Toinen haaveissa <3

Tiiätkö Sydänkäpynen, mulla on ihan samantapaiset kuukautiset nyt. Todella paljon kirkasta verta, eikä lähes ollenkaan hyytymiä, kuten normaalisti. Kipuja ei ole, mutta erittäin epätyypilliset...

Mulla ei tuu koskaan menkkojen aikaan hyytymiä. Aina kirkasta verta alusta loppuun. Onkose merkki jostain? Vai mitenkä? :)

Täällä on tissit ihan turpeat ja arat. Alavatsalla paineentunnetta ja etoo välillä. Vessassa saa juosta jatkuvasti.. päiväpissasta tällanen:

ImageUploadedByVau Foorumi1488740782.609398.jpg

Mutta mun mielestä ehkä toi väri on vaan levinny silleen että näyttää haamulta? En tiiä, outoja tikkuja! :P aamulla uutta! Ellei täti kurvaa ennen sitä paikalle. Greippimehut ostettu ja tampoonit kaapissa asemissa seuraavaan yk:hon!

Jny plussa toi on <3 ja mammalle pysyvää naamaa testeihin! Onneks hyvä taktiikka päällä (;

Täällä nyt kp 16 eikä vielä viivaa ovistestiin ja cb näyttää tyhjää... Eikö tässä nyt sitte ovuloida ollenkaan....

Kp 16/30 yk 2

PikkuR mehän mennäänkin sit aika samoissa. Toivotaan et pian testit hymyilee.
On se aamulla kyl jännityksen paikka mennä kattomaan sitä cb:n testiä.

Unicorn aamulla taas ootetaan sun testiä....ei paineita.:grin

Aamulla etoi niin paljon että piti melkein oksentaa mutta meni aamupalan jälkeen ohi. Sohvalta äsken noustessa repäisi alavatsaa aika kipeesti.

Päivän ekasta nega yön yli olleesta. Tämä päivän tokasta muutaman tunnin pidätyksellä. Kyllä nää mun testit on ihan ihmeellisiä. Hermo menee. Tuo punanen suttuväri on tuossa aina testiajalla ja sen jälkeen.. puolen tunnin päästä suttu häviää ja on ihan puhdas nega. En ymmärrä näitä? Huomenna tulee onneks postissa toisen merkkisiä. Testailen niillä sitten uudelleen ellei menkat sitä enne ala. :) Ärsyttävää!

kp28/28 dpo jotain.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1488784840.281281.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488784840.281281.jpg
    290.1 KB · Katsottu: 152
  • ImageUploadedByVau Foorumi1488784856.890133.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1488784856.890133.jpg
    272.7 KB · Katsottu: 173
Tiiätkö Sydänkäpynen, mulla on ihan samantapaiset kuukautiset nyt. Todella paljon kirkasta verta, eikä lähes ollenkaan hyytymiä, kuten normaalisti. Kipuja ei ole, mutta erittäin epätyypilliset...

Kyllä kummalliset on nää nyt ollut. Mietin että olisko nyt vaan ollut sit erilainen kierto muutenkin. Senkin takia päädyin siihen että tikutan taas ovista kun epäilen et tuo outous johtuu lyhyestä luteaalivaiheesta tai sit vaan toiveajattelen :D

No jo on testit Unicorn. Toivotaan et ne toiset ois paremmat.

On. vielä vilkkuu o-testi, nyt kp19.

Puhdas nega äsken apteekin testillä. Kp28/28 siis. Eiköhän se täti huomenna tule :| Aamuksi vielä toinen varuiks, jos ei siihen mennessä ala, mutta luulenpa että uuteen kiertoon lähdetään taas.

Paha olo on ollu kyllä koko päivän, närästäny, alavatsaa juilinu jne. Ihme itkukohtaus tuli aamulla. Oireiden puolesta kuulostaa lupaavalta mutta testit on eri mieltä :P :D hahah. Kyllä noi mamin testit tais olla jotain viallista erää kun tähän apteekin testiin ei mitään tollasta punasta suttua ees tullut. Ihan selkee testi oli :) ei vaan oo tullu vielä mitään vastausta sieltä kun aamulla laitoin säpöä..

Pahoittelut negasta Unicorn.

