Toinen haaveissa <3

Mileim tervetuloa!!

unicorn harmi harmi kp1 oli lupaavat oireet ja haamutki, olisiko ollut hipaisu sitten.

Suvitus nyt salaa kuvailee ja tänne nähtäville, testikuvia on niin mukava tiirailla niin o kuin r!

Sitten omaa..
En tiedä onnistuiko kuvaan, mamin testiin tuli kuitenkin viivanpaikka/haamu. Reagoikohan se nyt ovikseen kuten Miitulla? Vai oliko se selkeämpi haamu en muista enää.

kp 27/28-36 ja dpo 1?

Liitteet

• 14864586764951477075993.jpg
    14864586764951477075993.jpg
    249.9 KB · Katsottu: 215
Mileim tervetuloa!!

unicorn harmi harmi kp1 oli lupaavat oireet ja haamutki, olisiko ollut hipaisu sitten.

Suvitus nyt salaa kuvailee ja tänne nähtäville, testikuvia on niin mukava tiirailla niin o kuin r!

Sitten omaa..
En tiedä onnistuiko kuvaan, mamin testiin tuli kuitenkin viivanpaikka/haamu. Reagoikohan se nyt ovikseen kuten Miitulla? Vai oliko se selkeämpi haamu en muista enää.

kp 27/28-36 ja dpo 1?

Niin, mene ja tiedä. :) Mutta varmaan ainakin kroppa ja muut hommelit toimii. Nyt vaan jostain ylemmästä voimasta kiinni. Ei kyllä uskalla enää mihinkään oireisiin luottaa kun oli kyllä ihan samat oireet kun esikoisen plussakierrosta.. mutta nyt sitten puottiinkin kovaa ja korkeelta - naama eellä, asfalttiin.. ja hampaat vielä iskeyty kivetykseen. :D :D auts.

Kyllähän tuossa haamulainen/viivanpaikka näkyy. :) :) <3 sille vaan vahvistumisia nyt!

Haley^, Oho! Kyllähän siinä haamu/viivanpaikka näkyy :) Voi tosiaan olla että sullakin reagoisi mahdollisesti ovikseen! Mulla oli tosi selkeä haamu silloin, (samoin kuin kiinnittyessä) mutta sekin oli varmasti vain ajoituksesta kiinni. Nyt tsemppiä <3

Erikoista kyllä että reagoi ovulaatioon noin. :)Livenä viiva oli vielä selkeämpi kuin kuvaan sain. En ole aiemmin kuullutkaan. Nyt vain kun saisi ajan kulumaan ja parin viikon päästä selkeät viivat ♡

Erikoista kyllä että reagoi ovulaatioon noin. :)Livenä viiva oli vielä selkeämpi kuin kuvaan sain. En ole aiemmin kuullutkaan. Nyt vain kun saisi ajan kulumaan ja parin viikon päästä selkeät viivat ♡

Tsemppiä!!!! Täällä jännäillään :) :) :)

Voikohan muuten vihreä tee -kapselit ja/tai burnerit vaikuttaa epäsuotuisasti raskautumiseen/kiinnittymiseen tms? Mä oon niitä käyttänyt kokoajan. Esikoisesta plussatessa lopetin toki raskaus- ja imetysajaksi, mutta nyt taas niitä muutaman kuukauden syönyt.

Kun jos haamu tuli kiinnittymisestä ja nyt kamalat menkkakivut ennen menkkoja, joita ei aiemmin oo ollu nyt moneen vuoteen, tuli nyt? Niin oliskohan voinut liittyä jotenkin toisiinsa? Hmm. Pitäsköhän jättää noi pois käytöstä...

Voikohan muuten vihreä tee -kapselit ja/tai burnerit vaikuttaa epäsuotuisasti raskautumiseen/kiinnittymiseen tms? Mä oon niitä käyttänyt kokoajan. Esikoisesta plussatessa lopetin toki raskaus- ja imetysajaksi, mutta nyt taas niitä muutaman kuukauden syönyt.

