Toinen haaveissa <3

No mulla siis oli kuuri jo loppu oviksen aikaan. Ei siis silloin mitään puuhailtu ku varsinainen tulehdus oli. :D Mut gynen mukaan jälkioireet johtuu vaan lääkkeen kuivattamista limakalvoista.. Nyt kyl väittäisin, että ois jo ihan hiivaoireita, mutta tiedä sitten.. :P Jäänen eloon. ;)

Mietin että jos on tuollaisessa hiivakierteessäkin (mitä me oltiin yhdessä välissä) niin miten siinä edes viitsisi mitään sekstailla kun se tuntui niin inhalta.. Ja juuri kun toinen olisi paranemaan päin niin eikun uudestaan tulehdus päälle! Mutta mä oon huomannut että se hiivatulehdus helposti tulee miehen spermasta, ettei oikein voi välttääkään. Onkohan toiset sitten alttiimpia vai miten.. Kun se bakteeritasapaino järkkyy.

Eikä toi ceridal vaikuta ovikseen tai mihinkään muuhunkaan sellaseen. On vaan pelkkää öljyä. Meillä sitä käytetään vauvan ihon kuivuuteenkin. :)

Joo, öljysin kuurin aikana ja käytin maitohappoja. Vois kyllä nytkin kokeilla, tosin eilen ostin Canesten-voiteen illalla ja autto heti. :) Mietin just, että nää alko heti ku jätettiin kumi pois.. Että saanko mieheltä tän aina uudelleen tai just oonki herkkä spermalle.. Ehkä miehenkin pitää alkaa välttää ruokia, mille mä oon allerginen. :D mut siis viikonloppuna olin oikeestaan oireeton (ehkä jotain ihan pieniä kuurin jälkijuttuja ku liikaa olojaan tarkkaili).. Sitten oli ovis, pupuiltiin ja tadaa, tuli oireita. Sorry omanapailu ja ällöistä asioista puhuminen! :D

Vielä ei o-plussa, mutta aika tumma kuitenkin. Yllättävän aikaisin olisi tulossa, jos pitää paikkaansa. Oireita ei kyllä ole.

Tiuhtimus millä testillä sait kirkuvan o-plussan?

Mitä mieltä olette? Omasta mielestä olisi hauska seurata piinailulistaa. Siinä olisi vain siis dpot, näkisi seurailla ketkä jännäilevät ja missä vaiheessa. Tai jos viestin loppuun laittaisi aina kp:t ja dpo:t.

Itsellä on ainaki niin vaikea muistaa ja pysyä perässä, että mikö tilanne kenelläkin olikaan sillä hetkellä. Mutta hyvin voidaan olla ilmankin mitään sellaisia, pulpahti vain mieleen ajatus :happy:

Liitteet

• 20170121_114855-1.jpg
    20170121_114855-1.jpg
    892 KB · Katsottu: 208
Hitsi et toi hiiva on ärsyttävä vaiva. Mulla on molempien raskauksien aikana ollu.

Täällä on nyt tylsä vaihe. Kkm tyhjennysvuoto on loppunut ja alotan metformiinin maanantaina. Noin 1kk päästä varmaan alkaa sit menkat niin pääsee yrittämään taas. Eli odottelua seuraava kuukausi, eikä ees mitään jännättävää.

Haley, joo toi ois kyllä hyvä, että viestin perään laittais aina kiertopäivät jne. :)

Eikös imetyskin voi pitää luteaalivaiheen liian lyhyenä? Mä siis vasta lopettanut ja mietin, että vaikuttaako..

Mamma84, kuukausi menee varmasti nopsaa, kun ei ole kytättäviä päiviä. Tsemppiä! :)

Ja heti erittäin sekavat tiedot iteltä, ku imetyksen takia ollut vähän sekasta:
Sj, kp26?/28-31, dpo6 (että jos kierto lähellä edellisten pitutta, niin jää kyllä luteaalivaihe liian lyhyeksi).

Mäki kannatan että vois aina viestin perään laittaa kiertopäivät, dpot, yrityskerrat jne.