On. Äsken sain o+ testiin JEEEEEE. Eli onkos tää nyt sitten dpo -1, vaikka aamun testi olikin vielä vilkkuva naama. Pakkohan se oli testata myös "tavallisella" cb digi ovistestillä kun jostain syystä niitäkin löytyy kaapista.:rolleyes:
WP_20170306_004.jpg

Mamma84 kp19/? yk1

Muokattu viimeksi:
Onnittelut mamma hienosta o+, onhan se dpo -1. Nyt ahkeraan tallettelua ja tsempit että tarraa tähän kiertoon mukaan. :)

Apteekin testi on munkin mielestä luotettavampi, mutta ei läheskään yhtä herkkä kuin mamin vaikka maminkin väittää olevansa 25mlu. Joten vielä pidän Unicorn peukkuja jotta plussaksi kerkii muuttua!! :) On meinaan lupaavat oireet ja tutulta kuulostaa. :wink

Plussatuulia kaikille muillekin kakkosen haaveilijoille! <3 Saataispa tänne näin kevään kynnyksellä oikein kunnon plussa aalto. :love7

Me ollaan Miitu menty nyt jokatoinen päivä-taktiikalla. Tänään on ehdottomasti tallettujen paikka ja sitten vaan odottelua.:clock

Kaks vuotta sitten 7.3.2015 sain o+ ja nyt se plussa on 1v4kk. Eli mikäli tästä tärppäis, niin laskettuaika menis aikalailla päivälleen samoihin esikoisen kanssa (ai miten niin meen "vähän" asioiden edelle).:laughing001

Hieno o+ mamma! Mun testi edelleen täysin tyhjä.

Unicorn pahoittelut negasta, aamulla vielä testiä!

Alinah tsemppiä teille <3

Kp 17/30 yk 2

Alinah tsemppiä teille. Toivotaan, että apu löytyy.

PikkuR ei varmaan lohduta tässä vaiheessa, mutta tuo meidän esikoisen o+ tuli kp39. Toivon/uskon et sun ei tarvi niin pitkään odottaa.

Kauanko alinah olette nyt yrittäneet? Hyvähän se on tutkia jos ei tunnu tärppäävän. Tsemppiä teille <3

Mamma84, mäkin oon täällä jo vähän asioiden edellä , oon käyny jo läpi kaikki laskettuaika laskurit yms. :D Nimittäin meilläkin oli ovis , ilman tikutteluja kylläkin, 6.3.2015 ja siitä synty tyttö 1.12.2015. Nyt seuraava ovis olis n.14.3 eli lähelle menee! Oon jo päättäny että tuun nyt raskaaks ,piste. Tuun kyllä loppu kuusta putoo vielä korkeelta.. :D en kestä jos molemmat ois jouluvauvoja <3

Mamma84, mäkin oon täällä jo vähän asioiden edellä , oon käyny jo läpi kaikki laskettuaika laskurit yms. :D Nimittäin meilläkin oli ovis , ilman tikutteluja kylläkin, 6.3.2015 ja siitä synty tyttö 1.12.2015. Nyt seuraava ovis olis n.14.3 eli lähelle menee! Oon jo päättäny että tuun nyt raskaaks ,piste. Tuun kyllä loppu kuusta putoo vielä korkeelta.. :D en kestä jos molemmat ois jouluvauvoja <3
Hyvä että sinäkin ja mamma84 saatte joulukuun vauvat, niin meitä on sitten monta odottajaa joulukuisissa. ;) Tallettelut tulee tosiaan työreissujen takia jäämään minimiin, mutta ei auta ku luottaa miehen supersiittiöihin. ;)

Silky, kp11 (tai oikeastaan 12, ku kello noin paljon) ja oviksen tikutus aloitettu. :D

Apteekin testillä aamupissasta nega. Kp29/28
Menkkoja ootellessa :P tuskin tämä enää plussaksi vois muuttua.. luulis jotain jo näkyvän? :P

Mamintesteiltä pahoittelivat viallisia testejä ja korvaavat ne uusilla :)

Ompas nyt tyhmää, että sun testausrumba loppui sitten negaan Unicorn. Kait sitä tätiä nyt sitten vaan niin ettei kierto venyis.

Mun la ois nyt 29.11. Esikoinen tuli neljä viikkoa etuajassa niin tuskin menis samoihin sen kans. Mut joo ensin tarttis oottaa se pari viikkoa ja kattoo sit uudestaan.:grin

Mamma84 kp20/34 dpo0 yk1, jee nyt saa laittaa noi dpo:t tonne myös.

Takaisin