Toinen haaveissa <3

Soitin neuvolaan tänään ja huomenna on aamulla aika klo 8.00. En tiedä ultraavatko, mutta halusivat ajan mahdollisimman pian kun viimeiset kuukautiset kuitenkin tullut 30.11. Itse luulen että ovulaatio oli 12. päivä, ja kiinnittyminen 16, mutta ilmeisesti haluavat tarkistaa, en sitten laittanut vastaankaan. :)

Onnea miitu!

Nyt mulla oletettavasti on ovulaatio keskenmenon jälkeen limoista päätellen. Eli odotan että menkat kahden viikon päästä ja sit voin sanoo miehelle et jos hän haluu alkaa yrittää toista ni welcome vaan.
Kauheen paha olo ollu koko päivän. Voiko se olla ovulaatio oire? Vai liekkö mahatauti tulossa....

Muokattu viimeksi:
Papupata23 hieno homma jos oviksen oot bongannut. Mää alotin tänään metformiinin niin ootan mekkoja n.1kk päästä. Sit pääsee uuteen yritykseen, Jes Jes Jes.

Pikaista plussaa kaikille.

papupata, Ihanaa että siellä jotain tapahtuu ja pian pääsette mahdollisesti uuteen yritykseen, jes! :happy:

Mammalle tsempit uuteen yritykseen ja pikaista plussaa toivotellen! <3

Papupata, hyvä juttu et alkaa tapahtua ja pääsette uuteen yritykseen!:)

Tsemppiä Mammalle myös uuteen yritykseen! Toivotaan kovasti et pian tärppää.

Mullakin oireista päätellen ovulaatio. Tälle aamua en ole enää limoja bongaillu ja eilen oli vähän juilintaa mahassa, et liekö ollut sit jo eilen. Mut tiiä siitä sitten.:) greippimehusta ainakin ollut hyötyä tässä kierrossa, juon sitä kyllä niin kauan että tärppää kun niin selkee ero limoissa.:D

Kp14/25-28 dpo?? yk4

Miitun nla-kuulumisia kärkkymässä :rolleyes:

Jemnalle mukavia oviksen hyödyntelyjä,
hyvä juttu että papupata bongannu oviksen ja tsemppiä uuden yrityksen ootteluun mamma!

On, eile ja tänää ollu menkkamaisia vihlontoja/kipuja tms. Toivottavasti ei vielä ainakaa ois menkat alkamassa, ko jos menee lyhimmäm kierron mukaa ni pitäis alkaa vasta la..

tiuhtimus, kp23/26-31, dpo6tai5

Kopsasin toisesta ryhmästä

On: En tullut viisaammaksi. Ultra aikoja ei ollut enää tälle viikolle meidän neukussa, niin viikon päästä menen sitten ultraan. Neuvola laski että rv 8. Miksi niiden pitää laskea menkkojen mukaan vaikka ovis olisi tiedossa? :joyful:"

Aamulla viiva ei ollut vahvistunut, mun mielestä ehkä haaleampi? niin tietty alkoi pelottaa..

Ompas Miitu tyhmää et laskevat menkoista vaik tiät oviksen ajankohdan.
Tolla tyylillä meikäläiselle olis kans esikoisen kohdalla tullu ties mitkä viikot kun kp 39 oli ovis.:grin
Tsemppiä ultran odotteluun. Tässä vaiheessa se viikko tuntuu pitkältä ajalta.

Miitu on kyllä jännä että neuvola pitää niin kiinni tuosta edellisten menkkojen mukaan laskemisesta vaikka tiedossa itsellä on tarkka o-päivä. Mutta toisaalta sen vuoksi pääset myös pian ultraanki! Eli ihan kiva vaan :hilarious: Tsemppiä sinne odotteluun ja hyvältä tämän päivän viivatkin näytti!!

Tiuhtimus nuohan voisi olla kiinnittymisestä johtuvia! Edellisessä kierrossa joka oli kemiallinen niin kiinnittymisessä tunsin menkkakipuja ja vähän tuli tuhrua myös. Luulin silloin että menkat alkaa vaan eipä alkanutkaa vaan se plussa n. viikon päästä tuosta.

jemna toivottavasti saatte ovulaation hyödyksi ja parin viikon päästä ihastellaan kahta viivaa!

Täällä vain odotellaan edelleen ovista, milloin lie tulossa :meh:

kp 13/28-36

Haley^, Minustakin erikoista ja kovasti täti vänkäsi että kun se laskettu aika on nyt 6.9 ja minä sitä että kyllä se vaan sinne lokakuulle menee, usko pois.. Mutta ultra on kiva juttu. Jos siellä näkyisi jotain, toki liian varhaisessa vaiheessa varmasti aiheuttaa enempi huolta kuin tuo vastauksia.

Toivotaan tosiaan että olis tiuhtimuksella jotain kiinnittymiseen liittyvää! :)

Haleylle vielä maltit ja tsempit oviksen metsästykseen! Kun sen kohtaat niin kaikki keinot käyttöön :wink

Mä en nyt oikeen tiiä et missä mennään....mua väsyttää ihan älyttömästi, huimaa, yöllä ihan hirmu kuuma, vasemmalla puolella kohtu tuntuu jotenki "painavalta".... Voisko olla nyt jo kuitenki raskaana? Mut lima oli kyl eilen sellanen kirkas ja venyvä. Hmm.... Vai liekkö vaan voimakkaampi ovulaatio keskenmenon jälkeen...