Haleyn viiva alkaa näyttää jo hyvältä, mikä kp menossa? Ja sofeilla testasin ovista tässä kierrossa.

tiuhtimus, yk1, kp20/26-31, dpo2tai3

Muokattu viimeksi:
Minustakin hyvä idea että jokainen laittaisi tiedot viestin perään että missä mennään, pysyisi paremmin kärryillä!

Haley, Melkein tuo olisi jo plussa! Nyt vain peittoja heiluttelemaan :p

Tänään illalla hetken mielijohteesta tein testin ja aivan kuin siihen olisi joku haamun esiäiti tullut? :grin Täytyy huomenna testailla aamulla uudestaan. Saisi kyllä täti tulla jos ei plussaa kuulu... tympäisee. :shifty:

Miitu, yk 1, kp 53/?, oletettu dpo 8. Oireina vain armoton väsymys ja palelu.

• Tykkään
Reaktiot: sj
Miitu voi kuinka jännää! Väsymys ja palelu on kyllä aika klassisia oireita juurikin raskaudelle!! Hyvältä kuulostaa, tsemppiä aamuun! :nailbiting:

Voi silti olla että o-plussaan menee vielä aikaa ja pysyy tummana useamma päivän. Toivon kyllä että saisi kerranki oikein selkeän o-plussan!

kp 10/28-36 (molemmat kylläkin arvioita kemiallisen ja epäsäännöllisten kiertojen takia)

Haley^, Voi toki olla, mutta luulen että suht lähellä olisi :)

On: Eilen tuli tosiaan joku haamujen esiäiti :p ja tänään tuli jo selkeämpi haamu. Kuitenkin niin haamuisia että kameraan oli vaikea vangita.
Ylempi siis esiäiti ja alempi tämän aamuinen.

Miitu, yk 1, ko 54/?, dpo 9

Liitteet

• 20170121_231805.jpg
    20170121_231805.jpg
    593.2 KB · Katsottu: 217
  • 20170122_071144.jpg
    20170122_071144.jpg
    511 KB · Katsottu: 214
Miitun tämän aamuisessa näen haamun, voi kumpa alkaisi vahvistumaan ja muuttuisi selkeeksi plussaksi!

tiuhtimus, kp21/26-31, dpo3tai4

Plääh, oireita oli mm. rasvottuvat hiukset, alamaha jomottelut ja kuplinta sekä finnit jokapuolella kasvoja, mutta kirkuva nega aamulle testattu.

Äippä-14, kp32/30-32, dpo?

Miitulla haamun näen molemmissa. Ihanaa, vahvistumista!!

Voi nega, äippä :(

Täällä kans oireita olis vaikka muille jakaa: hiukset rasvottuu, selkäkipua, menkkajomoja, nippailuja, nännit kipeät (viimeks ollut kun esikoisesta plussasin) ja esikoisen raskauden aikana mulle ilmaantunut perioraalidermatiitti (suunympärysihottuma), joka hävisi synnytyksen myötä kuin pieru saharaan, on palannut. Vaan to ja pe rsfun testit negat. Ehkä oon sit ovuloinut viime viikolla ti-pe kun en enää jaksanut ovista tikuttaa. Ainoo vaan et viime viikolla peitto heilu tasan kahdesti; ke ja pe. Että aika outoa olis jos tuosta olisin raskautunut. Vielä tuolla kaapissa olis yks first response testi, vähän se polttelis, mut en osaa päättää säästänkö sen seuraavaan kiertoon vai teenkö pois kuleksimasta. Jotenkin en itse usko raskauteen tällä hetkellä vaikka oireet on samat kuin viimeksi alkuraskaudessa..

Sydänkäpynen, kp 33/29-?, dpo ?

Miitulla näkyy tän päiväisessä selkee haamulainen. Vahvistumista sille.:happy:

Miitun tän aamun testissä kurkkii haamu :nailbiting: Kumpa nyt lähtis vahvistumaan!

Äipälle tsemppiä! Jos onkin ovis ollu vähän myöhemmin ja vielä muuttuis positiiviseks. Pidetään toivoa yllä kunnes täti kurvaa paikalle :)

Takaisin