Kun jos haamu tuli kiinnittymisestä ja nyt kamalat menkkakivut ennen menkkoja, joita ei aiemmin oo ollu nyt moneen vuoteen, tuli nyt? Niin oliskohan voinut liittyä jotenkin toisiinsa? Hmm. Pitäsköhän jättää noi pois käytöstä...

En tiedä vaikuttaako kuinka paljon, jos yrittää raskautua, mut ite jättäisin nuo pois. Oon itse ennen esikoista noita käyttänyt ja ovat kyllä tehokkaita aineita nesteenpoistoon ja rasvanpalamiseen, että tuskin kroppa ihan "normitilassa" on kun niitä syö.

Haley, on kyllä selkee haamu. Jännää! Ei voi kuitenkaan ihan raskautta meinata?

Täällä tikuteltu ovista pari päivää. Eilen oli niin vahva viiva, että aattelin oviksen tulevankin jo ennen viikonloppua, mutta tänään olikin taas ihan super haalea viiva.. En kuitenkaan usko, että ovis ois päässyt jo karkaamaan, ku ei oo koskaan ovis ollut näin ajoissa, mutta tiedä häntä.. Toivottavasti ei ollut, koska talleteltu ei olla.. Eiköhän se loppuviikosta tule...

Silky kp12.

Me myös menty ton esikoisen syntymän jälkeen ilman ehkäisyä, eli 2016 helmikuu lähtien ilman mitään.. Mut kierto lähti vasta marras-joulukuussa käyntiin ja sekin ihan sekaisin niinku enne esikoista. Esikoinen syntyi tammikuussa 2016.

Toki parit menkat tuli imetyksen aikanakin. Jäkivuodon jälkeen, 6vko oli jälkivuoto ja sit tuli kun poika oli joku 4kk.

Mulla alkoi menkat vasta 11kk synnytyksestä, vaikka soseet tuli imetyksen rinnalle 5kk iässä. Ja sen jälkeen oli kellontarkat, vaikka imetin vielä kaksi kertaa päivässä 16kk asti, en keksi että silloin menkkojen alkuaikaan olisi ollut mitään erityistä muutosta :D

Huomenna kuvaan testin, koska mies oli tänä iltana sitä mieltä, että oliko siinä aamulla viivaa ollenkaan :D Aamulla siis haalea viiva, joka ei kuitenkaan enää jättänyt tilaa arvailuille. Alkupäiviä mennään, mut omasta mielestäni ainakin raskaana!

Tervetuloa mileim!

Tosiaan harmi kun unicornilla kp1 alko. Oli oireet ja haamut ja kaikki niin luulis että pikkasen on yrittänyt jotain tapahtua!:) tsemppiä uuteen kiertoon.

Silkylle tsemppiä oviksen etsintään!:)

Suvituksen kuvaa odotellessa!:) jospa sieltä tulee jo vahvempi viiva.

Minäkin meinasin aamulla testata, jos uskallan. Kun periaatteena ollut aina se et menkat olis myöhässä ennen testiä.
Menkkojen pitäisi siis huomenna alkaa, että testaan jos ei ole menkkaoloa tai ei ala yöllä. Ja jos uskallan.:D oon edelleen ihan oireeton sekä menkkojen että raskauden suhteen, ei oloja suuntaan eikä toiseen.

Jemna dpo14?/ kp27/28

silky toivottavasti ovis lähenee ja sitten kyllä hyötykäyttöön :wink

jemna pidän sulle kovasti peukkuja! Aamulla heti testikuvaa tänne! :nailbiting: Voi kumpa!