Moikka taas kaikille! Mä tulin täältä foorumitauolta kurkkimaan mitä teille kuuluu ja päivittelemään omat kuulumiset.
Miitulle suuren suuret onnittelut, sekä muille plussanneille. ❤️
Osanottoni keskenmenon kokeneille sekä tsempit kaikille uusiin kiertoihin. :)

Omaa vauvakuumetta hieman helpottanut koiravauva, joka meillä on nyt viikon ollut. Saanut ajatukset oikeasta vauvasta pois.

Meillä menossa nyt kaiketi yk6. En ole pitäny kirjaa kuukautisista enkä muustakaan. Sen tiedän, että menkkojen pitäisi kuun lopussa alkaa. Viime kuussa mulla oli kahteen kertaan menkat alussa ja lopussa. Eli säännöllisistä kierroista on tulleet melko epäsäännölliset.

Nyt ollut väsymys luokkaa helvetti. En nousis sängystä, jos ei esikoisen kanssa olisi pakko.
Nähnyt unia plussa testistä sekä, että olin siirtynyt foorumilla lasketun ajan ryhmää. :D
Eilen tuli housuihin rusehtavaa eikä se jälkeen mitään. Koskaan aiemmin ei ole rusehtavaa tullut. Kovat selkäkivut.

Testannut en ole. Eikä ole houkutusta ollutkaan. Ennenkuin tulin foorumia lukemaan. Teidän testejä katsoessa rupesi houkuttelemaan itseänikin.

Lapsi 6/16. Sen jälkeen ehkäisynä cerazette ja vika pilleri 24.11. Lopettamisen jälkeen ekat menkat 15.pv kuluttua ja seuraava kierto 22pv. Tänää menossa 25pv ja menkkoja ei kuulu ja testi näytti negaa.. (ei ollut aamutesti) Toiveissa plussa, mut kierto vissiin ihan sekasin..

Nyt vaan sanmarie testaamaan. ;)

Miitu, varmaan ihan hyvä juttu, jos ultra vasta ensi viikolla. Nyt kun ei välttisti näkyisi vielä edes kohdun laajenemista. :) Noi testit vaikuttaa tosi vahvoille jo, joten varmasti kaikki on hyvin. :)

Mitäköhän vielä piti kommentoida.. :D No joka tapauksessa tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin. :)

Mulla ihan oudosti pe-ma oli vahvoja menkkatuntemuksia ja vasemman munasarjan vihlontaa/jomotusta, aivastaessa oikein repäs. Vähän jo elättelin toiveita, mutta enää ei mitään tuntemuksia, joten eiköhän tässä menkkoja odoteta. Ehkäpä se kroppa vaan käynnistelee itseään imetyksen loputtua. Tylsää. :/ Vaikka toisaalta hyvä, jos nyt herää henkiin. Ehkäpä sitten ensi kierrosta. ;) Niin ja sekin positiivista, että nyt kaikki tulehdukset nujerrettu ja puhtaalta pöydältä jatkoon.

Sj, kp 29/28-31, dpo9

papupata oletko testannut? ihan lupaavia oireita kyllä.

sanmarie tervetuloa takaisin. Varmasti koiravauva auttaa saamaan ajatuksia pois tästä ja vie stressin pois tekee varmasti yritykselle hyvää. Toivottavasti olisi jo auttanutkin :wink

Sj voisko olla kiinnittymisestä tuntemuksi? Päivät ainakin sopisi. Milloin meinaat testata?:)

Nyt näyttää testi jo aika tummalta en silti tiedä en ehkä ihan plussaksi laske, toivon että saisin kerranki ihan selkeän o-plussan.

muoks. unohtui eli nyt on kp14/28-36

Liitteet

• 20170125_135219-2-1.jpg
    20170125_135219-2-1.jpg
    512.6 KB · Katsottu: 187
Hyvältä näyttää haley, veikkaan että huomenna viimestään tasavahvat viivat! Hyödyntelyjä vaan :wink

Täällä menkkavihlonnat oikeestaan loppunu eikä kyllä yhtään oloja että ois tärpänny..oon miettiny tota lady compin hankintaa raskautumis mielessä ja myöhemmi ehkäisykeinona, onko kokemuksia?

tiuhtimus, kp24/26-31, dpo7tai6

Tiuhtimus mä hommasin sen esikoisen jälkeen mut ei sille vielä oo tarvetta ollu:D tai mittasin kyllä aamulämpöjä sillä.

Haley, eiköhän oo melkein tunneista kiinni, että plussa o-testiisi pärähtäisi. :) Ehkä mä en perjantaita pidemmälle malta olla testaamatta, jos ei menkkoja kuulu. :D

On: (haa, opin tämän hienon lyhenteen :D) Tänään taas alavatsassa vihlaisuja ja esim. niistäminen ja aivastelu vihlasee.. Liittyykö edelleen siihen kropan heräämiseen imetyksen jälkeen vai... Aika näyttää, toiveet eivät ole vielä korkealla muusta. :D Mutta on tää jotenkin ihanankin jännää taas (ku ei oo vielä turhauttavan montaa yrityskiertoa takana).

Sj, kp 30/28-31, dpo 10.

sanmarien testiä odotellessa!! :joyful:

sj, Jotenkin luulen että voi olla ettei vielä ensi viikollakaan näy mitään jos niin alussa oon kun kuvittelen. Aiotko testailla? :)

Haley^, Kyllähän tuo melkein plussa jo olisi! :wink Nyt vaan jo talletteleen ja sitten muutaman viikon päästä toisenlainen plussa, eikös?

tiuhtimus, Koskas aiot testailla?? :)

Takaisin