Toinen haaveissa <3

Miitu, ehdinkin just vastata, että pe ehkäpä testaan. :) Mä olin just gynellä, ku halusin varmistaa, etgä tulehdukset nyt taltutettu ja painotti just sitä, että näillä viikoillahan hän ei sitten vielä näe, jos raskaana oon ja joo, en mä niin olettanutkaan.. :D Mutta en sit tiedä milloin voisi näkyä..?

sj, Niinpäs ehditkin vastata :wink Millä viikoilla luulet että voisit olla? Mulle laskuri antaisi 3+5, eli rv 4. Ja ensi viikolla olisi 4+4, rv 5. Tuskin siellä siis mitään näkyisi.

Miitu, no siis en tosiaan usko, että raskaana oon. Mutta nyt dpo10 eli JOS ihme olisi tapahtunut, niin varmaan aika samoissa kun sinä.

Halelyllä hyvältä näyttää jo ovistesti, mukavia hyödyntelyjä!:)

Sj, on tämä kyllä aina yhtä jännää.:)
Toivottavasti teillä on tärpännyt ja saadaan perjantaina ihastella tuplaviivoja:)

Mulla kp15, tänään melkoisesti jomotellut mahaa, ja limoistakin päätellen tänään varmaan vihdoin se ovis. Ja rusehtavaa/vaaleanpunaista limaa tuli myös, kai se on ihan vaan ovulaatiosta johtuvaa. En muista et olis aiemmin ollut, tosin womanlogista äsken huomasin että esikoisen yritysaikaan oon kirjottanut et olis tullut oviksen aikaan verta. Mut onneksi nyt on ihan hyvin saatu ovista hyödynnettyä, pakko saada vielä mies houkuteltua tänään hommiin.:hilarious:

Onko muilla kokemuksia vuodoista ovulaation aikaan? Jotenkin kummaa kun yleensä sellaista ei ole, sais pysyä ylimääräiset vuodot poissa.:/

• Tykkään
Reaktiot: sj
Haley, hyvä, että tallettelut sujuneet ;) mulla ollut tasan kerran oviksen aikaan pientä vuotoa, mutta kai se ihan normaalia on. :)

Mä kävin esikoisesta yksityisellä ultrassa rv 5+5 tmv ja silloin näkyi pieni piste ja sydämen syke..mutta kai se parhaiten näkyy ultrassa joskus rv 6+ eteenpäin

• Tykkään
Reaktiot: sj
Kiitos haley.

Harmi tilanne sinänsä etten tiedä mikä kp on menossa. Mulla vaihtui puhelin ja olin womanlogii menkat merkannu. Muistan, että kuun lopussa oli ehkä 26 tai 28pvä. Eli nyt voisi olla kp31 tai kp29.
Hauska sattuma, kun esikoisen kanssa kävi samalla tavalla.

Koiravauva on kyllä saanut ajatukset pois kokonaan vauvahaaveista. Paitsi siinä vaiheessa, kun tuli tunne, että olisin raskaana.
Koskahan sitä uskaltautuisi testailemaan? Pelkään vaan niin sitä pettymystä siitä negasta, kun niin tuntuu, että raskaana olisin.

Sanmarie, pystytkö siirtämään tiedot vanhasta puhelimesta uuteen womanlogista? Mä kun ostin uuden puhelimen niin sain tiedot pelastettua vanhasta puhelimesta uuteen. Olin varma että en saa niitä tietoja uuteen, mut onneksi sain, siellä kun on kaikki tiedot menkoista ja esikoisen yritys ja raskausajoilta.

No kun ongelma on siinä, että myin sen mun puhelimen. Normaalisti olisin koneelle tehnyt varmuuskopiot vanhasta ennen, kun tyhjennän sen mutta mun tietokone oli just silloin hajonnut. :(

Hei, tuosta tulikin mieleen, että onko kukaan käyttänyt pinkpad-sovellusta? Mä en ole jotenkin onnistunut uuteen puhelimeeni saamaan sitä. Vanhassa oli ja mulljakin pitkät historuat siellä.

Piinapäivät täälläkin...dpo ehkä 5 (ei tosin ovulaatiotestejä tässä kierrossa).

Muokattu viimeksi:
No voihan harmi sanmarie.:/

Joo en oo mäkään roskishaamua saanut sen yhden kerran kun olen negatestin tehnyt. Yritin kyllä toiveikkaana käydä useampana päivänä katsomassa jos se olisikin plussaksi muuttunut, vaan ei.:banghead: :hilarious:

Manna, ei oo kokemusta mulla. Tsemppiä piinapäiviin!

Jaa mulla menee puurot ja vellit sekaisin. Piti kirjoittaa tuo roskishaamujuttu toiseen ketjuun:grin vai oliko täälläkin siitä puhetta, ei kai.. :D

Testailkaa ny joku, haluun päästä arvuuttelee ja nähä monta plussaa :rolleyes::grin

Miitu, yritän olla testailematta enne ens keskiviikkoa, jollon pitäs olla dpo13 tai 14. Noh ehkä voin harkita maanantaita vielä :hilarious:

Mä voisin testaa vaikka heti huomenna mutta mä en vaan kertakaikkiaan uskalla. :'(
Nännejä aristaa ja alavatsassa tuntuu koko ajan omituiselta. Voi edes hetken toivoa olevansa raskaana. Tuun kyllä tippuu korkealta ja kovaa, kun menkat alkaa! Ehkä olis hyvä kohdata todellisuus ennen menkkoja, huoh. :D

Muokattu viimeksi:
sanmarie :nailbiting: me eletään täällä kaikkien kans niin myötä- kuin vastoinkäymisissä! :Heartred Eli rohkeasti vaan testailujen kanssa. ( onhan se omakin lehmä ojassa eli en malta että nähdä testikuvia eli kaikki nyt vain joukolla testaileen :hilarious:) toivottavasti itsekin saisi kirkuvan plussan huomenna näytille.

No näinhän se on. :Heartred Ehkä mä rohkaistun ja testaan aamulla, kiitos tsempeistä. Toivotaan parasta meille kaikille. :wink

Milläs päivillä sitä kiinnittymisen värjäämää saattaa paperissa esiintyä? Mulla kun ehkä eilen illalla ja tänä aamuna oli hivenen rusehtavaa/pinkkiä pyyhkiessä ja nyt se vaan kummittelee mielessä että onko tästä lääkekuuri kierrosta nyt taas tarttunut kyytiläinen. Esikko sai alkunsa kun isäntä oli leikkauksen takia saikulla viikonpäivät :hilarious:.

PauliinaS kp24, dpo8 tai 6, yk5

Sori omanapailu mut tää jäi nyt valvottaan mua...:sorry:

Jaa mulla menee puurot ja vellit sekaisin. Piti kirjoittaa tuo roskishaamujuttu toiseen ketjuun:grin vai oliko täälläkin siitä puhetta, ei kai.. :D

Joo mulla sama...ehkä hämäännyit siitä...mä siirsin sen roskishaamukommenttini jo toiseen ketjuun...

PauliinaS, Oliskohan juuri noilla päivillä, joskus dpo 6! :nailbiting: Oi miten jännittävää!

Sanmarien testiä odotellaan! :happy:

Takaisin