Toinen haaveissa <3

Mä en myöskään nää mitään unicornin testissä mutta toivottavasti muuttuu plussaksi. Oireet kuullostaa lupaaville ainakin ;)

Näyttääkö teillä ovistestit plussaa useamman päivän? Mulla nyt 2pv näyttänyt.

Unicorn, Minäkään en näe tuossa mitään :sad001 Höh...

Helmililja mulla näytti ovistesti kaks päivää plussaa eli päivä ennen ja ovispäivänä..sen jälkeen sit olikin seuraavana päivänä haaleampi ja nyt lähes olematon, oviksesta kolme päivää!

Eli ihan normaalia, ovis sit ehkä kuitenkin oli eilen :) Meinaa kisaväsymys iskee sunnuntaista asti pupuiltu joka päivä ja haaveilin, että kohta vois pitää vähän lepoa [emoji23] kai se pitää viel pari päivää jaksaa :D

Muokattu viimeksi:
Mä en myöskään nää mitään unicornin testissä mutta toivottavasti muuttuu plussaksi. Oireet kuullostaa lupaaville ainakin ;)

Näyttääkö teillä ovistestit plussaa useamman päivän? Mulla nyt 2pv näyttänyt.
Mä oon aiemmin lopettanut tikuttamisen ekaan plussaan, mutta viime kierrossa jatkoin. Apteekkarin ovistestit antoi mulle kolmena päivänä plussan (sitten en enää edes testannut, ku oli jo vähän haaleampi plussa kolmantena päivänä) ja samaan aikaan rfsu:n testi antoi vain lähea plussan noista keskimmäisenä päivänä, muuten haaleaa. :grin Eli riippunee paljon testin herkkyydestä. Vähän jäi sitten avoimeksi, oliko se ovis tokana vai kolmantena plussapäivänä, mutta eipä sen niin väliä ollut.. :)

Eikö aika monilla mamin testit ole haamuilleet vaikka menkat sitten alkaneetkin vai kuvittelenko vaan? Onko sitten ollut paljon kemiallisia vai...

Silky, mulla ollut nyt haamua myös apteekin omassa ja clear blue plussassa samaan aikaan kun mamin testeissä.. en siis syyttäs mamin testejä turhista haamuista :)

Mä kyl tunsin oviksen ja sit seuraavana päivänä oli haalee viiva. Hitsi mua kyllä vähän harmittaa kun ei ehitty sit sen enempää talletella kun ovis olikin viikkoo ennen kuin aattelin :/ mut täytyy toivoo että ne pari kertaa riittäis ja jos ei niin täytyy ens kierrossa sit koittaa enemmän :) munasoluhan elää vaan 1vrk että sinänsä ennen ovista ois parhaat mahkut!

Mää oon jättäny noiden ovistikkujen tekemisen, nyt koska se vaan pistää mut stressaamaan entistä enemmän.. Eikä se oo hyväksi, mutta mä tiedän niin tasan tarkkaa että tämän pikku kakkosen yritys tulee kestää yhtä kauan kun ekankin. Muitakin täällä joilla ensimmäinen tärppäsi kahden vuoden yrityksen jälkeen ja tuntuu siltä että toinenkin odotuttaa itteensä?

Vertaistukea ois kiva saada.

Ootte kyllä mielettömän vahvoja naisia! :Heartpink Yrittäessä kun välillä tuntuu muutamakin kuukausi ikuisuudelta. Tsemppiä ja jaksamista. :Heartpink

Piinailut sen kun jatkuvat... Nyt 4 päivää täti myöhässä. Vaikka testi näytti (päiväpissasta) negaa, niin ehkä minun pakko tehdä aamulla uusi testi. En saa muuten rauhaa. Esikoisestakin tuli melko haalea plussa, vaikka täti oli jo lähemmäs viikon myöhässä.
Kummastuttaa vain kovasti, miten sekaisin elimistö voi olla? Ennen lasta oli vain pari kertaa täti myöhässä ja nyt tuntuu joka kierto olevan omanlaisensa sirkus. Siksi olisikin hyvä tikutella ovista, mutta siitä aiheutuva stressi.... ei vielä siis tikuttelun aika minulle.
Taas alkaa toiveet nousemaan, että jospa joku olisi kyydissä. Onhan niitäkin, jotka eivät lapsestaan ole edes plussaa saaneet. :D No joo, pitää rauhoittua, kun yk1 menossa ja en ole hedelmällisintä sorttia.
Eiköhän tämä tästä suttaannu!

Täällä mitä ilmeisimmin kp 1, eli luteaalivaihe jäi 8 päivään. Nyt on sen verran mieli maassa, että en tiedä jaksaako sitä ovista tikuttaa... turhaa kun ei näin lyhyellä luteaalivaiheella raskaudu kuitenkaan.

Negaa näytti omaan silmään tuo apteekin oma aamupissasta. Oottelen nyt vielä niitä mamin testejä postilootikkoon puoli kymmenen aikoihin ja teen sitten mamin testeillä vielä uuden niin on vertailukelpoinen noiden muiden kanssa.. tuntuu että toivo on taas menetetty ja muhun ei kiinnity mikään. :( menkkoja ootellessa!

Vaikkakin salaa vielä toivon ettei se vaan vielä näy.... kun ei näissä oo herkkyys kun 25mIU. Ja pitäs näyttää "jo (vasta) ensimmäisenä päivänä kuukautisten pois jäännistä"... Kymppi miuilla olisin jo luovuttanut...

Kp25/28, dpo 10-11?? Taijotain

ImageUploadedByVau Foorumi1488522101.592766.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488522143.602894.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1488522247.332479.jpg

En mä ainakaan nää kun mielikuvituksen tuotetta..

Takaisin