Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivottavasti saat toisenlaiseenkin testiin kaks viivaa...
Ovistestiin on tullut viivoja muttei tasavahvoja lähellekään, vaikka niin toivoin. Ehken mä saa plussaa ovistesteihin koskaan kun oon ahkerasti testaillut kahdellakin eri merkillä eikä vaan tuu koskaan tasavahvoja, vaikka ovis on todistetusti tapahtunut. Talleteltiin aatonaattona ja aattoaamuna kotona ja toivottavasti sitten vielä kun täältä päästään kotiin joskus nyt maanantain aikana. Jonkinlaiset mahdollisuudet on sitten loppiaisen jälissä saada r-testiin plussaa, kun näinä laskennallisesti todennäköisinä päivinä on tallennettu muuten paitsi nyt su. Hyvää joulun jatkoa kaikille! :)
(Mitenköhän aikaisin ovistesti näyttäisi raskauden jos raskaustesti vielä näyttää negaa..)
Jos tosta ei tuu ovista niin mistä sitten? Täällä on aina joskus pyörinyt ovistestejä, jotka on tehty ennen, kun r-testi on näyttänyt kunnon plussaa ja kirkuvat viivat on ollu. En kyllä nyt tietenkään muista, missä vaiheessa kiertoa ne on otettu. Pidetään peukkuja! Mä ottaisin kyllä oikein mielelläni meille lokakuisen vauvan 

Just kun kerkesin ennen joulua napista näistä testailujen epäonnistumisista niin YIPEE, löytyi voittajatesti, jolla allekirjoittanut himotestaaja sai vihdoin kunnon viivoja (nää on ihan siis niitä raskauskeijun perusliuskoja, mut mulla ei vaan oo ollu näitä ennen).