Toinen haaveissa <3

Kp 24/26, onko haalea viiva? Vai onko toiveajattelua? :confused:

Liitteet

• IMG_20170304_171918.png
    IMG_20170304_171918.png
    567.3 KB · Katsottu: 195
Onhan siinä jny selkeä haamu ellei jopa ihan plussa, onnittelut.

Jny, kyllä tuo taitaa olla jo plusss! ;) mutta!! Nuo cb plussat saattaa näyttää herkästi "väärää" plussaa niin kannattaa testata myös toisella merkill. Varovaiset onnittelut :)

:anyone
Tuli vaan tässä mieleen, että onko teillä ollu hajuherkyyttä ja miten se teillä on ilmenny? Mulla on nyt neljäpäivää ollu sitä että haistan kaiken tosi herkästi mutta kaikenlisäksi mun nenä muuttaa ne hajut aivan oudoiksi :-D salmiakki saattaa haista oksennukselle, tupakka semmoselle öljyselle maalille jne... tätä oon ihmetelly kovasti. Siksi oonki kovasti sitä plussaa vailla kun oireet on tätä lajia :rolleyes:

Jny_ Selkee haamuhan se siellä ellei plussa jopa, myös suosittelen vielä testaamaan uudelleen :)

laurakaro, mulla on! Haisee kaikki tosi voimakkaalle ja esim wc pesuaine haisee ihan oudolle.. ja saatan haistaa ihan outoja hajuja joka paikassa.. häiritsee :D mies ei haista mitään missään x)

Huomenna aamulla sit uus testi, voi kumpa pieni pysyisi mukana:Heartbigred sekin tosin cb, taitaa olla siis apteekkireissu edessä huomenna!

Jny_ minusta tuossa näkyy jo ihan hyvin tuo viiva :) mutta samaa oon kuullut noista testeistäkin kuin muutkin, joten varmistaisin itsekkin jollain toisella testillä :)

Unicorn17 mä nään kanssa jonkin hailuran, toivottavasti vahvistuu! Eikös sulla ollu vielä aika aikaiset dpo:t? :)

Täällä alko piinaviikot mutta jotenkin niin vahva tunne, että ei oo tärpännyt ja alkava flunssa päällä ei ainakaan auta asiaan.

Yk 6 kp16/28

Jny_ kyllä tuo musta on plussa, onnea :)

Toivottavasti unicornin viiva vahvistuu!

Mullakin hajuherkkyyttä (vai kuvitelmaa), esim. pyykinpesuaine haisee kuvottavalle.

Täällä dpo5 ollut tänään ja nyt jo toista päivää vatsa turvottanut ja ollut etova olo. Viime yönä heräsin outoon tylppään alavatsakipuun joka kesti ehkä 1s? Jotain nippailuja ja lievää jomotusta, ehkä. Piinaa piinaa :D vaihdan 5 min välein mieltä siitä oisko raskaana vai ei ja koitan henkisesti valmistautua negaan.

Kyllä toi jo plussa on jny_, suuret onnittelut.:happy:

On. Täällä cb dual ovistesti vielä näyttää vilkkuvaa, nyt kolmas päivä. Ollaan nyt menty jokatoinen päivä- taktiikalla.

Mamma84 kp18/? yk1 kkm jälkeen

Mamma, joka toinen pv onkin hyvä taktiikka ;) tsemppiä bongaukseen! Testaatko 2x/pv?

Täällä ei mitään mainitsemisen arvoista. Jotain tummaa näkyy viivanpaikan kohdalla mutta eipä juuri tihrustamatta näy. En tiiä mitä tää kroppa taas meinaa... Ootellaan menkkoja, ni ei ainakaa ihan niin korkeelta tipaha taas. Ei oireitakaan enää.. kp27/28

No voihan kurja Unicorn. Jospa se sun ovis olikin myöhemmin mitä oot meinannu. Toivottavasti johkin suuntaan edetään, niin ei tarvi epätietoisuudessa kärvistellä.

Toi cb dual hormone ovistesti täytyy tehdä "pisimmän yhtäjaksoisen unenjakson jälkeen, ensimmäisestä virtsasta" niin sillä testaan nyt aina aamuisin. Satunnaisesti jos oon saanu pidätettyä sen 4h enkä oo kauheesti juonu mitään, niin oon testannu iltapäivälläkin ihan normi liuskatestillä. Hailakkaa ne näyttää.
Mulla on aiemmin ovistestit näyttäny plussaa kolmekin päivää niin luulen et ei se kyl ohi pääse livahtamaan.:happy:

Mamma, voihan se toki olla mutta sitte taas on tosi huonot mahikset kun ei taidettu lasketun oviksen jälkeen pupuilla kun kerran silleen että olis voinut ees tärpätä.. mies ei jaksa pupuilla kovinkaan usein..

Jep. Alkas nyt ne menkat sitten ees niin ei tartte noita negoja tikuttaa kauaa enää. Viimestään ti pitäs menkat alkaa. Varmaankin jo huomenna.

Mamma, tsemppiä oviksen bongaukseen :) ja jokatoisen päivän taktiikka kuulostaa hyvältä ;)

Unicorn, toivotaan että muuttuu vielä plussaksi. Tai tulee sitten se täti mahdollisimman pian, että pääset uuteen yritykseen! Kyllä jänniä testejä ollut sinullakin!

On. Kp 3 ja oudot menkat [ÄLLÖVAROITUS] ei yhtään niin paljon hyytymiä kuin normaalisti, muutama pieni vain ja suurimmaksi osaksi kirkasta verta ja ekat todella kivuliaat menkat synnytyksen jälkeen. Nyt kun oon muutaman päivän taas miettinyt asioita niin kyllä mä varmaan ovista taas tikutan vaikka turhaahan se on jos jatkossakin luteaalivaihe jää lyhyeksi. Mutta yrittänyttä ei panna eiku laiteta tai jotain :D

Kp 3/35-37, yk 3

Takaisin