Toinen haaveissa <3

Pahoittelut menkoista Lady Bug!:/

Silkylle mukavia talletteluja!:wink

Heheh, Unicorn, tuo vertaus omenasta. Mä en ainakaan ole ennen tuota kuullut niin naurattaa.:laughing002

Mä kyllä aattelin ottaa kunnolla tuon kikan käyttöön tässä kuussa, makoilen pidempään ku aikaisemmin ja laitan ne tyynyt takapuolen alle ja jalat kattoon. Aiemmin oon lähinnä pari minuuttia makoillu ja vähän nostannu takapuolta ylemmäs. Ja ovistestejä odotan nyt minäkin ekaa kertaa postilaatikkoon kolahtavaksi. Jännittää alkaa käyttää niitä kun en aikaisemmin ole käyttänyt. Plus greippimehu, tai verigreippimehu oikeestaan, kun vissiin jotkut muutkin käyttää greippimehua kikkakolmosena kun oli loppu kaupasta. Musta sekä verigreippi- että greippimehut on hyviä, nam. :p
Jospa sitä näillä tärppäis.<3

En mä usko että ois tärpännyt, mutta tänään taas tuli ovistikku jossa vahvempi toinen viiva. Mut ei tää oo vielä positiivinen, ärsyttää kun ikinä en tikkuun saa positiivista.
ImageUploadedByVau Foorumi1486821406.611249.jpg

Jeij! Onnea o-plussasta silky :) teikäläisellä on ehkä ennustajan lahjoja, tänään nimittäin tuli digiin se kuuluisa vilkkuvanaama. Saattaapi olla siis hyvinkin lähipäivinä täälläkin o-plussa!
Jeeeee! Kuudes aistini. ;) :D Mikäs kp sulla olikaan, mentiinkö samoissa?

Silky, kp16.

Jemnalla ainenkin kunnon aseet käytössä! :wink
Meillä tärppäsi heti kun otin tuon peppu ylös kikan käyttöön joten itse uskon sillä olevan jotain vaikutusta, sanokoon muut mitä sanoo. :p

Plussatuulia!! <3

Täällä myös yksi kakkosen yrittäjä hep! Esikoinen pian 1v 6kk ja nyt tuntuu siltä että toka sais tulla :) mulla opinnot vähän kesken niin haluaisin ne saada loppuun.

Pillerit lopetin tammikuussa ja nyt yks kierto takana. Tästä alkaa siis yritys ja tilasinkin jo o-testejä! Esikoinen tärppäs kyl nopsaa ilman testejä mut nyt haluun koittaa kun kaveri hehkutti :D mulla on kierto vähän pidempi, 34 päivää oli nyt niin alan testata joskus 2 viikon päästä..en malta odottaa!

Tsemppiä kaikille ja plussaonnea ;)

Unppa, kp1/34, yk1

Nyt kun on varsinaisesti aloitettu yrittäminen (tosin tähän kiertoon ei saatu kuin yks talletuskerta, mutta olkoon se just se oikea kaikin puolin!), voin kirjoitella tännekin. Pikkusisarus toiveissa 20 kk:n ikäiselle pojalle. Liityin joulukuun lopussa riskiraskausporukkaan, eli täytin 36 vuotta. Hirviä kriisi!! Mutta ovuloin ainakin testin mukaan, että eiköhän se tästä. Esikkoa tehtiin pitkään ja hartaasti, toivottavasti tähän ei menis niin kauaa. Tallettelumahdollisuuksia ei vaan oikein ole siinä määrin kuin edelliskerralla.

..niin ja kaikille plussatuulia toivotan, kärsivällisyyttä piinapäiviin ja syvimmät sympatiani niille, jotka taas ovat pahan tädin kohdanneet :Heartblue

Nyt vaa omaa napaa ku reissussa oltu ni oikee muista juttuja vaikka lueskellu onki.
Eilen tilasin r testejä, ent uskaltaako alkuviikosta testailla jolloin dpo ois jotai 7-10.. Et ei varmaa testi etes näyttäs.. Tuntemuksia välillä muka on, eilen autossa istuessa jotai "kuplintaa" mut saatto johtua vaa ilmastaki.. :-? Piinaavaa nämä tuntemukset.

Meillä kans esikoisesta tärppäs tuo peppu ylös-kikka! Ainut kerta kun sitä käytin, oli se kierto mistä plussasin ;) toimii! Hih :P

Tervetuloa Unppa! Plussatuulia sinullekin :)

Aneska, mulla tuntui esikoisesta hedelmöittymisen aikaan juuri tuota kuplintaa.. tuntui kun joku puhaltelisi saippualuplia masussa ja ne sitten poksahtelisi siellä. Silloin tiesin tärpänneen! :) toivottavasti sielläkin olisi jotain tapahtumassa! Peukut pystyssä jännätään täällä! :) varovaisesti voisi uskaltaa herkillä testata. :) kuvaa sitten asap tänne syyniin ;) :P

On: täti keräs kamasa ja läks! Jeee! Peitot heilumaan! :P ;) missä vaiheessa se limatulppa yleensä siis tulee , Miitu ? Joku ? Joku siitä puhui.. tänään tuli sellainen vähän isompi köntti valkovuotoa .. mutta eikai se ovis vielä oo tulossa , apua , en oo valmistautunut ja tikutkin vielä postipatella, kääk! No mutta nyt tallettelemaan, jos vaikka joku aikanen ovis oliskin tulossa ;) guuuutnaaait! :)

Unicorn kp6/28, yk2

Unicorn, Mulla ainenkin tuli limatulppa (se sellainen klöntti) aivan muutama päivä ennen ovista! :) Tsempit talletuksiin!

Unicorn, alkukierrosta valkovuotokin on semmosta paksumpaa monesti, että voi olla sitäkin?

Mulla apteekkarin ovistesti näytti vielä tänäänkin plussaa!! Joskaan ei ihan yhtä tummaa kuin eilen ja toissapäivänä vaan saman värinen kuin tarkastusviiva.. :O Taitaa siis olla aika paljon herkempi kuin rfsu, joka näytti plussan vain eilen aamupäivällä (tai no sekin siinä ja tässä, oliko plussa). Mutta ehkä nyt siis oletan, että ovis oli tänään (selkeitä oireita ei ole kertomassa). :woot: Hyödynnetty on. :grin

Silky kp17/28-31, dpo0?

Aneska, Me taidettiin olla samassa ryhmässä tuolla marraskuisissa 2015? :) Nyt hyppäät sitten lokakuisiin mukaan kans! :wink

Siitä limatulpasta ei kyllä voi sitten erehtyä, on aivan selkeä sellainen klöntti. :D

Silky, Hienoa että ovis hyödynnetty, nyt vaan sitten odottelemaan sitä plussaa! :wink

Mitä Haleylle kuuluu? <3

Miitu, joo samassa ryhmässä ollaan. :) Vähä epäuskonen kyl että ois tärpänny, koska se ois tapahtunu tasan yhestä kerrasta..

Ok. Mulla on nyt kp 2 mutta mä taidan jäädä vaan seurailee teidän menestyksiä vähäksi aikaa kun sain vuoden lisää työsopimukseen ni ei passaa ihan heti pamahtaa raskaaksi :D joten onnea ja menestystä teille kaikille :)
Onnea työsopparista! Minä tulin raskaaksi aikanaan juuri kun olin aloittanut vuoden mittaisen äitiyslomasijaisuuden :laughing021 Että uunituoreesta työsopparista voi olla paljonkin hyötyä, mikäli vauvamasusta haaveilee :grin

Takaisin