Toinen haaveissa <3

Unicorn, käsittääkseni digit näyttävät purettuna tuollaiselta (siis kahta viivaa), vaikka tulos olisi negatiivinen. Niitä ei pitäisikään mennä sen vuoksi availemaan, kun vain hämmentävät avattuna. Esikoisen kuumeilun aikana tästä puhuttiin sen aikaisessa kuumeiluryhmässä.

Täältä taustalta siis vain huutelen...

Lady Bug, Tsempit testailuihin! Toivotaan niitä kahta viivaa. :)

Haleylle Tsempit, toivotaan että plussa sieltä pärähtää! :wink

jemna, Aina on toivoa niin kauan kun täti pysyy poissa! :)

Alkoi vaunulenkillä kauheet kivut alamahassa. 4 tai 5 krt tuntu ku ois puukolla tai jollain pistelty.. ei olla varmaan viikkoon tai ylikin touhuttu mikä on meillä harvinaista.. En tiiä mistä johtui tommoset pisto kivut. Tänään on menossa kp25 ja ovista en oo bongannut.

Et jotain muuta outoa pistelyä.

alinah, Jos oliskin se tärppi nyt tässä kierrossa sitten käynyt! :wink Mulla on ollut tuollaisia pistelyitä.

jemna, jos ovis ollutkin vähän myöhemmin ja ei vielä testeissä näy.. Toivoa on vielä niinkuin miitukin sanoi.

alinah voi jospa olisi kiinnittymiskipua tai alkuraskauden tuntemuksia. Oletko vielä edelleen testaillut ovista voisko olla oviskipuja? Yllättävän myöhään itselläki tuli tuo ovis nyt ja kunnon kivun kera mitä ei koskaan ennen. Mikä lie venyttänyt sen ajankohtaa.

Alinah, jospa ois tärpännyt teillä.:)

Miitu ja Haley, niin on toivoa niin pitkään kun menkat pysyy poissa.:) Edelleen toivoa elättelen, sillä vieläkään ei ole menkat alkanu, tosin jomottelee vähän, että varmaan alkaa yöllä.:/ päivällä tuli vähän haalean vaaleanpunaista valkovuotoa, niin kyllähän ne varmasti alkamassa on, antaa vaan odotuttaa tällä kertaa. Liekö sit tosiaan ovis ollutkin vähän myöhemmin kuin ajattelin.

Puoliviideltä heräsin nukuttuani pari tuntia. Näin taas jotain painajaista. Elämäntilanne on vaikeutunut vuosien myötä, joka aiheuttaa järjettömän stressin ja huolen tulevasta, ja siihen päälle kaikki ikävä mikä mulle on tapahtunut elämän aikana. Ihan kuin keskenmeno olisi rikkonut mussa jotain, ja kaikki valuu päälle.

Niin, negatiivinen siis tuli. Toisaalta on vähän turhan aikaista testata, mut enköhän mä menkkoja nyt jää odottamaan.

Huh, lähtihän se ovistesti uudelleen tummumaan parin lähes viivattoman päivän jälkeen! Eiköhän viikonloppuna plussa tule, paree tulla. :D Tänään vois jo harjotella. ;)

Liitteet

• _20170209_183538.JPG
    _20170209_183538.JPG
    440.3 KB · Katsottu: 199
Voi Lady Bug, voimia kovasti. :Heartred Älä vielä menetä toivoa, ihan on voinut hyvin tärpätä ja pidän peukkuja että niin on käynyt.

Toivotaan Silky et ovis ois pian, mut hyvä se on harjoitella!:)

Menkat alkoi sitten tänään. Pitkään aikaan ei ole menny kierto yli 28 päivän, niin nyt meni ja tottakai toiveet nousee ettei alkaiskaan. Harmittaa ja tosi surullinen olo kun ei tule sitten lokakuunkaan vauvaa. Päätäkin särkee ja ihan on semmonen menkkamainen ärsytys- ja itkuolo vuorotellen.

Kp1/25-29. Yk 5 alkaa.

Hyvältä näyttää silky, toivotaan että tulee ovis pian ja ei muuta ku harjotukset pystyyn ;)

Lady bugille voimia kovasti ♡

Pahoittelut jemna menkoista! Toivotaan että alkava kierto tuo mukanaan plussan :)

Täällä ovis kateissa tosin jos menee viime kierron mukaan niin vielä olis 10 pv odottelua ovikseen. Blaah.

