Toinen haaveissa <3

En saanut kuvaa laitettua, mutta tänään koitin myös halpistestin lisäksi myös pc:n. Halpis näytti haaleita samanlaisia mitä aina kun taas pc oli lähes plussa! Luottoa ei kyllä enää noita halpistestejä kohtaan enää ole. Näyttää mitä sattuu minulle. :mad:

Mä en oo koskaan oppinut käyttämään noita viivaovistestejä. En oo koskaan saanut sitä räikyvän selkeää ovis viivaa niihin. Viimeksi muistaakseni kaikki viimeisetkin rahani aina tuhlasin noihin clear bluen dual hormone testeihin :D Tällä kertaa on sen verran vähemmän tuota fyffeä että pitänee opetella noilla viivatesteillä kikkailu..

Haley^, Hmm.. no jos tässä tosiaan on niin että toiselle toinen testi toimii ja toiselle taas toinen. Jospa pc näyttääkin sen ovisplussan. Onko sulla mitään oireita? Ajattelin itsekin testata nyt pc ovistestejä, ehkä ensi kierrossa!

Täällähän on ollut monta oviksen metsästäjää, toivotaan siis monta plussaajaa parin viikon päähän!

Itsellä ollut kans ovis tuntemuksia, luulen että parin päivän sisällä ois ovulaatio mutta vielä ei hyödynnetä, ens kierrossa sitte!

Mulla ainakin pc toimi paremmin kuin rfsu, mutta muista en sit tiedä. Itse kans käytin viime raskautta metsästäessä gb:n digejä kun lääkäri määräs :D

Viimein onnistui kuva. Eli tässä tämän aamun pc ja halpistesti. Pc siis näyttää lähes plussaa kun taas sofi ei mitään. En nyt tiedä onko ovisplussa voinu olla mahdollisesti jo eilen kun testasin vain halvalla vai tänään vai huomenna? Vai milloin? Eilen tuli kirkasta limaa. Kertokaa viisaammat miten nyt lasken ovista. Halpoja testejä vielä on huomiselle, mutta pc:t on loppu joten niillä ei pääse enää testaileen.

Liitteet

• 20161219_130203-1-1.jpg
    20161219_130203-1-1.jpg
    1,002.8 KB · Katsottu: 185
Onnittelut plussasta Mariann3! :)

Haley^, Onpa jännä että toisella plussa ja toinen on puhdas nega. :eek: En osaa lima asioihin vasata, niin josko joku viisaampi heittäis mielipiteensä kehiin. Toisenlainen plussa sitten muutaman viikon päästä. :wink

Ovulaatio tapahtuu yleensä viimeisenä ovislimapäivänä (jos päiviä useita). Mutta poikkeuksiakin on. Ovista lähdetään "laskemaan" siitä kun ovisplussan ekana kiinni saa mutta sehän siinä on haasteena ettei sitä huipun alkua ole helppo saada kiinni ellei testejä tee monta vuorokaudessa. Sitten se että se ovis voi plussan jälkeen tulla jo samana päivänä, seuraana päivänä tai vasta parin päivän päästä.

Peittojahan kantsii heilutella niin kauan kun ovislimaa tulee ja kunnes lämmöt nousee, jos lämpöjä seurailee. :) Siinä vaiheessahan sen sitten näkeekin, jälkikäteen vaikkakin, että milloin se ovis todella tapahtui.

Testeistä puheenollen, mä oon nyt vähän pihalla. Kävin tänään gynekologilla kun en oo jälkitarkastuksen jälkeen käynyt ja kun on noita synnytyksestä johtuvia kremppoja. Mullahan laskennallisesti pitäis olla ovis jouluna aikaisintaan. No tää gynekologi esitteli ultrakuvasta oviksen aikoihin näkyvää kohdun keskiviivaa(?) ja munasarjassa näkyvää lähes valmista rakkulaa ja sanoi, että näillä tienoilla ovis tapahtuu, muttei ole tapahtunut vielä. Ovistestit ovat kolme viimeistä päivää näyttäneet koko ajan enemmän haalistuvaa viivaa ja optimistisena tein illalla testin - ja viiva on hävinnyt kokonaan! Eihän se ovis nyt vielä voinut mennä ohi (ja vaikka oliskin mennyt, niin näyttäähään ne testit vahvaa viivaa yleensä jonkun paivän ajan oviksen jälkeenkin)? Ja jos se kerta on lähellä, niin vahvistuahan sen viivan pitäisi?

