Toinen haaveissa <3

Kp 26 ja tänään tuli tuollainen ovistestiin. Tummui vielä tummumistaan! :nailbiting:

Liitteet

• 20161225_202847.jpg
    20161225_202847.jpg
    236.3 KB · Katsottu: 197
Vai näyttääkö ovista onko pitkät kierrot? Onpa kyllä niin tummat viivat että äkkiä petipuuhiin tai raskaustestiä. Jännittää pidän peukkuja!! :nailbiting:

Haley^, Sepä se kun mulla on kierrot ollut kaikkea 24-56 väliltä, että voisipa hyvinkin oviskin olla? Täytyy kyllä hyödyntää! :wink Mutta tietysti pieni kutina että jos tulisikin ne kaksi maagista viivaa..

Onpas miitulla jännää, toivotaan että enteilis r-testiin kahta viivaa, testiä oottellessa :)
mutta jos kyseessä onkin ovis ni mukavia hyödyntelyjä ;)

Olikos joku testailemassa ennen uvta?
Meillä jäi nyt viimein virallisesti ehkäisy pois, virallinen yritys alkaa sit parin viikon päästä ko menkkojen pitäs saapua!

Vautsi Miitu mitkä viivat! :hello2 Toivottavasti saat toisenlaiseenkin testiin kaks viivaa... :happy:

Uhoamisesta huolimatta täällä jäi joulusauna hyödyntämättä. :sorry: Ovistestiin on tullut viivoja muttei tasavahvoja lähellekään, vaikka niin toivoin. Ehken mä saa plussaa ovistesteihin koskaan kun oon ahkerasti testaillut kahdellakin eri merkillä eikä vaan tuu koskaan tasavahvoja, vaikka ovis on todistetusti tapahtunut. Talleteltiin aatonaattona ja aattoaamuna kotona ja toivottavasti sitten vielä kun täältä päästään kotiin joskus nyt maanantain aikana. Jonkinlaiset mahdollisuudet on sitten loppiaisen jälissä saada r-testiin plussaa, kun näinä laskennallisesti todennäköisinä päivinä on tallennettu muuten paitsi nyt su. Hyvää joulun jatkoa kaikille! :)

Testattu raskaustestillä ja negahan se oli. En jotenkin usko että raskautta näyttäis. Mutta luulen että ovis on nyt! Muutaman viikon päästä jos saisi ne kaksi viivaa. :) Eilen heiluteltu peittoja ja varmasti jatketaan vielä varmisteluja.

Enpä ole kyllä ikinä saanut tuollaisia viivoja ovistestiin että kyllä se tietysti vähän mietityttää. :joyful: (Mitenköhän aikaisin ovistesti näyttäisi raskauden jos raskaustesti vielä näyttää negaa..)

-

Tiuhtimus, Voi ihanaa, toivotaan sinnekkin pikaista plussaa! ♡

Lumikello, Meillä onkin sitten samaan aikaan piinaviikot. :wink Toivotaan että talletukset on riittäneet ja joku sitkeä sissi päässyt perille asti. :grin

No johan on viivat Miitulla :woot: Jos tosta ei tuu ovista niin mistä sitten? Täällä on aina joskus pyörinyt ovistestejä, jotka on tehty ennen, kun r-testi on näyttänyt kunnon plussaa ja kirkuvat viivat on ollu. En kyllä nyt tietenkään muista, missä vaiheessa kiertoa ne on otettu. Pidetään peukkuja! Mä ottaisin kyllä oikein mielelläni meille lokakuisen vauvan :happy:

Tiuhtimukselle toivotaan pikaista plussaa :)

Lumikellolle tsemppiä tuleviin piinapäiviin. Tosi hyvin ootte saanu talleteltua, vaikka joulusauna jäikin väliin :grin

No on nyt ainakin selkeästi ovis!! Jospa parin viikon päästä olis yhtä hienot viivat toisessa testissä :joyful:

Tiuhtimus: Minä testailen loppuviikosta, mutta en ole ollenkaan varma oviksen ajankohdasta oliko silloin kun kuvittelin. o_O Onko muita testailemassa?

Tsemppiä tiuhtimus ja lumikello!! toivotaan ++ Jospa meillä kaikilla alkaisi vuosi hyvillä uutisilla!