Kp 14/29-37 yk2

Laitetaas tännekin, ku täällä niin hiljaista ja kotiäiti tarvii viihdykettä. ;)

Pitikin ostaa noitten apteekkarin ovistestien lisäksi rfsu:n testejä hämmentämään, nyt eka näyttää ovista, toka ei. :grin:woot: Tiedä sitten mitä uskoa..

Noh eilen talleteltu, tänään ei taida jaksaa, mutta huomenna sitten taas.. Ei oo kyllä vielä mitään ovikseen viittaavia oireita, että ehkäpä tulee vasta su..? Apteekkarin testissä lukee 24-48h sisällä, rfsu:ssa 48h sisällä.. :grin Tosin edellisissä kierroissa noin voimakkaasta Apteekkarin plussasta ovis on ollut seuraavana pöivänä..

Liitteet

• _20170210_213316.JPG
    _20170210_213316.JPG
    334.2 KB · Katsottu: 191
Ohhoh. Melkoinen ero noissa testeissä! Kyllä mä uskoisin kuitenkin tuota apteekkarin testiä ennemmin kuin rfsuta..

Voi ladybug lämpimät halaukset täältä sinulle ja voimia jaksaa vaikeiden hetkien ja päivien yli ♡ Täällä sinua aina lohdutellaan oli tilanne minä vaan! Toivottavasti toivottavasti kevään auringon myötä valon säteet ulottuu myös elämääsi ja tuo paljon hyvää ja onnea!

Jemna tsemppiä kovasti nyt tähän uuteen kiertoon!! Olisipa nyt ne viimeiset menkat sulla pitkään aikaan.

Silky apteekkarissa selkeä plussa kyllä. Nyt vaan tohinaksi :wink jännä ettei rfsu näytä mitään kun mulla taas antoi niin selkeän plussan. Kai ne testien herkkyydet ja ihmisten hormonitasot niin vaihtelee, että toisille toimii toinen ja toisille toinen. Pääasia että joku toimii:hilarious:

Sydänkäpynen toivottavasti myös sinulla pian o tulee. Tiedän niin tunteen venyneestä kierrosta ja oviksesta. Tämä kierto oli ennätys kyllä. Saan ovisplussan siinä vaiheessa kun toiset saa jo niitä oikeita plussia..:cool:

Tänään alkoi vuoto. Jo dpo 12? Jotenkin se nega vei suurimmat pettymykset, niin nyt voi vain ajatella, että mistähän mä ne oireet taas keksinkään. Voi hitsi. Jotenkin ei enää jaksaisi uuteen kiertoon.

Kp 1/28 yk 22

Ladybug, tsemppiä. <3

Rfsu ovistesti tuli vaan vähän jäljessä. Tämä reilun tunnin pidättämisellä, joten eiköhän se aikalailla plussa ole (tai tänään ainakin). :grin Tänään täytynee jumpata, kun eilen ei jaksanut. :woot: p.s. milloin mä sorruin tähän useamman kerran päivässä testaamiseen!? :grin:woot:

Liitteet

• _20170211_103920.JPG
    _20170211_103920.JPG
    188 KB · Katsottu: 193
Silky onnea plussista ja tsemppiä touhuiluun, toivottavasti pääsee pienet perille asti :wink Parin viikon päästä ihastellaan sitten taas plussatestejä eikös vaan :grin Ja kyllähän sitä ovista kannataakin useasti testailla ja onhan se aika koukuttavaa puuhaa kyllä :joyful:

Haley, toivotaan parasta! :grin Onkohan mulla kierto lyhenemässä vai luteaalivaihe pidentymässä, kun selkeesti nyt aiemmin ovis, kuin viime kierrossa, mutta hyvä vaan.

Silky, kp16.

Onnea Silky ovisplussasta! :) nyt vaan talletuksia! Toivotaan että tärppää! Jalat kohti kattoa ja makoile rauhassa puolisentuntia omenana ;) "punaiset posket ja sisus täynnä siemeniä" x) ;) hih.

Lady Bugille pahoittelut menkoista.

Jokos Sydänkäpysellä näkyy hymynaama? :)

Täällä alkaa menkat olla lopuillaan ja ootella ovistestejä kolahtavaksi postilaatikkoon. :P jännää! Saapa nähdä osaanko käyttää niitä :D greippimehua litkitty jo viikko ja jatketaan. Hyi että on pahaa. :D !

Takaisin