Mulla on käyny muutamia kertoja niin että ovisplussa on näkyny tikuissa vain muutamia tunteja. Mut kai se yleisemmin päivän pari näkyy?

Kyllä mullaki toi viivan vahvuus sahaa pitkin kiertoo... Ei se tarkota sitä, että ei ovista välttämättä tapahdu vaikka se viiva eka haaleneeki. Ovistesteissä ei tasasesti vahvistu se viiva vaan voi välillä hävitä ja seuraavana päivänä voiki pärähtää se plussa.
Mulla on ovisplussa näkyny joskus vain muutaman tunnin ja joskus päiviä. Näistä kahesta muksusta, mulla on menny ovisplussat ohi kokonaan eli huippu on ollu tosi nopee. Kuitenki todistettavasti oon ovuloinu ku kaks tuhisijaa tuossa on.

Kiitos vastausksista ja rozelta kattava tietoisku oviksesta :)

Lasken nyt niin että eilen on ollu ovis ja toissapäivänä todennäköisesti o+, koska halpistesti silloin tummin (vaikkakaan ei plussa). Uskoisin että pc olisi näyttäny silloin paremmin kun jo eilen oli lähestulkoon plussa. Ja toissapäivänä tuli limaa pitkin päivää eilen vaan ihan pikkuisen. Miitu kysyit oireista mutta ei oikein mainittavia muita oireita. Eli lähden nyt siitä että nyt olisi dpo 1 ja ens kierrossa käytössä vain pcn testit ellei peräti digit. Mutta ei kiitos enää minulle halpiksia.

Toivottavasti ei ens kiertoa kuitenkaan tule vaan uuden vuoden kunniaksi plussa!!

Lumikello voihan ovis vielä olla tulossa. Aina kannattaa varuilta talleltella ja jatkaisin myös testailua pari kertaa päivässä. Edellisessä kierrossa mulla myös testit sahasi miten sattuu ennen plussaa. Muistelisin myös että aiemmin pv:t näytti useamman päivän plussaa, mutta nämä molemman merkin one step miten sattuu. Mutta taidanki olla aika huono esimerkki niihin, monilla kuitenkin toiminut :grin

8bb4ca95343680ae4a1f9dcace74ec2e
Joo eli illalla tein ton haalean ja aamulla nyt vielä digin. Ehkä pitää varmistella vielä aamuisin et viivat lähtee tummumaan :D On mulla pari liuskatestiä vielä kaapissa onneks.

Jostain syystä en saa toista digikuvaa pois [emoji5]

Liitteet

• 1482224658794.jpg
    1482224658794.jpg
    24.6 KB · Katsottu: 188
  • 1482224676988.jpg
    1482224676988.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 187
Toivotaan tosiaan, Haley, plussaa uudeksi vuodeksi!:)

Onnes plussasta Mariann3!:)

Loppus nyt nää menkat jo ja olis pian se ovisaika taas niin pääsis kunnolla uuteen yritykseen. Ja nyt alkaa se greippimehukuuri, kun ei tärpänny viime kierrossa. :D

Me kerettiin kans tota yrittää ööh reilu puoli vuotta ja heti tärppäs ku pitiin tyynyä pyllyn alla touhujen jälkeen [emoji23] Oviksen tiesin limottelusta oikeestaan :)

Joo, mä taidan ottaa tuonkin poppakonstin (tyyny pyllyn alle ja jalat varmuuden vuoksi seinää vasten) heti käyttöön, tuotakin tein esikoista yrittäessä. :D

Takaisin