 158
Mamma84, niin täällä foorumilla vai? :) mä oon täällä nyt ekaa kertaa! Kun aloin esikoista oottaa niin kirjoittelin tuolla vauva.fi ssä ja sitten fb n marraskuisissa :) harmi kun en sillon älynnyt tänne tulla, täällä on paljon aktiivisempa ja tuntuu että itekkin pääsee paremmin mukaan !

Musta kanssa se jumpsuitti olu kiva ja varsinki se makuupussi! Kiva oli myös se unipussi :)

Juu meinasin tätä foorumin ryhmää, mut et sit ollutkaan jos oot nyt vasta liittyny tänne. Toivottavasti nyt tärppäis molemmilla ja tietty muillakin. :)
Tuntuu nyt jo ihan ikuisuudelta oottaa tonne parin viikon päähän. Viime raskaudessa joka meni sit kesken, niin nää dpo:t meni nopeesti kun en odottanu yhtään et ois voinu ees tärpätä niin en sit jännäny näitä päiviä.

Joo tuntuu että nää päivät vaan matelee.. En muista että esikoisesta ois mennyt näin piivaan hitaasti aika, vaikka hänkin tärppäsi "vasta" yk4 :D Päässä ajatukset ihan sekaisin kun oon jo päättänyt että tästä kierrosta raskaudun mut samalla tiedän että ei se välttämättä niin mee :D Tuntuu vaan ettei oo muuta mahdollisuutta nythetipaikkalla ! :D

Oon kans ehtiny jo kehittelemään päässäni, että juu ehdottomasti se tästä nyt heti tärppää, vaikka ei todellakaan varmaan mee niin.
Sitä kakkosta vaan haluu nyt ihan hirveesti kun viimeks meni kesken. Se vähän niin kun oli tulossa jo. Miks pitää olla malttamaton.:eek::banghead:

Mullakin tuli noi "kyllä se on nyt tärpännyt" -fiilikset heti kun alko ovista viime kierrossa kyttäämään ja bongas sen ja talletukset osu nappiin. Haamujen jälkeen hypin jo innosta suurinpiirtein mutta taiskin olla kemiallinen :/ mutta hassua miten sitä alkaa aina heti tolleen aatella.. aikasemmissa kierroissa kun ei ovista bongaillu tai tikuttanu ni oli iha eri meininki. Nyt taas ku ovis ei ollukkaa sillonku aatteli ja ei sit bongannu sitä ni fiilikset vähän eri.. mutta noi haamut taas nostaa optimismia ja sitä on taas se fiilis että "kyllä nyt". :D

Kävin kattoo uuden äp ja tossa on ihana toi makuupussi <3 muita ei kyllä varmaan meillä tulis käytettyy.. :/

Kp29/28 dpo12-14 tai jotain.. ei bongattu

Tällä kp 25/28 outoa nippailua alavatsalla vasemmalla puolella. En vielä ole uskaltanut testailla. Piina viikko.

Ei kyllä oikeen mun makuun äitiyspakkaus ja otan seuraavan rahana :) 2015 pakkauksesta on tärkeimmät jutut tallessa.

Mä oon kans tosi kärsimätön ja haluisin että tärppäis heti, mutta esikoisestakin tais pari kiertoo mennä. Nyt tänään tullut sellainen fiilis että ei se maailmanloppu oo jos alkaa menkat, sit vaan uus tsemppi päälle. Mut mieli muuttuu ja sit se onkin maailmanloppu :D

Täällä dpo8, ei mitään mainittavia oloja, hieman menkkajomoa. Meinasin ehkä pe testailla tai sit ootan ma asti jos maltan.

Mä kyllä luulen kanssa, että seuraavalle ei oteta äitiyspakkausta vaikka toi ihana olikin.. Mutta oon säästänyt niin paljon esikoiselta vaatteita, että jäis varmasti käyttämättä noi..

Argh, vähän orastavia hiivaoireita ja ovis tulossa.. Noh kokeilen nyt noilla maitohapoilla, jos menis ohi. Muutenkin ihan ihme lantiokipuja ja juilimista, en tajua mun kroppaa.. :/

Silky kp12/28, yk4, ovista odotellessa..

Ihanku siinä jottai hailuraa näkys, mutta ei sitte kuitenkaa?

Päätä särkee, nenä tukossa, niskat jumissa, tissit turvoksissa, alavatsassa kuplii ja välillä viiltää.. turvottaa, välillä maha löysällä, etoo..
Menkkoja ei näy.. valkovuoto tosi keltaista?? Aiemmin on ollut ihan kirkkaan valkoista ja menee vaaleanpunaiseksi juuri ennen menkkoja..?

Kp30/28

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488952579.208689.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488952579.208689.jpg
    69.4 KB · Katsottu: 171
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488952595.036259.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488952595.036259.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 150
Ihanku siinä jottai hailuraa näkys, mutta ei sitte kuitenkaa?

Päätä särkee, nenä tukossa, niskat jumissa, tissit turvoksissa, alavatsassa kuplii ja välillä viiltää.. turvottaa, välillä maha löysällä, etoo..
Menkkoja ei näy.. valkovuoto tosi keltaista?? Aiemmin on ollut ihan kirkkaan valkoista ja menee vaaleanpunaiseksi juuri ennen menkkoja..?

Kp30/28
Kyllä siinä jotain hailuraa on.. Tulis nyt pian selkeys suuntaan tai toiseen, mieluiten tietenkin +++!

Unicorn niin kun tosiaan jotain haamua siinä näkyis.:smiley-angelic001

On. täällä on kyl ny pistetty kaikki peliin plussan saamiseksi. Ei jää ainakaan talletteluista kiinni. Harmi vaan et sekään ei aina riitä.

Mamma84 dpo1 yk1

Kyllä siinä Unicornin testissä jotain hailuraa näkyy.:) jospa se siitä alkas vahvistua.

Mamma84, toivotaan että yritys tuottaa nyt tulosta!:) tsemppiä!

Kp28/25-29. Ei oikeestaan ole oireita suuntaan eikä toiseen. Äsken vessassa käynnin yhteydessä tuli semmonen "limatulppa", joka joissain kierroissa aikaisemmin on enteillyt menkkoja, eli eiköhän ne nytkin vaan ala.:arghh: Testata en oo uskaltanu, aattelin tällä kertaa vaan odotella menkkoja.

Takaisin