Onpas tummat viivat Miitu!:)
Hyvä nyt joulun pyhinä ovista hyödyntää kun on aikaa. Riippuen toki että missä nämä pyhäpäivät viettää, et onko ihan kotosalla vaiko siellä anoppilassa. :)
Lumikellon tapaan, meilläkin jäi joulusauna kans hyödyntämättä, kun anoppilassa sitä vietettiin. :D ei kai siinä muuten mut kauhee miten lauteet voi narista pelkästään istuma-asentoa vaihtaessa.

Miitu mulla näytti ovistesti raskauden ennen r-testiä ;) mitä r-testejä käytät? Niissä näyttää olevan jäätäviä eroja! Onestep 10mlu näytti haaleampaa plussaa ku 25mlu mun kohdalla.. mä peukutan apteekin omien puolesta :) mutta käytin myös onesteppejä kun halusin tikutella ja ovat halvempia , pregcheckit jätin kauppaan liian usean feikkihaamujutun takia täällä vauvakuumepuolella :)

Kuulkaapas arvon leidit, on koittanut se päivä, kun tämä nainen sai ovistestiin plussan! :smiley-bounce013 Just kun kerkesin ennen joulua napista näistä testailujen epäonnistumisista niin YIPEE, löytyi voittajatesti, jolla allekirjoittanut himotestaaja sai vihdoin kunnon viivoja (nää on ihan siis niitä raskauskeijun perusliuskoja, mut mulla ei vaan oo ollu näitä ennen).

Kysymys kuuluukin, mikä näistä oli se eka tasavahva eli varsinainen plussa? (Yritän laittaa kuvaa, liuskoihin on piirretty pvm ja vuorokaudenaika a=aamu, p=päivä, i=ilta). Talleteltu on 23. päivä illalla, 24. päivä aamulla ja 26. päivä illalla, joten jonkinmoiset tsäänssit pitäis tässä kierrossa olla. Ja joo, piti tjottailla loppuvuosi mutta näin nyt vaan pääsi käymään... :grin

Tän kierron ovistestailu loppu ny, kyllä noista jo plussa löytyi. Raskaustestit sitten seuraavaksi kehiin. :p Ja tosiaan, nyt mennään ihan samoissa Miitun kanssa! :) Yritän hillitä r-testailua siihen asti, kun menkkojen pitäis alkaa eli mulla 8.1. - ootko jo Miitu päättäny päivän? Ostin varmuuden vuoksi raskauskeijulta niitä vähemmän herkkiä raskaustestejä, kun mun pääkoppa ei oikein kestä niitä herkkien testien hailuroita...:rolleyes:

Liitteet

• IMG_3181.JPG
    IMG_3181.JPG
    664.4 KB · Katsottu: 186
Lumikello mä laskisin plussaksi ton alimman. :)

Raskauskeijun herkät r-testit ei oo herkkää nähnykään. Ne ei todella monella (kuin myös allekirjoittaneella) näytä edes hailuraa vaikka vähemmän herkät näyttää jo viivaa.

Vau Miitulla ja Lumikellolla on hienot ovisplussat :)

Täällä kp 7 meneillään ja mietin alanko tänään vai huomenna oviksen metsästykseen.

Jes, hienot viivat Lumikello!:)

Hyvin tulee uniin nämä vauvakuumejutut. Viime yönä näin unta että oli olemassa raskaustestin tyylinen testi, jolla pystyi selvittämään samalla tikulla raskauden, ovulaation ja vissiin myös et onko esim joku hormonihäiriö tms. Et jos oli raskaana niin testi oli lilan värinen, ovis näkyi tyyliin oranssina jne... Mulla oli siinä outoja oireita ja testi oli lilan värinen. Sit piti kolmesta eri lilan sävystä miettiä et onko kyseessä raskaus vai joku muu, ja mä toki elättelin siinä toiveita raskaudesta, vaikka olikin vähän eri sävyinen kuin se raskauteen viittaava lila. :D en tiedä ymmärsikö kukaan, mutta mä haluaisin tuollaisen testin joka näyttäis tietyllä värillä että mitä milloinkin kropassa tapahtuu.
Niinkuin nyt Miitunkin tilanteessa, et onko kyseessä raskaus vai ovulaatio. Varmaan tälläkin tapauksella vähän vaikutusta mun uniin.:D

Kp29 ja vaaleanpunaista taas paperiin pyyhkiessä, olihan tossa yks päivä välissä kun mitään ei tullut. Hitto soikoon sanon minä!

Takaisin