Yhtäkkiä alkoi kovat menkkamaiset kivut!? :eek: Ja mullahan ei kipuile menkat ja vielä vähemmän ovis. Kaiken järjen mukaan olisi ovulaatiosta johtuvaa ja huomenna vasta dpo 1. Teen aamulla kaiken varalta testin kun tänään se haamu. Uskon silti että ovulaatiosta se johtui ja samoin nämä kivut. On silti erikoista näin voimakas kipu, alaselkä ollut myös eilen ja tänään vähän hellänä. o_O

Joo, huomenna sitten kaikki testeistä kuvia! :D Mä meinasin, että pitäiskö tänään varalle kellistää mies, mutta ei näyttänyt innokkaalla ja itekin ihan väsy, kun kipeä lapsi valvottanut. Taidan mennä suosiolla nukkumaan ja luottaa siihen, että ovis tulee tapansa mukaan reilu 2vk edellisistä menkoista..

Voi kun tosiaan sais nyt vaan huomenna laittaa kuvan tänne. Mut vähän pelottaa että menkat alkaa, vähän jomottelee nyt välillä.:arghh: Pysykää poissa menkat!!!:mad:

Niitä testikuvia ja tietenkin toivottavasti plussia?! :)

Mikähän päivä mä uskaltaisin jo testailla? Tänään dpo 9. Mä en oo silleen kauheen malttamaton (no niin joo!), mutta pitäisi tietää, että kuinka paljon uskallan syödä migreenilääkkeitä. Menkat lähestyy = varma migreeni. Alkuraskaus = varma migreeni.

Esikoisesta testasin haamun joskus dpo 10 ja viimesestä raskaudesta tuli nega vielä dpo 10. Muuta viime raskaudessa oli jotain häikkää, kun ei ollut kunnon oireita ja keskenhän se sitten meni. Testasin siis vasta dpo 17. Uskaltaisikohan jo huomenna yrittää :nailbiting: Toivottavasti en taas herää aamuyöllä! Olisi aika tylsää neljän aikaan käydä uittamassa testiä ja odotella se 10 minuuttia... Luultavasti negaa :sour:

Lady Bug: Toi on kyllä aina paha, ku ei halua turhia pettymyksiäkään.. Mutta jos osaa asennoitua oikein, niin testaa huomenna. Tsemppiä. :)

Täällä miehen kanssa molemmat nyt orastavassa flunssassa ja ovis lähenee.. Voi kettu! Toivottavasti päästäisiin helpolla..

Kaikki aseet käyttöön! Minähän olen oviksen aikaa terve!! (Ja mies toivottavasti kans). :grin

Liitteet

• _20170208_111540.JPG
    _20170208_111540.JPG
    470.8 KB · Katsottu: 201
Lady bug mieluusti voit huomenna jo testailla! Me tsempataan oli tulos mikä tahansa ja toivotaan parasta :)

Täällä nega eli ovista se eilinen haamuili ja nyt vain jännäillään tärppäsikö. Nyt vain paljon puuhaa, että aika kuluisi nopsaa ja pääsee taas testaileen.

Silky toivottavasti nyt flunssanpoikaset lähtee noilla tropeilla ja pääsette.. :grin

Lady bug, samaa mieltä Silkyn kanssa testaamisen suhteen.:)

Jospa ei tule Silkylle ja miehelle kunnon flunssaa että ootte kunnossa oviksen aikaan! Mekin just koko perhe toivuttu flunssasta, tympeää hommaa tuo sairastaminen.

Peukut pystyssä Haley että teillä ois nyt tärpännyt!:)

Nega oli tämän aamun testi mulla. Menkkoja ei kuulu eikä oireitakaan suuntaan eikä toiseen. Aamulla ei negan jälkeen oikeestaan ees harmittanut, olin vaan et ok, osaan nyt valmistautua et menkat alkaa. Nyt jo alkaa harmitus nousta, en jaksas taas niitä menkkoja. Mutta joo, tiedän että voi mennä vuosikin ja se on ihan normaalia, mutta kyllähän se harmittaa silti. Ja se harmittaa että oon jotenki vaan silti ihan toiveikkaana et jos menkat ei sittenkään alkais, ei vaan näkynyt testissä vielä. Alkas nyt jos ovat alkaakseen!:arghh: Ehkä nyt tässä kirjoittaessa vähän jo jomottelee, kai ne sieltä piakoin alkaa.

Jemna dpo15, kp28/28

Takaisin